Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Heb me ook een PDA met TTN aangeschaft maar wil die vakantie een beetje goed plannen dus ik zou graag alles op de computer al willen voorbereiden.

Heb een Mitac Mio P350 gekocht met TomTom Navigator 6 (TTN6) en de kaarten van Amerika en benelux (kaarten waren even duur als dat apparaat zelf!), werkt allemaal heel erg goed hier in Nederland maar voor Amerika wil ik het dus voorbereiden.

Ik zoek dus een routeplanner (betaald of gratis, het liefst off-line) waarmee ik zelf een route kan uitstippelen en deze helemaal kan importeren in mijn P350. Bestaat er zo iets?

(Ben dus niet op zoek naar een POI maker oid, gewoon een hele routemaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik kan in TTN 6 al routes van te voren maken (van .. naar) met alle opties erbij (tolwegen ja/nee etc). Kan jij dat niet op die Mio?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 12-09 17:54
Jazzper schreef op zondag 15 juli 2007 @ 19:29:
ik kan in TTN 6 al routes van te voren maken (van .. naar) met alle opties erbij (tolwegen ja/nee etc). Kan jij dat niet op die Mio?
Ja klopt, maar ik zoek iets uitgebreiders. Mist echt niemand zo'n functie aan zijn TomTom :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jschoorl2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 16:14
Maksvr schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:12:
[...]

Ja klopt, maar ik zoek iets uitgebreiders. Mist echt niemand zo'n functie aan zijn TomTom :P?
Kijk eens naar Auto Onroute. Je kunt de routes bekijken in Google-earth en exporteren naar je navigatiesysteem zoals een TomTom hebt. Is gebaseerd op de motoren versie Motorrad Tourenplaner

Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08
Beste tweakers,

Mijn vader heeft laatst een PDA gekocht, de iPAQ RX5720, met daarop voorgeïnstalleerd de benelux versie van TomTom6, nu hebben we ook de europe kaarten aangeschaft, maar nu heb ik deze geïnstalleerd, maar maakt hij absoluut geen verbinding meer met de gps-sattelieten. Ik heb ook de firmware update geïnstalleerd, maar ook dat hielp niet, we gaan donderdag op vakantie, dus ik heb dringend hulp nodig! Ik heb alles gedeïnstalleerd en opnieuw eropgezet, en ik heb ook de hele PDA gereset. Gewoon bij benelux doet hij het, maar zodra ik europe erop zet doet hij het niet meer.

Wie o wie kan mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
StanPC schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:40:
Beste tweakers,

Mijn vader heeft laatst een PDA gekocht, de iPAQ RX5720, met daarop voorgeïnstalleerd de benelux versie van TomTom6, nu hebben we ook de europe kaarten aangeschaft, maar nu heb ik deze geïnstalleerd, maar maakt hij absoluut geen verbinding meer met de gps-sattelieten. Ik heb ook de firmware update geïnstalleerd, maar ook dat hielp niet, we gaan donderdag op vakantie, dus ik heb dringend hulp nodig! Ik heb alles gedeïnstalleerd en opnieuw eropgezet, en ik heb ook de hele PDA gereset. Gewoon bij benelux doet hij het, maar zodra ik europe erop zet doet hij het niet meer.

Wie o wie kan mij helpen.
Kun je de subdir / Western Europe niet gewoon kopieren naar de geheugenkaart waar ook Benelux op staat ? Zo heb ik het gedaan bij de TT One en Navigator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
heb een htc s710 en heb ook orginele tomtom navigator 6
weet iemand hoe ik deze werkend krijg?
heb alles al getest
heb alles gekopieerd naar een, microsd dant de file ttn.cab opgestart niets
en start.exe gestard weer niets ?
Kan iemand mij helpen of weet iemand wanneer er terug een upgrade is naar tomtom 7 zodat mijn s710 in aanmerking komt.
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:03:
Hallo
heb een htc s710 en heb ook orginele tomtom navigator 6
weet iemand hoe ik deze werkend krijg?
heb alles al getest
heb alles gekopieerd naar een, microsd dant de file ttn.cab opgestart niets
en start.exe gestard weer niets ?
Kan iemand mij helpen of weet iemand wanneer er terug een upgrade is naar tomtom 7 zodat mijn s710 in aanmerking komt.
paul
Volgens mij heb je de verkeerde versie omdat .cabs voor pda`s zijn ipv smartphones (s710 dus). Je moet de smartphone edition hebben. TomTom Mobile 5 werkt volgens mij alleen op de S710.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardig

heb ander programma's die wel installeren en dat zijn allemaal *.cab
maar wat ik gevonden heb op internet dat er enkele toch de tomtom 6 hebben draaien op de s710 en spreken dan van een file "tomtom_navigator_6.cab " maar ik kan deze nergens op mijn dvd vinden.
En ja tomtom 5werkt prima maar ik kan vanuit contact navigation niets selecteren want ik kan alleen een nummeriek toetsenbord gebruiken en zelf met de t9 ingehouden gebeurt er niets.
daarom intersse voor tt6 want daar kan ik navigeren uit contacts want heb ongeveer +- 2200 klanten
paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

hoe gaat het bellen met tomtom 6 in z'n werk?
kan je gewoon bellen onder het navigeren met de mobile versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
ja je kan gewoon bellen en gebeld worden terwijl tomtom aan staat.

weet iemand hoe je de akkoord scherm kan uitzetten als je tomtom start? ik las ergens dat je een bestand van read only moet verwijderen maar ik zie geen bestand op read only staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Dat vraagt hij normaal gezien alleen maar de eerste keer toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
normaal gezien wel ja, maar bij mij elke keer als ik hem opstart. ik heb btw een nokia n73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Ik heb gisteren een flitslocaties+file abonnement afgesloten voor 49,95 euro alleen ik weet niet of ik hem goed heb ingesteld.
Alle vaste flitslocaties staan er in en ik word hiervoor wel ruim op tijd gewaarchuwd, alleen ik heb nog geen melding van een mobiele controle ontvangen. Zit dat hier niet bij in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

lazrambo schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:16:
Ik heb gisteren een flitslocaties+file abonnement afgesloten voor 49,95 euro alleen ik weet niet of ik hem goed heb ingesteld.
Alle vaste flitslocaties staan er in en ik word hiervoor wel ruim op tijd gewaarchuwd, alleen ik heb nog geen melding van een mobiele controle ontvangen. Zit dat hier niet bij in?
Die moeten wel bekend zijn natuurlijk...

Overigens vind ik het onbegrijpelijk dat je hiervoor betaalt...
Die info is beter en gratis te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Laatst online: 29-06-2023
vanaalten schreef:
Zodra je dan de grens over bent kan je van kaart wisselen en de weg naar die stad preciezer plannen.
Voor zover ik weet kan je niet twee kaarten combineren tot 1 en die dan naadloos gebruiken.
Klopt zoals vanaalten al zegt, zul je moeten switchen wanneer je 2 landen (mappen) erop hebt staan,.. of Benelux + Major-routes! (hoofdwegen europa) maar het mooiste is natuurlijk 1 grote map namelijk West Europe :*) dan heb je dat geswitch niet meer en je kunt van deur tot deur in heel (west) europa ideaal! (dan ook nog met de poi's....) en dan is het helemaal compleet _/-\o_

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
MikeyMan schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:26:
[...]

Leuk om te horen nu ik er 50 euro voor heb betaald :P
Noem is een paar op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
MikeyMan schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:26:
[...]

Waar krijg je de file info op TomTom gratis dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Laatst online: 29-06-2023
Bigfoot schreef:
Waar krijg je de file info op TomTom gratis dan?
via je auto-radio (rds) ;) nee file-info kan alleen gratis in combi met een tmc-ontvanger, 8)
en betaald is via je data abonnement van je gsm (gprs/umts)

[ Voor 11% gewijzigd door MauSS op 19-07-2007 11:06 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Flitspaal.nl... Kun je gewoon elke dag updaten...

Realtime is niet gratis te krijgen, maar ik ben niet echt kapot van de werking van dat tomtomsysteem...

Of je moet natuurlijk tmc hebben, wat wel gratis is...

[ Voor 15% gewijzigd door MikeyMan op 19-07-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-12-2022
Gebruikt hier iemand TomTom 5.21 icm Windows Mobile 6 via een (gedeelde) GPS com-poort? Mijn TomTom ziet de TomTom BT GPS antenne niet via the gedeelde com-poort. Echter, TomTom ziet hem wel als:
  • TomTom de GPS antenne direct kan benaderen (maar dan kunnen andere applicaties er niet bij).
  • Als er naast TomTom nog andere GPS applicaties de GPS antenne gebruiken
  • Als TomTom eenmaal verbinding met de antenna heeft gemaakt, blijft ie in stand (ook als de andere GPS applicaties gesloten worden).
Iemand enig idee waarom TomTom geen verbinding kan maken via de de gedeelde com-poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Installeer GPSGate, want dat gedeelde ding van windows zelf heb ik nog bij niemand werkend gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Fire69 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:52:
Installeer GPSGate, want dat gedeelde ding van windows zelf heb ik nog bij niemand werkend gekregen...
En het mag dan ook wat kosten, zo'n kleine "windows-patch": 30 euris maar liefst. En dan nog maar hopen dat het daar inderdaad aan ligt, aangezien mijn andere drie GPS-applicaties (Google Maps, Virtual Earth en VisualGPSce) er prima mee overweg kunnen.

Desalniettemin, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dat programma bestond al voordat het in Windows Mobile was een gesharede poort te gebruiken, dus technisch gezien is het geen patch :P
Maar idd, het zou kunnen dat TT er ook niet mee overweg kan. Even "trial-versie" testen zou ik zo zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Fire69 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 08:38:
Dat programma bestond al voordat het in Windows Mobile was een gesharede poort te gebruiken, dus technisch gezien is het geen patch :P
Maar idd, het zou kunnen dat TT er ook niet mee overweg kan. Even "trial-versie" testen zou ik zo zeggen ;)
Dat van die patch was gekscherend bedoeld. Maar 30 euro vind ik het echt niet waard. Vandaag heb ik Civilization IV gekocht voor 20, da's meer in verhouding, denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
is het mogelijk om je route op te slaan en dan later bekijken hoe je naar je bestemming hebt gereden. exporten naar google earth of iets dergelijks?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Weet iemand of er een quickfix programma is dat je op je gsm kan installeren (heb een Nokia N73) zodat je via internet op je gsm rechtstreeks de sat-posities download voor een quickfix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

@beide hierboven: Nopes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Bigfoot schreef op maandag 23 juli 2007 @ 10:56:
Weet iemand of er een quickfix programma is dat je op je gsm kan installeren (heb een Nokia N73) zodat je via internet op je gsm rechtstreeks de sat-posities download voor een quickfix?
Zoiets is er wel voor de toestellen van HTC, maar of dit ook voor smartphones als de Nokia N73 is weet ik niet. Ben het nog nooit tegen gekomen in ieder geval.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik ben bezig om Checkpoint 6 aan de praat te krijgen icm Flitsnav en TomTom 6 op mijn pda.

Het probleem is alleen, dat Checkpoint geen POIs ziet. Als ik de manual e.d. bekijk, staat er voor zover ik gezien heb, dat checkpoint automatisch de POIs zou moeten herkennen van de map die je op dit moment in TomTom hebt geselecteerd, maar dat doet hij dus niet...

Ik kan ook geen setting vinden waarin ik een directory kan opgeven waar m'n POIs staan... (m'n Benelux folder).

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Het staat niet in de Checkpoint FAQ en ik kon op de Checkpoint website ook geen support forum vinden, dus ik dacht, ik vraag het hier maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik krijg checkpoint sowieso niet aan het werk.Hij zegt steeds dat hij de gebruikte map niet kan vinden. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Ook tijdens het gebruik van TomTom en het doorschakelen naar checkpoint nog geen herkenning van de gebruikte map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:41
D!ablo schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:02:
is het mogelijk om je route op te slaan en dan later bekijken hoe je naar je bestemming hebt gereden. exporten naar google earth of iets dergelijks?!
http://www.toolstools.tk/
http://www.janboersma.nl/gett/index.php

[ Voor 6% gewijzigd door wens op 23-07-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Damocles.NL schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:25:
Ik krijg checkpoint sowieso niet aan het werk.Hij zegt steeds dat hij de gebruikte map niet kan vinden. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? Ook tijdens het gebruik van TomTom en het doorschakelen naar checkpoint nog geen herkenning van de gebruikte map.
Probeer eens of POI-Warner werkt (www.navigating.de).
Die ziet mij mij de POIs wel, maar de overlay werkt niet, want als POI-Warner draait en TomTom ook, dan gebeurt er helemaal niets op het moment dat ik bij een POI aankom (behalve de standaard tomtom warning dan...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb iets raars met mijn TomTom (N73).
Die wil geen Traffic info meer weergeven, dan vraagt ie in ene om een account.
Terwijl het toch gewoon gedaan heeft nadat ik het net had geinstalleerd.
Heb geen login gegevens bij mijn aankoop gehad, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nokia n73 (niet de music edition maar de gewone) en heb zojuist de laatste nieuwe firmware geinstalleerd (V4.0726.2.0.1)

Dus ik fijn een backup gemaakt van mijn n73, de backup teruggezet, werkt tomtom niet meer ...

Ik heb mijn gsm al een keer gereset naar fabrieksinstellingen, maar dat hielp ook niet
Ik heb tomtom al eens opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt ook niet

Ik kan wel tomtom opstarten maar hij maakt geen verbinding met mijn GPS (die wel aan staat en ook satelieten heeft gevonden)

Als ik op Stel in klik, kan ik kiezen voor andere bluetooth gps-ontvanger of tomtom bluetooth gps-ontvanger ... maar beide werken ze niet

Wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie TomTom heb je?
Zoek even op een post van mij in dit topic, heb exact het zelfde issue gehad.
Heb zelf nu 6.010 draaien en die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 09:10:
Welke versie TomTom heb je?
Zoek even op een post van mij in dit topic, heb exact het zelfde issue gehad.
Heb zelf nu 6.010 draaien en die werkt.
ik heb 6.010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:33

J-P

Syntax erro....

D!ablo schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:02:
Over toolstools heb ik helaas niet zo´n goede verhalen gehoord maar het klinkt allemaal wel erg relaxed om leuke moto tochten te maken.

Hier iemand die de route opneemt met GPSdash:
Hoicks schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:23:
Het lukt mij wel. IK draai GPS Dash naast TOMTOM5 op mijn PDA. TOMTOM om de route uit te stippelen en GPS DASH om m'n afgelegde route op te slaan.

Die afgelegde route kun je dan weer in Google Earth inlezen zodat je op de sattelietbeelden kan zien waar je gereden hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door J-P op 28-07-2007 11:24 . Reden: spellvout :P ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Heb laatst een MDA vario met TT 6.030 gekocht. Prima apparaat en alles werkt vlekkeloos in combinatie met een stein GPS receiver.

Enige probleem is dat het scherm achterloopt op waar je je in werkelijkheid bevindt. Dit is ook het geval als 3dmodus uitgeschakeld is. Ontvangst van GPS is prima (7 sat.). Verder heb ik geen NP's aanstaan.

Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik TT 6.020 al enige tijd zonder problemen op mijn Nokia E65.
De ogg flitspaal geluiden van TT heb ik uitgeprobeerd en weer afgehaald, omdat de mannenstem onduidelijk klinkt. Vorige week heb ik gemodificeerde ogg bestanden gedownload en uitgeprobeerd. Geluid harder en hogere toon. Echter bij het naderen van een stoplicht met flitspaal klinkt de stem misvormd (alsof het geluid 4x trager wordt afgespeeld). Dat doet ie niet bij iedere flitspaal, maar soms.
Poging 1: alle ogg bestanden verwijderd en de ouderwetse geluiden weer ingesteld. Ipv aparte flitspalen heb ik benelux_flitspaal_all.ov2 gebruikt. Werkt weer als vanouds, echter soms dan toch weer de vervormde mannenstem.
Poging 2: TT gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Werkt weer als vanouds, echter soms dan toch weer de vervormde mannenstem.
Poging 3: telefoon een hard reset gegeven. Moet nog uittesten.
Erg raar dat de mannenstem blijft bestaan, ondanks dat de ogg bestanden zijn verwijderd. En raar dat die stem soms opkomt. En extra raar, omdat ik nu geen losse flitspalen gebuik, maar de benelux_flitspaal_all. Ik begin nu te twijfelen of het wel met de ogg bestanden te maken heeft.

Heeft iemand een verklaring, of nog beter een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:25:
Heb geen login gegevens bij mijn aankoop gehad, of heb ik iets over het hoofd gezien?
Is toch een dienst waarvoor je moet betalen?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:25:
De eerste maand is de trafficinfo gratis. Na aankoop kan je die gratis maand activeren zonder logingegevens. Na die maand houdt hij er mee op en zul je via de website een subscription moeten kopen. Na aanschaf moet je de aangemaakte logingegevens invoeren in je TomTom, en daar vraagt hij waarschijnlijk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:03:
[...]

De eerste maand is de trafficinfo gratis. Na aankoop kan je die gratis maand activeren zonder logingegevens. Na die maand houdt hij er mee op en zul je via de website een subscription moeten kopen. Na aanschaf moet je de aangemaakte logingegevens invoeren in je TomTom, en daar vraagt hij waarschijnlijk om.
hoe activeer je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het geval van TT6: Hoofdmenu > verkeersinfo > verkeersinfo aan. Je apparaatcode wordt naar TomTom gestuurd, als die daar nog niet bekend is moet hij de melding 'geactiveerd' aangegeven o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TT 6.030 op iPaq hx4700, maar niet stabiel :(

In 3D weergave crasht ie na ongeveer 5 minuten, en in 2D houdt ie het ongeveer 20 minuten uit. Na die tijd komt ik gewoon weer in het today scherm, terwijl er geen foutmeldingen worden weergegeven. valt gewoon opeens weg...

Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:13:
In het geval van TT6: Hoofdmenu > verkeersinfo > verkeersinfo aan. Je apparaatcode wordt naar TomTom gestuurd, als die daar nog niet bekend is moet hij de melding 'geactiveerd' aangegeven o.i.d.
doet het hier ook, dank!

wel stom van me trouwens om dat nu te activere, er zijn toch geen files. En na de vakantie is de proefperiode weer afgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik er een abonnement op (1 jaar). Ik gebruik hem niet zo zeer om bij een file een andere route te nemen (wat ik overigens wel eens doe), maar ik vind het wel handig om ver van te voren een overzicht te hebben wat je tegenkomt qua files, ongevallen en werkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand toevallig enig idee of er ergens flitspalen te krijgen zijn van buiten de benelux zonder registratie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 10:03:
[...]

:/
Jammer, dan had ik beter kunnen wachten.
Maar betalen voor verkeers info... :/
Geen gratis plugin voor te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Zoals velen van jullie heb ik ook een N73 met TomTom V6.02 draaien.
Maar heb een probleem die jullie misschien ook hebben of evt een oplossing hier voor hebben !

Als de navigatie start en de stem zegt iets dan blijft het beeld staan ! Het bevriest als het ware. Nadat de stem zijn of haar zegje gedaan heeft gaat de navigatie weer verder.
Dit kan erg lastig zijn als je bv in een stad moet navigeren waar veel bocht werk is...dan is het dus een ramp.

Ik gebruik de western_Europa map V675.1409 Heb ook al gewoojn Benlux gedaan maar helpt ook niet (evenzo kaarten van TomTom V5.2 geinstalleerd maar geen succes)

Wie heeft hier een oplossing voor ? Zou een update van Firmware helpen ? Er is een nieuwe versie uit maar lost dat dit probleem op ? Ofl igt het aan het programma van TomTom.
TomTom V5.2 werkt niet op een N73 dus je bent wel verplicht om versie 6 te installeren.

Dit geldt ook voor versie 6.01 van TomTom.

Wie o wie kan me helpen !
Bedankt daarvoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Laatst online: 23-01 20:10
Probeer ik TomTom 6.030 op mijn 6120 kaart te zetten door een installatie via de DVD krijg ik de volgende onzin:

Uw PC biedt geen ondersteuning voor het installeren van PDA software. Installeer deze ondersteunende software voordat u Setup opniew draait. Setup zal nu stoppen.

Wat is dit voor onzin? Normaliter een folderinstall door Symbian installatie middels het install menu en dan overzetten op SD kaartje, dat in phone rossen en klaar. Iemand een idee? Kan het liggen aan deinstall van TomTom HOME? Had ik voorheen wel en dus ook geen problemen met clean install van TomTom. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Laatst online: 13-09 15:47
Ik ben aan het overwegen om Tomtom aan te schaffen, ook met het oog op mijn vakantie naar Corsica. Nu laat de website van Tomtom het eiland Corsica niet zien, terwijl bijvoorbeeld Sicilie wel is afgebeeld. Kan iemand met Tomtom 6 voor MDA, mij vertellen of dat Corsica ondanks het ontbreken op de overzichtskaart van Frankrijk, wel op de kaart staat? Je zou kunnen zoeken op Bastia. Dank voor de moeite!

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:55
Bastia staat erop bij corsica (onder land frankrijk)..

[ Voor 53% gewijzigd door Wisey op 05-08-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-07 15:44
HELLLLLLLP

Ik heb TT6.030 op mijn htc p4350 staan. Deze werkt overigens prima.

Alleen.......tijdens het opstarten van mijn pda start TT ook op, ERG VREEMD.

VRAAG:
- kan ik dit op een of andere manier uitzetten?.
- Of moet ik iets verwijderenv/e map ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Demazelen op 05-08-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 16:03
Demazelen schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:39:
HELLLLLLLP

VRAAG:
zal vast wel ergens een snelkoppeling in de map startup o.i.d. staan. Schreeuw aub niet zo. Wat heb je zelf al gedaan om uit te zoeken waarom tomtom ook opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02

13art

Moderator Mobile
Demazelen schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:39:
HELLLLLLLP

VRAAG:
Er staat op je geheugenkaart waarschijnlijk een mapje 2577 oid. Hierin staat een bestand dat zorgt dat Tomtom elke keer wordt opgestart als je je telefoon start. Even verwijderen en klaar.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:04:
[...]

:/
Jammer, dan had ik beter kunnen wachten.
Maar betalen voor verkeers info... :/
Geen gratis plugin voor te vinden?
Nope. TomTom moet de ANWB/VID ook gewoon betalen voor de verkeersinformatie, berekenen ze gewoon door naar de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre.Koster
Ik heb POI bestanden gemaakt voor gratis WiFi hotspots in Belgie, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Oostenrijk en Zwitserland. Ze zijn hier te downloaden.
Ik heb nieuwe bestanden voor het VK en Italie toegevoegd, en het bestand voor Frankrijk geupdate (in de vorige versie waren alle huisnummers fout verwerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik kan nergens vinden waar ik de recente bezochten plekken kan wissen en in als favorieten wil toevoegen kan ik ook geen hoofdletters gebruiken. Omdat ik niet uitkom waar ik dit in de applicatie van tomtom kan doen is me vraag kan ik dit overigens wel in een bestand aanpassen. Zo ja, in welke bestand worden de favorieten opgeslagen en in welke bestand de recente bezochte plaatsen.

Ik gebruik tomtom v6.010 (7640) op me N73

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
BMW_M3 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:14:
Ik kan nergens vinden waar ik de recente bezochten plekken kan wissen
"Foute" adresjes bezocht soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demazelen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-07 15:44
DjWannaB2002 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 14:42:
[...]

Er staat op je geheugenkaart waarschijnlijk een mapje 2577 oid. Hierin staat een bestand dat zorgt dat Tomtom elke keer wordt opgestart als je je telefoon start. Even verwijderen en klaar.
Hoi ik heb het mapje 2577 gevonden.
Echter hierin staan meerdere bestanden:
- aurorun.exe
- autorun.exe.run
- TTN.cab
- TTN2003.cab

Bij verwijderen v/d autorun.exe.run dan vraagt hij me voor her-install. (die dus terug gezet)

Bij verwijderen autorun.exe dan start ie idd niet meer auto. op bij aanzetten pda, alleen...nu kan ik nergens meer TT vinden in mijn 'vandaag' scherm. Heb TT today.cab nog ergens op mijn schijf staan en deze erbij gezet. Nu is het probleem weg.

Denk alleen dat het makkelijker kan. Weet echter niet hoe?

Suggesties zijn altijd welkom.

gr

Demazelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Autorun.exe vervangen door een leeg bestand, dan zou het moeten werken. Bvb een autorun.txt maken en deze renamen naar autorun.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Bigfoot schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:18:
[...]

"Foute" adresjes bezocht soms?
lol :o maar is het mogelijk? En hoe zit het met die hoofdletter gebruik bij hij renamen van favorieten?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: ik heb TomTom Navigator 6 op mijn N73, alleen ik kan niet zoeken op postcode. Als ik dat wil doen, kan ik een plaatsnaam invoeren maar geen postcode. Op de TomTom-site staat wel iets over een probleem met zoeken op postcode op Pocket-PC's maar over een probleem met symbians staat niets. Heeft iemand misschien de oplossing want ik vind het knap lastig. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
heb je het bestandje met nederlandse postcodes er wel in staan? Ik denk dat je een of 2 bestandjes mist voor de postcodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
BMW_M3 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:14:
Ik kan nergens vinden waar ik de recente bezochten plekken kan wissen en in als favorieten wil toevoegen kan ik ook geen hoofdletters gebruiken. Omdat ik niet uitkom waar ik dit in de applicatie van tomtom kan doen is me vraag kan ik dit overigens wel in een bestand aanpassen. Zo ja, in welke bestand worden de favorieten opgeslagen en in welke bestand de recente bezochte plaatsen.

Ik gebruik tomtom v6.010 (7640) op me N73
Ik was hier laatst toevallig ook naar op zoek. Niet om ze te kunnen wissen, maar om ze kunnen backuppen. Toen ik nl. de laatste kaart van TT op mijn geheugenkaart copieerde was ik ook mijn favorieten en historie kwijt, terwijl ik deze eigenlijk had willen bewaren.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Logischerwijze moeten ze dan ergens in de folder van de kaart gestaan hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badluckboy schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:04:
heb je het bestandje met nederlandse postcodes er wel in staan? Ik denk dat je een of 2 bestandjes mist voor de postcodes
Waar moeten ze komen te staan dan? Weet je dat uit je hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

knäckor schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:18:
[...]

Waar moeten ze komen te staan dan? Weet je dat uit je hoofd?
Bij mij staat er een apart map genoemd "ZIP", in de root van mijn geugenkaart en daarin staan twee bestanden: nederland.postal en nederlandpostal.ver

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Fire69 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:14:
Logischerwijze moeten ze dan ergens in de folder van de kaart gestaan hebben. :)
Dat is ook zo. Want favorieten, recente bezochten plaatsten zie ik bijv ook niet meer staan als ik eastern europe kaart selecteer. Daar zie ik dan andere favorieten en recente bezochte plaatsen. Maar onder welke bestand worden ze opgeslagen? En kan je de favorieten lijst met notepad editen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:25:
[...]

Bij mij staat er een apart map genoemd "ZIP", in de root van mijn geugenkaart en daarin staan twee bestanden: nederland.postal en nederlandpostal.ver
Dank je wel!!!! Ik heb een map aangemaakt en die bestandjes erin geplaatst en nu werkt het! Ik ben erg blij, maar dat spreekt voor zich :) Hulde voor dit forum en de users!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
BMW_M3 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:27:
[...]

Dat is ook zo. Want favorieten, recente bezochten plaatsten zie ik bijv ook niet meer staan als ik eastern europe kaart selecteer. Daar zie ik dan andere favorieten en recente bezochte plaatsen. Maar onder welke bestand worden ze opgeslagen? En kan je de favorieten lijst met notepad editen?
Gevonden, ze staan in het bestandje mapsettings.cfg. Zowel de historie als de favorieten. Ziet er alleen niet uit of je deze met notepad kunt editen.
Ik weet in ieder geval welke de volgende keer eerst te backuppen 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:16
Heb nu een tijdje de Nokia E65 met TT 6.02. Alleen kan ik geen werkende snelheidwaarschuwingen vinden. Voor mijn pda heb ik een aangepast data.chk bestand wat prima werkt. Deze geeft een gesproken maximale snelheid melding. Zodra ik dit bestand kopieer naar mijn Nokia blijf ik de standaard geluiden houden.

Ik pak het bestand uit de map TomTom (geinstalleerd op geheugenkaart). Wie weet een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mensen even een klein vraagje, mijn pa had een tomtom rider 2 gehaalt en nu ook een abbo genomen op het flitspaal gebeuren (ja weet het kan ook anders maarja).

Maar nu de vraag: hij download dus die flitspalen maar staan ze er dan automatisch in en worden ze automatisch aangegeven? Want ik kan ze nergens onder bijv de Poi's vinden, ik zie nergens flits ofzo staan?

Word dit automatisch gedaan of is er iets mis?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

schnumi schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:51:
Mensen even een klein vraagje, mijn pa had een tomtom rider 2 gehaalt en nu ook een abbo genomen op het flitspaal gebeuren (ja weet het kan ook anders maarja).

Maar nu de vraag: hij download dus die flitspalen maar staan ze er dan automatisch in en worden ze automatisch aangegeven? Want ik kan ze nergens onder bijv de Poi's vinden, ik zie nergens flits ofzo staan?

Word dit automatisch gedaan of is er iets mis?
Bij mij staan de bestanden flitspaal_NL_120 bijv allemaal in de map van western_europe. En in de POI's staan ze ook aangegeven. Daarnaast kan je ze aan of uit schakelen en de optie vanaf welke afstand moet TT de singnaal aangeven.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hmm zal zo eens kijken beetje vreemd idd.

edit: bij mij zie ik ze via de pc ook staan in de western_europe map dus dat klopt wel. Alleen als ik het via de tomtom zelf doe kan ik ze dus niet selecteren in de Poi en ik kan ze ook nergens vinden.

Mijn pa is er nog niet mee wezen rijden dus weet niet of het automatisch werkt maar waar zou je het normaal moeten kunnen vinden en aan kunnen zetten? Ik gebruik overigens Windows Vista. Kan dat een probleem geven?

[ Voor 88% gewijzigd door schnumi op 10-08-2007 14:57 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
schnumi schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:51:
Ik gebruik overigens Windows Vista. Kan dat een probleem geven?
Elke Windows-versie geeft problemen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

salgera schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:02:
[...]

Elke Windows-versie geeft problemen... ;)
:P ach tot nu toe ging het goed hoor. Maar weet je misschien wat meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou even een update, heb dus via tomtomplus menu de flitslocatie's aangezet en kon ze toen wel zien via de "bekijk flitslocaties" optie in dat menu dus ik dacht mooi.

Maar toen ik weer terug ging en zo even de kaart wou bekijken kon ik ze niet vinden, ook in het NP (nuttige plaatsen) gedeelte vond ik niks van flits ofzo terug. Dus toen maar een route gepland die langs flitspalen zou gaan en even in de demo mode afgespeelt, en jaar hoor 500 meter voor de flitspaal komt het boven in beeld te staan en geeft hij 3 harde tuitjes (niet te missen).

Dus hij geeft het wel automatisch aan maar je kan het niet instellen. Let op het gaat hier dus om een TomTom Rider 2nd edition is dus voor motorrijders, misschien dat die anders werkt ofzo?

[ Voor 9% gewijzigd door schnumi op 10-08-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simpele vraag maar kan nergens het antwoord vinden.
Waar kan ik mijn Color Scheme's plaatsen (van CSE) in TT6 navigator
op mijn PDA?
Reeds gegoogled tot ik een ons woog!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Ik heb TT6 hier handmatig geinstalleerd vanwege problemen met mijn nieuwe UIQ3 apparaat (p1i). Nu staan er echter een hele rij mappen van TT in de root van mijn geheugenkaart en dat vink niet fraai (ben nogal voor opgeruimdheid :))

Mijn vraag is: welke heb je nu direct nodig (ik heb alleen de benelux kaart met hoofdwegen WE) of kan ik alle mappen in een hoofdmap "tomtom" oid plempen?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb alleen de folder van de TT-map op mijn kaartje staan.
Welke folders heb jij zo nog erop staan misschien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Laatst online: 16-08 20:29
Fire69 schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 12:27:
Ik heb alleen de folder van de TT-map op mijn kaartje staan.
Welke folders heb jij zo nog erop staan misschien? :?
Voices, licences, pirvate, recource, zip en nog wat vage folders. Kan ik die deleten dan?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 14-09 19:36

ScSi

Belg.

Damocles.NL schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:25:
Ik heb hier ook dat probleem.. Het heeft zeker gewerkt (Checkpoint 5 icm met TomTom 5) maar met versie 6 (zowel TomTom) als checkPOInt lijkt het niet te lukken. Het heeft iets met die overlays te zien, maar werkende krijg ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
dirkjesdirk schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:17:
[...]

Voices, licences, pirvate, recource, zip en nog wat vage folders. Kan ik die deleten dan?
Zet ze even ergens anders (op je pc of zo) en kijk wat hij doet. Normaalgezien heb je die idd niet nodig.
Ik heb voor mezelf een cab-file gemaakt, daar zit zo goed als niks in. :)
Dat installeert wat files op mijn pda, en dan heb ik enkel de folder met de map op mijn sd-kaartje staan. Heel ordelijk zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Laatst online: 20:54

reaL_G

G

2. Zo nee, hoeveel ruimte neemt heel west europa (plus) in op een geheugenkaart?
Zo ja, Hoeveel ruimte zou benelux, frankrijk en spanje innemen op de geheugenkaart?
[/quote]

ja, die 3 landen (losse kaarten) bij elkaar ongeveer 700mb
maar je moet wisselen van kaart.
miss dat ze ook samengesteld hebben check tomtom website!

optie 1, kaart van land bestemming met hoofdwegen eu.
en dan switchen wanneer nodig.

beste optie: west eu kaart.

[ Voor 9% gewijzigd door reaL_G op 13-08-2007 16:22 ]

GiTS

• Fire69
Ik zag net dat van Italië v7.05.1480 beschikbaar is.
Iemand een idee Benelux binnenkort ook een update krijgt? Of is deze enkel voor de Go/One/...?

Verwijderd

Beste Dirkjesdirk, hoe krijg je in godsnaam dat tt op je P1i??
ben al 2 avonden aan het kloojen maar krijg geen Tomtom op mijn P1i
heb de software in mijn pc staan en wil dit overschrijven via usb-kabel/cradle naar
mijn smartphone maar de overdracht wil niet lukken.

Verwijderd

Ik heb gelezen dat iemand TomTom op de HTC Touch aan de praat heeft gekregen. Kun je mij misschien uitleggen hoe? Installeren vanaf cd met activesync werkt niet, TomTom detecteert de kaarten dan niet.

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

heb TT6 al tijdje zeer soepel draaien op mijn Qtek s200.

Vorige week SD kaart wat overenthousiast opgeruimd, perongeluk kaart weggegooid. Vanaf PC weer terug gezet. TT6 draait nog steeds, hij is echter niet meer in staat zijn instellingen te onthouden.
Hij houdt geen history meer bij, hij "vergeet" de thuis locatie.

Behoorlijk irri, iemand ideen?

• Guust Flater
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:09:
Ik heb gelezen dat iemand TomTom op de HTC Touch aan de praat heeft gekregen. Kun je mij misschien uitleggen hoe? Installeren vanaf cd met activesync werkt niet, TomTom detecteert de kaarten dan niet.
Ik heb TTN op mijn Touch draaien. Wat jij had, had ik twee dagen na de installatie. Dus toen had TTN al 2 dagen goed gedraait. Het enige wat werkt is een harde reset van je touch, en dan opnieuw TTN installeren. Draait nu al weer een aantal weken zonder problemen.

Verwijderd

Danke voor je snelle reactie! Moet ik na de hard-reset tomtom opnieuw installeren of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zerveza schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:13:
heb TT6 al tijdje zeer soepel draaien op mijn Qtek s200.

Vorige week SD kaart wat overenthousiast opgeruimd, perongeluk kaart weggegooid. Vanaf PC weer terug gezet. TT6 draait nog steeds, hij is echter niet meer in staat zijn instellingen te onthouden.
Hij houdt geen history meer bij, hij "vergeet" de thuis locatie.

Behoorlijk irri, iemand ideen?
Heb je toevallig je kaartje niet op write-protect gezet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guust Flater
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:48:
Danke voor je snelle reactie! Moet ik na de hard-reset tomtom opnieuw installeren of niet?
Uiteraard. Als je een harde reset doet ben je alles wat op de telefoon staat kwijt! Dus ook je contacten e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbomckwek
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11-2022
Hoi,

Ik ben op vakantie, en heb tomtom 6 op m'n wm2003 pda. Draaide prima, maar nu, de accu is helemaal leeggeweest door het niet gebruiken tijdens de vakantie.

Nu is tomtom niet meer geinstalleerd en als ik in de map het ttn.cab aanklik zegt hij dat dit geen ppc bestand is, hetzelfde met het autorun bestand. Heeft iemand een idee hoe ik zonder een pc tomtom weer aan de praat kan krijgen voor de terug reis?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik stel voor dat je ergens een landkaart gaat kopen, want dat ziet er niet goed uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbomckwek
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-11-2022
Das een goeie tip :+, had ik m'n laptop maar meegenomen had ik de boel even opnieuw kunnen installeren:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Kan je je pda daar ergens aan een pc met internet connecteren? Dan kan iemand van tijd je de install-files misschien doormailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GosZk
  • Laatst online: 30-07 09:46
Sinds een weekje heb ik een E65 waarop ik TomTom Navigator 6.010 geïnstalleerd heb.
Ik heb helaas het probleem dat zinnen niet in één keer gesproken wordt maar met korte onderbrekingen.

Bijvoorbeeld: ‘’na 200’’ ………. ‘’meter rechts’’……………’’afslaan’’.

Weet iemand de oorzaak hiervan, of beter nog: een oplossing?
Op grote wegen is het geen groot probleem maar in de binnenstad wordt het moeilijk navigeren.
Kan het probleem aan het toestel liggen? Dat de E65 gewoon te ‘zwak’ is om TT te draaien

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 21-08-2007 10:11 . Reden: Aanhef en groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zit nu in zweden, en heb geregeld een -natuurlijk niet bestaande- wirwar van wegen op m'n scherm, gevolgd door een memory-error...

Bekend probleem met de scandinavische kaarten, of probleem met het sdkaartje?
Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste