Reg. datum: 25 februari 2007
HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topic)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicBerichten: 23
Hmmm, eens eventjes de directe links naar de filmpjes, zodat je niet hoeft te scrollen door die pagina en hoeft te zoeken tussen de foto's van dat vrouwke met dat lekker lichaam en raar smoelke... 
Filmpjes van de Kaiser
Features & Buttons of the HTC Kaiser P4550
Compares the Sony Ericsson P1i and the HTC Kaiser Smartphones Features & Operating System
HTC Kaiser P4550 Smartphone's Unique QWERTY Board and LCD Screen Design.
HTC Kaiser P4550 Smartphone Windows Mobile Professional using GPS software
Filmjes gemaakt met de Kaiser
Video taken with the HTC Kaiser P4550 of Lake Tuscaloosa, Alabama
Video taken with the HTC Kaiser P4550 of Kan'Dee Kitten (da vrouwke)
Video taken with the HTC Kaiser P4550 of Ford GT
Erg sjiek, ook redelijke filmjes...
Alleen mega irritant; na elk fimpjes nnet alsof ie een rapper is, Bengalboy dot com, where the pims while the losers'... Nja...

Filmpjes van de Kaiser
Features & Buttons of the HTC Kaiser P4550
Compares the Sony Ericsson P1i and the HTC Kaiser Smartphones Features & Operating System
HTC Kaiser P4550 Smartphone's Unique QWERTY Board and LCD Screen Design.
HTC Kaiser P4550 Smartphone Windows Mobile Professional using GPS software
Filmjes gemaakt met de Kaiser
Video taken with the HTC Kaiser P4550 of Lake Tuscaloosa, Alabama
Video taken with the HTC Kaiser P4550 of Kan'Dee Kitten (da vrouwke)
Video taken with the HTC Kaiser P4550 of Ford GT
Erg sjiek, ook redelijke filmjes...
Alleen mega irritant; na elk fimpjes nnet alsof ie een rapper is, Bengalboy dot com, where the pims while the losers'... Nja...
Ik vind 't er iig al een heel stuk beter uitzien dan mijn wizard!quote:just.BE schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 07:02:
eerst de fullsize pics zien ...een verkleinde 3.0 ziet er altijd goed uit!

Rowdy.nl wijzigde dit bericht 15-06-2007 12:29 (10%)
Mjah, die camera`s van HTC zijn nooit goed. Maar imho zijn ze daar ook niet voor bedoeld. Het zijn zakelijke toestellen die ook daarvoor worden gebruikt, echter zie je wel steeds meer dat de gewone consument het ook gaat gebruiken, vandaar al die camera toestanden etc.
Je kan beter een Sony Ericsson kopen voor de camera, en deze voor de functionaliteit. Dat heb ik ook gedaan.
Je kan beter een Sony Ericsson kopen voor de camera, en deze voor de functionaliteit. Dat heb ik ook gedaan.
Ik heb idd ook zoiets gedaan... Maar dan niet een extra telefoon, maar dan gewoon een digitale camera...quote:DaannO schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:54:
Mjah, die camera`s van HTC zijn nooit goed. Maar imho zijn ze daar ook niet voor bedoeld. Het zijn zakelijke toestellen die ook daarvoor worden gebruikt, echter zie je wel steeds meer dat de gewone consument het ook gaat gebruiken, vandaar al die camera toestanden etc.
Maar vindt dit overigens gewoon heel acceptabel... Iig voor snel even een fototje...
(zeker als ik mijn eerste HTC (orange m1000, die grote platte) ertegenover zet...
Edit
Kijk eens, 't gaat wel over een ander apparaat, maar deze foto's en video zijn gemaakt met de Kaiser.
Ook een erg nice fototje gemaakt met de Kaiser.
Rowdy.nl wijzigde dit bericht 15-06-2007 14:15 (29%)
Reg. datum: 01 juni 2007
Reg. datum: 01 juni 2007
denk dat ik toch maar op deze wacht:) enige waar ik nog een beetje mixed feelings bij heb is dat kantelmechanisme.. Ben bang dat dat in de toekomst een beetje lam gaat worden onder het gewicht van het scherm..
Daar hebben ze garantie/verzekeringen voor uitgevonden... Als HTC 't zo uitbrengt en het wordt binnen een jaar gewoon brak kun je 't gewoon terugsturen, toch? Lijkt me dat dat niet onder 'slijtage door normaal gebruik' mag vallen?quote:Idsk schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:59:
denk dat ik toch maar op deze wacht:) enige waar ik nog een beetje mixed feelings bij heb is dat kantelmechanisme.. Ben bang dat dat in de toekomst een beetje lam gaat worden onder het gewicht van het scherm..
Reg. datum: 23 december 2003
Dat is wel garantie, maar als ie na de garantie termijn nog steeds brak blijkt te zijn....
Nou ja dat zien we dan wel weer... eerst maar eens zorgen voor een betrouwbare bron voor een release datum. Er wordt nu van juli t/m september geroepen.... maar het is al vaker voorgekomen dat juli gezegd wordt en het uiteindelijk september wordt.... maar ook andersom... laten we daar op hopen 
Inderdaad maakt de camera echt schitterende foto's. Toch raar dat die camera geen macro stand heeft en geen flash heeft... gek dat daar op bezuinigd is. Maar zoals men al zegt: leuk genoeg voor zo links of rechts een snap-shotje te nemen...
Inderdaad maakt de camera echt schitterende foto's. Toch raar dat die camera geen macro stand heeft en geen flash heeft... gek dat daar op bezuinigd is. Maar zoals men al zegt: leuk genoeg voor zo links of rechts een snap-shotje te nemen...
Troxel wijzigde dit bericht 16-06-2007 10:54 (12%)
Reg. datum: 07 december 2003
Reg. datum: 07 december 2003
Reg. datum: 26 mei 2005
Reg. datum: 26 mei 2005
idd, en helemaal als je bedenkt dat de voorloper Tytn het wel allebei heeft (icm 2MP weliswaar...)quote:Troxel schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:53:
Toch raar dat die camera geen macro stand heeft en geen flash heeft...
Natuurlijk is zo'n enkele LED als flash nutteloos voor het maken van foto's verder dan 0.5m, maar ik vind een ingebouwd zaklampje in m'n telefoon toch wel heel handig...
Macro-stand vind ik ook best nuttig, bijv als je iets op V&A of marktplaats wilt zetten... beetje jammer!
Iemand nog nieuws over de S730/Wings, by the way?
Een aantal mensen waren daar ook bang voor met de vario 1. Ik heb dat ding nu bijna 2 jaar en nog nooit problemen met het schuifmechanisme gehad.quote:Idsk schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:59:
De groente en tot sinas
Reg. datum: 26 februari 2006
Reg. datum: 26 februari 2006
Die vario heeft toch alleen een schuifmechanisme?quote:SuperKneus schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:49:
[...]
Een aantal mensen waren daar ook bang voor met de vario 1. Ik heb dat ding nu bijna 2 jaar en nog nooit problemen met het schuifmechanisme gehad.
Een schuif / kantel mechanisme zou opzich ook niet zo'n probleem moeten zijn.
Het ligt er ook aan hoe je ermee omgaat: van wild open en dicht schuiven zal hij eerder kapot gaan dan van voorzichtig gebruik.
hierbij een filmpje van de HTC kaiser die ik tegenkwam op een ander forum:
http://www.youtube.com/watch?v=PP637Mq4qHA
Leuk filmpje...quote:jwschors schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:21:
hierbij een filmpje van de HTC kaiser die ik tegenkwam op een ander forum:
Echter de tekst bij de review op de site van de auteur is wel grappig...
Posted @ 17/6...quote:We did it again..!! MyMobile911.com be the first to release HTC Kaiser Hands-on video review.
ligt t aan mij of reageert de kaiser in dat filmpje erg traag op het switchen van portrait naar landscape??
klopt, maar we zullen maar hopen dat dat aan die versie ligt,quote:jwschors schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:39:
ligt t aan mij of reageert de kaiser in dat filmpje erg traag op het switchen van portrait naar landscape??
in dit filmpje is namelijk te zien dat hij wel gewoon direct switcht.
http://video.google.com/videoplay?docid=3869625369704082069
Reg. datum: 09 december 2005
Reg. datum: 09 december 2005
"With its 128 mb of memory the Kaiser's GPS operation is smooth and trouble free even with Bluetooth radio operating and an incoming phone call or connecting to my email server while in use. Just smooth...... what you get when you combine a 400mHz processor and 128mb of RAM. Those are the requirements for powerful, stable, performance."quote:adewidt schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:18:
[...]
Zit echter één groot nadeel aan.
De A2DP in Windows Mobile is in vrijwel alle gevallen die ik ken software matig. Dit betekend een zeer hoge processor belastig waardoor je weinig andere dingen naar A2DP op je apparaat kan gebruiken.
Ik heb de specificaties van de processor in de Kaiser gelezen. Technisch gezien moet deze hardware matig A2DP kunnen, echter betwijfel ik of HTC dit gaat toepassen.
Bovenstaande tekst komt van die mobile pimp site
Dat belooft wat! Nu maar hopen dat de release gehaald wordt.
He toetsenbord is ook gedeeltelijk wit bij die mymobile911 review, geeft ook aan dat mss om een andere versie gaat.
en der is geen camera van voor!!!quote:k1n9_n01z3 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 17:32:
He toetsenbord is ook gedeeltelijk wit bij die mymobile911 review, geeft ook aan dat mss om een andere versie gaat.
omdat het ook geen HTC symbool heeftzou het waarschijnlijk om een operator versie zijn.
(gelezen op een ander forum)
edit
"Unfortunately at&t decided once again to cripple the Kaiser's front facing camera like they did when they released the TyTN as the 8525"
juist gelezen op Howard forums. dus toestel in de video zal een van at&t zijn
hoop dat de HTC versie gewoon zwart toetsenbordheeft
just.BE wijzigde dit bericht 19-06-2007 21:32 (28%)
Met zo'n lampje bedoel je zo'n LED mee? Dan moet je de xenon flitser van Sony Ericsson proberen, dan heb je pas een ware zaklampquote:Puf schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:14:
Natuurlijk is zo'n enkele LED als flash nutteloos voor het maken van foto's verder dan 0.5m, maar ik vind een ingebouwd zaklampje in m'n telefoon toch wel heel handig...
Wat is de macro-stand?quote:Macro-stand vind ik ook best nuttig, bijv als je iets op V&A of marktplaats wilt zetten... beetje jammer!
Damn, ik mis de ESC op het toetsenbord 
De releasedate wordt ik ook nog niet happy van
De releasedate wordt ik ook nog niet happy van
VMWare VCP/VSP/VTSP | SSE/STS Veritas NetBackup 6.x | Canon 40D, Canon BG-E2N, Canon 580 EX II, Canon EF 24-105L, SanDisk 8GB IV | HTC Touch Cruise
ctrl + alt + del 
Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?
Ik denk dat ook mijn volgend toestel wordt, gezien de specs.
De volgende onderdelen zijn imo wel een nadeel:
De volgende onderdelen zijn imo wel een nadeel:
- mono speaker
- 16 bits kleuren op zo'n groot scherm wordt die niet mooier op. Begrijp niet waarom ze hem niet 18bits hebben meegegeven
- geen radio
- Wat is een USB 2.0 client?
- Hoe zijn de ervaringen met de CPU? (32bit Qualcomm MSM7200 Chipset)
Close-up.quote:Djerique schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:22:
[...]
Met zo'n lampje bedoel je zo'n LED mee? Dan moet je de xenon flitser van Sony Ericsson proberen, dan heb je pas een ware zaklamp
[...]
Wat is de macro-stand?
Jules
Macro foto`s zijn het. Dus foto`s die van dichtbij zijn genomen waarbij detail belangrijk is in plaats van de big picture zeg maar.quote:
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.