Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Ik gok dat het aan je SD ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:16
Vraagje, ik draai nu al een tijdje TT6.02 op mijn Nokia E65. Gaat verder prima. Alleen eens in de zoveeltijd raak ik het GPS signaal van mijn Holux Gpsslim kwijt. Op dat moment geeft deze een totaal verkeerde route aan. Na ongeveer 1 minuut komt dan de oorspronkelijke route terug.

Waar kan dit aan liggen? (op het moment dat het signaal wegvalt heb ik wel vol GPS bereik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om TT op 2 apparaten te installeren?
Ik heb TT draaien op mn N73. Nu wil ik het ook graag op de 6120 van mijn vriendin draaiende hebben.
Kan dat met dezelfde productcode van TT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat denk je zelf? |:(

Verwijderd

ik heb tomtom6 prima draaien op mijn htc touch, geen enkele problemen mee

als ie niet vanzelf installeert zodra je het geheugenkaartje erin stopt dan moet je even via explorer van je touch naar je geheugenkaart, ga dan naar de map "2577" en klik op TT2003, en dan installeert ie de applicatie en zodra ie klaar is kun je navigeren

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
Ik ga maandag op vakantie dus heb ik ik eastern europe aangeschaft..
dus ik kopieren naar mijn eigen mini sd en starten maar..

Maar helaas ziet tomtom mijn eastern europe map niet.
De benelux map ziet hij nog wel... weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bokkie11 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:35:
Ik ga maandag op vakantie dus heb ik ik eastern europe aangeschaft..
dus ik kopieren naar mijn eigen mini sd en starten maar..

Maar helaas ziet tomtom mijn eastern europe map niet.
De benelux map ziet hij nog wel... weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Weet je zeker dat je de map zelf hebt gekopiëerd en niet de inhoud ervan verplaatst naar een map op de SD-kaart? Het kan zijn dat je dan een verborgen bestand niet hebt meegepakt waardoor hij de kaart niet ziet. Heb ik ook een keer meegemaakt, wellicht gaat het ook op voor jouw situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06 11:56
je had gelijk thnkx!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:44:
[...]
Weet je zeker dat je de map zelf hebt gekopiëerd en niet de inhoud ervan verplaatst naar een map op de SD-kaart? Het kan zijn dat je dan een verborgen bestand niet hebt meegepakt waardoor hij de kaart niet ziet. Heb ik ook een keer meegemaakt, wellicht gaat het ook op voor jouw situatie.

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GosZk schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:56:
Sinds een weekje heb ik een E65 waarop ik TomTom Navigator 6.010 geïnstalleerd heb.
Ik heb helaas het probleem dat zinnen niet in één keer gesproken wordt maar met korte onderbrekingen.

Bijvoorbeeld: ‘’na 200’’ ………. ‘’meter rechts’’……………’’afslaan’’.

Weet iemand de oorzaak hiervan, of beter nog: een oplossing?
Op grote wegen is het geen groot probleem maar in de binnenstad wordt het moeilijk navigeren.
Kan het probleem aan het toestel liggen? Dat de E65 gewoon te ‘zwak’ is om TT te draaien
Ik heb ook een E65. Jou probleem lijkt op het probleem wat ik op 30 juli in dit topic heb gepost (en ook in de E65 topic): de stem wordt vertraagd/vervormd wanneer er een flitspaal waarschuwing is geweest en als Eva (of Bram) DIRECT daarna wil gaan praten. De misvormde stem is niet van Eva, maar een andere mannenstem. Buiten dit probleem om heb ik geen enkel probleem met stemmen. Het ligt zeker niet aan de processor capaciteit van de E65. Ik denk dat het een bug is in TT en wel icm de E65 (bij de N73 is er nl geen probleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan dus wel :D _O- *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Kan wel, maar of je het zonder cracks en aanpassingen redt, is de vraag... Daarnaast mag het natuurlijk niet...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:32:
[...]

Ik heb ook een E65. Jou probleem lijkt op het probleem wat ik op 30 juli in dit topic heb gepost (en ook in de E65 topic): de stem wordt vertraagd/vervormd wanneer er een flitspaal waarschuwing is geweest en als Eva (of Bram) DIRECT daarna wil gaan praten. De misvormde stem is niet van Eva, maar een andere mannenstem. Buiten dit probleem om heb ik geen enkel probleem met stemmen. Het ligt zeker niet aan de processor capaciteit van de E65. Ik denk dat het een bug is in TT en wel icm de E65 (bij de N73 is er nl geen probleem).
Dit heb ik ook op mijn N80 en op mijn N95. dus lijkt een TT probleem te zijn niet je hardware
Als je een 'waarschuwing' hebt gekregen op een POI (ik heb er diversen ingesteld) en Eva wil op het zelfde moment gaan praten dan krijg je een zware, vertraagde mannen stem ipv Eva (of wie je ook als stem hebt gekozen). De volgende aanwijzing is gewoon weer in orde. Tenzij er natuurlijk net een waarschuwings signaal is geweest.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Ik draai dus TT 6.030 op een HTC P3300 en ik wil checkpoint gebruiken met TT. in TT start ik dan checkpoint op, maar in checkpoint kan ik niet synchroniseren want hij zegt geen kaarten te kunnen zien. Ik heb nu een BNL map erop staan. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Alles al geprobeerd? Moet de map een bepaalde naam hebben om herkend te worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 6120c aangeschaft. Soortgelijk uiterlijk als de 6300 alleen dan met s60 software.
Nu heb ik mijn tomtom geprobeerd te installeren. Hij wil niet mee werken. Heb mn sdkaartje geformatteerd en de (tomtom) mappen erop geplaatst. Werkt alleen niet.

In mijn telefoon geprobeerd op te starten maar hij herkent geen .exe of .cab files. (in 2577 map).
Hoort een s60 telefoon deze niet te herkennen (start.exe herkent hij ook niet)?

volgende geprobeerd
- heb nieuwste nokia software erop staan
- heb een het geprobeert met een applicatie software van tomtom (ik weet niet meer exact welke, moest mijn sd in de cardreader stoppen, een telefoon selecteren uit de lijst, daarna ging hij een aantal bestanden overzetten. Deze heb ik niet terug gevonden op de sd kaart)
- versie = 6.030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
jemoet de S60 versie hebben en niet de windows mobile versie. je hebt de verkeerde versie, map 2577 en de exes zijn van de windows pda versie...
en de laatste versie is 6.01 of 6.02 voor die van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx,

moet ik maar beter lezen de volgende keer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kaart heb ik nodig als ik naar Marokko wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Ik zou zeggen west europa, voor marokko is er volgens mij geen kaart.

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

weet iemand of er voor tomtom POI's beschikbaar zijn met coffeeshops? :9

Zie wel drugstores op POIplace, maar die zoek ik niet :+

[ Voor 29% gewijzigd door Tha op 15-09-2007 11:43 ]

Tha

• Damocles.NL
Tha schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:40:
weet iemand of er voor tomtom POI's beschikbaar zijn met coffeeshops? :9

Zie wel drugstores op POIplace, maar die zoek ik niet :+
Die heb ik weleens voorbij zien komen. Ik denk dat je even google moet gebruiken en dat je op die manier die POI wel kan vinden. Ik weet zeker dat die er is.

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Damocles.NL schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:59:
[...]

Die heb ik weleens voorbij zien komen. Ik denk dat je even google moet gebruiken en dat je op die manier die POI wel kan vinden. Ik weet zeker dat die er is.
Bedoel niet de starbucks enzo he :) want die "coffeeshops", daar kan ik wel zonder mee :P

Tha

• Damocles.NL
Hier staan die poi's als het goed is bij

Al ben ik niet helemaal zeker of het de starbucks stijl is of de hollandse stijl. Ik weet iig heel zeker dat er groene coffeeshops poi's zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Damocles.NL op 15-09-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik gebruik al een hele tijd de Tomtom software op mijn Nokia N73 icm een gps ontvanger van tomtom. Werkt altijd super!

Nu heeft mijn broertje ook een N73 gekocht maar een andere GPS ontvanger van het merk Royaltek.
Ik krijg dat ding met geen mogelijkheid aan de praat. Waarom? Hij blijft hangen bij de melding: Verbinding met GPS word gemaakt. Dit komt waarschijnlijk omdat in tegen stelling met de Tomtom GPS er op de Royaltek een 4 cijferige sleutel zit (0000). Tomtom vraagt hier alleen helemaal niet naar en kan dus niet verbinden met de GPS ontvanger.

Hoe los ik dit op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

logischerwijs een andere gps ontvanger selecteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:40:
logischerwijs een andere gps ontvanger selecteren...
Helaas zo makkelijk is het niet. :)
Ben er echt al een hele tijd mee bezig dus mocht iemand het weten.... ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:16:
Beste mensen,

Ik gebruik al een hele tijd de Tomtom software op mijn Nokia N73 icm een gps ontvanger van tomtom. Werkt altijd super!

Nu heeft mijn broertje ook een N73 gekocht maar een andere GPS ontvanger van het merk Royaltek.
Ik krijg dat ding met geen mogelijkheid aan de praat. Waarom? Hij blijft hangen bij de melding: Verbinding met GPS word gemaakt. Dit komt waarschijnlijk omdat in tegen stelling met de Tomtom GPS er op de Royaltek een 4 cijferige sleutel zit (0000). Tomtom vraagt hier alleen helemaal niet naar en kan dus niet verbinden met de GPS ontvanger.

Heb je in de N73 zelf al verbinding gemaakt (via Bluetooth connecten)? Op sommige andere S60v3 toestellen (zoals mijn E70) zit ook een eigen stukje navigatiesoftware van Nokia. Werkt de ontvanger daar wel in?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
Beste mensen,

Heb je toestel op waarnemen gezet? Want een kennis van mij heeft deze gsp icm de nokia N73 ook. Anders kan het liggen aan je firmware. Het schijnt dat aan een bepaalde firmware problemen geeft. Zelf heb ik deze gps ook geprobeerd en de gps module werkt ook mijn nokia N73 met firmware 3 (nog iets)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conecten via het menu Bluetootk en koppelen etc lukt allemaal wel.
Als ik de tomtom open dan ontkoppelt hij vanzelf weer.
Ik kie sin het menu "andere GPS ontvanger"en dan doet hij helaas niks meer.

Op de één of andere manier moet ik zien te vinden waar ik de sleutel 0000 kan instellen.
Of het liefst de hele sleutel kan verwijderen. Maar dat kan vast niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
...Hij blijft hangen bij de melding: Verbinding met GPS word gemaakt. Dit komt waarschijnlijk omdat in tegen stelling met de Tomtom GPS er op de Royaltek een 4 cijferige sleutel zit (0000). Tomtom vraagt hier alleen helemaal niet naar en kan dus niet verbinden met de GPS ontvanger.
Die pincode moet je instellen in het Bluetooth menu van je telefoon, niet in het TT menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 10:34
Ik heb een probleempje met TomTom (versie 6010 (7640)) op m'n Nokia 6120 Classic.

Wanneer Eva iets gezegd heeft, bijvoorbeeld: Na 300 meter bestemming bereikt, dan komt er een fractie van een seconde een andere stem na die begint met praten.
Ik heb er een video van gemaakt zodat het misschien iets duidelijker wordt;

Download de video
MPG formaat, 4,5mb

Ik heb dit met diverse (Nederlandse en Vlaamse) stemmen geprobeerd, ook de stemmen die in versie 5 zaten welke ik voorheen op m'n PDA gebruikte. Bij elke stem heb ik dit probleem.

Is dit een bekend probleem?
Hopelijk kan iemand me helpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigfoot schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:47:
[...]

Die pincode moet je instellen in het Bluetooth menu van je telefoon, niet in het TT menu.
Klopt helemaal. Dit heb ik natuurlijk ook al vele malen geprobeerd.
Inmiddels contact gehad met Nokia en zij zijn op de hoogte van deze problemen. Update zou deze maand nog kunnen komen.

Verwijderd

Hallo,
Heb gisteren tomtom 6 op mijn nokia N73 gezet. Het lijkt allemaal wel te werken.
Echter als ik de tomtom opstart verschijnt er een schermpje met wat juridische tekst. rechts onderaan staat wel dat je voor akkoord kan klikken. echter als ik op mn toestel rechts boven druk. gebeurd er niks. Nu moet ik denk ong. 45 seconden wachten voordat dit scherm vanzelf verdwijnt en de navigatie scherm opent.
klopt dit en is hier iets aan te doen?

Verwijderd

Heb htc s710
en zou graag tomtom 6 draaien weet iemand hoe dit moet want heb alles al geprobeerd
men spreekt over deze file tomtom_navigator_6.cab maar ik kan deze niet vinden op mijn dvd
is het mogelijk stap per stap uitteleggen hoe dit moet
dank u

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
De meegeleverde poster is niet duidelijk genoeg?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Verwijderd

Johnvh schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:01:
Ik heb een probleempje met TomTom (versie 6010 (7640)) op m'n Nokia 6120 Classic.

Wanneer Eva iets gezegd heeft, bijvoorbeeld: Na 300 meter bestemming bereikt, dan komt er een fractie van een seconde een andere stem na die begint met praten.

Download de video
MPG formaat, 4,5mb

Ik heb dit met diverse (Nederlandse en Vlaamse) stemmen geprobeerd, ook de stemmen die in versie 5 zaten welke ik voorheen op m'n PDA gebruikte. Bij elke stem heb ik dit probleem.

Hier hetzelfde probleem op een Nokia 6120. Lijkt erop dat het toestel de geluidsbestanden verkeerd leest of iets dergelijks. Helaas heb ik geen oplossing, maar ik hou dit topic in de gaten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:48:
Hallo,
Heb gisteren tomtom 6 op mijn nokia N73 gezet. Het lijkt allemaal wel te werken.
Echter als ik de tomtom opstart verschijnt er een schermpje met wat juridische tekst. rechts onderaan staat wel dat je voor akkoord kan klikken. echter als ik op mn toestel rechts boven druk. gebeurd er niks. Nu moet ik denk ong. 45 seconden wachten voordat dit scherm vanzelf verdwijnt en de navigatie scherm opent.
klopt dit en is hier iets aan te doen?
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnvh schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:01:

Download de video
MPG formaat, 4,5mb

Het is een bug in de TT Symbian versie. Zie de post van WWG in deze topic van do 6 sep 11:56 uur.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Er is een nieuwe versie van TomTom uit voor de PPC, namelijk 6.032.8351. Je kunt hem hier downloaden. Ik bied hem niet aan op een share site omdat ik wil dat iedereen goed de disclaimer in acht neemt omdat er anders veel gezeik mee kan komen. Het gaat hier dus om de legale en nieuwe officiele versie die bij de TyTN zit. Voor meer info zie de disclaimer aldaar. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:18:
[...]

Het is een bug in de TT Symbian versie. Zie de post van WWG in deze topic van do 6 sep 11:56 uur.
Nee volgens mij speelt op de Nokia 6120 toch iets anders. In die eerdere posts hebben ze het erover dat tomtom na een POI-melding een andere (zwaardere) stem heeft. In het geval van de 6120 heeft Eva (en alle andere stemmen) altijd een "hik" op het einde van de instructie. Zelfs als je in het stem-selecteer-menu, op "test" drukt.
Hier nog een voorbeeldje van het probleem:
http://www.youtube.com/watch?v=vrL3-CBKFoA

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 16:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:02:
[...]

Nee volgens mij speelt op de Nokia 6120 toch iets anders. In die eerdere posts hebben ze het erover dat tomtom na een POI-melding een andere (zwaardere) stem heeft. In het geval van de 6120 heeft Eva (en alle andere stemmen) altijd een "hik" op het einde van de instructie. Zelfs als je in het stem-selecteer-menu, op "test" drukt.
Hier nog een voorbeeldje van het probleem:
http://www.youtube.com/watch?v=vrL3-CBKFoA
Het is inderdaad een ander probleem. Erg raar en irritant de hik na een instructie.
Je zou nog versie 6.020 kunnen proberen. Misschien is het probleem in die versie opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:59:
[...]

Het is inderdaad een ander probleem. Erg raar en irritant de hik na een instructie.
Je zou nog versie 6.020 kunnen proberen. Misschien is het probleem in die versie opgelost.
Johnvh hierboven gebruikt versie 6.010 en ikzelf versie 6.020, in beide versies zit dit probleem. Blijft de vraag: Ligt het aan TomTom of aan de Nokia 6120??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Ok, ik gebruik tomtom navigator op mijn SE p1i..
Nou heb ik een NP "Flitspalen Europa", daarin staan allemaal flitspalen. Deze doet het niet, ik zou nu graag willen weten hoe ik dit moet verwijderen.
Via flitspaal.nu heb ik nu alle palen opgehaald, en staat er onder NP een hele lijst flitsers..zou ik deze niet in een map kunnen doen zoals bij "Flitspalen Europa"?

(zullen vast wel stomme vragen zijn, maar ik kan zo gauw het antwoord erop niet vinden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmh01
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-01-2023
Alle betreffende OV2- en BMP-files kun je verwijderen.
Alle NP's die je wilt gebruiken, moeten geplaatst worden in de map van de desbetreffende kaart. Ergo, als je de kaart Benelux gebruikt, moeten ze dáárin staan. Gebruik je de kaart Europa, dan kun je de hele mikmak in díe directorie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Ik bedoel dat alles in TT zelf onder elkaar staat bij de NP's, kan het niet in TT onder 1 categorie, zodat ik deze kan aanvinken, ipv ALLE flitspalen los aan te vinken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolutionz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:21:
Ik bedoel dat alles in TT zelf onder elkaar staat bij de NP's, kan het niet in TT onder 1 categorie, zodat ik deze kan aanvinken, ipv ALLE flitspalen los aan te vinken..
nope kan niet (helaas 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
dat is wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Heb een raar probleem. Heb TomTom versie 6.02 geinstalleerd op mijn N73. Dat gaat goed. Echter als ik TomTom opstart blijft hij in het opstartscherm hangen (dus het scherm met tomtom en de draaiende wereldbol) Ik heb de telefoon net naar de nieuwste firmware geupdate (V 4.0726.2.0.1 (57.01))

Hoe kan ik Tomtom aan de praat krijgen?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

RommelD schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:29:
Heb een raar probleem. Heb TomTom versie 6.02 geinstalleerd op mijn N73. Dat gaat goed. Echter als ik TomTom opstart blijft hij in het opstartscherm hangen (dus het scherm met tomtom en de draaiende wereldbol) Ik heb de telefoon net naar de nieuwste firmware geupdate (V 4.0726.2.0.1 (57.01))

Laatst hetzelfde probleem gehad. Bleken er een paar bestanden op mijn geheugenkaart corrupt te zijn, met name de POI-bestanden. Kun je je kaart er misschien opnieuw opzetten, of kijken of 'ie met een andere kaart wel opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen wat de allerlaatste versie is van de kaarten van Tomtom? Ik heb nu 6.75 maar ik hoorde dat versie v680.1466 ook reeds uit was?

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort met de auto naar Bulgarij rijden. Hoe betrouwbaar is de werking van TomTom naar Bulgarije? Kan ik vanuit NL d.m.v. 1 knop druk richting Bulgarije rijden of mis ik nog een aantal landen in TomTom europe? Waar kan ik een volledige map zien van tomtom europe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:29:

Normaal blijf je op het opstartscherm hangen als je vergeten bent om na installatie de tomtom directory handmatig naar je geheugenkaart te kopieren.
Ik heb vorige week al diverse berichten gelezen dat N73 gebruikers TT niet meer kunnen draaien na firmware upgrade naar versie 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:58:
Kan iemand me vertellen wat de allerlaatste versie is van de kaarten van Tomtom? Ik heb nu 6.75 maar ik hoorde dat versie v680.1466 ook reeds uit was?

Klopt dit?
www.tomtom.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:23

4POX

Everybody is wired

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 08:01:
Ik wil binnenkort met de auto naar Bulgarij rijden. Hoe betrouwbaar is de werking van TomTom naar Bulgarije? Kan ik vanuit NL d.m.v. 1 knop druk richting Bulgarije rijden of mis ik nog een aantal landen in TomTom europe? Waar kan ik een volledige map zien van tomtom europe?
Bij mijn internationale auto reizen heb ik gemerkt dat ik prima zonder navigatiesysteem kan rijden. Je hebt een lijstje met steden die je onderweg tegenkomt en die volg je op de borden. Zo reed ik zonder problemen naar Boedapest. Navigatie is ontzettend makkelijk als je van de snelweg af bent. Maar als je op de E wegen blijft rijden is het bijna niet nodig. Maakt niet uit waar je naar toe rijdt. Je hebt vaak maar te maken met een paar punten. Test maar eens uit. Type op een grote navigatiesite een locatie in en je zult zien dat het maar een paar punten is waar je van weg veranderd.

Het maakt je zelf dom heb ik gemerkt omdat je te veel gaat vertrouwen op het apparaat. 100 jaar navigeren op de weg wordt in drie jaar tijd door navigatie systemen totaal veranderd. Het maakt ons allemaal weer een beetje dom :p

Okeeh. Ik geef toe dat ik mijn navigatie systeem wel aan heb staan. Maar dat is meer om te zien naar de verwachte aankomsttijd :p. De borden langs de weg vind ik prima werken.

* 4POX is nu wel bang dat veel mensen het niet met mij eens zijn. Daarom moet ik bekennen dat ik nu eenmaal handig ben met kaart lezen en navigeren.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

voor oost-europa is dat inderdaad zo, maar voor westeurop of de benelux is de laatste 6.75, je maakte mij ook al nerveus :P

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Hallo Mensen,

sinds gister heb ik een SPV M650 en dat ding bevalt me goed ( is een hele verandering als je van en clam-shell telefoon af komt ) maar er is één ding wat ik nog niet opgelost krijgt. Als ik de benelux kaart intalleer op mijn opslagkaart ( microsd dus) via de tomtom tool dan herkent mijn tomtom prog deze niet. MOET de kaart op dezelfde 'disk' staan als het tomtom programma enzo ja hoe krijg ik de tomtom prog van intern naar extern geheugen zonder het opnieuw te moeten installeren ( ik kan het nergens vinden op geen enkele cd die erbij geleverd is )

Andere bestanden op en van de kaart halen is geen enkel probleem dus hetlijkt me een instelling te zijn van tomtom ergens..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:42:
[...]

Normaal blijf je op het opstartscherm hangen als je vergeten bent om na installatie de tomtom directory handmatig naar je geheugenkaart te kopieren.
Ik heb vorige week al diverse berichten gelezen dat N73 gebruikers TT niet meer kunnen draaien na firmware upgrade naar versie 4.
Ik gebruik hier Tom Tom 6.010(7640) op de N73 (V4.0726.2.0.1) werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Is er een manier te achterhalen welke maps versie op een SD kaart is geïnstalleerd? Kan dat achterhaald worden in een één of ander info bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, met tomtom, kun je het terug vinden bij het info-deel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

MikeyMan schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:03:
Ja, met tomtom, kun je het terug vinden bij het info-deel...
Thanx, die optie had ik nog niet gevonden. Zie dat ik de volgende versie heb: V6.75.1409. Hoe nieuw zijn deze kaarten eigenlijk? Ik zie dat de POI niet helemaal bijgewerkt zijn, want een benzinepomp van 1.5 jaar terug op mijn route is niet zichtbaar. Daarnaast is een rotonde van 1 jaar geleden ook niet zichtbaar en ziet TomTom deze nog als een kruising...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat zijn de laatst beschikbare, zoals hierboven al staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:19

mr_petit

opperprutser

Is het ook mogelijk om de stemmen van tomtom Navigator 6 (symbian, v6.010) door een carkit te laten afspelen?
Zowel bij mijn combinatie (nikia 6120 classic en Funkwerk Ego Flash carkit) als bij de combo van mijn vader (nokia 6110 navigator en ingebouwde carkit in citroen C5 (Citroen /blaupunkt denk ik) komen er geen stemmen door de carkit.
Op het moment dat je de verbinding tussen telefoon en carkit onderbreekt, spreekt tomtom weer uit de telefoon.
Weet iemand of dit een tomtom probleem is, een carkit probleem, of een telefoonprobleem?

"man is not truly one, but truly two,"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat is afhankelijk van het apparaat, niet van tomtom of de carkit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Van de telefoon dus?

Valt dat ook te tweaken met een of ander (symbian) tooltje oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, dat zou ik persoonlijk niet weten...

Je zou dan al het geluid moeten 'routeren' naar de 'oor-speaker'...

Denk dat je er best een uitdaging aan hebt...

[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 08-10-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Ik begin toch te twijfelen dat het misschien aan de carkits ligt (net een N73 geprobeerd, werkt ook niet).
Heeft er iemand hier een nokia symbian toestel waarbij er wel stemmen doorgegeven worden?
En zo ja, wat voor toestel en carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nogmaals; ligt niet aan de carkit... Die geeft alleen door wat ie binnenkrijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

mr_petit schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:26:
Heeft er iemand hier een nokia symbian toestel waarbij er wel stemmen doorgegeven worden?
Nokia E70 icm Nokia CK-7W werkt perfect. Ook de stemmen. Wel met 6.010, aangezien ik hoorde dat 6.020 meerdere problemen gaf met het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
mr_petit schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:02:
Is het ook mogelijk om de stemmen van tomtom Navigator 6 (symbian, v6.010) door een carkit te laten afspelen?
Zowel bij mijn combinatie (nikia 6120 classic en Funkwerk Ego Flash carkit) als bij de combo van mijn vader (nokia 6110 navigator en ingebouwde carkit in citroen C5 (Citroen /blaupunkt denk ik) komen er geen stemmen door de carkit.
Op het moment dat je de verbinding tussen telefoon en carkit onderbreekt, spreekt tomtom weer uit de telefoon.
Weet iemand of dit een tomtom probleem is, een carkit probleem, of een telefoonprobleem?
Als je telefoon verbonden is geeft ie dan weer dat ie een carkit profiel heeft of een headset profiel? Misschien dat de "carkit" zich presenteert als een BT headset en dat dit het verschil maakt of er alleen gesprekken doorgesluisd worden of ook andere geluiden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Bij mij staat er een luidsprekertje met een nootje bij. Ik kan nergens terugvinden of dit juist een headset is of juiste een carkit.
Bij een headset worden zeker alle geluiden doorgelust, en bij een carkit zeker alleen telefoonspraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Ik begin toch te twijfelen dat het misschien aan de carkits ligt (net een N73 geprobeerd, werkt ook niet).
Hier een N80 met een Nokia CK-7W, en de stemmen worden gewoon door de speaker van de carkit afgespeeld. Alleen geluid heb ik nu uit staan, doordat elke keer mijn radio dan op mute springt :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_petit

mr_petit

opperprutser

Tsja, wat ik kan vinden is dat voornamelijk Nokia-Nokia combo's en parrots het goed doen.
Jullie hebben daar toch geen speciale instellingen voor moeten doen?
(ik kan zowel in symbian als tomtom geen instellingen hierover vinden iig)

Weet iemand hoe een carkit bij de telefoon herkend moet worden, of hoe dit binnen het bluetooth protocol genoemd wordt, om de stemmen van tomtom doorgegeven te krijgen?

[ Voor 26% gewijzigd door mr_petit op 08-10-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
ik heb wat zitten te pielen vandaag en het een en ander geupdate. Echter nu blijft hij nog steeds dit probleem vertonen. Het gaat om Navigator 6.020 ( 7980 ).

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer tomtom 6 een upgrade krijgt of wanneer de 7 zou uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 19:08:
weet iemand wanneer tomtom 6 een upgrade krijgt of wanneer de 7 zou uitkomen?
Onduidelijk. Navcore 7 is er wel al, maar mobile is altijd al een ondergeschoven kindje geweest bij TomTom dus het is nog onduidelijk. Volgens mij zijn er nog niet eens beta testers.

* DaannO schopt msalters

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 08-10-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
* MSalters is ook geen betatester.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
MSalters schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:55:
* MSalters is ook geen betatester.
Nee, dat moet er nog bij komen idd :P Ik ga er maar vanuit dat jij ook niks weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Laatst online: 15-09 09:35
The Wizard schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 14:18:
[...]
Hier een N80 met een Nokia CK-7W, en de stemmen worden gewoon door de speaker van de carkit afgespeeld. Alleen geluid heb ik nu uit staan, doordat elke keer mijn radio dan op mute springt :).
Iemand hier iets op gevonden ? Heb net mijn N73 geinstalleerd en wel met tomtom aangesloten, en de mute van mijn carkit 3 keer op mute per afslag is nogal irritant na een tijdje ...

Zou het dus prima vinden als alleen de telefoonspeaker tomtom doet en de carkit het bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Laatst online: 21:56
Misschien kan iemand mij helpen.

Ik heb tomtom mobile 6 geinstalleerd op mijn n73 en kan ik dus trafficinfo ophalen. Dit gaat automatisch via Internet Access Acces Point. Kan dit ook via Orange World Acces Point? Dit is nl gratis...

Kan ik handmatig instellen welk access point tomtom moet gebruiken?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil met TomTom 6 icm de map Benelux, navigeren naar een gps positie of lengte of breedtegraad.
Dus dat wil ik net proberen, is in het menu navigeer naar de optie gps positie en de optie lengte of breedtegraag grijs.

Deze kan ik dus niet kiezen

Iemand enig idee hoe dit kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

geen fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jawel, geeft precies aan waar ik ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:43:
Ik wil met TomTom 6 icm de map Benelux, navigeren naar een gps positie of lengte of breedtegraad.
Dus dat wil ik net proberen, is in het menu navigeer naar de optie gps positie en de optie lengte of breedtegraag grijs.

Deze kan ik dus niet kiezen

Iemand enig idee hoe dit kan :?
Heb ik ook met de symbian versie 6.2. Bij PDA versies vanaf 6.0 heb ik hier nooit last van gehad.

Het zou wel een beetje raar zijn als ze de functie uit de symbian versie hebben gehaald, maar het menu hebben laten zitten.. :?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

Heb ik ook met de symbian versie 6.2. Bij PDA versies vanaf 6.0 heb ik hier nooit last van gehad.

Het zou wel een beetje raar zijn als ze de functie uit de symbian versie hebben gehaald, maar het menu hebben laten zitten.. :?
Jep het gaat idd over Symbian icm TomTom 6.2.
Mijn PDA is kapot dus dat kan ik niet testen of hij het daar wel bij doet.

Het lijkt er wel op dat je een instelling moet veranderen ofzo,, maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Met een Parrot MK6100 werkt dit. Tevens kun je dan ook muziek (mp3) vanaf je mobiele telefoon door de stereo in je auto afspelen. Hiervoor dient je toestel wel bluetooth AD2P te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
salgera schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:33:
[...]

Met een Parrot MK6100 werkt dit. Tevens kun je dan ook muziek (mp3) vanaf je mobiele telefoon door de stereo in je auto afspelen. Hiervoor dient je toestel wel bluetooth AD2P te hebben.
Ook even getest en mijn nokia E50 geeft de stemmen ook door mijn BT headsetje weer.

Ik denk dat het met BT versies te maken heeft. Mijn headsetje kon op mijn vorige telefoon (MDA compact) lang niet zoveel als op deze E50. Volgens mij ligt dit aan de versie BT die gebruikt is in beide apparaten (1.0, 1.1, 1.2, 2.0 etc) Geen idee wat het verschil precies is, maar hoe nieuwer hoe uitgebreider de functionaliteit met o.a actieve koppeling opzetten op het moment dat je telefoon geluid maakt. (dit is wat met mijn nieuwe telefoon gebeurd). Bij mijn oude telefoon werd er pas een actieve koppeling gelegd als er een telefoongesprek binnen kwam (of uitgaand).

Indien mogelijk dus even checken hoe oud de carkit is en welk BT standaard deze ondersteund

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik kan nog steeds nergens vinden hoe ik het volgende kan uitvoeren:

Als ik een favoriet, de naam ervan wil wijzigen, krijg ik nooit hoofdletters in, niet begin aan de naam en helemaal niet ergens midden in. Weet iemand hoe dat moet? Combinatietoets maybe?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:53:
[...]

Jep het gaat idd over Symbian icm TomTom 6.2.
Mijn PDA is kapot dus dat kan ik niet testen of hij het daar wel bij doet.

Het lijkt er wel op dat je een instelling moet veranderen ofzo,, maar kan niets vinden.
Heb hetzelfde. Op de PDA kan ik wel naar coordinaten navigeren. Met de Symbian versie is de menu optie grijs en dus niet beschikbaar.
Vermoed dat het te maken heeft van de manier van invoer. op PDA staat er netjes een toetsenbordje met cijfers N en O en graden en minuten symbool. Die laatste heb je op je telefoon niet....
Een andere reden zou ik niet kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Woei...

- Ik had een iPaq hw6915 NL met een TomTom Navigator 6 maps of Western Europe.
- Die iPaq gaat stuk, dus je zet TomTom op een tijdelijk vervangtoestel.
- Je koopt en TyTN en wil daar dan definitief je TomTom op zetten.

Dat gaat niet, want er zijn al twee apparaatcodes in gebruik met de TomTom-productcode. En om een of andere reden kun je zelf niet je apparaatcodes wissen of wijzigen in je profiel bij TomTom.

Dus je doet een melding bij TomTom. Krijg je een half uurtje later een standaard reply terug, dat ik het bewijs van herstelling moet faxen en dat ze het dan meteen fixen.

1) Fax-nummer doet het niet
2) Met het bewijs van herstelling is die eerste apparaatcode wel weg, maar de tweede nog niet, dus ik doe er maar nog een bewijsje van aankoop TyTN bij ook. En doe dat alles via de websupport.
3) Krijg je vervolgens geen reactie meer

Bleh :( Moet ik straks nog illegale maps gaan installeren hoewel ik de legale heb 8)7

Ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik de situatie zelf niet gemakkelijk gemaakt heb. Onder andere door m'n iPaq aan m'n oude emailadres gekoppeld te laten en die Tytn nu op m'n nieuwe adres te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Yoeri op 18-10-2007 15:41 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Yoeri schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:39:
Woei...

- Ik had een iPaq hw6915 NL met een TomTom Navigator 6 maps of Western Europe.
- Die iPaq gaat stuk, dus je zet TomTom op een tijdelijk vervangtoestel.
- Je koopt en TyTN en wil daar dan definitief je TomTom op zetten.

Dat gaat niet, want er zijn al twee apparaatcodes in gebruik met de TomTom-productcode. En om een of andere reden kun je zelf niet je apparaatcodes wissen of wijzigen in je profiel bij TomTom.

Dus je doet een melding bij TomTom. Krijg je een half uurtje later een standaard reply terug, dat ik het bewijs van herstelling moet faxen en dat ze het dan meteen fixen.

1) Fax-nummer doet het niet
2) Met het bewijs van herstelling is die eerste apparaatcode wel weg, maar de tweede nog niet, dus ik doe er maar nog een bewijsje van aankoop TyTN bij ook. En doe dat alles via de websupport.
3) Krijg je vervolgens geen reactie meer

Bleh :( Moet ik straks nog illegale maps gaan installeren hoewel ik de legale heb 8)7

Ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat ik de situatie zelf niet gemakkelijk gemaakt heb. Onder andere door m'n iPaq aan m'n oude emailadres gekoppeld te laten en die Tytn nu op m'n nieuwe adres te zetten.
Volgens mijn hanteert TomTom standaard de policy dat je om de 6 maanden van toestel mag wisselen en dus opnieuw mag activeren oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDog11
  • Laatst online: 16:28
Tja, ik had ooit dat gedoe met de aankoopbonnen van een ipaq 3670 en een 3950, 3670 was al 5 jaar oud oid en dus geen bon meer van, en idd geen werkende fax hiero,dag erna op vakantie naar frankrijk ,dus ben ik toen maar illegaal gegaan, heb later de codes en zo maar gelaten voor wat het was.
Ik weet het, het hoort niet, maar soms worden er met activeren te veel hindernissen opgeworpen en ben je als "illegaal gebruiker" van veel problemen verlost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Zit ik met m'n stomme kop al de hele tijd naar dat TomTom nummer te faxen, maar dan met landcode voor België ipv Nederland :X

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
damashi schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:48:
heeft iemand ervaring met een bluetooth headset in combinatie met een pda ?!
mijn vader heeft een mio p550 en een logitec mobile traveler bluetooth headset alleen hij krijgt het geluid van tom tom niet door de headset !
Instellingen na gekeken weinig te vinden.
waarschijnlijk ligt dit aan het BT profiel van de PDA. Mijn MDA compact deed ook geen tomtom geluid, alleen telefoon gesprekken. Mijn Nokia E50 geeft beide weer door de headset.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geedsen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-06 12:24
Dit weekend tomtom Navigator 6 gekocht. Eergisteren geinstalleerd, vandaag aan collega laten zien en vergeleken met wat hij heeft. Nu blijkt hij een nieuwere versie van de Benelux te hebben. Tomtom home zegt niet dat er updates zijn. Als ik nu tomtom koop dan mag ik toch verwachten de laatste versies te krijgen ? Iemand hier ervaringen mee?

Geeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
geedsen schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:37:
Dit weekend tomtom Navigator 6 gekocht. Eergisteren geinstalleerd, vandaag aan collega laten zien en vergeleken met wat hij heeft. Nu blijkt hij een nieuwere versie van de Benelux te hebben. Tomtom home zegt niet dat er updates zijn. Als ik nu tomtom koop dan mag ik toch verwachten de laatste versies te krijgen ? Iemand hier ervaringen mee?

Geeds
Was laatst een item over op Kassa, op tv that is ;) Kwam hier op neer: je hebt pech bij TomTom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
geedsen schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:37:

Geeds
Wat is dan de laatste versie van tomtom 6? Sorry voor de stomme vraag. Maar ben hierin een leek zijnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
pinokkia schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:19:
[...]

Wat is dan de laatste versie van tomtom 6? Sorry voor de stomme vraag. Maar ben hierin een leek zijnde
Van de maps 6.8xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Damn. Ik heb 675.1409. Is tussen 6.75 en 6.8 nog veel verschil hierin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
pinokkia schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:41:
[...]

Damn. Ik heb 675.1409. Is tussen 6.75 en 6.8 nog veel verschil hierin?
Even veel verschil als tussen 6.6 en 6.75 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de map unlock code gebonden aan de kaart met de versie, of zou die nieuwere kaart van mijn collega gewoon werken?

Geeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met tomtom gebeld, ik krijg de laatste versie van west-europa van ze :)

Geeds
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste