ik zie dit forum voor het eerst (en moest me eerst aanmelden) maar kan melden dat mijn HTC P3300 formidabel werkt. Ik heb echter één vraag aan jullie: het geluid tijdens navigeren met TT6 is erg zacht hoewel ik dit op 100% heb staan. Als ik bel over de speaker is het geluid duidelijk harder. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing ?
Ik kan alleen kiezen uit bekabelde of bluetooth ontvangers... Heb 'overige' gekozen op COM4... werkt wel, zoals gezegd, maar met bluetooth onnodig aan.Tha schreef op maandag 02 april 2007 @ 23:05:
[...]
Staat er in de settings bij tomtom wel dat je een geintegreerde gps hebt?
dat moet het zijn denk ik
Anoniem: 85511
Je kunt binnen TT6 ook het volume veranderenAnoniem: 214776 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:08:
ik zie dit forum voor het eerst (en moest me eerst aanmelden) maar kan melden dat mijn HTC P3300 formidabel werkt. Ik heb echter één vraag aan jullie: het geluid tijdens navigeren met TT6 is erg zacht hoewel ik dit op 100% heb staan. Als ik bel over de speaker is het geluid duidelijk harder. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing ?
Heb em gisteren gehaald, de t-mobile versie. Super apparaatje, alleen klopt het dat GPRS internet GIGA sloom is, of ligt het aan mij?
Right... heb NMEA ontvanger gekozen... geen idee wat dat betekent... heb nu wel GPS ontvangst zonder Bluetooth... bedankt!HeidiOlstrom schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:16:
[...]
Ik kan alleen kiezen uit bekabelde of bluetooth ontvangers... Heb 'overige' gekozen op COM4... werkt wel, zoals gezegd, maar met bluetooth onnodig aan.
Anoniem: 214776
bedankt voor je snelle reactie. Je bedoelt tijdens het navigeren het volume op 100% zetten ? dat heb ik gedaan. Waar kan ik dit ergens anders nog aanpassen dan ?Anoniem: 85511 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:24:
[...]
Je kunt binnen TT6 ook het volume veranderen
Als je TomTom 6.03 erop zet kan je wel kiezen voor de ingebouwde ontvanger, het eindresultaat zal overigens hetzelfde zijn als hoe je het nu hebt: de ingebouwde gebruiken en bluetooth uit. Wat er nog meer voor veranderingen in deze upgrade zitten weet ik niet, misschien is het wel puur om het mogelijk te maken om de ingebouwde ontvanger goed te kunnen selecteren. Hier werkt het in ieder geval top!HeidiOlstrom schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:29:
[...]
Right... heb NMEA ontvanger gekozen... geen idee wat dat betekent... heb nu wel GPS ontvangst zonder Bluetooth... bedankt!
Ik gebruik ttloader, werkt perfect.Anoniem: 214776 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:08:
http://aximsite.com/boards/showthread.php?t=140969
Is het geluid (in de auto) dan goed te verstaan ? ik had hiervoor een MIO 168 welke ik goed kongrun93 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:44:
[...]
Ik gebruik ttloader, werkt perfect.
http://aximsite.com/boards/showthread.php?t=140969
horen ook met de radio aan.
Zet jij tijdens het navigeren je volume op 100% via het volumeknopje (dus het volume van je PDA) of via TomTom? Deze gaan namelijk apart. Vanuit TomTom: Wijzig voorkeuren » Wijzig volume » 100%. Staan beiden (PDA en TomTom) op 100%, dan weet ik het ook niet.Anoniem: 214776 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:35:
[...]
bedankt voor je snelle reactie. Je bedoelt tijdens het navigeren het volume op 100% zetten ? dat heb ik gedaan. Waar kan ik dit ergens anders nog aanpassen dan ?
ik heb het volume van TT op 100 % staan (zowel bij voorkeuren als op het scherm tijdens navigeren) en het niets aan het volume van de pda gedaan omdat deze bij bellen via de speaker ruim voldoende herrie maakt. Maar ik ga dit vanmiddag proberen, heb ook het progr. gedownload van de Axim site. jullie horen morgen het resultaat. alvast bedankt.Anoniem: 85511 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:15:
[...]
Zet jij tijdens het navigeren je volume op 100% via het volumeknopje (dus het volume van je PDA) of via TomTom? Deze gaan namelijk apart. Vanuit TomTom: Wijzig voorkeuren » Wijzig volume » 100%. Staan beiden (PDA en TomTom) op 100%, dan weet ik het ook niet.
Ik heb nu al 3 keer meegemaakt dat als je een nummer gebruikt met een keuzemenu (toets 1 voor...) de toetstonen niet lijken door te komen. Als ik uiteindelijk lang genoeg wacht hoor ik de andere kant wel, maar kan die mij niet horen.
Iemand soortgelijke ervaringen en/of oplossingen?
Iemand soortgelijke ervaringen en/of oplossingen?
Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),
Ik heb me telefoon proberen te flashen met een nieuwe rom maar nu is er wat fout gegaan met het flashen.
Hij start nu totaal niet meer op en hij blijft in het boot screen hangen.
Ik kom nog wel in de bootloader maar ik kan nu niet meer de juiste t-mobile rom vinden iemande een linkie??
Als ik een andere rom probeer geeft ie een vendor error aan.
Ik kom nog wel in de bootloader maar ik kan nu niet meer de juiste t-mobile rom vinden iemande een linkie??
Heb je je telefoon wel eerst CID lock vrij gemaakt? zo niet kan je hem meteen opsturen naar T-Mobile. Zo ja, kijk dan ff eerst op xda-dev daar staat alles beschreven wat je moet doen.0Burner0 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:42:
Ik heb me telefoon proberen te flashen met een nieuwe rom maar nu is er wat fout gegaan met het flashen.
Wel goed lezen voor je gaat flashe.
Anoniem: 87350
Ik heb een probleempje. Best wel irritant eigenlijk. Als ik op de groene telefoonknop heb gedrukt en ik wil weer naar vandaag toe dan blijft hij geregeld hangen en is een soft-reset nodig. Meer mensen met dit probleem en/of is er wat aan te doen?
Ik heb daar last van met mijn MDA Compact III als ik een gesprek beeindig en ik het telefoonscherm wil afsluiten. Dit komt dus regelmatig voor. Echt blij ben ik momenteel niet met die T-Mobile rommel. 
Anoniem: 87350 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:31:
Ik heb een probleempje. Best wel irritant eigenlijk. Als ik op de groene telefoonknop heb gedrukt en ik wil weer naar vandaag toe dan blijft hij geregeld hangen en is een soft-reset nodig. Meer mensen met dit probleem en/of is er wat aan te doen?
Ik heb geen T-Mobile. Een simlock vrij ding van KPN. Maar dat maakt niet uit, het probleem is dus bij meerdere mensen aanwezig.pvtonger schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:32:
Ik heb daar last van met mijn MDA Compact III als ik een gesprek beeindig en ik het telefoonscherm wil afsluiten. Dit komt dus regelmatig voor. Echt blij ben ik momenteel niet met die T-Mobile rommel.![]()
[...]
Heb sinds vandaag ook het niet bereikbaar syndroom van T-mob met een "echte" HTC, iemand al een work around, illegale ROM etc? of is dr al een echte oplossing.
no comment
was al eerder iemand die een andere rom had geprobeerd.Martinus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:06:
Heb sinds vandaag ook het niet bereikbaar syndroom van T-mob met een "echte" HTC, iemad al een work around, illegale ROM etc? of is dr al een echte oplossing.
met een hogere radio versie.
geloof niet dat het beter is geworden daar op toen.
ze zijn er mee bezig bij htc dus ja.... geduld... hoe vervelend met het ook lijkt
Tha
Anoniem: 192669
Even een vraag, is er hier iemand die ActiveSync 4.5 i.c.m. AVG Firewall gebruikt? Ik heb dus gemerkt dat dit niet samen gaat. Echter is wel ActiveSync toegelaten door AVG Firewall. Heeft iemand hier een oplossing voor. Heb even zitten googlen, maar nog niets gevonden..helaas.
Ook wil mijn today screen niet refreshen i.v.m. de tijd. Dat doet die pas als ik bijv. een applicatie openmaak en sluit dan zet die wel de goede tijd neer, dit is neem ik aan niet normaal, iemand de oplossing? (Heb al in de handleiding gekeken, maar nog niets gevonden..)
Ook wil mijn today screen niet refreshen i.v.m. de tijd. Dat doet die pas als ik bijv. een applicatie openmaak en sluit dan zet die wel de goede tijd neer, dit is neem ik aan niet normaal, iemand de oplossing? (Heb al in de handleiding gekeken, maar nog niets gevonden..)
Daar is het fout gegaan morgen maar ff naar een t-mobile centerprogramist schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:25:
[...]
Heb je je telefoon wel eerst CID lock vrij gemaakt? zo niet kan je hem meteen opsturen naar T-Mobile. Zo ja, kijk dan ff eerst op xda-dev daar staat alles beschreven wat je moet doen.
Wel goed lezen voor je gaat flashe.
ff tussen haakjes een CID lock is dat zelfde als een SIM lock??
Anoniem: 83626
Heb sinds vandaag een orange m650 gekocht en heb zitten experimenteren met POI's voor flitspalen.
Nu geeft TT ineens de melding "Geen kaarten" oid
Via de PC opnieuw de kaarten installeren met TThome helpt niet trouwens...
harde reset?
Nu geeft TT ineens de melding "Geen kaarten" oid
harde reset?
Anoniem: 173900
Heb ik ook welleens, ligt bij mij altijd aan de geheugenkaart die affentoe niet wordt gezien.Anoniem: 83626 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:03:
Heb sinds vandaag een orange m650 gekocht en heb zitten experimenteren met POI's voor flitspalen.
Nu geeft TT ineens de melding "Geen kaarten" oid![]()
harde reset?
Kijken of softreset werkt, en anders ff het kaartje opnieuw erin en eruit doen, en dan het witte papiertje eroverheen vouwen zodat goed strak zit!
Anoniem: 214311
Hallo smiling pitbull
Ik had ook het probleem dat mijn tt geen kaarten meer zag en via tt home was er geen update !
Maar ben op de tt site gaan kijken en daar was wel een update aanwezig en ook nog speciaal voor de htc 3000 ! deze heb ik gedownload en op de micro gezet via pc en het prog haalt auto m de oude versie er af en nieuwe er op.Draait nu veel beter en ziet de kaarten gelijk !
Ik had ook het probleem dat mijn tt geen kaarten meer zag en via tt home was er geen update !
Maar ben op de tt site gaan kijken en daar was wel een update aanwezig en ook nog speciaal voor de htc 3000 ! deze heb ik gedownload en op de micro gezet via pc en het prog haalt auto m de oude versie er af en nieuwe er op.Draait nu veel beter en ziet de kaarten gelijk !
Dank je! Update zit erop, kaart doet het weer en nu staan de flitskastjes erin, mét waarschuwingAnoniem: 214311 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:08:
Hallo smiling pitbull
Een CID lock is niet hetzelfde als een SIM lock, zoals in dit topic ook al eerder gezegd is.0Burner0 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:51:
[...]
Daar is het fout gegaan morgen maar ff naar een t-mobile center
Zie het zo.gwystyl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 01:48:
[...]
Een CID lock is niet hetzelfde als een SIM lock, zoals in dit topic ook al eerder gezegd is.
Simlock is een hardwarelock (kan geen andere sim in)
CID lock is een softwarelock (kan geen andere besturingssoftware op dan van de desbetreffende fabrikant zelf)
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Nee. SIM lock verwijderen in nederland (voor 1 jaar na aankoop) is illigaal. CID lock, daar en tegen, niet. Het zorgt ervoor dat er geen aanpassingen gedaan kunnen worden aan je rom.0Burner0 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:51:
[...]
Daar is het fout gegaan morgen maar ff naar een t-mobile center
EDIT: great, 3de die er al wat van zegt... nevermind me then.
[ Voor 6% gewijzigd door programist op 04-04-2007 08:17 ]
Heb in de SP gekeken, maar kan het zo gauw niet vinden;
1 Hoe weet ik nou of ik surf via GPRS of via Wi-Fi?
Had gisteren bijvoorbeeld dat ik ineens rechtsboven iets zag van gprs, terwijl Wi-fi gewoon verbonden was.
2 Hoe zet ik GPRS 'uit' als ik wil surfen zonder extra kosten te maken?
Had gisteren bijvoorbeeld dat ik ineens rechtsboven iets zag van gprs, terwijl Wi-fi gewoon verbonden was.
Wanneer je bent verbonden met WiFi of wanneer je bent verbonden met GPRS staat in de handleiding die je bij je toestel heb gekregen.Anoniem: 83626 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:18:
Heb in de SP gekeken, maar kan het zo gauw niet vinden;
Hoe je GPRS uit kan zetten, dat kan op deze manier. Dat is een programma die je GPRS uitschakelt waardoor je dus veilig met WiFi kan internetten.
Anoniem: 128328
Weet iemand een oplossing voor het volgende:
Als ik mijn MDA Compact 3 via bluetooth verbindt met mijn nokia CK-7W carkit en ik ga dan bellen dan is het geluid echt super zacht.
Geluid van Tomtom via deze zelfde carkit laten gaan heb ik nog niet geprobeerd, maar als dit net zo zacht is, dan heeft dat toch geen nut.
Op dit moment is de luidsprekerfunctie op de MDA vele malen luider dan via de carkit, dit klopt toch niet?
Als ik mijn MDA Compact 3 via bluetooth verbindt met mijn nokia CK-7W carkit en ik ga dan bellen dan is het geluid echt super zacht.
Geluid van Tomtom via deze zelfde carkit laten gaan heb ik nog niet geprobeerd, maar als dit net zo zacht is, dan heeft dat toch geen nut.
Op dit moment is de luidsprekerfunctie op de MDA vele malen luider dan via de carkit, dit klopt toch niet?

Hmm Ik heb zojuist de 'speciale' update voor oa de p3300 gedaan bij tomtom, maar ik kan nu geen mappen meer vinden. De tomtomsoftware staat op mn pda zelf, en de mappen op mn memcard. Als ik tomtom opstart, dan krijg ik alleen de keuze om een gratis map te downloaden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mn mappen alsnog gevonden worden?
Ik quote mijzelf even omdat ik het nogal raar vind dat mijn today screen (de tijd) niet automatisch ververst) op de SPV M650 is gewoon nog de standaard Orange ROM geladen (dus geen softreset uitgevoerd tijdens hardreset). Meer mensen met dit 'probleem' of is dit normaal?Anoniem: 192669 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:45:
Even een vraag, is er hier iemand die ActiveSync 4.5 i.c.m. AVG Firewall gebruikt? Ik heb dus gemerkt dat dit niet samen gaat. Echter is wel ActiveSync toegelaten door AVG Firewall. Heeft iemand hier een oplossing voor. Heb even zitten googlen, maar nog niets gevonden..helaas.
ook ik heb TT6 met benelux kaart. Hoe kom je aan de flitspalen ? zitten er bij mij niet inAnoniem: 83626 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:50:
[...]
Dank je! Update zit erop, kaart doet het weer en nu staan de flitskastjes erin, mét waarschuwing
Hierbij de uitslag mbt volume: heb volume TT op 100% en ook de volumeknop van de HTC op max (is gekoppeld met TT want het volumeschuifje in beeld veranderd mee) en ook het TTloader progr. van de Axim site. Helaas, het geluid is zo zacht dat de radio bijna geheel uit moet. De auto maakt echt niet veel herrie (had hiervoor een diesel, maakte veel meer herrie). Nog iemand tips ?Anoniem: 214776 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:22:
[...]
ik heb het volume van TT op 100 % staan (zowel bij voorkeuren als op het scherm tijdens navigeren) en het niets aan het volume van de pda gedaan omdat deze bij bellen via de speaker ruim voldoende herrie maakt. Maar ik ga dit vanmiddag proberen, heb ook het progr. gedownload van de Axim site. jullie horen morgen het resultaat. alvast bedankt.
Anoniem: 209637
Via http://poiplace.oabsoftware.nl/Anoniem: 214776 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:02:
[...]
ook ik heb TT6 met benelux kaart. Hoe kom je aan de flitspalen ? zitten er bij mij niet in
Even registreren en downloaden en je heb ontelbaar veel poi's erbij (places of interest)
Dat geloof ik niet. Bij mij is het geluid zo hard dat de buren vragen of het wat zachter kan (als ie op 100% staat). In de auto heb ik het volume van TT op 45% staan, en dan nog komt hij ruim boven de autoradio uit.Anoniem: 214776 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:05:
het TTloader progr. van de Axim site. Helaas, het geluid is zo zacht dat de radio bijna geheel uit moet.
Heb je de instructies wel goed gevolgd? Het is een .NET applicatie, dus dat moet je eerst installeren.
Ik zou haast zeggen dat je luidspreker kapot is. Als ik de PDA en TT op 100% heb staan kun je 100meter verderop de aanwijzingen nog horen.Anoniem: 214776 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:05:
[...]
Hierbij de uitslag mbt volume: heb volume TT op 100% en ook de volumeknop van de HTC op max (is gekoppeld met TT want het volumeschuifje in beeld veranderd mee) en ook het TTloader progr. van de Axim site. Helaas, het geluid is zo zacht dat de radio bijna geheel uit moet. De auto maakt echt niet veel herrie (had hiervoor een diesel, maakte veel meer herrie). Nog iemand tips ?
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
weet iemand een adres waar je onderdelen kan kopen?
me scherm is kapot. na 1 dag ofzo
schermpje erin leggen kan ik zelf namelijk ook wel, daar heb ik geen dure reparatiedienst voor nodig
schermpje erin leggen kan ik zelf namelijk ook wel, daar heb ik geen dure reparatiedienst voor nodig
.net applicatie ?? op de pda installeren of op de pc ? kun je me hier wat meer over vertellen ? ik vind het ook vreemd aangezien het telefoongeluid (ook handsfree over de speaker) inderdaad wél lekker hard is. Alleen TT is erg zacht.grun93 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:18:
[...]
Dat geloof ik niet. Bij mij is het geluid zo hard dat de buren vragen of het wat zachter kan (als ie op 100% staat). In de auto heb ik het volume van TT op 45% staan, en dan nog komt hij ruim boven de autoradio uit.
Heb je de instructies wel goed gevolgd? Het is een .NET applicatie, dus dat moet je eerst installeren.
Anoniem: 214776 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:18:
.net applicatie ?? op de pda installeren of op de pc ? kun je me hier wat meer over vertellen ?
Hier nog eentje met hetzelfde. Na een gesprek floept dat dialschermpje weer open, ik druk op stoppen, en pang de hele boel hangt. Alleen een softreset biedt nog uitkomst.Anoniem: 87350 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:31:
In het begin deed ie dit niet trouwens, pas de laatste paar weken. Meestal gaat het gewoon goed maar een enkele keer niet dus. Net niet vaak genoeg om ervoor bij T-Mobile te klagen.
Heb je em zelf gemold? want dan kan ik het begrijpen, maar als ie zelf "gesprongen" is dan moet je er gewoon mee terug naar je verkooppunt.DARKLORD schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:16:
weet iemand een adres waar je onderdelen kan kopen?
De artemis heeft WM5 AKU3, die heeft .NET al in de rom zitten dus hoef je voor zover ik weet niet apart te installerengrun93 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:18:
[...]
Anoniem: 214935
Ik heb op marktplaats een mda compact III gekocht. Hij is nu sim unlocked omdat ik telfort gebruik. Alleen kan ik geen smsjes ontvangen of verzenden en da''s een groot probleem voor mij.
Ook al die t-mobile gedoe mag er van mij wel af ....
wie o wie kan mij helpen
wie o wie kan mij helpen
Ja, maar het wordt aan de OEMs overgelaten welke versie geinstalleerd wordt, v1 of v2. Kennelijk heeft T-Mobile versie 1 geinstalleerd terwijl het programma versie 2 wil zien.Sick Nick schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:52:
De artemis heeft WM5 AKU3, die heeft .NET al in de rom zitten dus hoef je voor zover ik weet niet apart te installeren
Ik heb het zelf via flitspaal.nl gedaan.. is die van jou beter?Anoniem: 209637 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:14:
[...]
Via http://poiplace.oabsoftware.nl/
Even registreren en downloaden en je heb ontelbaar veel poi's erbij (places of interest)
Wat is trouwens het handigst? Heb de kaarten en flitspalen op de standaard 512mb kaart staan. Als ik die eruit haal en een nieuwe kaart plaats gaat TT vast flippen, of niet? Dan zou ik eigenlijk die 512 kaart moeten klonen naar de nieuwe, kan zoiets (en daarna die 512 wissen)?
@ diegene wiens TT geen kaarten meer zag; probeer het kaartje eens opnieuw te plaatsen.
[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 04-04-2007 17:48 ]
tja, waarschijnlijk heb ik em zelf wel kapot gemaakt. vind het nog steeds bizar. had me simkaart erin gedaan, maar zat te klooien met dat micro sd kaartje...denk dat het daarmee fout gegaan is. misschien druk erop gezet.AlexZuH schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:50:
[...]
Heb je em zelf gemold? want dan kan ik het begrijpen, maar als ie zelf "gesprongen" is dan moet je er gewoon mee terug naar je verkooppunt.

http://cnn.cn/shop/p3300dopod-p800-screen-p-1515.html
schermpje heb ik nu gevonden. 78dollar.
heeft iemand z'n htc3300 al eens open gemaakt?
Heb je wel het volume in windows mobile zelf verhoogt? Dus voordat je TomTom opstart het geluid van windows op het maximale zetten (of iets lager is ook ruim voldoende), door op het speaker-icoontje te klikken. Want dat volume is namelijk niet gekoppeld aan het TomTom volume.Anoniem: 214776 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:05:
[...]
Hierbij de uitslag mbt volume: heb volume TT op 100% en ook de volumeknop van de HTC op max (is gekoppeld met TT want het volumeschuifje in beeld veranderd mee) en ook het TTloader progr. van de Axim site. Helaas, het geluid is zo zacht dat de radio bijna geheel uit moet. De auto maakt echt niet veel herrie (had hiervoor een diesel, maakte veel meer herrie). Nog iemand tips ?
Inderdaad...
Anoniem: 211406
en hier ook weer eentje met het bekende T-mobile niet bereikbaarheidprobleem. Ik weet het nu echt zeker. Kreeg daarnet smsjes binnen van 3 kwartier terug!!! en ook gemiste gesprekken. Is er al wat voor? Ik kan ook geen vraagteken en uitroepsteken vinden in de sms. Met shift werkt niet!!Staat er niet tussen. Er was toch een link waar je dit probleem(niet bereikbaar) aan de kaak kon stellen? Ik HAAAAT dit probleem!!!
Groeten Richard
Groeten Richard
Is behandeld,Anoniem: 214935 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:59:
Ik heb op marktplaats een mda compact III gekocht. Hij is nu sim unlocked omdat ik telfort gebruik. Alleen kan ik geen smsjes ontvangen of verzenden en da''s een groot probleem voor mij.
wie o wie kan mij helpen
Hard Reset en voordat de T-Mobile crap wordt geïnstalleerd even een soft reset. Dan ben je daar vanaf en kan je zelf je toestel instellen.
Misschien ook handig om een screen protector te installeren als je scherm er nog niet in zit. Lijkt me veel makkelijker dan wanneer hij er al in zit.DARKLORD schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:17:
[...]
tja, waarschijnlijk heb ik em zelf wel kapot gemaakt. vind het nog steeds bizar. had me simkaart erin gedaan, maar zat te klooien met dat micro sd kaartje...denk dat het daarmee fout gegaan is. misschien druk erop gezet.![]()
http://cnn.cn/shop/p3300dopod-p800-screen-p-1515.html
schermpje heb ik nu gevonden. 78dollar.
heeft iemand z'n htc3300 al eens open gemaakt?
Anoniem: 209637
Geen idee of hij beter is, kende jouw pagina nog niet, maar zeker uitgebreider. Je kan bv ook alle McDonalds of AC restaurants toevoegen. Ook Praxis of dergelijke dingen zijn toe te voegen.Anoniem: 83626 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:49:
[...]
Ik heb het zelf via flitspaal.nl gedaan.. is die van jou beter?
Wat is trouwens het handigst? Heb de kaarten en flitspalen op de standaard 512mb kaart staan. Als ik die eruit haal en een nieuwe kaart plaats gaat TT vast flippen, of niet? Dan zou ik eigenlijk die 512 kaart moeten klonen naar de nieuwe, kan zoiets (en daarna die 512 wissen)?
@ diegene wiens TT geen kaarten meer zag; probeer het kaartje eens opnieuw te plaatsen.
Wat moet ik hier nou mee???
Anoniem: 214935
heel hartelijk bedankt en mijn excusses dat ik blijkbaar iets vroeg wat al behandeld wasAnoniem: 192669 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:02:
[...]
Is behandeld,
Hard Reset en voordat de T-Mobile crap wordt geïnstalleerd even een soft reset. Dan ben je daar vanaf en kan je zelf je toestel instellen.
Morgen weer bellen en z'n collega aan de lijn krijgen?Anoniem: 211406 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:11:
tmobile net gebeld, raad me aan een nieuwe tmobile kaart te nemen... Kost me wel geld. MY ASS!!!! T is een bekend probleem maar de meneer
van tmobile wist van niets en vond me maar bijdehand dat ik zei dat het een bekend probleem was....
Ik bedoelde daar mee dat je het kon opzoeken op het forum. Het was namelijk al eens eerder behandeld. Wil er best nog een keer antwoord op gevenAnoniem: 214935 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:22:
[...]
heel hartelijk bedankt en mijn excusses dat ik blijkbaar iets vroeg wat al behandeld was
dat is wel een goed idee ja. voorlopig gaat het allemaal nog wel even duren voordat dat nieuwe schermpje erin zit. op inkoopacties.net was een actie om spullen te bestellengwystyl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:43:
[...]
Misschien ook handig om een screen protector te installeren als je scherm er nog niet in zit. Lijkt me veel makkelijker dan wanneer hij er al in zit.
ik zie ook alleen maar 2 kleine torx schroefjes onder de accu. maar verder niets, wordt nog een leuk klusje om hem uit elkaar te halen
Exact. En dat programmaatje waarover ik het eerder had, TTLoader, kan dat alles volautomatisch voor je doen. Dus het geluid van windows op maximaal zetten en vervolgens TT starten. Is het volume te hard dan regel je dat bij met de knop in TT. Na het sluiten van TT wordt het oorspronkelijke volume weer hersteld.Roy schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:32:
Heb je wel het volume in windows mobile zelf verhoogt? Dus voordat je TomTom opstart het geluid van windows op het maximale zetten (of iets lager is ook ruim voldoende), door op het speaker-icoontje te klikken. Want dat volume is namelijk niet gekoppeld aan het TomTom volume.
Heb even zitten spitten op mijn tel, maar is nog niet gelukt. Als ik word gebeld of ik krijg een sms dan word DIRECT mijn touchscreen geactiveerd om op te nemen. Ik vind dit maar lastig als die in mijn zak zit. Kan ik het touchscreen ook makkelijk blokkeren zodat ik met de knoppen aan kan nemen.
http://rapidshare.com/files/21643937/Artemis-Inside.zip.htmlDARKLORD schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:40:
ik zie ook alleen maar 2 kleine torx schroefjes onder de accu. maar verder niets, wordt nog een leuk klusje om hem uit elkaar te halen.
Anoniem: 211820
Leuke link - niet dat ik ga lopen eigen-huis-en-tuinen met dit ding maar het is aardig om een inkijkje te krijgen.
Anoniem: 101243
Het lijkt me wel leuk om break.com en youtube eens te checken op het wireless internet van school. Alleen kan ik de filmpjes niet afspelen, is het iemand gelukt om youtube filmpjes te bekijken? en welke player heb ik dan precies nodig?
Alvast bedankt he
Alvast bedankt he
Heeft er iemand ervaring met de HTC P3300 en een warmtewerend voorruit? Heb nu de Mio168, maar ik moet daar altijd de externe GPSmodule aansluiten. Hoe zit dat met de P3300?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 150489
Dat gaat prima:)GGS_206 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:05:
Heeft er iemand ervaring met de HTC P3300 en een warmtewerend voorruit? Heb nu de Mio168, maar ik moet daar altijd de externe GPSmodule aansluiten. Hoe zit dat met de P3300?
Ik heb een Ford Focus met een warmtewerende voorruit en voorruit verwarming en altijd 8 satellieten in de auto. Lijkt geen probleem dus.GGS_206 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:05:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Niemand hier een proggy/instelling om je screen te blokkeren als je gebeld/gesmst word? En dus alleen de toetsen kan gebruiken.
Tja, als je 8 satellieten in je auto hebt liggen lijkt het bereik me niet zo'n probleem neeXanion schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:23:
[...]
Ik heb een Ford Focus met een warmtewerende voorruit en voorruit verwarming en altijd 8 satellieten in de auto. Lijkt geen probleem dus.
Meer ontopic: Ik ben T-Mobile abonnee en heb ook het bereikbaarheidsprobleem met de MDA Compact III. Verder geen problemen, ik heb nooit vastlopers en TomTom (6) draait prima
Ik bel op m'n werk dus maar af en toe naar mezelf om te kijken of ik nog bereikbaar ben, zelf een nummer draaien op m'n mobiel (bijv. die van mezelf) is voldoende om weer bereikbaar te zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door bigben04 op 05-04-2007 11:59 ]
Er zit gewoon een erg goede GPS in het ding (SirfStarIII). Heb binnen vaak zelfs 7 satelieten in TT
Omwisselen van 512 -> 2GB was trouwens eitje.. gewoon data overpompen en dan heeft TT niets in de gaten

Omwisselen van 512 -> 2GB was trouwens eitje.. gewoon data overpompen en dan heeft TT niets in de gaten
Als hun zeggen dat dan je bereikbaarheidsprobleem opgelost is moet je ff ze email vragen en hem wat links naar dit topic sturen.Anoniem: 211406 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:11:
tmobile net gebeld, raad me aan een nieuwe tmobile kaart te nemen... Kost me wel geld. MY ASS!!!! T is een bekend probleem maar de meneer
van tmobile wist van niets en vond me maar bijdehand dat ik zei dat het een bekend probleem was....
Meerdere mensen hebben al andere kaarten gehaald en het probleem is er nog steeds.
Heb zelf gelukkig nergens last van, maar begin het nu wel erg zielig te vinden allemaal hoe tmobile hier mee omspringt. Alsof het ontkennen zin heeft.
Tha
vandaag de collega gebeld en die was er wel mee bekend. Ligt nog bij de technici sinds....8 Februari!!! Maar oke we wachten nog maar af. Weet iemand nu al hoe ik mn vraagteken en uitroepsteken in de sms kan vinden? Shift of CTL of áü werkt niet, daar staat ie niet tussen
ik heb de MDA sinds een paar dagen, alleen het internetten via GPRS gaat gigantisch langzaam. Het zoeken naar een website duurt meestal 2 min. waarna de website in 10 seconde laad. Is dit een bekend probleem?
HOE SIMPEL KAN EEN OPLOSSING ZIJN ?? Dit is de oplossing. De PDA maakt onderscheidt tussen volume van telefoon (flink hard) en pda zelf......en dat stond bij mij dus erg laag. Stom dat ik dat zelf niet heb kunnen vinden, maar ontzettend bedankt voor deze gouden tip.Roy schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:32:
[...]
Heb je wel het volume in windows mobile zelf verhoogt? Dus voordat je TomTom opstart het geluid van windows op het maximale zetten (of iets lager is ook ruim voldoende), door op het speaker-icoontje te klikken. Want dat volume is namelijk niet gekoppeld aan het TomTom volume.
Dat zou ik ook wel eens willen weten! Vaak staat opeens tomtom aan of allerlei andere schermen...Anoniem: 192669 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:27:
Heb even zitten spitten op mijn tel, maar is nog niet gelukt. Als ik word gebeld of ik krijg een sms dan word DIRECT mijn touchscreen geactiveerd om op te nemen. Ik vind dit maar lastig als die in mijn zak zit. Kan ik het touchscreen ook makkelijk blokkeren zodat ik met de knoppen aan kan nemen.
! staat toch echt onder SHIFT 1, en ? onder SHIFT \. Wel goed kijken he!Anoniem: 211406 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:27:
Weet iemand nu al hoe ik mn vraagteken en uitroepsteken in de sms kan vinden? Shift of CTL of áü werkt niet, daar staat ie niet tussen
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Hier een n00b vraag. Hoe doe je dat die registers aanpassen? Heb je daar een programma voor nodig?
Hij staat alleen onder shift, als je het toetsenbord ingesteld op kleine toetsen. Als je deze op grote toetsen zet, heb je geenv raagteken (althans ik heb em nog niet gevonden)Anoniem: 211406 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:27:
vandaag de collega gebeld en die was er wel mee bekend. Ligt nog bij de technici sinds....8 Februari!!! Maar oke we wachten nog maar af. Weet iemand nu al hoe ik mn vraagteken en uitroepsteken in de sms kan vinden? Shift of CTL of áü werkt niet, daar staat ie niet tussen
Als je denkt dat het een n00b vraag is, kan je het makkelijkst even de TS nakijken. Dikke kans dat het daar in staat omdat het al 100x gevraagd is..... twee mogelijkheden zijn Total Commander pocket (gratis) of Resco Explorer (niet gratis, wel makkelijker)Anoniem: 87350 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:10:
Hier een n00b vraag. Hoe doe je dat die registers aanpassen? Heb je daar een programma voor nodig?
ja, herkenbaar ook ik zoek er een oplossing voorJanPedaal schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:48:
[...]
Dat djelgrande schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:27:
zou ik ook wel eens willen weten! Vaak staat opeens tomtom aan of allerlei andere schermen...
[...]
[ Voor 38% gewijzigd door babybox op 05-04-2007 15:23 ]
Firefox - Iphone
hebjij toevallig via instellingen - invoer - `grote toetsen` geselecteerd? viel mij laatst op dat daarin het vraagteken niet op het toetsenbord stond. even terugzetten naar kleine toetsen en hij staat weer op de al eerder aangegeven plekAnoniem: 211406 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:27:
Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!
dank je!!
binnekort maar eens open maken dan en m'n nieuwe LCD erin hangen
Anoniem: 150619
re: TTloader
Ik heb het programmatje geinstalleerd maar wil graag weten hoe ik dit nu het bestand ttloader.exe aan de GPS button kan toewijzen. Als ik het juist heb opent de ttloader de navigator en niet andersom. als ik dus nu TomTom kies via de GPS button werkt het allemaal niet.
Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar kan krijgen?
Ik heb het programmatje geinstalleerd maar wil graag weten hoe ik dit nu het bestand ttloader.exe aan de GPS button kan toewijzen. Als ik het juist heb opent de ttloader de navigator en niet andersom. als ik dus nu TomTom kies via de GPS button werkt het allemaal niet.
Iemand enig idee hoe je dit voor elkaar kan krijgen?
Anoniem: 211687
De oplossing daarvoor is het bestand "TomTom Navigator" hernoemen naar in mijn geval "TomTom" en het bestand "TTLoader" henoemen naar "TomTom Navigator".
Dan het bestand "ttloader" editen en de regel "\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe" veranderen naar "\Program Files\Navigator\TomTom.exe".
Op die manier werkt de link in je today scherm en werkt de gps knop ook.
Dan het bestand "ttloader" editen en de regel "\Program Files\Navigator\TomTom Navigator.exe" veranderen naar "\Program Files\Navigator\TomTom.exe".
Op die manier werkt de link in je today scherm en werkt de gps knop ook.
PHM RegEdit werkt ook goed en is ook freeware.Anoniem: 87350 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:10:
Vraag voor mensen met een SPV M650 (of als dit ook geld voor het HTC model / MDA), ik heb hier de SPV M650 van mijn vriendin met de orginele ROM erop alleen de tijd ververst niet. Ik heb dit al eerder gepost. Even later pakte de tijd wel weer, maar nu helaas weer niet..is dit een bekend probleem of makkelijk op te lossen?
Bij mijn m650 doet de tijd het primaAnoniem: 192669 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 01:05:
Vraag voor mensen met een SPV M650 (of als dit ook geld voor het HTC model / MDA), ik heb hier de SPV M650 van mijn vriendin met de orginele ROM erop alleen de tijd ververst niet. Ik heb dit al eerder gepost. Even later pakte de tijd wel weer, maar nu helaas weer niet..is dit een bekend probleem of makkelijk op te lossen?
Als ik een sms krijg dan is mijn scherm nog gewoon 'gescreenlocked' moet hem dan eerst van de screenlock afhalen wil ik de sms kunnen lezen. Als ik me niet vergis is dit met bellen net zo. (Heb trouwens gewoon HTC geen T-mobile). Hiervoor geen plugin oid gedownload maar gewoon de lock functie van WM5 gebruikt (Toestel locken op moment dat je hem 'standby' zet). Of dit moet een feature zijn van SPB Pocket Plus oid, maar dacht het niet.Anoniem: 192669 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:27:
(Start -> Instellingen -> Systeem -> Toetsenblokkering -> Alle knoppen vergrendelen behalve Aan/uit knop) Volgens mij is dat het, maar weet het niet zeker.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Met die vraag zat ik in het begin ook, totdat iemand hier zei om een shortcut te maken die dan natuurlijk ttloader.exe opstart. De shortcut zelf zet je in \windows\startmenu\programma's. Vervolgens kun je dan in de instellingen de shortcut aan de gewenste knop toewijzen.Anoniem: 150619 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:34:
Dank voor de antwoorden.Anoniem: 192669 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:45:
[...]
PHM RegEdit werkt ook goed en is ook freeware.
Heeeeel vreemd. Als ik het toestel 'uit' zet en ik doe een uur later het toestel aan dan staat er gewoon nog de tijd van een uur terug. Ik snap der helemaal niets van. Een softreset biedt geen uitkomst. Ik kijk het nog even aan en anders doe ik even een hardreset. Vind het maar vaag..
Dank voor de antwoorden.Anoniem: 192669 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:45:
[...]
Even een vraagje betreffende die hacks die in de TS staan. Ik vind het wel irri dat hij alleen belt of vibratie heeft. Als ik naar die hacks kijk dan zie ik deze er tussen staan. "av0pr " Houd dat in dat als je gebelt wordt hij geluid geeft en vibratie of lees ik het verkeerd?
Het zou kunnen dat dit een feature is van SPB Pocket Plus, ik heb namelijk dezelfde instelling als jij bij 'toetsenblokkering'. Ik zal eens even het één en ander proberen, zodra ik meer weet post ik het even.DjWannaB2002 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 03:37:
[...]
Als ik een sms krijg dan is mijn scherm nog gewoon 'gescreenlocked' moet hem dan eerst van de screenlock afhalen wil ik de sms kunnen lezen. Als ik me niet vergis is dit met bellen net zo. (Heb trouwens gewoon HTC geen T-mobile). Hiervoor geen plugin oid gedownload maar gewoon de lock functie van WM5 gebruikt (Toestel locken op moment dat je hem 'standby' zet). Of dit moet een feature zijn van SPB Pocket Plus oid, maar dacht het niet.
(Start -> Instellingen -> Systeem -> Toetsenblokkering -> Alle knoppen vergrendelen behalve Aan/uit knop) Volgens mij is dat het, maar weet het niet zeker.
Dat kloptAnoniem: 87350 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:34:
[...]
Dank voor de antwoorden.
Even een vraagje betreffende die hacks die in de TS staan. Ik vind het wel irri dat hij alleen belt of vibratie heeft. Als ik naar die hacks kijk dan zie ik deze er tussen staan. "av0pr = blijft afspelen en vibreren zonder pauze en daarna weer opnieuw " Houd dat in dat als je gebeld wordt hij geluid geeft en vibratie of lees ik het verkeerd?
[...]
Even een vraagje betreffende die hacks die in de TS staan. Ik vind het wel irri dat hij alleen belt of vibratie heeft. Als ik naar die hacks kijk dan zie ik deze er tussen staan. "av0pr = blijft afspelen en vibreren zonder pauze en daarna weer opnieuw " Houd dat in dat als je gebeld wordt hij tegelijkertijd geluid geeft en vibratie of lees ik het verkeerd?
Bij mij staat er dan ook de tijd van een uur terug, maar die springt dan goed binnen 1 seconde.Anoniem: 192669 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:31:
[...]
Heeeeel vreemd. Als ik het toestel 'uit' zet en ik doe een uur later het toestel aan dan staat er gewoon nog de tijd van een uur terug. Ik snap der helemaal niets van. Een softreset biedt geen uitkomst. Ik kijk het nog even aan en anders doe ik even een hardreset. Vind het maar vaag..
Ik heb trouwens zonder reg-hack kunnen instellen dat hij én trilt én herrie maakt hoor!
Via [instellingen] [geluiden en meldingen] [tabblad meldingen] en dan gebeurtenis [telefoon: ink.operoep] "Trillen en Bellen"
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 06-04-2007 09:38 ]
Dat binnen 1 seconde overspringen doet die dus niet..hij heeft het wel gedaan..toen niet..toen wel..nu niet..Anoniem: 83626 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:34:
[...]
Bij mij staat er dan ook de tijd van een uur terug, maar die springt dan goed binnen 1 seconde.
Ik heb trouwens zonder reg-hack kunnen instellen dat hij én trilt én herrie maakt hoor!
Via [instellingen] [geluiden en meldingen] [tabblad meldingen] en dan gebeurtenis [telefoon: ink.operoep] "Trillen en Bellen"
De link op modaco voor WM5torage is broken.
Zou iemand het mij misschien willen mailen?
Edit
@ Hieronder, Dank je!
Edit
@ Hieronder, Dank je!
[ Voor 140% gewijzigd door Anoniem: 83626 op 06-04-2007 10:09 ]
Komt er aan....Anoniem: 83626 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:59:
De link op modaco voor WM5torage is broken.
Ben nu mirrors aan het zoeken.. tot nu toe oude versies en vreemde talen gevonden
Hebben de huidige P3300's van t-mobile nog steeds dezelfde problemen als welke eerder genoemd werden?
ps Een man in de winkel zei dat je extra korting kreeg op je toestel als je een web&walk abo erbij nam. Alleen als ik op de t-mobile shop kijk is dat niet het geval. Iemand enig idee
ps Een man in de winkel zei dat je extra korting kreeg op je toestel als je een web&walk abo erbij nam. Alleen als ik op de t-mobile shop kijk is dat niet het geval. Iemand enig idee
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Het topic gaat gelukkig nergens anders over.Ganymedus schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:58:
Hebben de huidige P3300's van t-mobile nog steeds dezelfde problemen als welke eerder genoemd werden?
ps Een man in de winkel zei dat je extra korting kreeg op je toestel als je een web&walk abo erbij nam. Alleen als ik op de t-mobile shop kijk is dat niet het geval. Iemand enig idee![]()
Als je de moeite had genomen gewoon rustig alles te lezen, lees je ook dat HET NIET BIJ IEDEREEN ZO IS!!!!! ik word er gewoon zo moe van dat iedereen inmiddels denkt dat het toestel zo brak is als het maar kan als het gaat om bereikbaar zijn.
Ik heb het toestel al vanaf december en heb net als vele andere nergens last van,
maw er is dus momenteel geen pijl op te trekken.
Kan ook deze discussie nu een keer gestaakt worden?
Tha
Dit topic is gesloten.