Reg. datum: 14 maart 2002
Het blijft zuur en idd. is een erfstuk velen malen belangrijker dan een laptop, heb het zelf bij een inbraak meegemaakt en dat zijn vaak dingen die niet financieel zijn te vergoeden. Maar persoonlijk zou ik er niet eens een topic over aan maken en er direkt op af gaan. Ik heb zelf nog altijd het idee dat niemand het recht heeft om aan mijn spullen te komen en als ik mogelijk een verblijfplaats weet dan stap ik er zelf op af met een paar vrienden.quote:
Ikzelf sta niet achter het principe eigen rechter spelen en voor een laptop zou ik ook geen moeite doen maar aangezien er meer ontvreemd is, met name erfstukken, mjah, dan gaat er waarschijnlijk toch iemand billenkoek krijgen, zeker als je een mogelijke verblijfplaats hebt. Het is ook nog eens zo dat wanneer je verhaal gaat halen bij dat adres en je kan op een slinkse wijze binnenkomen dat je de ontvreemde zaken binnen in dat huis ziet staan dat je de persoon mag aanhouden en overdragen aan de politie. Op dat moment moeten ze wel komen ( hint - tip )