Reg. datum: 20 juni 2006
dus ik ga over die 10k sp langer als een week doenquote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]dus ik ga over die 10k sp langer als een week doenquote:DeluxZ schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:04:
Lol was net ingelogd...ik restart ff wil ik weer inloggen staat er op de site server inspectie van 3:00-4:00 SRO standaard tijd dus tot 9 uur vanavond
Leer niet te quote waneer het NIET nodig is!
Zo... nu eerst een Bavaria
Cker. De tablets laten zien welke elements je nodig hebt om een bepaalde stone te maken. Open Alchemy met Y stop de tablet in het eerste vakje van de eerste tab en stop de benodigde elements in de vakjes ernaast. Druk op fuse en in je inventory staat je stone. Voor eigen gebruik of voor de verkoop. Mijn gold heb ik grotendeels verzameld met de verkoop van stones. Op http://sro.mmosite.com/ kun je onder Alchemy (bij de Guides) nog eea nalezenquote:clifdon schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:06:
[...]
dus ik ga over die 10k sp langer als een week doennaja das dan jmmr maar nog een vrage mensen kunnen jullie mij ast wat over vertellen: ALCHEMY ik begrijp er geen drol van maar het schijnt dat je er geld mee kunt verdienen door van tabs stones te maken... kan iemand mij daar wat over uitleggen pls. ik het trouwens al wel wat elements.
the chase is better than the catch
ok dankje hoppel ik ga flink wat element bij elkaar sparen en dan tabs zoeken =) hopen dat ik er wat mee verdien =Dquote:hoppeldepop schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:54:
[...]
Cker. De tablets laten zien welke elements je nodig hebt om een bepaalde stone te maken. Open Alchemy met Y stop de tablet in het eerste vakje van de eerste tab en stop de benodigde elements in de vakjes ernaast. Druk op fuse en in je inventory staat je stone. Voor eigen gebruik of voor de verkoop. Mijn gold heb ik grotendeels verzameld met de verkoop van stones. Op http://sro.mmosite.com/ kun je onder Alchemy (bij de Guides) nog eea nalezensuc6
Hust wijzigde dit bericht 12-05-2007 17:05 (7%)
reken maar op 2 jaar,en zover hun zijn wel dik 3 jaarquote:Mandible schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:27:
beetje onzin niet om ksro te checken? zie het allemaal we lhier verschijnen duurt mischien wat langer maar maakt me niks uit
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
Hey Clif, je moet me nog ff een keer aanspreken, vorige keer was echt ff een slecht moment, had net dikke ruzie thuis achter de rug.quote:clifdon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:25:
hust zit je ook op troy dan ? wat is je ing dan?
ene vandaag is het me niet gelukt om in te loggen ik had eigenlijk ook niet zo'n zin maar was rond de middag pas uit bed en dan is het moeilijk d=þ

ik zit op troy ja, maar wat is een ing?quote:clifdon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:25:
hust zit je ook op troy dan ? wat is je ing dan?
ene vandaag is het me niet gelukt om in te loggen ik had eigenlijk ook niet zo'n zin maar was rond de middag pas uit bed en dan is het moeilijk d=þ
Hij bedoeld IGN = In-Game Nickquote:
Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs
srry typ foutje =Pquote:
ik niet hoor geloof ik niets vanquote:Z1ppo schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:32:
wat een verhalen laatste 2 weken zo ongeveer,..
mensen beweren dat de 90 cap binnekort komt,en een maat vertelde me dat een maat van hem beweerde over 15 dagen al de 90 cap komt,snap niet echt waar die fabels vandaan komen,maar geloof er niks van dat die cap al zo snel komt\
wie wel?
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea