Reg. datum: 09 februari 2007
Nokia N95 topic - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 last
Nieuw TopicBerichten: 137
Beetje Tweaker verzint dan iets met een HR-dynamo, een connector en een beetje soldeer...?!quote:thaboy schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:50:
[...]
wel vervelend...mijn fiets heeft geen "sigaretten-aansteker-aansluiting" om een lader in te steken...dus op de fiets gaat dat moeilijk worden. Net zoals tevoet...ik kan de lader ook in mijn *tuut* steken en hopen dat hij ook op "groene energie" werkt maar dat betwijfel ik.
Te voet begin je ook hier weinig mee... Maar naar mijn mening kun je GPS gebruik ook schromelijk overdrijven...
Da_Vinci wijzigde dit bericht 15-05-2007 16:05 (10%)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
Je kan natuurlijk wel een autoaanstekeraansluiting, aansluiten op je dynamo van je fiets... werkt volgens mij primaquote:thaboy schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:50:
[...]
wel vervelend...mijn fiets heeft geen "sigaretten-aansteker-aansluiting" om een lader in te steken...dus op de fiets gaat dat moeilijk worden. Net zoals tevoet...ik kan de lader ook in mijn *tuut* steken en hopen dat hij ook op "groene energie" werkt maar dat betwijfel ik.
Heel fijn voor je, maar NOU EN, wij weten onderhand ook wel dat er mensen zijn die geen problemen hebben.quote:
Reg. datum: 01 mei 2007
Reg. datum: 01 mei 2007
Is er iemand die al het videobellen heeft geprobeerd met zijn N95?
ben wel benieuwd naar de qualiteit!
En kan dit bij iedere provider die UMTS ondersteund en je een data abbo hebt?
Ik zit bij telfort en sinds gisteren ben ik op UMTS van KPN over gegaan.
moet zeggen dat ik ZEER tevreden ben over de snelheid!!
mijn vriendin zit ook bij telfort maar is nog niet over.
ben benieuwd of we strax kunnen videobellen.
Weet toevallig ook iemand wat de kosten daarvan zijn, of kan dat van de databundel of?
En wat zijn de kosten van de andere kant?
Weet toevallig ook iemand wat de kosten daarvan zijn, of kan dat van de databundel of?
dat klopt... maar daarom wordt ik schijtziek van dit topic hier,... post was ook sarcastisch bedoeld... Tuurlijk.. een topic is er ook voor problemen, maar als er van de 100 posts zo'n 85 over het sliderprobleem gaan, dan vind ik dat dit topic van naam veranderd moet worden en dan een ECHT Nokia N95 topic aangemaakt mag worden.quote:Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:04:
[...]
Heel fijn voor je, maar NOU EN, wij weten onderhand ook wel dat er mensen zijn die geen problemen hebben.
Het is toch veel leuker en interessanter om een topic door te lezen waar leuke tips, leuke progjes, handige weetjes en ga zo maar door, in staan. Het is dat ik er geen tijd voor heb, anders zou ik HEEL graag de startpost willen maken voor het 3e deel. Ik hoop daarom dat er mensen zijn die er wel tijd en zin in hebben. Ik laat me verrassen!
Dat gaan we collectief doen is de bedoeling, dus als je een beetje tijd hebt kun je een deel op je nemen. Het vervelende is dat je ook de saaie dingen zoals sliderprobleem op moet nemen in de startpost, zodat alle irrelevante posts die toch nog daarover gaan verwijderd kunnen worden.quote:gewonecolalight schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:10:
[...]
Het is toch veel leuker en interessanter om een topic door te lezen waar leuke tips, leuke progjes, handige weetjes en ga zo maar door, in staan. Het is dat ik er geen tijd voor heb, anders zou ik HEEL graag de startpost willen maken voor het 3e deel. Ik hoop daarom dat er mensen zijn die er wel tijd en zin in hebben. Ik laat me verrassen!
Dat zou helemaal mooi zijn. Een beetje tijd kan ik er wel voor vrij maken. Wanneer beginnen we?quote:Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:14:
[...]
Dat gaan we collectief doen is de bedoeling, dus als je een beetje tijd hebt kun je een deel op je nemen. Het vervelende is dat je ook de saaie dingen zoals sliderprobleem op moet nemen in de startpost, zodat alle irrelevante posts die toch nog daarover gaan verwijderd kunnen worden.
Reg. datum: 10 mei 2007
Reg. datum: 10 mei 2007
Volgens mij heeft de CK-20W nog een externe gps ontvanger nodig. Dit staat bij de beschrijving:quote:robertwebbe schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:27:
[...]
De bedoeling was iedereen te laten delen in mijn ervaring, of je daarna in overweging wilt nemen of dit misschien iets voor jou is, is volledig aan jezelf.
Nokia komt zelf ook binnenkort met een multimedia carkit, de CK-20W. Naast A2DP ondersteuning zit hier ook direct een externe GPS ontvanger in. Dit zou de carkit moeten zijn voor de N95. Ik heb er nog geen een mogen ontvangen om te testen, zodra ik dat gedaan heb laat ik het hier nog wel weten. Eén punt vind ik al wel jammer bij voorbaad aan dit toestel en dat is de houder. Nokia heeft er blijkbaar voor gekozen om geen toestelspecifieke houders meer te gaan maken en zoekt het meer in de universele houders. Juist de zakelijke gebruikers willen nu graag iets meer betalen voor een mooie en goedpassende toestelhouder en dat kan dan niet meer.![]()
Verder ben ik erg benieuwd hoe die in de praktijk gaat werken
Parrot heeft inmiddels ook al de ML6100 aangekondigd, met afneembaar display.
Ook navigatie wordt ondersteund maar hier is wel een Bluetooth GPS receiver van Nokia voor nodig.
neequote:thaboy schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:40:
[...]
Dat "zonnecel" gedoe...is toch een grapje...toch?
hij heet solarlader sl1 en is te koop bij de conrad (vast wel bij andere shops ook).

Ik heb hem al 3 jaar en al tijden niet gebruikt, maar nu misschien wel weer grappig.
Het blijft een leuke gadget.
.... it's more important to be nice!
Reg. datum: 24 januari 2004
Ik heb al videobellen uitgeprobeerd...meermaals trouwens, de kwaliteit is erg aanvaardbaar (N95 naar 6680)...quote:NOKIA__N95 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:07:
Is er iemand die al het videobellen heeft geprobeerd met zijn N95?
In Belgie is er nog maar 1 provider die dit ondersteund (Proximus)...hoe dit in Nederland zit weet ik niet.
Erg leuk...en werkt dit ook goed? zal hij dan ook, zoals aan de gewonde lader, na een uurtje vol zijn?quote:Stielsky schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:27:
[...]
nee
hij heet solarlader sl1 en is te koop bij de conrad (vast wel bij andere shops ook).
[afbeelding]
Ik heb hem al 3 jaar en al tijden niet gebruikt, maar nu misschien wel weer grappig.
Het blijft een leuke gadget.
Reg. datum: 06 mei 2007
Reg. datum: 06 mei 2007
Ok, hoop gezeik over sliderproblemen, maar goed...............heeft wel heeeeeeeeel erg veel met het topmodel, de alleskunner enz enz van Nokia te maken TOCH?? Voor mij dus een hele goede reden om, zolang dit gezeik niet stopt, geen N95 aan te schaffen. Ik heb er dus heel veel aan. Ga geen risico nemen om dat ding heen en weer te moeten sturen, NSP op te zoeken en me zelf rot te ergeren. Dus, blijf wat mij betreft lekker zeiken hier en als het gezeik afneemt ga ik een N95 aanschaffen en zal ik de tips en trucs gaan doornemen............dat andere topic.
Reg. datum: 08 mei 2007
Reg. datum: 08 mei 2007
Letop!quote:thaboy schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:29:
[...]
Ik heb al videobellen uitgeprobeerd...meermaals trouwens, de kwaliteit is erg aanvaardbaar (N95 naar 6680)...
In Belgie is er nog maar 1 provider die dit ondersteund (Proximus)...hoe dit in Nederland zit weet ik niet.
Beeldbellen bij Hi is f***ng duur! Ze vragen maar liefst 49cent. per MINUUT. Ik heb het nog niet gedaan, maar ik weet zeker dat de eerste keer beeldbellen bij mij richting de 10 min gaat duren... Ik heb met de helpdesk gebeld en ze verwachten dat het over een maand of 2 wat goedkoper gaat worden of dat er aanbiedingen komen....
bij mijn Siemes S55 duurde het wel even, maar genoeg om bijvoorbeeld op vakantie te gebruiken, als je toch aan het chillen ben in de zon, dan heb je tijd zat.....quote:thaboy schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:29:
[...]
Erg leuk...en werkt dit ook goed? zal hij dan ook, zoals aan de gewonde lader, na een uurtje vol zijn?
ik ga het voor je testen.
evenals het video bellen overigens.
more requests?
.... it's more important to be nice!
Reg. datum: 04 mei 2007
Reg. datum: 04 mei 2007
Vergis je niet dat dit een van de toch "meest" gevraagde top model van nokia is en alles wordt hier tot in elk klein detail uitgemeten. Dus ook dingen die eigenlijk gewoon niet fout zijn worden door mensen die er niet tevreden mee zijn of gewoon teleurgesteld zijn als fout bestempeld. Maar dit wil hellemaal niet zeggen dat het toestel zo slecht is, wat niet wegneemt dat er wel degelijk mensen zijn met probleemen en dat dit heel slecht is van NOKIA!quote:Ordley schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:35:
Ok, hoop gezeik over sliderproblemen, maar goed...............heeft wel heeeeeeeeel erg veel met het topmodel, de alleskunner enz enz van Nokia te maken TOCH?? Voor mij dus een hele goede reden om, zolang dit gezeik niet stopt, geen N95 aan te schaffen. Ik heb er dus heel veel aan. Ga geen risico nemen om dat ding heen en weer te moeten sturen, NSP op te zoeken en me zelf rot te ergeren. Dus, blijf wat mij betreft lekker zeiken hier en als het gezeik afneemt ga ik een N95 aanschaffen en zal ik de tips en trucs gaan doornemen............dat andere topic.
Maar ik zou zeggen ga is gewoon voor de lol kijken naar andere toestellen op internet, dat heb ik namelijk gedaan en welk toestel je ook pakt ze hebben allemaal problemen. Het is niet zo dat N95 alleen problemen heeft ik lees over de n80,mda compact 3,LG,e-ten allemaal hebben ze zo hun eigen kwalen min of meer.
Als je ff op de vorige pagina kijkt dan kom je snel meer te weten. Ik zal iig de taak op me nemen om de startpost te maken. Maar... ik heb jullie hulp hard nodig. Lees dus ff de vorige paginaquote:gewonecolalight schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:20:
[...]
Dat zou helemaal mooi zijn. Een beetje tijd kan ik er wel voor vrij maken. Wanneer beginnen we?
MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5
Reg. datum: 16 januari 2004
Reg. datum: 16 januari 2004
Yep kijk hier businka19 in "Nokia N95 topic - deel 2"quote:jellehenkens schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:09:
Is het normaal dat er een lichte speling is in de richting van de slider zelf?
Dus niet het klikgeluid als je er OP drukt maar als ie dicht zit. Dat ik deslider nog steeds een kleine milimiter naar boven en onder kan bewegen. Ongelooflijk irritant. Hetzelfde is er ook als de slider openstaat in de telefoon stand.
Als ik de slider openschuif naar de multimedia kant heb ik deze speling niet
Reg. datum: 12 april 2007
Was naar de belcompany geweest. Daar zeiden ze dat die klik in de slider heeeel normaal was en kreeg totaal geen service. Toen naar een ander filiaal, die waren veel beter. Ze hadden helaas geen een N95 op voorraad meer en de nieuwe levering kon misschien 3 maanden duren. Toestel is dus op reparatie gestuurd. Duurt 2 weken.
Meen je nou serieus dat je die 1 mm speling die je alleen merkt als je bewust de boven en onderkant beetpakt en heen en weer gaat wiebelen, 'ongelooflijk irritant' vindt?quote:jellehenkens schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:09:
Is het normaal dat er een lichte speling is in de richting van de slider zelf?
Dus niet het klikgeluid als je er OP drukt maar als ie dicht zit. Dat ik deslider nog steeds een kleine milimiter naar boven en onder kan bewegen. Ongelooflijk irritant.
Waar sommigen zich druk om maken zeg.
Inderdaad, daar stoor ik me dus echt NIET aan. Ik had een probleem die wel storend was.quote:Nasty Nate schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:19:
[...]
Meen je nou serieus dat je die 1 mm speling die je alleen merkt als je bewust de boven en onderkant beetpakt en heen en weer gaat wiebelen, 'ongelooflijk irritant' vindt?
Als ik naar boven slide dan zit er halverwege een 'klik', alsof je hem al open hebt geschoven.
Is nu naar reparatie
Reg. datum: 30 november 2003
Reg. datum: 30 november 2003
Als je nou de moeite had genomen om zijn post goed te lezen en niet alleen dat deel wat je leuk vond om te quoten, had je gezien dat hij het ook heeft als de telefoon open staat. Ik heb dat ook en het is erg irritant als je sliderspeling in de hoogte en diepte (wist t even niet beter te omschrijven) van de telefoon hebt.quote:Nasty Nate schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:19:
[...]
Meen je nou serieus dat je die 1 mm speling die je alleen merkt als je bewust de boven en onderkant beetpakt en heen en weer gaat wiebelen, 'ongelooflijk irritant' vindt?
Wii code: 3962-5537-5226-0232
Reg. datum: 07 november 2006
Reg. datum: 07 november 2006
Ik ben uiterst tevreden over mijn n95. De mijne was binnengekomen op die ene vrijdag, toen ze nog net uit waren en ik kreeg gelijk de 1e mee. Tot nu toe werkt alles naar behoren, GPS-fix heb ik binnen 2 minuten, geen slider probleem, behalve dat je in gesloten stand 1 mm beweging hebt, maar dat is haast niets dus daar erger ik me totaal niet aan. Verder doen de knopjes van die afstandbediening het gewoon zoals het hoort. Over de batterijduur ben ik ook tevreden, alhoewel ik het wel elke dag moet opladen, maar dat is normaal bij intensief gebruik
Tot nu toe ook geen enkel probleem ofzo gehad, behalve een aantal keren reboot, maar na die update nog geen enkele keer weer gehad.
Dit is mijn 1e N95 en nog geen enkele keer teruggeweest naar BC
Ik heb hier niks te klagen, in tegenstelling tot al dat gezeik hier over de sliding probleem e.d.
Dit is mijn 1e N95 en nog geen enkele keer teruggeweest naar BC
Ik heb hier niks te klagen, in tegenstelling tot al dat gezeik hier over de sliding probleem e.d.
Reg. datum: 14 mei 2007
Reg. datum: 14 mei 2007
Die slider zit enorm los bij mij.quote:EN95 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:21:
[...]
Inderdaad, daar stoor ik me dus echt NIET aan. Ik had een probleem die wel storend was.
Als ik naar boven slide dan zit er halverwege een 'klik', alsof je hem al open hebt geschoven.
Is nu naar reparatie
Steek ik hem in men broekzak dan zit de slider open. Haal ik hem uit men broekzak dan staan de multimedia keys open.
Als ik de gsm vastpak aan zen body en lichtjes op en neer beweeg hoor je die slider "tikken" op 2 meter afstand.
Als de slider in open positie zit en je moet op die knoppen drukken OP de slider zelf. Dan zie je dat slidertje duidelijk nog extra naar boven bewegen samen met de "tik".
Mijn toestel heeft blijkbaar ook die schade boven de 3 toets. Al die lak is er al weg na een weekje normaal gebruik.
Je durft bijna er niet meer mee te werken uit schrik dat die bagger slider eraf valt. Als ik mijn gsm laat zien aan maten zeiden ze allemaal dezelfde reactie. "Amai laat ie maar niet vallen of ie is stuk".
Hoe graag ik ook positief zou willen zijn, ik begin te denken dat het aan mijn toestel ligt; een fix krijg ik echt nooit binnen twee minuten! Stond vandaag buiten met een zonnetje en blauwe lucht; vier minuten nietsss... Wel vijf balkjes, maar ze kleuren niet zwart (wáárom niet? Hij ziet ze toch alle vijf?!). Voorlopig heb ik nog geen auto (vandaag wel mn theorie gehaaldquote:Bjkliboy schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:29:
GPS-fix heb ik binnen 2 minuten
Anders nog iets?
Pagina: 1 2 3 4 ... 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 last
Dit topic is gesloten.