Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 03 november 2005

quote:
Crusader schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:17:
offtopic:
tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen
Is de bevestiging die DenkHenk ontving misschien een schriftelijke overeenkomst?

@The D:
Klik
Ik bedoel meer wat is voor mij de toegevoegde waarde. Al het software is ook op de Tytn te installeren. Ik wil gewoon een benchmark zien en iemand die Youtube films aan het kijken is.

Ik moet hem gewoon in het echt zien. Want de HTC touch ziet er in het echt een stuk kleiner uit dan op de foto's op internet.
Reg. datum: 09 januari 2002

quote:
Rutg0r schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:53:
[...]

Nee dat kan niet 'wel zijn' helaas.. Als jij een bestelling bij ze doet, ga je expliciet (zo niet impliciet) akkoord met de algemene voorwaarden van 2Call.nl. En dus ook met deze voorwaarde! In Nederland heerst namelijk het zogenaamde beginsel van contractsvrijheid. Dat betekent dat de wet niet voorschrijft hoe een contract dient te worden afgesloten, maar dat dit geheel aan de contractspartijen wordt overgelaten.
Ik ben bang dat hier het eea niet klopt. de wet staat in beginsel ten alle tijden boven contracten.

als bijvoorbeeld in de wet staat dat de minimale garantieperiode 6 maanden is (ik verzin maar iets). En jij sluit vervolgens een contract af waarin 3 maanden genoemd staat. Dan gaat de wet ten alle tijden boven het contract en is er nog steeds sprake van een garantietermijn van 6 maanden.

Dit is een van de meest gemaakte fouten bij het opstellen van de algemene voorwaarden.

Zie ook dit artikel

Eventuele punten genoemd in de algemene voorwaarden van 2Cal welke (eventueel, ik zou het niet weten) in strijd zijn met de wet zullen daardoor zeker niet als bindend verklaard kunnen worden.

BramBo wijzigde dit bericht 28-08-2007 17:12 (7%)

Nu de officiële specs er zijn zou er idd een HTC TyTN II deel 2 topic kunnen komen 8)

Wie voelt zich geroepen in een TS?

Ik ben benieuwd hoeveel de home today plugin dan zal slurpen. De plugin is vooral eye candy, maar wel lekkere candy imo. Ieder zijn voorkeur alweer. Ik moet er eerst eens mee werken. Wellicht dat dan ook mijn mening omslaat. Ik moet dat ding eens vasthouden :9~

quote:
limboroger schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:33:
Nu de officiële specs er zijn zou er idd een HTC TyTN II deel 2 topic kunnen komen 8)

Wie voelt zich geroepen in een TS?
Ik stel voor wanneer de eerste verkocht is...
quote:
limboroger schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:33:
Ik ben benieuwd hoeveel de home today plugin dan zal slurpen.
Dat zul je niet merken, omdat je geen vergelijk hebt. Het apparaat is namelijk (waarschijnlijk) snel genoeg. Ik heb echter een vergelijk met en zonder. Ik kan niet zeggen dat 'ie irritant langzamer was, je merkte het een beetje. Maar je merkt wel dat er geheugen weggekaapt wordt. Ook al heeft de Kaiser er genoeg; ik vind het zonde.

En dat het gewoon dubbel op is en de muziekspeler is gewoon een snelkoppeling.

Nieuwkomers opgelet! -klik- (geluid aan!) | Word geen slaaprijder!

Het toestel is dus uiteindelijk toch grijs / zilveractig met zwart geworden.
Niet helemaal zwart als op eerder foto's.

Reg. datum: 09 december 2005

quote:
doctormetal schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:00:
Dat is toch heel erg jammer. Die donkere was toch heel erg mooi. :'(

quote:
doctormetal schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:00:
quote:
Hyena2 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:22:
Dat is toch heel erg jammer. Die donkere was toch heel erg mooi. :'(
Ik vind het juist wél mooi, heeft iets chics.

Mini Poeper wijzigde dit bericht 28-08-2007 19:34 (82%)

-deel 2-

Ik heb m'n best gedaan tussen de werkzaamheden door.
Op- of aanmerkingen hoor ik graag, eventueel per pm. :P

quote:
BramBo schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:11:
[...]

Ik ben bang dat hier het eea niet klopt. de wet staat in beginsel ten alle tijden boven contracten.

Eventuele punten genoemd in de algemene voorwaarden van 2Cal welke (eventueel, ik zou het niet weten) in strijd zijn met de wet zullen daardoor zeker niet als bindend verklaard kunnen worden.
Dat is het hele probleem. Contractsvrijheid is een van de (ongeschreven!) beginselen van de rechtsidee zoals die in Nederland heerst, en dit is niet in de wet vastgelegd. Zaken over garantie zijn (deels) in de wet geregeld inderdaad, maar onder die Algemene Voorwaarden kom je vrij lastig uit als je ze accepteer d.m.v. koop.

quote:
Mini Poeper schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:11:
[...]

Ik heb 'm een paar dagen op m'n huidige S200 gehad.
  • De plugin is groot, bijna geen plek meer voor andere plugins, zoals TodayAgenda, Spb ToPlay
  • De plugin gebruikt veel geheugen en recourses
  • Alles wat er te vinden is, is ook te vinden in START, wil je snelkoppelingen op je Todayscreen kun je ze ook in traylaunch plaatsen.
  • Leuk foto bellen, maar je kunt niet kiezen welk nr van contactpersoon
  • Echt gaaf die profiel manager, ahum. Een tik op het luidsprekertje bovenaan en je kunt hetzelfde kiezen.
  • Er zit een muziekspeler in, niets is minder waar; deze schakelt WMP in en is niet zoals Spb ToPlay een standalone player. Spb ToPlay verbruikt namelijk veel minder stroom dan WMP, maar neemt wél de muzieklijst over van WMP.
Hieronder screenshots die ik toen heb gemaakt van de drie en zes tab versie.
[afbeelding]

Hieronder mijn huidige todayscreen met TodayAgenda. Deze heeft als voordeel dat het vast te zetten is hoeveel ruimte deze inneemt op je todayscreen. Zijn er dan meer agendapunten dan heeft deze een eigen scrollbar.
[afbeelding]
Ik zou zeker weten jouw aanpassingen verkiezen boven het standaard HTC scherm als ik het zo zie. Wat heb je eraan gedaan, gewoon de plugin van HTC verwijderd en een andere geïnstalleerd?

quote:
Mini Poeper schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:35:
-deel 2-

Ik heb m'n best gedaan tussen de werkzaamheden door.
Op- of aanmerkingen hoor ik graag, eventueel per pm. :P
Goed werk, alleen zou ik helemaal bovenaan graag TyTN II zien staan ipv TyTN Series, anders lijkt het net of het ook over de TyTN I mag gaan :+ :P

Misschien een transparant HTC logootje, zoals deze: http://www.theunwired.net/media/news/new_htc_logo_small.jpg en wat linkjes naar tytnseries.com, de 3d pagina, die interactieve site enzo

Boudewijn_ wijzigde dit bericht 28-08-2007 19:54 (17%)

quote:
Boudewijn_ schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:51:
[...]

Goed werk, alleen zou ik helemaal bovenaan graag TyTN II zien staan ipv TyTN Series, anders lijkt het net of het ook over de TyTN I mag gaan :+ :P
Ben bezig! ;)

Mini Poeper wijzigde dit bericht 28-08-2007 19:56 (3%)

quote:
Rutg0r schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:42:
[...]

Ik zou zeker weten jouw aanpassingen verkiezen boven het standaard HTC scherm als ik het zo zie. Wat heb je eraan gedaan, gewoon de plugin van HTC verwijderd en een andere geïnstalleerd?
Uhm,...
HTC Home plugin niet geïnstalleerd, zit er nl helemaal niet op standaard.
Maar wat ik heb gedaan:
Een andere skin; Bliss (verandert alleen de achtergrond en de kleuren.
Alle items op today screen weg gevinkt en deze drie plugins geïnstalleerd.
Op de Traylaunc heb vervolgens AltTab, "Outlook postvak" en Messenger op de traylaunch geplaatst.

Dit gaat allemaal wat makkelijk omdat BatteryStatus is geïnstallerd, maar heb nu al wat dingen op m'n pc staan om dat zonder BS te kunnen doen. Aangezeen deze eigenlijk voor een IT OMAP 850 processor is.

De PDA van m'n vriendin ziet er bijna hetzelfde uit. Mede studenten keken erg bewonderend naar haar device. :*)

Mini Poeper wijzigde dit bericht 28-08-2007 20:49 (6%)

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

Modbreak:
Afsplitsing:

Hier gaan we verder over de HTC Wings, over de Kaiser (TyTN II) mogen jullie in het volgende topic verder: HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Graag ook een beetje ontopic blijven en niet teveel over 2Call hebben. Dat voegt niets toe aan de discussie over dit/deze toestellen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Ginz schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:52:
Modbreak:
Afsplitsing:

Hier gaan we verder over de HTC Wings, over de Kaiser (TyTN II) mogen jullie in het volgende topic verder: HTC TyTN II (Kaiser); deel 2

Graag ook een beetje ontopic blijven en niet teveel over 2Call hebben. Dat voegt niets toe aan de discussie over dit/deze toestellen.
Uh.. 95% van de berichten in dit topic gaan over de Kaiser, maar dit topic heet ineens de HTC Wings, gooi er dan gewoon een slotje op.. 8)7

Door: DaannO Moderator WBM / TP
De S730 komt niet in Nederland uit. :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

Ach, dan zakt dit topic vanzelf wel weg...

Niet nodig om `m te sluiten. Er zijn ook wel een paar topics over andere toestellen die hier nooit uit zullen komen. Maakt niet uit...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Ik doel dus op de titel die de inhoud niet dekt....

quote:
DaannO schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:58:
De S730 komt niet in Nederland uit. :)
Hoe kom je aan die wijsheid? Ik zou hem graag hebben namelijk!

gr. Rob

Reg. datum: 02 november 2006

Dit was eind juni al bekend.
Slotje dus.
quote:
Big Chieff schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:26:
[...]

Misschien minder goed nieuws voor jouw, maar via de Belgische HTC invoerder kreeg ik dit :
"De S730 is geannuleerd door HTC en zal niet gelanceerd worden. De P4550 zal gelanceerd worden in juli"

Na verder vragen wat de opvolger van de S710 wordt :
"S710 is pas uit, dus nog geen opvolger gepland momenteel"

Please don't shoot the messenger ...
Ugh !!

Release staat op pdadb.net nu op november 2007:

http://www.pdadb.net/index.php?m=specs&id=728

gr. Rob

De HTC S730 staat gepland voor week 50 in de toestelverwachtingen van www.allaboutphones.nl .

Reg. datum: 02 november 2005

Ik heb opzich ook wel een beetje interesse in dit toestel, maar de W960i lijkt me ook wel wat. Nog even wachten dus.
Ik werk zelf bij de belcompany en daar heb ik nog niets van de S730 gehoord maar zodra ik wat weet zal ik het hier neer zetten.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws