Reg. datum: 07 september 2006
Reg. datum: 07 september 2006
Maargoed, je kunt het proberen, Creative heeft een erg goede service.
Zoals sommigen van jullie weten heb ik nu een tijdje een Zen en ik ben er hartstikke tevreden mee! Ik was van plan een korte review te schrijven om twijfelende mensen over te streep te trekken. Bovendien heb ik vorige week een iPod Video 30Gb van mijn neef gekregen als examencadau (ja beetje laat ik weet het
Waar het in het kort op neerkomt is dat ik niet onder de indruk ben van de iPod. Het enige voordeel boven de Zen is dat hij 2x zo dun is, maar verder vind ik bijv. de bediening van de Zen beter. Ook de mogelijkheden en batterijgebruik zijn beter dan de iPod. Niet dat de iPod een slecht apparaat is, zeer zeker niet, maar het is ook zeker geen beter apparaat dan de Zen. Oftewel ik blijf bij mijn Zen
En jullie hebben nog een review van mij tegoed
het is wel een makkelijke vesturing maar het is gewoon wennen
Ik heb de iPod nu een week elke dag gebruikt en ik ben wel gewend aan de bediening, maar ik vind het gewoon niet prettig werken. De menutoets van de Zen mis ik gewoon (de toets rechtsonderaan). Maargoed het is wat je gewend bentquote:master007 schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:46:
Ach ja, De bedinging is maar net wat je gewent bent. bij de ipod is het gewoon zo dat je even moet oefenen voordat je de besturing perfect onder de knie hebt maar bij de zen micro (ik neem aan dat deze hetzelfde werkt als de vision M) had ik dit veel erger.
het is wel een makkelijke vesturing maar het is gewoon wennen
Join het Front Anti-Liev!
LTS-zwakstromers met een 3 voor Nederlands zeggen liev!
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
Reg. datum: 14 januari 2000
(kreeg nog wel de melding dat converteren optioneel was, omdat het bestandstype al zou moeten werken op de zen.)
En ja, nu lijkt het filmpje normaal te werken. Nog niet helemaal afgekeken, maar hij loopt niet meer vast na 7 seconden.
Volgende project word leren hoe ik dvd's moet omzetten, maar dat staat dacht ik in de TS, dus dat moet goed komen.
Meer mensen trouwens nog last van af en toe wat happerend beeld bij bekijken van video? futurama intro's doet dit bij mij, en bijvoorbeeld ook zencasts van gametrailers.com.
Naruto aan de andere kant werk weer prima.......wellicht toch de kwaliteit van het bron materiaal. Of de conversie software van creative.
360 games: Gow,pgr3&4, forza2, Dirt, pes2008, GH3. XBLA: geo wars, c:sotn, heavy weapon, swos. Verwachte volgende aankoop: Ikaruga
Reg. datum: 08 november 2006
Borgoth: Vrouwen kunnen gewoon niet lang genoeg hun mond houden om de benodigde druk op te kunnen bouwen voor een scheet. Dat is de enige reden.
geen symbooltje, tis n blanco ding, met wat tekst: "Input 100-240V 50/60Hz, Output: DV5V 1A, Für trockene Räume, Made in China", meer niet. Maar het lijkt me sterk dat + en - omgedraaid is, aangezien mijn telefoon er wel mee kan laden, toch?quote:Hillie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:38:
Wat voor symbooltje zie je rechtsboven?
Wat polariteit betreft geen probleem, het zal standaard USB zijn.
als ik 'm erin doe, gaat de speler aan, en is deze verder hetzelfde als dat er geen usb kabeltje inzit, geen laadsymbooltje of iets te zien. Ik meen me te herinneren dat het wel ooit gewerkt heeft, toen ik de lader net gekocht had. Toen zat er echter nog wel een oude firmware op mijn speler.quote:Hillie schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:27:
OK, op het scherm van je speler als je het ding ingeplugd hebt.
Wat polariteit betreft geen probleem, het zal standaard USB zijn.
Ik neem aan dat de speler via usb standaard herkent wordt zonder installatie van software?, maar iemand ervaring met linux? en plug&play achtige dingen....
Das wel belangrijk namelijk, ik heb beide, maar op school niet en wil dit apparaatje ook gebruiken voor data-storage....iemand?
bleek stekkertje niet te passen, ik balen, huis afgezocht, blijk ik nog ergens een 4,5V adapter te hebben, met een passend stekkertje. Aangesloten, gebeurt niks. Stekkertje eraf geknipt en aan mn Kijkshop-adapter gehangen, aangesloten, gebeurt nog steeds niks. Is er niet iets mis met mijn speler, omdat ie niet via usb én niet via netvoeding wil laden?
Dat is wel heel vreemd, maar als hij niet laadt... dan is je batterij toch een keer leeg? Misschien dat ie het gewoon niet laat zien tijdens het laden bij jou? (lijkt me wel erg vreemd dan moet ik zeggen). Misschien is de aansluiting niet helemaal lekker meer?quote:kaashoofd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:49:
Hm, ik vind dit n beetje vreemd. Ben net dus nog even naar de Kijkshop geweest, heb een adapter gekocht (deze: link),
bleek stekkertje niet te passen, ik balen, huis afgezocht, blijk ik nog ergens een 4,5V adapter te hebben, met een passend stekkertje. Aangesloten, gebeurt niks. Stekkertje eraf geknipt en aan mn Kijkshop-adapter gehangen, aangesloten, gebeurt nog steeds niks. Is er niet iets mis met mijn speler, omdat ie niet via usb én niet via netvoeding wil laden?
ja, dat dacht ik dus ook, dus heb nu een film aanstaan, kijken of de batterij leeggaat. En dat de aansluiting niet meer goed is lijkt me sterk, want mijn netstroom -> usb lader gaat gewoon in de usb input, en die werkt wel gewoon via de pc.quote:Oguz286 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:27:
[...]
Dat is wel heel vreemd, maar als hij niet laadt... dan is je batterij toch een keer leeg? Misschien dat ie het gewoon niet laat zien tijdens het laden bij jou? (lijkt me wel erg vreemd dan moet ik zeggen). Misschien is de aansluiting niet helemaal lekker meer?
Met even zoeken zu je het antwoord al gevonden hebben.quote:nomad85 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:35:
nog maar even een vraag.
Ik neem aan dat de speler via usb standaard herkent wordt zonder installatie van software?, maar iemand ervaring met linux? en plug&play achtige dingen....
Das wel belangrijk namelijk, ik heb beide, maar op school niet en wil dit apparaatje ook gebruiken voor data-storage....iemand?
De speler wordt door een xp met interenetverbinding automatisch als mtp geïnstalleerd. in het menu van de zen zelf kan je een deel van de hdd (to max 8GB) reserveren als usb-stick. Dat werkt uiteraard onder elk modern os. Hoe het juist zit met linuxondersteuning voor er muziek op te zetten weet ik niet, maar is denk ik wel gemakkelijk te vinden met behulp van de search of google.
quote:Zoutvat schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:17:
[...]
In het menu van de zen zelf kan je een deel van de hdd (to max 16GB) reserveren als usb-stick.
Niemand hier met een oplossing?quote:kaashoofd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:32:
Ik heb al veel gezocht, google, got, etc, maar geen antwoord kunnen vinden nog. Ik heb een tijdje geleden op eBay een netstroom -> usb adapter gekocht voor mijn Zen Vision:M 30GB. Ik heb deze nog niet echt nodig gehad omdat er altijd wel een pc in de buurt is, maar omdat ik over een paar weken op vakantie ga heb ik toch maar even gekeken of dat ding werkte. Niet dus. Hij werkt wel gewoon op bijv. mijn telefoon, maar als ik mijn Zen eraan hang gebeurt er niks. Als de Zen uitstaat en ik het geval aansluit, gaat de speler wel aan, maar hij laadt niet op. Hoe kan dit?