Gathering of Tweakers

Quicksearch
Boeing 787-8

kweet niet vind het een beetje ongeloofwaardig :/

Qtek S200 | Nokia N82
Dreamliner
-Delerious?

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
quote:
aerofreak schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:28:
kweet niet vind het een beetje ongeloofwaardig :/
Begin er maar in te geloven, want die dingen zien er altijd zo vaag uit :S Maar het kan nep zijn hoor, maar zeker intressant! Morgen maar is een artikel over schrijven, bedankt :)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 29 november 2004

Bij de omschrijving van de HTC Polaris staat iig het plaatje van de P3300 (HTC Artemis, MDA Compact III) of ben ik nu blind? Lijkt me lastig, met een 3.5 inch touchscreen...Verder zijn de specs hier en daar ook niet correct, wat dacht je van Windows Mobile 6 Smartphone bij de Volans?

Komt op mij niet echt betrouwbaar over, maar goed.

http://www.ownd.nl

quote:
klaasbram schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:15:
[...]

* klaasbram werkt ook bij een telefoonwinkel, maar zelf doe ik gelukkig weinig op dat gebied, hoogstens carkits inbouwen ;)
Maar tot op heden heb ik de mensen uit de winkel nog steeds niets horen zeggen over een release datum :(
Ach ik werk bij een internet winkel (part-time) en doe daar eigenlijk meer de IT ;)
quote:
koksie schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:26:
Bij de omschrijving van de HTC Polaris staat iig het plaatje van de P3300 (HTC Artemis, MDA Compact III) of ben ik nu blind? Lijkt me lastig, met een 3.5 inch touchscreen...Verder zijn de specs hier en daar ook niet correct, wat dacht je van Windows Mobile 6 Smartphone bij de Volans?

Komt op mij niet echt betrouwbaar over, maar goed.
Komt mij ook niet betrouwbaar over aangezien bij de P4550 aangeven 2 of 3 megapixel camera. Als het betrouwbaar is, dan weet je wel welke megapixel camera er in zou zitten.

jurma wijzigde dit bericht 22-06-2007 12:13 (26%)

http://www.ownd.nl

quote:
jurma schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:11:
[...]
Ach ik werk bij een internet winkel (part-time) en doe daar eigenlijk meer de IT ;)

[...]
Komt mij ook niet betrouwbaar over aangezien bij de P4550 aangeven 2 of 3 megapixel camera. Als het betrouwbaar is, dan weet je wel welke megapixel camera er in zou zitten.
Haha valt wel mee hoor. Ik had een keer een salesmanager van HTC in mijn winkel en toen kwam hij met een mapje van wat we allemaal kunnen verwachten. Bij de helft miste de specs en foto`s en de andere helft leek meer op gokken. Zij krijgen het ook maar door van iemand en daar mee moeten ze het doen. :)

Ik ben nog aan het twijfelen.
De Wings of de Kaiser...
Heb dus nog een paar vraagjes:
  • Hoe goed valt het 2.4" schermpje mee als je de GPS in de auto wil gebruiken? Niet te klein?
  • Kan het sherm van beide toestellen ook in 'lanscape mode' gezet worden zonder het keyboard uit te schuiven?
Ik verwacht wel dat de specs van de s730 nog wat gaan veranderen aangeziener nu ook een s720 is opgedoken... (link)
Ik hoop ook dat HTC ons niet zo lang meer in spanning laat ivm de definitieve releasedates, want ik begin het wel een beetje beu te worden :O maar wat doen we eraan hè...

Programming is a battle between programmers making better and idiot proof programs, and the universe making bigger idiots. So far the universe is winning...

Reg. datum: 29 augustus 2006

quote:
SaMaLaKo schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:34:
[knip]

• Kan het sherm van beide toestellen ook in 'lanscape mode' gezet worden zonder het keyboard uit te schuiven?

[/knip]
Dit kan NIET via de standaard instellingen, maar is volgens mij aan te passen met ofwel een klein stukje software, ofwel een registerwijziging.

Het kan dus in ieder geval wel.

DaSaN wijzigde dit bericht 22-06-2007 17:36 (52%)

Reg. datum: 26 mei 2005

quote:
SaMaLaKo schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:34:
Ik verwacht wel dat de specs van de s730 nog wat gaan veranderen aangeziener nu ook een s720 is opgedoken... (link)
De S720 is een CDMA-toestel, dus zal waarschijnlijk niet hier worden verkocht.

Puf wijzigde dit bericht 23-06-2007 05:18 (23%)

Reg. datum: 11 juni 2007

Hallo ik heb een vraag,
Ik ben in het bezit van een HTC P3300 ik heb hem ingesteld voor mms dit werkt prima.
Maar ik heb een klein programma geinstalleerd (Midlet manager) om een sleutel voor mijn sateliet ontvanger binnen te halen dit werkt ook perfect met wifi.
Nu komt mijn vraag :
Als ik geen internet verbinding heb dan krijg ik het niet aan de gang omdat ik prepaid kpn heb.
Is hier een oplossing voor? ik kan div. instellingen maken met dit programmaatje b.v. wap, mijn isp, werk, kpn,enz.zo ja hoe moet ik dan de htc instellen?

quote:
Lia schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:43:
Hallo ik heb een vraag,
Ik ben in het bezit van een HTC P3300 ik heb hem ingesteld voor mms dit werkt prima.
Maar ik heb een klein programma geinstalleerd (Midlet manager) om een sleutel voor mijn sateliet ontvanger binnen te halen dit werkt ook perfect met wifi.
Nu komt mijn vraag :
Als ik geen internet verbinding heb dan krijg ik het niet aan de gang omdat ik prepaid kpn heb.
Is hier een oplossing voor? ik kan div. instellingen maken met dit programmaatje b.v. wap, mijn isp, werk, kpn,enz.zo ja hoe moet ik dan de htc instellen?
Die vraag kan je beter even hier stellen: HTC P3300 deel 6 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Al nieuws over de Kaiser? Zit er met smart op te wachten, ben wel benieuwt naar de uiteindelijke specs.
Ik had laatst een t-for-telecom medewerker aan de lijn en heb hem er naar gevraagd en hij zei dat hij ze verwacht binnen zeer korte tijd. Wanneer precies wist hij niet, aangezien zij maar 2 weken van te voren worden gewaarschuwd.
Maar we konden ze wel snel verwachten.
De betrouwbaarheid hiervan weet ik niet, maar het is wel iemand die er wat dieper inzit enzo.
Ik heb het hier over de vario-III niet over de eventuele HTC versie.

quote:
Gotanius schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:30:
Ik had laatst een t-for-telecom medewerker aan de lijn en heb hem er naar gevraagd en hij zei dat hij ze verwacht binnen zeer korte tijd. Wanneer precies wist hij niet, aangezien zij maar 2 weken van te voren worden gewaarschuwd.
Maar we konden ze wel snel verwachten.
De betrouwbaarheid hiervan weet ik niet, maar het is wel iemand die er wat dieper inzit enzo.
Ik heb het hier over de vario-III niet over de eventuele HTC versie.
Mjah das eigenlijk onzin. Waarschijnlijk komt hij ook veel op tweakers en leest hij zich goed in, maar meer dan dat weet hij ook niet en zeker niet via T4T. Dat geld overigens ook voor zijn concurrenten in de telecom.

T-Mobile is erg beperkt met info geven en de medewerkers zelf worden vaak een dag van te voren ingelicht zodat er zo min mogelijk ontsnapt. Maar we zullen zien dat de toekomst brengt. :)

Beetje laat, maar zag dat er nog niet op gereageerd was... ;)
quote:
Djerique schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:21:
[...]

2 dingen vraag ik me af:
  • Wat is een USB 2.0 client?
  • Hoe zijn de ervaringen met de CPU? (32bit Qualcomm MSM7200 Chipset)
De 2e kan ik je geen antwoord op geven, maar de eerste betekend dat de Kaiser een USB 2.0 interface heeft. (60Mbit/s) De Wizard bijvoorbeeld heeft een USB 1.1 aansluiting. (12Mbit/s)

Een bestand van je pc (de host) naar de Kaiser (de client) zal dus iets van 5 keer zo snel gaan...

Ik hoor trouwens veel over T-Mobile etc, maar iemand een idee wat Orange gaat doen...?

Rowdy.nl | Realiteit is een ilusie die ontstaat door een tekort aan alcohol... | DDCrew

Orange wordt toch overgenomen door t-mobile
nieuws: Deutsche Telekom kandidaat-overnemer Orange Nederland

Ik denk niet dat zij een nieuwe telefoon uit gaan brengen

quote:
DaannO schreef op maandag 25 juni 2007 @ 01:13:
[...]

Mjah das eigenlijk onzin. Waarschijnlijk komt hij ook veel op tweakers en leest hij zich goed in, maar meer dan dat weet hij ook niet en zeker niet via T4T. Dat geld overigens ook voor zijn concurrenten in de telecom.

T-Mobile is erg beperkt met info geven en de medewerkers zelf worden vaak een dag van te voren ingelicht zodat er zo min mogelijk ontsnapt. Maar we zullen zien dat de toekomst brengt. :)
mag ik weten waar je dat op baseert?
Ik zit zelf in de telecommunicatiewereld en ik weet dat veel dingen wel ver van te voren worden gecommuniceerd aan werknemers om zo de dienstverlening optimaal te hebben

quote:
Intrique schreef op maandag 25 juni 2007 @ 10:04:
Orange wordt toch overgenomen door t-mobile
nieuws: Deutsche Telekom kandidaat-overnemer Orange Nederland

Ik denk niet dat zij een nieuwe telefoon uit gaan brengen
Mocht je nu een contract hebben bij Orange, kan je hiermee onderuit met je contract?

quote:
Gotanius schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:52:
[...]

mag ik weten waar je dat op baseert?
Ik zit zelf in de telecommunicatiewereld en ik weet dat veel dingen wel ver van te voren worden gecommuniceerd aan werknemers om zo de dienstverlening optimaal te hebben
Gezellig, dan ben je waarschijnlijk een conculega van me :)

T-Mobile houd altijd alles angstvallig stil en als je kijkt naar de introductie van de Vario 2 dan wisten ze pas 3 dagen van te voren dat hij eraan zat te komen en daarvoor werd alles keihard ontkend en wisten ze er ook echt niets van af. :)

quote:
Djerique schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:07:
[...]

Mocht je nu een contract hebben bij Orange, kan je hiermee onderuit met je contract?
Normaliter alleen als de prijzen veranderen.

Wii NTSC/U regiovrij met dank aan Argon chip en Wii-clip
HTPC/GamePC:
MSI P7N Platinum / Jetway 8800GT 512MB / Intel C2D E2200 OC'ed / 2x1GB Corsair XMS2 PC5300 @ PC6400 4-4-4-12

quote:
FlowDesign schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:07:
[...]

Normaliter alleen als de prijzen veranderen.
en/of de voorwaarden wijzigen.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

quote:
Crusader schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:31:
[...]

en/of de voorwaarden wijzigen.
maar het valt dan onder een andere provider(T-mobile), dat is toch ook een wijziging in het contract?

Reg. datum: 12 september 2002

* Bebob_NL heeft in de Kaiser eindelijk de opvolger voor zijn stervende HTC Wizard gevonden. Dat ding heeft echt alles wat ik zoek! :)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

quote:
Djerique schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:43:
[...]
maar het valt dan onder een andere provider(T-mobile), dat is toch ook een wijziging in het contract?
offtopic:
Als de voorwaarden en prijzen niet wijzigen, maak je weinig kans volgens mij.
Een goed voorbeeld is de overgang van Telfort naar KPN, daar kwam je ook niet zomaar onder je contract uit.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

MEDC 2007 Europe - the first public presentation of HTC Kaiser ! HTC Kaiser official now !

At MEDC 2007 Europe, in the so called "Microsoft Device Bar" that consists essentially of a table with some devices powered by Windows Mobile, one can notice HTC Kaiser Pocket PC phone:

... that is a replacement of popular HTC Hermes and that additionally, on top of features of HTC Hermes, offers smaller size, tilted QWERTY keyboard, built-in GPS and 3 megapixel camera!

"Kaiser" means in German "emperor" and it is only fitting that the first public presentation of HTC Kaiser takes place at MEDC conference that takes place in Berlin - in Germany!

The tilted slide-out QWERTY keyboard is amazing:

.. and HTC Kaiser maintains all good features of HTC Hermes, including genuine scroll-wheel:

... fast processor, HSDPA capability, video calling, Wi-Fi, Bluetooth, etc. It is unclear yet whether the camera on the back of this phone supports auto-focus or not, and whether HSDPA supported is 7.2 MB/s or 3.6 MB/s and whether HSUPA indeed is supported, but already this phone may become a big hit!

While this phone has amazing features, one must remember that display of this phone is only QVGA (320x240 pixels) and the built-in GPS is of "assisted GPS" type, what means: not so sensitive as the SiRF STAR III chipset. In any case HTC Kaiser offers faster HSDPA speeds, what combined with Windows Mobile 6, makes it an ideal wireless modem - because thanks to the "Internet sharing" feature of Windows Mobile 6 one can use each phone powered by this OS as a wireless modem without the need to install anything additional in your PC (through Bluetooth and even through regular USB)!

Conclusion: official release and launch date of HTC Kaiser must be imminent because first public (and official) appearance of this phone has just taken place!

=> Zie msmobiles.com

quote:
Boudewijn_ schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:08:
[b]and the built-in GPS is of "assisted GPS" type, what means: not so sensitive as the SiRF STAR III chipset.

=> Zie msmobiles.com
Wil dit zeggen dat de GPS niet erg goed is? Zou jammer zijn, want dat er GPS in zit is voor mij ook zeker een reden om voor dit toestel te gaan!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws