Hoofdcategorieën
Topicacties

[HDD] Het Creative Zen Vision:M ervaringentopic - deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
-klik-

Persoonlijk zou ik hem niet bij de mp3shop kopen, maar bij bol.com. Mp3shop is erg lame met garantie!

No more Vvardenfell!

There can be only one Legend

quote:
Ja, heel leuk, ze hebben wel de Zen Vision W 30 GB maar niet de 60 GB versie. En dat is nou net degene die ik wil.
Ik zal mezelf even quoten:
quote:
Ik zie alleen niet de 60 GB versie in de pricewatch staan en ook niet op mp3shop.nl en andere winkels.
Iemand anders ideeën? Importeren uit Duitsland ofzo.

Systen en Laptop | Commandpromt FTW | Vista Chair

Reg. datum: 23 februari 2007

oh oke verkeerd gelezen, dacht dat je de M bedoelde.....

;). Als ik de M wilde, dan had ik die nu al. Of heeft iemand een hele goede reden om niet voor de W te gaan en toch de M te kiezen? Ik kan er zo gauw niet een bedenken, meer andersom. Oke, 1 reden dan, externe hdd gebruik.

grootte?

Als in afmetingen? Dat maakt mij niet uit. Hdd ruimte, ze kunnen beide 60 gig zijn, dus dat is het ook niet. Moet uiteraard wel de 60 GB versie van de W in europa beschikbaar zijn en ik keek net even op de Creative site, geen enkel land heeft de 60 GB versie hier. In USA wel, maar dat is mij net even te ver.

Poepen = ultieme ontspanning
Reg. datum: 30 januari 2000

quote:
-SaveMe- schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:34:
Persoonlijk zou ik hem niet bij de mp3shop kopen, maar bij bol.com. Mp3shop is erg lame met garantie!
Waarom dat? Ik heb m'n ZVM daar ook vandaan en de garantie werd netjes afgehandeld. Hij is nl. een keer teruggeweest.

Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!

Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Hero Of Time schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:02:
Als in afmetingen? Dat maakt mij niet uit. Hdd ruimte, ze kunnen beide 60 gig zijn, dus dat is het ook niet. Moet uiteraard wel de 60 GB versie van de W in europa beschikbaar zijn en ik keek net even op de Creative site, geen enkel land heeft de 60 GB versie hier. In USA wel, maar dat is mij net even te ver.
Beetje appels met peren vergelijken. De W is een ander soort speler dan de M. Je zult dus gewoon zelf je keuze moeten maken.

Ik denk dat je de afweging moet maken of je de speler meer gebruikt voor films of voor muziek.

quote:
-SaveMe- schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:34:
Ik heb mijn player daar van de week gekocht.
savonds om 19:00 uur besteld, volgende dag om 10:00 uur smorgens in huis...

dat verliep dus alvast soepeltjes, over de garantie kan in niet zelf oordelen. maar bij de shop survey ziet dat er ook goed uit....

quote:
Steef_tweaker schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:54:
Ik denk dat je de afweging moet maken of je de speler meer gebruikt voor films of voor muziek.
Ja, als je het zo stelt is de M beter.
Ik ga hem ook zeker voor video gebruiken, kan ik eindelijk eens normaal Naruto afkijken in de trein ofzo. Daarna misschien beginnen met Bleach. Hmm, ik denk er nog een paar nachtjes over, dan maak ik mijn eindbeslissing.

offtopic:
Als je em voor films gebruik lijkt mij de W beter, door het grotere scherm. Portability vs. film kijken imo

Pcies, daarom dus eigenlijk liever de W, maar aangezien hier de 60 GB nog niet is, wordt dat wat lastig. Bedenk me net, kan ook een mailtje sturen naar Creative Nederland, vragen wanneer die hier zal komen.

Hebben mensen met de M moeite om de subs te kunnen lezen?

Is er iets te doen aan de pauze die de speler tussen de nummers zet?
Ik heb een mix geript van een cd, op de computer gaat dit vloeiend van nummer naar nummer over.

De speler laat een korte pauze, +- halve seconde tussen de nummers tijdens het afspelen.
Een mix klink nu niet mooi via de Vision M... is hier een oplossing voor?

quote:
Hero Of Time schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:19:
Pcies, daarom dus eigenlijk liever de W, maar aangezien hier de 60 GB nog niet is, wordt dat wat lastig. Bedenk me net, kan ook een mailtje sturen naar Creative Nederland, vragen wanneer die hier zal komen.

Hebben mensen met de M moeite om de subs te kunnen lezen?
Subs moeten geen enkel probleem zijn, vind ik persoonlijk dan. Erg goed te lezen. Bovendien kun je met bepaalde programma's ook zelf instellen hoe je je subs wil hebben.
quote:
Steef_tweaker schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:07:
Is er iets te doen aan de pauze die de speler tussen de nummers zet?
Ik heb een mix geript van een cd, op de computer gaat dit vloeiend van nummer naar nummer over.

De speler laat een korte pauze, +- halve seconde tussen de nummers tijdens het afspelen.
Een mix klink nu niet mooi via de Vision M... is hier een oplossing voor?
Je kunt de boel converteren naar een enkel nummer, iets anders zit er denk ik niet op aangezien de speler geen gapless playback ondersteund.

Van een topic over de 60 GB versie van de W vond ik het volgende:
quote:
Currently there are no plans to release that specific player (Zen Vision:W 60GB) in Europe, that I'm aware of.
Het ziet er dus naar uit dat als ik de 60 GB versie wil, ik nog aardig lang kan wachten voordat hij hier uitkomt. Zijn er mensen bekend met het importeren van spullen uit Amerika, en bij welke winkel zou dat dan kunnen zonder al te veel rompslomp?

-klik-

quote:
Steef_tweaker schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:57:
[...]

Ik heb mijn player daar van de week gekocht.
savonds om 19:00 uur besteld, volgende dag om 10:00 uur smorgens in huis...

dat verliep dus alvast soepeltjes, over de garantie kan in niet zelf oordelen. maar bij de shop survey ziet dat er ook goed uit....
Ik had in februari mijn ZVM ook mooi de volgende dag in huis.
7 dagen (!!) later was het scherm kapot, dat wil zeggen niet het glas, maar wat daaronder zit.
In die 7 dagen heb ik hem 1x mee gehad naar mijn werk en de rest van de tijd lag ie op mijn bureau om gevuld te worden.
Ik ben er mee terug gegaan naar de MP3shop (in de winkel geweest). Ze zeiden gelijk 'dat valt niet onder garantie.' Toen ik zei dat dat bullocks was, namen ze de speler in en zeiden ze dat de speler naar creative zouden opsturen. Nog geen week later had ik de speler terug met een klein briefje met de strekking "zoek het maar uit, geen garantie!". En daar kon ik het mee doen.

Ik heb er een zaak van gemaakt (rechtsbijstand) en kreeg te horen dat ik in mijn recht stond en dat de winkelier (dus niet creative) aansprakelijk was. Als een product binnen 6 maanden na aankoop kapot gaat wordt er door de wet vanuit gegaan dat het product vanaf het begin niet deugelijk was. De verkoper (winkelier) moet vervangen/repareren/vergoeden. Bij de winkelier ligt de bewijslast om aan te tonen dat de koper er ondeugdelijk mee is om gegaan. Dat laatste beweerden ze natuurlijk.
Ik heb ze in gebreke gesteld, maar ook daar wilden ze niet naar luisteren.
Rechtsbijstand heeft mij toen de speler vergoed omdat ze voor 300,- niet wilden gaan procederen.
Ze waren het mij eens dat het jammer was dat de winkelier er zo mee kwam.
Maar het allermooiste komt nog! Ik wilde weten hoe creative hier over dacht en heb creative support gebeld. Toen kreeg ik te horen dat creative kapotte spelers altijd goed test en bestudeerd om te beoordelen of het de gebruiker of hun product is wat niet deugt. Mijn speler was echter nooit naar creative gestuurd! (dan had ik em ook nooit binnen een week terug gekregen werd mij gezegd).
Lekker stelletje daar bij coolblue! Daar koop ik nooit meer wat. :(

Ik heb mijn speler naar creative opgestuurd en zes weken later heb ik hem terug gekregen volledig gereviseerd, nieuw front en scherm. Het was niet mijn schuld! _/-\o_

Ik had dit verhaal eigenlijk op de shop survey moeten neer zetten ....

No more Vvardenfell!

Reg. datum: 03 juni 2007

Ik heb mijn 2e zen ongeveer 3 weken en ben tevreden.
Mijn 1e zen ging na ongeveer 2 weken kapot, hij gaf strepen en een wazig beeld. opgestuurd naar mp3 shop, en na ongeveer 1 week een nieuwe gekregen.
Ik heb een vraag, als ik hem aansluit op mijn versterker met de orginele av/audio kabel dan gaat het beeld uit op mijn zen.
Hij schakelt over naar av uitgang, maar nu kan ik niet zien welke nummers wordt afgespeeld.
Wat moet ik doen?

Er is toch een speciale koptelefoonaansluiting ook? Hierboven heeft iemand die de Zen op de tv aansloot en alleen geluid kreeg, geen beeld. Hij had hem in de Audio out gestoken ipv A/V out.

Reg. datum: 14 januari 2000

Volgens mij kun je ook het automatisch switchen naar video out uitzetten in je settings.

Reg. datum: 03 juni 2007

Stom van mij, had er niet aangedacht.
Bedankt

Omelette du Fromage
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Steef_tweaker schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:40:
Wat doe ik verkeerd???

Ik wil albumart toevoegen maar het lukt op geen enkele manier.
De bestanden (folder.jpg) krijg ik wel binnen op de computer maar als ik het bestand
via verkenner naar de folder op de zen sleep, laat de speler ze toch niet zien tijdens het afspelen van de album.

Ook als ik in mediamonkey of in tag&rename, kies voor opslaan in de tag laat de speler niets zien.

Ik heb firmware 1.61.01e erop staan.

Zie ik een instelling over het hoofd of wat doe ik verkeerd??

Alvast bedankt!
Probeer het anders zo even. Bij mij gaat dit perfect!

Stam + t

quote:
orejas schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:44:
[...]

Probeer het anders zo even. Bij mij gaat dit perfect!
Ik heb het inmiddels voor elkaar via windows media player, maar bedankt voor je reactie......

Steef_tweaker wijzigde dit bericht 04-06-2007 11:54 (18%)

Reg. datum: 18 november 2002

quote:
Ik heb precies dezelfde ervaring met de mp3-shop. Ik heb mijn Zen M 30gb daar gekocht en kwam er al snel achter dat de batterij niet goed was. Hij liep namelijk leeg terwijl het apparaat uit stond (binnen 36 uur leeg). Terug gegaan naar mp3shop en daar kreeg ik te horen dat het nagekeken zou worden. Binnen een week was de speler weer terug met de melding: Er is niets mis mee, hij heeft hier 3 dagen gelegen en is maar voor 50% leeggelopen. Kennelijk vonden zij dat normaal. Bij mij thuis liep hij echt nog wel binnen 36 uur leeg. Dus ik weer terug.. Uitgelegd dat het toch niet echt normaal is dat een speler leeg loopt ook niet 50% in 3 dagen. Werd mij toen verzekerd dat hij nu wel echt naar creative zou gaan. Dus ik weer hoop. Speler was binnen een week weer terug weer met ongeveer dezelfde melding en was dus weer niet naar creative gestuurd. Nu was ik dus echt link. Weer terug. Krijg daar te horen dat ik hem eigenlijk niet met de usb lader op moet laden maar met een net adapter. En de man achter de balie vond het normaal dat als hij, bijvoorbeeld een pda, een week of twee in een la laat liggen dat deze dan daarna leeg is. Ik vond dit onzin dus bleef voet bij stuk houden dat het niet normaal was. Uiteindelijk zei hij, ja ik kan hem natuurlijk wel opsturen maar dan ben je hem 5 weken kwijt en de kans is groot dat je hem gewoon weer terug zo krijgt. Nou vertouwde ik op dat moment creative veel meer dan die lui dus heb ik hem maar laten opsturen. Binnen een maand werd er een gloednieuwe (ander serienummer) zen geleverd. Deze loopt uiteraard niet meer leeg, zoals het hoort. Echt schandalig dat ik drie keer naar die winkel terug moest en ze mij steeds aan het lijntje hielden met onzin praatjes :(

Laatste keer dat ik daar dus wat haal... :/

Post dat anders even in de Shop Survey, daar kun je je beklaag over shops doen :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: