Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
[xbox] Xbox media center - Deel VII
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 27 juli 2005
Ja zeker raar, wel leuk dat hij de album thumbs ophaalt...quote:Fire69 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:59:
Die zag ik al een paar weekjes terug. Die is veel minder uitgebreid en doet het niet heel goed in IE.
Raar trouwens, want het is van dezelfde maker.
Ik heb er ooit 1 gezien die leek op een DVD speler of HIFI set.
In iedergeval slank en silver.
Ik heb me wezeloos gegoogeld maar kan hem niet meer vinden.
Iemand die weet waar ik zo'n hifi case kan bestellen?
Of een andere mooie case
DANKU
Xbox 360 / Dlink DNS-323 1,5 TB / Panasonic 42'' FullHD / P3300 / EEE 900 2GB XP SP3
Reg. datum: 08 januari 2002
XBMC heeft niets te maken met maximale grootte van een HDD.quote:Hoodlum77 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:35:
Wat is de maximale HDD grote die wordt ondersteund door XBMC?
Ik heb nu een 160GB erin, maar die loopt wel heel snel vol met films voor de kids, ik kan me eigen films en series niet eens meer kwijt.
Kan ik een 500GB plaatsen?
Betreft een xbox v1.0 met een Xecuter 3 chip.
Dat is hetzelfde als vragen wat de maximale grootte van een HDD is voor Windows Media Player.
Tuurlijk kan je een 500GB HDD gebruiken, je kan tot een terrabyte gaan in de xbox.
Met 16K clusters heb je alleen een limiet van 256GB per partitie en softwarematig is er alleen mogelijkheid voor een F en een G partitie.
Wil je dus een 500GB schijf gebruiken dan moet je de HDD formatteren met 32K clusters of opdelen in twee partities.
Ik raad overigens altijd aan met shares te werken waar mogelijk.
Stop die 500GB lekker in de PC dan heb je er veel meer aan.
The Eagle schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 16:53: .bat werkt niet helemaal onder XP en hoger. Dan moet je er .cmd van maken, dan werkt het wel goed :)
Reg. datum: 27 juli 2005
Ik weet over welke case je het hebt, heb hem ooit gezien. Volgens mij was het een casemod. Maar helaas heeft het niets met XBMC te maken, dus ik kan je er in dit topic niet mee helpen.quote:0Burner0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:55:
Aangezien ik me xbox nu alleen nog maar als mediacenter (aanschaf 360) gebruik wil ik graag een mooie case voor me xb.
Of een andere mooie case
DANKU
er was idd een 42cm case voor de xbox. Ik kan hem ook wel herinneren. Was iig goed duur (rond de 130euro) maar het zag er wel goed uit. Misschien zijn ze nog wel te vinden op eBay. Zo'n case lijkt me ook wel wat eigenlijk.quote:Bigfoot87 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:26:
[...]
Ik weet over welke case je het hebt, heb hem ooit gezien. Volgens mij was het een casemod. Maar helaas heeft het niets met XBMC te maken, dus ik kan je er in dit topic niet mee helpen.
Ignorance is a Bliss!! (- The Matrix)
|quote:cramwinckel schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:16:
[...]
er was idd een 42cm case voor de xbox. Ik kan hem ook wel herinneren. Was iig goed duur (rond de 130euro) maar het zag er wel goed uit. Misschien zijn ze nog wel te vinden op eBay. Zo'n case lijkt me ook wel wat eigenlijk.
Mocht je wat vinden PM me ff kunnen we mischien verzend kosten delen?
edit is het geen plaatje

(helaas is deze niet te koop maar er was wel zoiets te koop stond me bij)
0Burner0 wijzigde dit bericht 14-05-2007 22:24 (17%)
Xbox 360 / Dlink DNS-323 1,5 TB / Panasonic 42'' FullHD / P3300 / EEE 900 2GB XP SP3
Reg. datum: 08 november 2005
Nieuw in versie 2.5 is SKIN SUPPORT via WindowXML. Dus iedereen kan nu zijn eigen skins gaan gebruiken in combinatie met Uitzendinggemist.v2.PM III en MC360 skins zijn included, al is de laatste voor verbetering vatbaar.Nieuwe skins zijn altijd welkom. Je kan ze mailen naar het adres onderaan deze post.
Hieronder de changes sinds versie 2.4:
- Added: initial MC360 skin support (Still needs testing)
- Changed: More NOS Uitzendinggemist history. All episodes present on the site should now be visible.
- Fixed: cleaning of URL with & insided the url.
- Added: common.py has ID's for the used controls defined in channelwindow.xml.
- Added: windowxml skinning support (See further down for more notes).
- Changed: icons for channels/episodes
- Changed: more robust checking for streams in Kanalenkiezer. Html is now filtered out before playback (had to check HTTP first) to prevent problems with mplayer.
- Changed: location of constants changed to the channel-libary files.
- Changed: all constants in CAPITALS, variable in camelCase and methodes in PascalCase
Veel plezier ermee.
GroteBozewolf wijzigde dit bericht 14-05-2007 23:22 (5%)
XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.
Edit:
Ik heb niks gezegd, heb het gevonden en het is veel beter als vroeger, je kunt nu tussen verschillende website's kiezen. Helaas staat Moviemeter er nog niet tussen. Maar IMDB voldoet voor nu ook
Bigfoot87 wijzigde dit bericht 15-05-2007 00:18 (31%)
Wat jij bedoeld is een XBcase, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1052270quote:0Burner0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:55:
Aangezien ik me xbox nu alleen nog maar als mediacenter (aanschaf 360) gebruik wil ik graag een mooie case voor me xb.
Of een andere mooie case
DANKU
Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"
Jammer genoeg worden ze niet meer gemaakt en waren ze toendertijd vrij duur (120 euro)quote:seninha schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:35:
[...]
Wat jij bedoeld is een XBcase, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1052270
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Reg. datum: 28 februari 2007
Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]
quote:Hier kun je in detail zien wat ze lezen en niet, en hoe je je thomson drive kunt modden zodat hij alles leest ( wel voor echte profi's ) : http://www.xbox-linux.org/Talk:Xbox_Linux_Boot_CD/DVD_Burning_HOWTO
En wat staat er in de TS. Een DM sturen als er iets aangepast moet worden. Al gedaan?quote:Djerique schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:09:
Jammer dat de TS altijd klakkeloos wordt gekopierd. Als sinds het begin werkt deze link niet...
[...]
TS onderhouden is veel werk....zeker als deze steeds wordt doorgegeven aan iemand anders.
Even voor de compleetheid.....dit is de werkende link:
http://www.xbox-linux.org...Boot_CD/DVD_Burning_HOWTO
DeOS wijzigde dit bericht 15-05-2007 20:55 (9%)
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Iemand T3CH Versie van gisteren al draaien?
jah jah
Heb hem vandaag toevallig geinstalleerd bij een vriend van me, maar geen bijzondere vernieuwingen gezien vanmiddag, tot ik net even de changelog bekeek en zag dat er gesleuteld is aan het XBE launching probleem waar ik nog altijd veel last van heb. Dus ik ga bij mezelf ook zo snel mogelijk de nieuwste build installeren. Zou geweldig zijn als ik eindelijk van dat probleem af ben. Morgenavond weet ik meer.quote:SyphOn schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:36:
We zitten al bijna aan een nieuwe TS
Iemand T3CH Versie van gisteren al draaien?
Edit:
Oplossing zoals hij in vele forums gegeven wordt:
Maak AdvancedSettings.xml in je UserData folder aan en voeg daar deze regel aan toe: <disablemodchipdetection>true</disablemodchipdetection>
Dat zou het XBE probleem voor mensen met een X2 chip op moeten lossen. Ben echt zeer benieuwd of dit mijn probleem na maanden frustratie op gaat lossen. Zoals ik eerder aangaf, vanavond weet ik meer.
Bigfoot87 wijzigde dit bericht 16-05-2007 10:24 (25%)
Reg. datum: 19 november 2006
Deze XBMC is samengesteld door 'Deff". (Zie Xbox Media Center Forums) Dit zijn geen "officiele releases" vandaar ook alleen via Torrent te downloaden. Deze release bevat de geintegreerde LinksBoks, de xbox webbrowser.quote:Goalie schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:06:
Ik ben nu een release aan het downloaden die vandaag is uitgebracht "XBMC-SVN_2007-05-15_rev8922-links-deff". Heeft iemand deze al? Bevalt deze?
Ik ben zeer benieuwd hoe deze release is... Wil je wat screenshot posten misschien?
Wat betreft de nieuwe T3CH release van 14-05: draait hier prima... de 'busy indicator' is vernieuwd en ziet er goed uit!
Surineeslander wijzigde dit bericht 16-05-2007 13:39 (13%)
PC: BlackBox | PSN ID: Dynamix81
Een aantal mensen kunnen helemaal geen XBE bestanden meer opstarten vanuit XBMC.quote:qwyrp schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:33:
Ik maak al een tijdje gebruik van XBMC en ben er goed tevreden over. Er zijn (nog) wel wat probleempjes, bugs etc maar per keer worden die wel weer gefixt. Ook ik heb een X2-chip en ben benieuwd wat het XBE-probleem is. Kan iemand dat omschrijven (mag ook via pm) want wie weet is het dan voor mij ook beter om over te gaan.
Dus geen programma's, games en dashboards. Als het goed is moet het nu op te lossen zijn door een Advancedsettings.xml bestand aan te maken.
Reg. datum: 20 maart 2003
Nederland 1,2 en 3 doen het wel
CM Stacker | P5W DH Deluxe | Intel E6600 | Zalman 9500AT | 6 GB PC5300 Kingston | Gigabyte 7600GT passief | 2x Nec AD-7173A | Nec DV-5800E | Logitech Dinovo Desktop 2.0 | WD740ADFD | 2 x Hitachi Deskstar T7K250 | Iiyama Prolite E481S-B
Reg. datum: 28 februari 2007
Dat gaat niet want deze release start niet eens:S Fatal Error. Kan een bestand niet vinden. Ik weet niet of dit aan mij ligt, maar hier bespaar je dus frustatie mee.quote:Surineeslander schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:36:
[...]
Deze XBMC is samengesteld door 'Deff". (Zie Xbox Media Center Forums) Dit zijn geen "officiele releases" vandaar ook alleen via Torrent te downloaden. Deze release bevat de geintegreerde LinksBoks, de xbox webbrowser.
Ik ben zeer benieuwd hoe deze release is... Wil je wat screenshot posten misschien?
Wat betreft de nieuwe T3CH release van 14-05: draait hier prima... de 'busy indicator' is vernieuwd en ziet er goed uit!
Iemand een idee?
Ontspan.
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.