Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 15
Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 12 september 2002
Ja je moet misschien wel even t een en ander unlocken en de juiste SPL/IPL versie hebben... En WM6 is zowiezo veel sneller dan WM5...quote:SinergyX schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:47:
[...]
dat ging lekker.. niet. Alles gekopieerd/backuped, start die update rom voor vista, Updater loopt vast (vista komt met melding dat programma niet meer reageert -> afgesloten).
Nu zit ik met een 3kleuren scherm telefoon
Edit, laat maar, Die tnt is voor de WM6
Bebob_NL wijzigde dit bericht 21-12-2007 10:34 (4%)
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Reg. datum: 02 maart 2001
Is deze ergens te vinden? Ik denk namelijk dat dat ook de reden is dat mijn stylusje verdwenen isquote:Rhapsody schreef op donderdag 20 december 2007 @ 08:03:
[...]
Er is een handleiding om dit te verhelpen met een gummetjeIk heb het geprobeerd en dat werkt geweldig!
ik dacht dat ie in de SP stond, maar blijkbaar niet. Hier is ie te vinden: http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=274quote:zeroxcool schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:55:
[...]
Is deze ergens te vinden? Ik denk namelijk dat dat ook de reden is dat mijn stylusje verdwenen is.
In Metal We Trust
Reg. datum: 12 september 2002
Touchscreen+glas en LCD zijn twee losse units die aan elkaar zijn geplakt. Via marktplaats een nieuwe touchscreen+glas op de kop getikt en vandaag geinstalleerd... Met een mesje het oude kapotte touchscreen+glas verwijderd en daarna secuur de nieuwe gemonteerd. Gedetailleerd foto verslag volgt nog. Op het moment ben ik op zoek naar een werkende oplossing voor het corrupte scherm probleem. Het lijkt vooralsnog op een mechanisch contact, of een flatcable die " moe" is (geen goed contact meer maakt)....
Update volgt zodra ik meer weet.
Fijne feestdag nog trouwens
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Reg. datum: 25 februari 2007
Ik zat gisteren de topic te lezen HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 10
en uit de reacties kon ik afleiden dat een upgrade van de rom voor mijn Qtek wel eens zeer voordelig zou kunnen zijn. (zonet gezien dat er na topic 10 nog een hele hoop andere topics geopend zijn dus ik loop ferm achter met lezen...)
Ik ben dan op zoek gegaan naar een up to date rom en heb er dan uiteindelijk deze update opgezet
ruu_prodigy_2170706_21707106_20710_qtek_fra_ship
(Ik heb een franse Qtek met azerty keyb vandaar jammer genoeg de franse rom en dat was de meest up to date versie die ik kon vinden... (werk voor een Franstalig bedrijf en de gsm worden in het Frans aangekocht, spijtig maar het is nu zo...)).
Nu die update heeft heel wat goede zaken met zich meegebracht (logisch wat ik had echt nog een oude versie), mijn batterij gaat langer mee, betere verbinding met wlan's etc...
Doch is er een zeer vervelend probleem opgedoken, sinds het updaten van de rom blijk ik elke sms dubbel te sturen.
Ik typ gewoon net als vroeger een smsje, verstuur dit en de ontvangende persoon krijgt 2 smsjes van mij, soms zelfs met een halve minuut verschil. Het duurt ook een hele tijd eer op mijn gsm de boodschap "bericht verstuurd" verschijnt...
Dit is echt een zeer vervelend neveneffect en een echte domper. Daar ik de gsm ook professioneel gebruik is dit echt een probleem, het staat niet echt als je de hele tijd elke sms dubbel stuurt......
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt & prettige feesten.
Hoe komt het dat mensen mijn SMS berichten vaker dan één maal ontvangen?quote:Cron1 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:49:
[..]
Doch is er een zeer vervelend probleem opgedoken, sinds het updaten van de rom blijk ik elke sms dubbel te sturen.
Ik typ gewoon net als vroeger een smsje, verstuur dit en de ontvangende persoon krijgt 2 smsjes van mij, soms zelfs met een halve minuut verschil. Het duurt ook een hele tijd eer op mijn gsm de boodschap "bericht verstuurd" verschijnt...
Dit is echt een zeer vervelend neveneffect en een echte domper. Daar ik de gsm ook professioneel gebruik is dit echt een probleem, het staat niet echt als je de hele tijd elke sms dubbel stuurt......
Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt & prettige feesten.
* Indien de ontvanger van jouw SMS bericht deze meerdere malen ontvangt ligt dit mogelijk aan Spb Pocket Plus. Hierbij moet je het programma "tmail.exe" als exception instellen waardoor het probleem verholpen wordt. Dit moet als volgt:
Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button (selecteren) -> Feature Options -> Exceptions (tabblad) -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
* Ook andere applicaties welke programma's geheel afsluiten kunnen verantwoordelijk zijn voor dit probleem. Ook hierbij zou het uitsluiten van het Messaging/Berichten programma dit probleem moeten oplossen.
Bovenstaand staat letterlijk in de startpost van dit topic.
Lizard wijzigde dit bericht 28-12-2007 19:57 (23%)
Ik heb inderdaad wel zo een programmatje geïnstalleerd om programma's af te sluiten, dus het heeft daar wat mee te maken?
Wat doe ik hiermee, is dit op te lossen? Doe ik het eraf en installeer ik een andere venstersluiter?
Suggesties?
Dat jij een franse telefoon hebt wil nog niet zeggen dat je er geen andere ROMs op kan flashen. Je zou gewoon een recente WWE ROm (eventueel WM6) erop kunnen zetten en dan een franstalige keyboard table laden via een register wijziging. Op die manier heb je een recente snelle ROM, en kan je toch optimaal gebruik maken van je toetsenbord met franse indeling.
Over je SMS probleem. Probeer eens alle taakbeheer tooling te verwijderen en kijk of t probleem dan is opgelost.
Open je SMS berichten, houd dan boven in je taakbalk je pen even vast op het envelopje....quote:Cron1 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:05:
Het is het programma TranCreative Magic Button.
Wat doe ik hiermee, is dit op te lossen? Doe ik het eraf en installeer ik een andere venstersluiter?
Suggesties?
Je krijgt dan een aantal optie's... Vink ' Keep Alive' aan, en ' Don't show when Inactive' ....
Ik had hetzelfde probleem, en dit was de oplossing...
Flickr!
Happy people have no stories
Use your Windows Mobile phone like a wireless router
En de link naar de homepage: WMWifiRouter
Klinkt erg leuk.
Reg. datum: 06 oktober 2007
Ik heb een 2e hands MDA vario T-Mobile gekregen van een vriendin. Hij was van haar ex ooit geweest (die schijnbaar steeds een nieuw toestel had) en ze had 'm een na ongeveer een jaar gevonden in de la. Baterij helemaal leeg uiteraard, maar ze had zelf geen lader. Ik heb zelf een HTC P3300 en zag dat ik die met hetzelfde laadsnoer kon opladen. Dus dat ding een nachtje aan de lader gehangen en verdomd hij doet het gewoon. Er zat geen simkaartje in, maar toen ik mijn eigen Hi simonly kaartje erin deed vroeg hij gewoon om mijn eigen pincode en kan ik er mee bellen. Ik neem aan dat dit betekend dat het toestel simlock vrij is toch? Ik zit er aan te denken om de rom te flashen maar weet niet of ik 'm dan weer per ongeluk zou kunnen locken.
Verder zit er een Engelstalige Windows Mobile op, mijn P3300 heeft gewoon Nederlandse Windows Mobile.....kan ik dat overzetten?
Dit toestel is wat robuster als de P3300 en ik wil 'm eigenlijk gebruiken op m'n werk. Navigeren gaat helaas niet want ik heb geen lose GPS antenne, maar dat doe ik dan wel met m'n P3300.
Reg. datum: 27 september 2003
Staat al een ander erom op dus. De simlock gaat er niet af/op door een andere software rom te installeren.
ik drink niet, ik zuip
ik zie hier af en toe wat voorbij komen:quote:SinergyX schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:10:
Goed, kom ik eergisteren thuis en zie dus dat ik mijn batterij klepje kwijt benBen nu wat telefoonzaken en electronica zaken afgeweest, maar nergens te koop of te bestellen. Zijn deze uberhaubt wel te krijgen? (vodafone geeft 1 jaar garantie, mijn toestel is dus net 1 jaar 2 maanden)
http://search.ebay.com/se...e=qtek+9100&category0=
http://dano.nl.nu --- Nas Drovje zoekt blazers (sax,trompet,trombone etc) kijk op: http://www.nasdrovje.nl
Hiervoor heb ik een Bluetrek Tattoo headset aangeschaft, nadat de verkoper me had verzekerd dat al het geluid over deze headset zou gaan. Dit werkt niet.
Ik zie wel 2 services van de headset. De een heet "handsfree" en de andere "hoofdtelefoon". Toch komt al het speaker geluid, dus ook muziek enzo, gewoon niet via de headset.
Mijn vraag is er een manier om het geluid over een bluetooth headset te sturen?
Het zou een stuk relaxer Voipen namelijk. Ligt het aan de headset of kan de wizard het niet.
Tsja...
Is er soms een tooltje dat beter werkt?
Een ander probleem dat ik nu gemerkt heb is dat het internetten niet goed werkt, ik open een site of 2 via de internet explorer en daarna gaat het internetten super traag tot niet meer.
Ik soft reset de qtek dan en dan gaat het weer goed de 1ste sites en daarna is het weer hetzelfde.
Ik heb eergisteren de Spb Mobile Shell geïnstalleerd maar ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft, ben over deze laatste bijzonder tevreden trouwens.
@ SynergyX. Bij de pdashop.be kan je een dikkere batterij bestellen voor de Qtek 9100 en daar zit een dikker klepje bij dus klepjes zijn er zeker after market te vinden. Mischien kan je daar eens horen voor een standaard klepje? Ben zeer tevreden over de service daar. Vaak is het promotie voor gratis levering in Belgie en levering na 1 dag...
Zekerheidsvraagje, moet je ergens je nummer in het toestel registeren? Mijn verzonden SMS'jes worden namelijk aangegeven met 06-xx32xxxx, terwijl mijn echte nummer 06-xx31xxxx is. (kom ik nu pas achter
Ik heb trouwens SPB ook (winxp look met alarm, klok etc), ik heb ook regelmatig traag internet. Soms blijft hij hangen op zoeken, sluit ik alles 1x af (gprs etc) en daarna werkt alles weer.
SinergyX wijzigde dit bericht 31-12-2007 02:14 (22%)
Reg. datum: 04 januari 2008
Ik heb geprobeerd om op mijn vario een nieuwe rom te laden alleen toen liep mijn computer helemaal vast. Nu doet mijn vario niks meer en kan hem ook niet meer opstarten.
Heeft iemand een oplossing om de rom alsnog goed te kunnen laden?
Mvg Martijn
Reg. datum: 19 december 2006
Edit: Het staat ook gewoon 3 pagina's terug
http://www.hostingextreme.nl/usbmodem/ dus.
Webhawkjuh wijzigde dit bericht 05-01-2008 07:53 (17%)
Radio Tweeeeee!111one
Athlon64 3700+ Sandiego @ 2970MHz 1,6v, 270x11 || Air, Radeon X1900XTX Air || 4x 512MB ram || DFI CFX3200 CrossFire || 2x 320GB || Samsung SynchMaster 206BW & 15" NEC - http://specs.tweak.to/13581
Nope, geen UMTSquote:InjecTioN schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:57:
de telefoon kan geen UMTS aan of wel?? (dit wegens de upgrade van T-Mobile's upgrade van internet totaal)
Als je nog in de bootloader kan komen (het scherm met de RGB lijnen) dan is er geen man overboord. Op xda-developers staat uitgelegd hoe je je telefoon weer tot leven kan wekken.quote:MartijnSanders schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 19:32:
Hallo,
Ik heb geprobeerd om op mijn vario een nieuwe rom te laden alleen toen liep mijn computer helemaal vast. Nu doet mijn vario niks meer en kan hem ook niet meer opstarten.
Heeft iemand een oplossing om de rom alsnog goed te kunnen laden?
Mvg Martijn
[edit]
en dan nog iets leuks wat ik tegenkwam: pointUI. iPhone style interface, ziet er wel mooi uit, alleen nog net niet uitgebreid genoeg. Het proberen zeker wel waard!

Bebob_NL wijzigde dit bericht 09-01-2008 12:05 (68%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 last