Volgens mij heb je dan of HTC net gemist of ze moeten nog langs komen bij jequote:
Reg. datum: 02 november 2005
Reg. datum: 02 november 2005
Voor zover ik weet moeten ze nog langs komen. Ik heb nog elke week op het bezoekschema gekeken en wij stonden er niet tussen
Is er al meer bekend dan? Is het nu zeker dat hij niet komt? 
Jaquote:basdv schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:41:
Voor zover ik weet moeten ze nog langs komen. Ik heb nog elke week op het bezoekschema gekeken en wij stonden er niet tussenIs er al meer bekend dan? Is het nu zeker dat hij niet wel komt?
Reg. datum: 10 augustus 2007
Reg. datum: 10 augustus 2007
Nieuwemobiel heeft er ook een stukje over: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1cb4e09
Hopen dat ie komt want wil deze wel hebben als opvolger van mn SE W800i
Hopen dat ie komt want wil deze wel hebben als opvolger van mn SE W800i
More pics from gsmarena

Zo te zien zijn er dus wederom (net als bij de VOX) meerdere kleuren...

Zo te zien zijn er dus wederom (net als bij de VOX) meerdere kleuren...
Kapano wijzigde dit bericht 01-10-2007 15:25 (10%)
Do you use your eyes at all, or are they just for decoration?
Inderdaad, wel jammer.quote:janjanjan schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:23:
Helaas geen GPS in de S730 :-(
Hmm, dan maar weer op zoek naar een ander 
Reg. datum: 29 januari 2006
Reg. datum: 29 januari 2006
wat denk je hier van 5 de fotoquote:
http://superiorgadgets.bl...successor-of-popular.html
ik zeg wel gps groetjes jeffrey
Uit bovenstaande link;
Nogal een gemiste kans als het idd waar is.
quote:Anonymous said...
OMG...!!!
that means that there is gps chip but it is enable only in your (test) device, or what?
Vreemd, HTC stopt er een GPS module in, maar is vooralsnog niet van plan er iets mee te gaan doen? Laat staan dat ze het in de officiele specs vermelden...quote:superiorgadgets said...
It means - it is enabled in our preproduction sample.
The productions unit will have the same chip - so GPS will be there. Will it be easily enabled as our preproduction - we cannot say?
We know what to do, so as soon as production units will arrive - we will check them for GPS right away.
XBX360Gamertag I PSN -> Shiverzz
Niet onbekend voor HTC, dat hebben ze immers ook met de Trinity gedaanquote:Shiverzz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:56:
Uit bovenstaande link;
[...]
[...]
Vreemd, HTC stopt er een GPS module in, maar is vooralsnog niet van plan er iets mee te gaan doen? Laat staan dat ze het in de officiele specs vermelden...Nogal een gemiste kans als het idd waar is.
Reg. datum: 29 november 2004
Reg. datum: 29 november 2004
En in de TyTN zat dezelfde GPS-capable chip, alleen hebben ze daar de interne antenne eruit gelaten, waardoor de GPS uberhaupt niet werkt. Het kan dus best zijn dat ze in eerste instantie GPS wilden toevoegen en dat in de pre-production samples ook gedaan hebben, om de GPS functie vervolgens in de productie modellen weg te laten. Als ze dat software-matig doen (Trinity) is dat wel te fixen wellicht, als het hardware-matig is (TyTN) niet.
Als ze het niet op hun site zetten zal het er ook wel niet inzitten 
het lijkt me heel onwaarschijnlijk als ze de gps niet laten werken.
gps zit er gewoon in want de hoofdchip is de Qualcomm 7200, en daar zit gps ingebouwd.
dus of ze moeten iets vreemds gaan doen met het blokkeren van een antenne ofzo, maar anders gaat gps hierop gewoon werken hoor.
dat htc het niet op de site zet is niet vreemd. dat was bij de htc p3600 ook het geval, en daarbij moest je in het begin dus een andere rom installeren om gps werkend te krijgen, en nu wordt hij gewoon verkocht met werkend gps.
hier: een paar mooie foto's:
http://www.boygeniusrepor...htc-s730-unboxing/?page=1

gps zit er gewoon in want de hoofdchip is de Qualcomm 7200, en daar zit gps ingebouwd.
dus of ze moeten iets vreemds gaan doen met het blokkeren van een antenne ofzo, maar anders gaat gps hierop gewoon werken hoor.
dat htc het niet op de site zet is niet vreemd. dat was bij de htc p3600 ook het geval, en daarbij moest je in het begin dus een andere rom installeren om gps werkend te krijgen, en nu wordt hij gewoon verkocht met werkend gps.
hier: een paar mooie foto's:
http://www.boygeniusrepor...htc-s730-unboxing/?page=1

Wat ik dan alleen nog mis is een flitser en radio, maar daar valt nog mee te leven 
Reg. datum: 09 maart 2003
S730 waarschijnlijk toch GPS!!
http://www.modaco.com/HTC...ea-t259814.html&st=20
janjanjan wijzigde dit bericht 05-10-2007 13:26 (20%)
Kan me enigszins voorstellen dat ze om marketingtechnische redenen nog niet alle details vóór de release van de S730 vrijgeven om de verkoop van andere modelllen (lees; de techisch bijna identieke TyTN II) niet in de weg te zitten.quote:jasperv525 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:53:
dat htc het niet op de site zet is niet vreemd. dat was bij de htc p3600 ook het geval...
Mooi om trouwens wat b2b foto’s te zien met de Kaiser. De S730 oogt toch een stuk handzamer. Ben blij dat ik niet meteen toegeslagen heb toen de Kaiser uitkwam.
XBX360Gamertag I PSN -> Shiverzz
Oud nieuws, en ze gebruikte een testversie van de S730.quote:janjanjan schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:29:
S730 waarschijnlijk toch GPS!!
---------------quote:Sir_Killalot schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
Oud nieuws, en ze gebruikte een testversie van de S730.
Oud nieuws??? Is van eergisteren!!!
toen heeft hier iemand het ook al gemeld: borst01 in "HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topi..."
[edit] in de product sheet staat ook niks over GPS...
Sir_Killalot wijzigde dit bericht 05-10-2007 15:48 (35%)
In de productsheet van de 3600 stond eerst ook niets over GPS...dus...quote:Sir_Killalot schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:43:
toen heeft hier iemand het ook al gemeld: borst01 in "HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topi..."
Mijn mobiel vertoond de laatste tijd een aantal nogal onhandige kuren, dus ik ben aan het rondkijken voor een nieuwe.
De HTC S710 leek mij een hele leuke optie, maar nu zie ik dat de opvolger dus voor de deur staat. Maar is het een extra maand (als niet meer?) en iets van ¤100 meer waard? Wat zijn concreet de verschillen tussen de S710 en de S730?
Dit is waar ik op uit kom:
De afmetingen van de Vox zijn kleiner en hij is lichter
De Wings heeft een snellere CPU, meer ROM, UMTS en HSDPA, een tweede camera en misschien GPS.
Mijn afweging voor de Vox zijn dan: Kleiner en lichter is beter, CPU is jammer, geheugen maakt niet zo veel uit, je zet er toch wel een 2GB kaartje in oid. HSDPA? Ik ken de term maar weer eigenlijk niet wat het is behalve heel duur mobiel internetten, daarvoor gebruik ik liever Wifi (hoe zit het met WPA beveiliging ed?) GPS heb ik niet nodig, en twee camera's ook niet en eigelijk vind ik de Vox mooier
Waarom zou je dan een maand wachten op een duurdere telefoon? Zijn er belangrijke punten die ik mis?
De HTC S710 leek mij een hele leuke optie, maar nu zie ik dat de opvolger dus voor de deur staat. Maar is het een extra maand (als niet meer?) en iets van ¤100 meer waard? Wat zijn concreet de verschillen tussen de S710 en de S730?
Dit is waar ik op uit kom:
De afmetingen van de Vox zijn kleiner en hij is lichter
De Wings heeft een snellere CPU, meer ROM, UMTS en HSDPA, een tweede camera en misschien GPS.
Mijn afweging voor de Vox zijn dan: Kleiner en lichter is beter, CPU is jammer, geheugen maakt niet zo veel uit, je zet er toch wel een 2GB kaartje in oid. HSDPA? Ik ken de term maar weer eigenlijk niet wat het is behalve heel duur mobiel internetten, daarvoor gebruik ik liever Wifi (hoe zit het met WPA beveiliging ed?) GPS heb ik niet nodig, en twee camera's ook niet en eigelijk vind ik de Vox mooier
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Wanneer komt ie nou uit!!! iemand al nieuws over de PRECIEZE datum en wat ie gaat kosten?? ik surf me rot 
vanpeltje
Dit topic is gesloten. ![]()