Gathering of Tweakers

Quicksearch
Even een vraag.

ik ga binnenkort tomtom aanschaffen voor m'n pda.
werkt tomtom 6 met windows mobile 2006 op een ipaq hx2110? zo je welke versie evt.
ben erg benieuwd kon het zo via google niet echt vinden.

alvast bedankt

mvg

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Reg. datum: 25 augustus 2004

Ik heb geen ervaring met iPAQ's, maar op mijn T-Mobile MDA Vario met Windows Mobile 6 draait TomTom uitstekend.

>>>insert witty remark here<<<

quote:
TommyCP schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:44:
Ik heb geen ervaring met iPAQ's, maar op mijn T-Mobile MDA Vario met Windows Mobile 6 draait TomTom uitstekend.
Moet jij ook je schermpje openklappen voor liggende weergave?

Notebooktotaal.nl Degelijk advies, redelijke prijzen, top service!
Notebookadvies.nl
Voor al uw laptop / notebook vragen en/of problemen!

Reg. datum: 25 augustus 2004

Als ik al in TomTom zit wel, maar ik kan voordat ik TomTom opstart het scherm zelf roteren. M.b.v. Spb Pocket Plus heb ik er een sneltoets voor.

TommyCP wijzigde dit bericht 21-05-2007 15:37 (14%)

>>>insert witty remark here<<<

oeps

kraker21 wijzigde dit bericht 21-05-2007 21:29 (103%)

kun je met TomTom 6 ook routes opslaan op je telefoon, bv als je een route download van een bepaalde motortoertocht?

Gigabyte P35-DQ6 - Intel Quad 6600 - 4 Gb OCZ Platinum 2 PC 6400 - Club 3D HD 2900 XT - OCZ EvoStream 720W - Gigabyte Aurora 3D - Logitech G15 - Logitech MX Revolution - Logitech Driving Force Pro - Vista 64 - Samsung Syncmaster 245B 24"

Everybody is wired

Ik heb een MDA vario van t-mobile. Het apparaat draait met de officiele rom.

Ik krijg in tomtom niet voorelkaar dat deze de GPS vind. Ik heb mijn bluetooth gps muis de Holux GPSlim236 gepaired in het apparaat en com-poort 6 er op in gesteld. In tomtom heb ik ingesteld dat ik com6 wil gebruiken onder draadloze bluetooth apparaten. Maar tomtom vind geen GPS.

Als ik een los GPS programma pak dan werkt het wel.
bluetooth tools downloaden...

www.carina-avensisclub.nl

Sinds kort heb ik een 9000 en sinds een paar dagen een vergelijkbare houder als hierboven omschreven. Echter krijg ik mijn wired GPS niet aan de praat....

Configuratie:
Qtek 9000 - WM6 - TomTom6 - Haicom HI-204E wired GPS.

De houder heeft een RJ11-aansluiting, verloopkabel RJ11 naar PS2 om de HI-204E aan te sluiten. Aansluiting Qtek via mini-USB in houder.

Bij WM6 kun je de GPS-settings instellen, echter zijn er legio keuzes, welke we al dan niet langere tijd hebben laten lopen, nergens een contact Qtek - GPS mogen ontdekken.
In TT6 hebben we de keuze op NMEA-GPS staan en allerhande poorten ook geprobeerd.
De GPS heeft wel spanning (led gaat knipperen en komt tot een fix), tevens doet de GPS het wel op een ipaq 3850 met TT5. Daar ligt het dus niet aan...
Een zoektocht op allerhande fora heeft tot op heden niets opgeleverd. Alternatief is natuurlijk de aanschaf van een BT-GPS, maar dat is natuurlijk weer een bijkomende investering die niet direkt grappig is.

Concreet:
Wie heeft een vergelijkbare setting lopen en kan een valide hint geven qua instellingen?

Everybody is wired

quote:
Dat deed inderdaad de truc.

Ik moest wel even zoeken omdat die onder draadloze gps apparaten niet wil werken. Onder bedrade apparaten werkt het allemaal zoals het moet. bedankt
Sigur Ros FTW

Ik heb een tomtom go 510 en heb vanavond de kaart van WE online gekocht. Ik krijg echter met geen mogelijkheid dat ding geactiveerd. Ik krijg een code van de website maar de tomtom blijft roepen dat de activeringcode niet klopt :(

CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e

quote:
Connexie schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:51:
In TT6 hebben we de keuze op NMEA-GPS staan en allerhande poorten ook geprobeerd.

Concreet:
Wie heeft een vergelijkbare setting lopen en kan een valide hint geven qua instellingen?
Ik heb zelf zitten spelen met de GPS-baudsnelheid , bij mij doet de ontvanger het wel op 2400 en 4800, daarboven minder, verder duurt de fix fff, dus gewoon fff wachten, suc6

Reg. datum: 28 november 2005

Probleem: heb TT6 op mijn pda in combinatie met een Adapt BT 300 (Bluetooth). Tot vanmorgen ging alles prima. Nu geeft mijn pda de melding "geen bruikbaar gps-signaal". Bij de gps-status worden wel de tijd en 10 satellieten weergeven. Ook draait rechtsboven het bolletje; het blauwe lampje om mijn Adapt flikkert elke seconde. De kolommen boven de satellieten worden alleen niet blauw. Iemand enig idee? Ontvanger kapot?

ik heb net wm6 op me vario gegooied alleen nu werkt tomtom opeens niet meer :(
als ik hem start zegt ie "unable to start. An exception occured: Memory acces violation."
ik zie geen update ervoor ofzo op de tomtom site dus wat kan dit zijn?
is tomtom 6 btw

quote:
Wichert schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:39:
Probleem: heb TT6 op mijn pda in combinatie met een Adapt BT 300 (Bluetooth). Tot vanmorgen ging alles prima. Nu geeft mijn pda de melding "geen bruikbaar gps-signaal". Bij de gps-status worden wel de tijd en 10 satellieten weergeven. Ook draait rechtsboven het bolletje; het blauwe lampje om mijn Adapt flikkert elke seconde. De kolommen boven de satellieten worden alleen niet blauw. Iemand enig idee? Ontvanger kapot?
Volgens mij slechts een kwestie van wat langer wachten. Dat je de satelieten ziet, geeft aan dat TT informatie binnenkrijgt.

Hoeveel frames per seconde halen jullie eigenlijk op jullie pda / telefoon (specifiek de Nokia E50)?
Ik zit echt op iets van 1 frame per 3 seconden ofzo?! :s

Toshiba Tecra A7-243 / Hitachi Travelstar 7K200, 200GB (7200rpm, SATA, 16MB)
Creative Audigy 2 ZS Notebook (PCMCIA, 7.1) / Toshiba High Capacity Battery Pack (Li-Ion, 12 Cellen, 8600mAh)

Reg. datum: 28 november 2005

quote:
salgera schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:11:
[...]

Volgens mij slechts een kwestie van wat langer wachten. Dat je de satelieten ziet, geeft aan dat TT informatie binnenkrijgt.
Na lang zoeken vond ik elders op internet de tip om de batterij tijdelijk te verwijderen. Dit heb ik gedaan en inderdaad, de ontvanger werkt weer. Overigens had ik mijn pda en gps-ontvanger al zeker een 1/2 uur aan laten staan.

Je hebt ut.. of je hebt ut ni

quote:
Rick Molema schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 13:15:
Hoeveel frames per seconde halen jullie eigenlijk op jullie pda / telefoon (specifiek de Nokia E50)?
Ik zit echt op iets van 1 frame per 3 seconden ofzo?! :s
Lijkt me niet ok... Asus 636 haalt bijna vloeiend, gok iets van 15 frames/sec. Da's wel Windows, maar toch een indicatie.

....Mooie vrouwen maken me bang. Ze vooroorzaken meer problemen dan mooie mannen, die zijn meestal verlegen. Mooie vrouwen hebben echter geleerd met hun schoonheid te handelen en ze maken er nog misbruik van ook...

hp hx4700 van m'n vader ook, dus daarom ben ik benieuwd naar andere E50 gebruikers :)

Creative Audigy 2 ZS Notebook (PCMCIA, 7.1) / Toshiba High Capacity Battery Pack (Li-Ion, 12 Cellen, 8600mAh)

quote:
Rick Molema schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:43:
hp hx4700 van m'n vader ook, dus daarom ben ik benieuwd naar andere E50 gebruikers :)
Vreemd... Heb nu een N95 en draait het vloeiend op, hiervoor een N73 gehad en hier deed hij het ook prima op. Jouw E50 zou dit ook wel moeten kunnen! Wellicht staat je telefoongeheugen erg vol met andere apps? Zodat hij het gewoon niet meer trekt.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

quote:
bounzer schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:12:
[...]

Vreemd... Heb nu een N95 en draait het vloeiend op, hiervoor een N73 gehad en hier deed hij het ook prima op. Jouw E50 zou dit ook wel moeten kunnen! Wellicht staat je telefoongeheugen erg vol met andere apps? Zodat hij het gewoon niet meer trekt.
Hmmm...

Op m'n geheugenkaart is 1 van de 2GB ongeveer vrij, dus daar zou het niet aan mogen liggen? Of komt het omdat heel west europa gedetailleerd geinstalleerd is, dat deze map te groot is? Of de TomTom Bluetooth GPS muis (SiRFIII)?

Mac Mac Mac

quote:
Rick Molema schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:57:
[...]

Hmmm...

Op m'n geheugenkaart is 1 van de 2GB ongeveer vrij, dus daar zou het niet aan mogen liggen? Of komt het omdat heel west europa gedetailleerd geinstalleerd is, dat deze map te groot is? Of de TomTom Bluetooth GPS muis (SiRFIII)?
Misschien een stom idee, maar heb je al geprobeerd om de telefoon ff te rebooten? :D

MacBook Pro 15,4" C2D 2.2Ghz 2GB DDR 120GB 8600GT

Al gedaan :) De demo draait bijv. ook niet zo soepel...

Reg. datum: 07 januari 2004

quote:
Rick Molema schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:57:
[...]

Hmmm...

Ik heb de E60 en die hebben toch ongeveer dezelfde specs als het om snelheid gaat? Bij mij loopt het allemaal soepeltjes. (Niet helemaal vloeiend, maar volgens mij is dat normaal) Ik schat zo'n 10 frames per seconde

Roelos wijzigde dit bericht 01-06-2007 17:22 (0%)
Reden: typo

Heb het net nog geprobeerd, echt meerdere seconden per frame :(

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws