Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik vraag me trouwens nog steeds af hoe je de stem met een engels accent van de N95 kan omzetten naar een Nederlandse stem...

Heeft al iemand nieuws gehoord omtrent de speling op de slider? Kwam er nu een reparatiekit beschikbaar? Ik ben nu bijna 2 weken in het bezit van het toestel en ben er super tevreden over. Maar ik vind het zo zonde dat ie iedere dag meer beschadigd raakt bij de 3. Toch wel zonde voor een toestel van 700 euries.

Oh Really?

Even een vraagje over de links die op de eerste pagina staan.

Er staat dat er op http://www.mv3gp.com/ filmpjes te downloaden zijn voor je mobiel. Zijn deze filmpjes alleen te downloaden via WiFi? Ik krijg namelijk via Web'n'Walk telkens de melding 'this page is too large to send back". Het is een bestand van 5 mb.
Terwijl ik gister wel een mp3(4mb) van het net hebt geplukt.

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

Donde estan los conejos?

quote:
Exige_nl schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:19:
Heeft al iemand nieuws gehoord omtrent de speling op de slider? Kwam er nu een reparatiekit beschikbaar? Ik ben nu bijna 2 weken in het bezit van het toestel en ben er super tevreden over. Maar ik vind het zo zonde dat ie iedere dag meer beschadigd raakt bij de 3. Toch wel zonde voor een toestel van 700 euries.
De speling en de slijtage staan los van elkaar.
Ik heb geen speling, maar wel slijtage boven de 3.

Wii friend code: 6460 7247 0127 7819

HD4870X2 powering my rig!

quote:
Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:50:
Startpost wordt niet gemaakt omdat het teveel werk is dit hele topic af te zoeken naar de interessante info. Daarom stel ik het volgende voor:
Je reageert hier met: ik doorspit pagina x tot y, alle info die je vindt post je in 1 post (liefst in een apart topic hiervoor, maar dat mag schijnbaar niet). Dan is het alleen nog aan iemand om deze 10 lappen info te bundelen in een startpost.
Nu heb ik tenamens, daarna wil ik deze taak eventueel wel op me nemen.

Eventueel zou de startpostinfo bundelen ook nog te verdelen zijn (bijv 'ik doe video conversie')
Dat is een prima idee. Maar het kan nog net iets makkelijker. Iemand maakt gewoon een nieuw topic en vult de startpost gaandeweg aan. Een paar vrijwilligers spitten dit topic door en maken er mooie info stukjes van die kant en klaar worden doorgemaild naar de nieuwe topicstarter. Hij plaatst het vervolgens in het nieuwe topic.

Is dit dan misschien een goed idee?

Ik wil mezelf wel opofferen om een nieuw topic aan te maken inclusief mail naar de modjes dat er een nieuw topic is aangemaakt en bezighouden met de startpost. Enkel en alleen als er niemand anders zich opoffert en ik wel steun krijg van jullie, want ik heb weinig zin+tijd om een hele startpost in mijn eentje te maken.

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

Reg. datum: 14 september 2006

Ik zal meedoen, maar pas na vrijdag. Wel zou ik het opdelen in pagina's om zo het aantal door te spitten dingen te verminderen. Dus dit topic reduceren tot 10 pagina's interessante info ofzo en dan daar bijvoorbeeld alle info over video converteren uithalen. Anders moet je om een stukje te schrijven nog 137 pagina's doorspitten.

quote:
Elkoe schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:59:
Ik zal meedoen, maar pas na vrijdag. Wel zou ik het opdelen in pagina's om zo het aantal door te spitten dingen te verminderen. Dus dit topic reduceren tot 10 pagina's interessante info ofzo en dan daar bijvoorbeeld alle info over video converteren uithalen. Anders moet je om een stukje te schrijven nog 137 pagina's doorspitten.
100% mee eens.
Nog andere vrijwilligers?

MSI P7N Platinum | Xeon X3350(Q9450) @3.6GHz | 1GB x 4 (4GB) PC6400 Adata Vitesta Extreme Edition@900MHz, 4-4-4-9-2T | HD4870X2 @stock | Compaq P1220 22" monitor | Dell PERC 5/i 3x Sam. spinp. 500GB@RAID0, 4x Sam. spinp. 500GB@RAID5

quote:
Blindfold schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:51:
[...]

De speling en de slijtage staan los van elkaar.
Ik heb geen speling, maar wel slijtage boven de 3.
is het niet zo dat de toestellen zonder speling de slijtage boven de 3 krijgen omdat de slider lekker vast zit?

Reg. datum: 04 juli 2006

quote:
Gurneyhck schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:05:
[...]

100% mee eens.
Nog andere vrijwilligers?
Ik volg de N95 al vanaf september en heb dan ook elke letter van dit topic (evenals deel 1) gelezen. Voor mezelf heb ik een copy-paste gemaakt van alle relevante zaken. Mocht dit nuttig zijn voor het bouwen van een nieuw topic, laat dit dan even weten.

Reg. datum: 14 september 2006

Natuurlijk, TOP :)

Ik zal vanavond een begin maken en het topic ook al openen. Nog even geduld dus. Morgen heb ik absoluut geen tijd, donderdag misschien wel. Dus verwacht nog niet teveel vanavond :)

quote:
Exige_nl schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:19:
Het vervelende is dat ook NSP's zéggen van niets te weten. Heb diverse posts gelezen waarin wordt verteld dat iemand zich heeft gemeld bij (bijv.) NSP Leiden waar men de reactie kreeg:"Oh, een pobleem met de slider? Nee hoor, dat is ons niet bekend...", terwijl een dag later een ander bij dezelfde NSP komt en vervolgens dezelfde reactie krijgt; "Oh, da's nieuwe voor ons..."

Hierdoor krijg je ernstig het idee dat men het stil wil houden (ook Nokia NL reageert niet op mail...) en denk ik dat er ook weinig waarde hangt aan óf en wanneer er een reparatiekit beschikbaar is/komt.

Ik ben alleen van mening dat als je een koelkast koopt en daarbij schuurt de lak van de deur bij het openen, dat dat een produktiefout is en reden voor omruiling... (of niet...?) :?

Reg. datum: 14 december 2006

quote:
djrandyindo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:27:
Ik heb 'Eindeloos online' van Hi voor 10 euro p. maand extra. Nu lees ik in de voorwaarden dat het streamen van audio en video nog eens extra kost omdat het te veel dataverkeer zou genereren. Lekker. Kan je dus alleen braaf naar www.ov9292.nl kijken....

Mensen met Hi abbo... kijk dus uit!
Ik zat hier vorige maand dus ook mee, maar ik heb ondertussen mn eerste rekening gehad, en dr is niks in rekening gebracht, ik ben voorlopig nog wel even voorzichtig. Maar vimiolive tv, bufferen van googlemaps, en youtube beta stonden niet gespecificeerd.

Weet hier iemand of het mogelijk is dat een NSP voor jou de nieuwe software/firmware op je n95 zet en daarmee dan bijvoorbeeld de orange/vodafone branded firmware er af haalt?

alvast bedankt

Save the cheerleader, save the world!

quote:
Boerik schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:03:
[...]

Ik zat hier vorige maand dus ook mee, maar ik heb ondertussen mn eerste rekening gehad, en dr is niks in rekening gebracht, ik ben voorlopig nog wel even voorzichtig. Maar vimiolive tv, bufferen van googlemaps, en youtube beta stonden niet gespecificeerd.
Oke, nou ik moet mijn factuur nog krijgen en ik hoop dat er niks bij komt. De vraag is natuurlijk of ze met streaming media 'Youtube etc" bedoelen of content die je via hun (toekomstige) diensten kan streamen. Hoe kunnen ze nou weten of ik youtube stream of een mail van 2MB binnenhaal??

Leonardo da Vinci

quote:
KnoesP01 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:10:
Weet hier iemand of het mogelijk is dat een NSP voor jou de nieuwe software/firmware op je n95 zet en daarmee dan bijvoorbeeld de orange/vodafone branded firmware er af haalt?

alvast bedankt
Tot nu toe konden ze dat bij elk Nokia-toestel, dus ik zie niet in waarom ze het nu niet kunnen.

Echter de meesten weiger(d)en het. Meest genoemde reden is dat ze het niet zouden mogen. In eerdere topics over andere toestellen werden bij diverse NSP's ook andere ervaringen genoemd. Die deden het dus wel. Dus de conlcusie is denk ik dat je het bij een paar NSP's zal moeten informeren.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Donde estan los conejos?

quote:
john-hendriks schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:06:
[...]

is het niet zo dat de toestellen zonder speling de slijtage boven de 3 krijgen omdat de slider lekker vast zit?
Hmm, zit wat in. Heb ik toch een slider probleem :)

Maar toch apart dat hij ook bij vastzitten alleen slijtage boven de 3 vertoont.

Wii friend code: 6460 7247 0127 7819

Ik ga zo mijn N95 weer omruilen.
Als ik omhoog slide blijft hij vasthaken, en dan gaat ie pas weer verder naar boven. Je hoort dus een klik.
Ik hoop niet dat ik nu weer een toestel krijg met problemen...

Ik lees enkele reacties van een "headset die niet werkt"
het gaat hierbij om de draadversie met besturingsblokje.
Ook wel Nokia AD-43.

mijn testresultaten met radio luisteren :
(ik heb de nieuwste software-versie)

Ik heb gemerkt dat er een switch knopje opzit : een klein zwart knopje aan de rechterkant (rechts als je naar de voorkant met 4 knopjes kijkt). Als je die naar beneden switch werkt alleen de "volgende ingeprogrammeerde zender"-knop (alleen dus als je radio zenders hebt ingeprogrammeerd. . (=bovenste knopje). Harder en zachter werken niet, ook mute en zenders zoeken werken niet.
tik je het mini-switchje omhoog dan doet hij het wel.

inmiddels ook gps met rondje lopen uitgetest : werkt prima, alleen is funest voor je batterij! (ik ga mijn zonnecel-mobiel-oplader maar weer eens uit de kast halen). Ook flash game poker werkt prima.

.... it's more important to be nice!

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
Stielsky schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:33:

...

inmiddels ook gps met rondje lopen uitgetest : werkt prima, alleen is funest voor je batterij! (ik ga mijn zonnecel-mobiel-oplader maar weer eens uit de kast halen). Ook flash game poker werkt prima.
Dat "zonnecel" gedoe...is toch een grapje...toch? :p

Ik snap trouwens niet waarom idereen zegt dat de batery snel leeg gaat als je gps gebruikt. Ik heb hier een nokia 6260 met tomtom er op. Als ik de telefoon heel de dag door gebruik om te bellen dan kan ik 2 dagen volhouden. Bel ik bijna niet overdag dan haal ik 3 a 4 dagen.
Lekker belangerijk zou je zeggen nee dus want op het moment dat ik tomtom aanzet en gps via bluethoot haalt mijn toestel 2 uur niet eens. Je kan niet verwachten dat als je alles contstant aan hebt dat je dan 5 dagen volhoudt met een baterij als je dat wilt dan moet je een simpele telefoon kopen en niet een multimedia phone. Daarom staat mijn phone standaard in de lader als ik navigeer, zo als "bijna" alle navigatie systemen.

Oh Really?

quote:
zenica schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:44:
Ik snap trouwens niet waarom idereen zegt dat de batery snel leeg gaat als je gps gebruikt. Ik heb hier een nokia 6260 met tomtom er op. Als ik de telefoon heel de dag door gebruik om te bellen dan kan ik 2 dagen volhouden. Bel ik bijna niet overdag dan haal ik 3 a 4 dagen.
Lekker belangerijk zou je zeggen nee dus want op het moment dat ik tomtom aanzet en gps via bluethoot haalt mijn toestel 2 uur niet eens. Je kan niet verwachten dat als je alles contstant aan hebt dat je dan 5 dagen volhoudt met een baterij als je dat wilt dan moet je een simpele telefoon kopen en niet een multimedia phone. Daarom staat mijn phone standaard in de lader als ik navigeer, zo als "bijna" alle navigatie systemen.
Je kan ook gewoon zeggen, de eisen zijn hun tijd vooruit.
Dat mensen klagen over iets wat minder fijn werkt is niet raar. Alles kan altijd beter.

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

Reg. datum: 24 januari 2004

quote:
zenica schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:44:
wel vervelend...mijn fiets heeft geen "sigaretten-aansteker-aansluiting" om een lader in te steken...dus op de fiets gaat dat moeilijk worden. Net zoals tevoet...ik kan de lader ook in mijn *tuut* steken en hopen dat hij ook op "groene energie" werkt maar dat betwijfel ik. :p

Zijn er hier ook bij die de N95 icm met een Parrot CK3400 Carkit gebruiken. Deze heeft ook een bleutooth gps ontvanger en zou dus mooi samen met tom tom kunnen werken. Ben benieuwd hoe deze combinatie werk want dan ga ik denk ik zo'n carkit kopen voor 189 euro.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws