Gathering of Tweakers

Quicksearch
Gsus is my homeboy

m'n eerste tobo (die erin zat) is verneukt, m'n andere is perfect!
Moest even wat verzinnen voor 't getik van de toetsen op de HardDisk (vooral pijltjestoetsen)
Dus daar zit nu 'n oud OV tussen, zodat je geen getik, getik, getik hoort! ;)

M'n tobo erin krijgen lukt ook redelijk, maar aangezien ik perfectionistisch ben moet 't helemaal strak zitten en dat lukte me nog niet helemaal! Ik krijg 't tobo niet naar de touchpad geschoven zeg maar! :+

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Tussen de spatiebalk en de behuizing zit altijd nog wel een opening he, niet dat je de boel gaat forceren :P Hoe kunnen je toetsen nu óp je hdd tikken 8)7

Thyss wijzigde dit bericht 13-10-2007 16:21 (17%)

Gsus is my homeboy

quote:
Thyss schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:21:
Tussen de spatiebalk en de behuizing zit altijd nog wel een opening he, niet dat je de boel gaat forceren :P
Ik weet 't! Hij zit nu (eindelijk) goed :D
quote:
Hoe kunnen je toetsen nu óp je hdd tikken 8)7
DVD-lade bedoelde ik, zat fout ;)

Dat was ook eens maar nooit meer! Ga er geen stof uithalen als ik geen uitvallers heb en dergelijke!
Heb me peentjes gezweten, maar ik moest er nu toch 'n x aan geloven! M'n pijltjestoetsen werkten gewoon werkelijk niet lekker (al vanaf 't begin, toen tijdje weggeweest en toen kwam 't weer terug)
Nu zit er 'n heel nieuw toetsenbordje in en die typt weer retegeil _/-\o_
Mooi trouwens hoe zo'n laptopje er van binnenuit uitziet :) HammerT en Thyss bedankt bedankt!! _/-\o_

CLB wijzigde dit bericht 13-10-2007 16:27 (39%)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Graag gedaan, ik zou hem wel eens in de zoveel tijd openmaken om eens goed uit te stoffen :9

Gsus is my homeboy

Ik heb 'n 6224W, die is nog mooi en nieuw joh :9

EDIT: Naja als er net wat kapot gaat kun je je laptop een tijd niet gebruiken :9

CLB wijzigde dit bericht 13-10-2007 17:01 (45%)

Scope cleaned and mounted

Haha het valt allemaal wel mee hoor, zo snel sloop je echt niet iets :D alleen dat kabeltje toetsenbord is een beetje een precisie werkje, maar daar heb ik nog nooit aan gezeten.
quote:
HammerT schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:50:
Dat is dus precies het zelfde probleem als dat ik had :/ daarvoor ben ik hem dus ook 7 weken kwijt geweest.
Arg :( En wat is eraan gerepareerd? Nieuwe videokaart?
Wordt er echt niet goed van. Als ik hem nu weer 2 maanden kwijt ben verkoop ik mn zepto en koop ik een Dell of Macbook :/ Tot nu toe is het een grote teleurstelling :N

quote:
michieldg schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:04:
[...]

Arg :( En wat is eraan gerepareerd? Nieuwe videokaart?
Wordt er echt niet goed van. Als ik hem nu weer 2 maanden kwijt ben verkoop ik mn zepto en koop ik een Dell of Macbook :/ Tot nu toe is het een grote teleurstelling :N
Nee, er stond op de RMA bon een nieuw moederboard nieuw geheugen en een nieuw IO board. Zelf denk ik dat de laatste het probleem was.
quote:
HammerT schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:39:
[...]

Nee, er stond op de RMA bon een nieuwe moederboard niet geheugen en een nieuw IO board. Zelf denk ik dat de laatste het probleem was.
Op mijn formulier staat ook dat er een nieuw moederboard en IO Board inzit. Maandag maar weer eens met Zepto bellen |:(

ik heb m'n zepto 6214w eindelijk ook terug, na 8 weken

Hij is naar Denemarken gegaan en zelfs in China geweest en volgens mij is het hitteprobleem opgelost. Heb hem nog niet echt goed kunnen belasten, maar dat doe ik zo snel mogelijk. Hij hing eerst ook random vast tijdens browsen of office-applicaties, maar dat doet hij nu niet meer. Heb geen idee wat ze ermee gedaan hebben, er stond niets op de formulieren.

Na de positieve dingen, zijn er ook een aantal negatieve dingen:
- toetsenbord is vaag: de tekens komen niet overeen met de 'echte' tekens. Rechts van de 0 (nul) staat nu bijv. de plus/vraagteken knop en naast de 'p' staat een 'a' met een rondje erboven en naast de 'L' staat AE. Wat voor toetsenbord is dit?
- Daarnaast hebben ze de kaart weggehaald die normaal de PCMCIA slot dichtmaakt. Ik had er geen echte kaart in zitten, maar zo'n dummy is beter dan een gapend gat aan de zijkant.
- Lader hebben ze niet teruggeven 8)7 Ik gebruik nu eentje van een andere laptop.

Ik denk dat ik hem maandag terugstuur om een 'normaal' toetsenbord erin te laten zetten en om die gleufkaart weer erin te stoppen. Of kan Zepto die gewoon opsturen?

- Tjukkie

Jouw RMA is ook niet helemaal soepel verlopen als ik je verhaal zo lees :? Ik zou gewoon even met Joep bellen en regelen dat je alsnog een goed toetsenbord + adapter krijgt want het is natuurlijk schandalig dat ze zoiets terugsturen, of beter gezegd, niet terug sturen |:( |:(

Gsus is my homeboy

Maak is 'n foto als dat kan! Ben benieuwd! Voor de rest met Thyss!

quote:
CLB schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 00:00:
Maak is 'n foto als dat kan! Ben benieuwd! Voor de rest met Thyss!
heb je het tegen mij?

Gsus is my homeboy

quote:
Ja! Van je toetsenbord! Is namelijk een Deens tobo! ;)

http://homepage.mac.com/chinesemac/LatinExtended/graphics/Danish.jpg

CLB wijzigde dit bericht 14-10-2007 00:55 (31%)

ja dat is hem!

dat toetsenbord heb ik nu 8)7

btw.. ik heb ff geprobeerd een externe 15" lcd aan te sluiten, maar hij doet het gewoon niet. Heb hem aangezet in config enzo, maar extern scherm is gewoon blanko! Heb wel gelezen dat mensen problemen hebben met de kleuren van hun externe, maar hier doetie het helemaal niet. Hij doet het wel gewoon op m'n desktop...

Tjukkie wijzigde dit bericht 14-10-2007 01:20 (77%)

Gebruik je nVidia control panel dinges?

Maar dat wordt dus ff een boos belletje naar Joep denk?
quote:
HammerT schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:15:
Gebruik je nVidia control panel dinges?

Maar dat wordt dus ff een boos belletje naar Joep denk?
ja ik gebruik nvidea control panel dinges, maar mss zie ik iets over het hoofd. Normaal is het toch gewoon kabeltje erin, monitor activeren en klaar?

Meestal moet je even bij eigenschappen kiezen dat je het bureaublad uit wil breiden naar het 2e beeldscherm. Voor XP-> rechtermuisknop/eigenschappen/beeldscherminstellingen. Voor vista rechtermuisknop -> aan persoonlijke voorkeur aanpassen en dan op beeldscherminstellingen clicken.

die staat automatisch aangevinkt bij mij. Wat kan er nog zijn? :<

De monitor aan je laptop hangen, en dan opstarten... Dan moet je het bootscherm op je laptop en op de externe monitor zien.

Als dit ook niet werkt geef ik je weinig kans :/

HammerT wijzigde dit bericht 14-10-2007 15:54 (10%)

dat werkt ook niet |:(

Denk dat ik daar maar mee moet leven. Jammer, want ik dacht eraan om een 19" widescreen te kopen maar Ik heb geen zin om hem weer 8 weken kwijt te zijn...

quote:
Tjukkie schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:33:
dat werkt ook niet |:(

Denk dat ik daar maar mee moet leven. Jammer, want ik dacht eraan om een 19" widescreen te kopen maar Ik heb geen zin om hem weer 8 weken kwijt te zijn...
Ja dat heb ik nu dus ook, tijdje geleden een 20 inch widescreen gekocht die ik nu dus niet kan gebruiken maar ik wil de laptop nu gewoon niet missen. Eigenlijk is het behoorlijk debiel en slecht en ik ga er morgen zeker over bellen, maar waarschijnlijk helpt dat geen ene moer want die RMA duurt gewoon vet lang.

quote:
Zepto Computers' aansprakelijkheid geldt niet in geval van:

Indirecte- en opvolgende verliezen; defecten of tekortkomingen die zijn hersteld door Zepto Computers binnen een redelijke termijn; verliezen die redelijkerwijs voorkomen hadden kunnen worden als de klant de juiste en tijdige acties had ondernomen.
Je kan zepto dus aansprakelijk stellen, en als ze daar niet aan toegeven kan je altijd even het woord "consumentenbond" noemen. Al doen ze dan nog moeilijk ben je in ieder geval niet de enige met deze ervaring.

Maar de mensen bij zepto zijn ook niet onredelijk lijkt mij, misschien willen ze wel een vervanging regelen ofzo. IK zou iig ff bellen morgen.
heb ff een mailtje gestuurd naar zepto. Nadat hij terug is van reparatie, heb ik 5 problemen gevonden:

1. VGA poort doet het niet goed
2. USB-poorten aan achterzijde doen het niet. Links en rechts wel
3. Deens toetsenbord moet vervangen worden met een US
4. PCMCIA dummy-gleufkaart wil ik terug
5. Adapter wil ik ook terug! :(

De laatste 3 kunnen ze gewoon opsturen, maar voor de eerste 2 zal ik hem waarschijnlijk weer 2 maanden kwijt zijn. Dat doe ik dus ff niet, omdat ik de laptop nodig heb voor school...

Ik ga ze ook hierover bellen morgen en hopelijk kan alles in Nederland opgelost worden... :/

ARG ik krijg me dvd niet meer uit de dvd-speler :(

Edit: Okee, hij is er al weer uit :P even het klepje er af halen en een palletje naar rechts schuiven.

HammerT wijzigde dit bericht 15-10-2007 11:40 (51%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws