Systeemspecs: Klik hier!
Het Samsung D900(i) Topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicDoe ik iets fout wat betreft de camera? Ik heb op een site gezien dat de D900i goede nachtfoto's maakt, maar dat is bij mij echt niet het geval. Al vanaf het begin niet.
Ik heb alles op z'n best staan, heb ook de nachtmodus aan.
Maar het is gewoon dikke prut wat eruit komt als ik 's nachts een foto maak.
Ik heb alles op z'n best staan, heb ook de nachtmodus aan.
Maar het is gewoon dikke prut wat eruit komt als ik 's nachts een foto maak.
Heb een Samsung F480 en een iTouch!
Vandaag met een actie de D900i gekocht voor 129 euro bij Bel Company in België. Ik hoop dat het geen miskoop zal zijn.
Ik heb ongeveer 5 jaar gedaan met mijn Nokia 3510 (een van de eerste met een kleurenschermpje!!). Maar nu werd het tijd voor een andere. Ik ben op zoek gegaan naar een slide-gsm tussen de 100 en 200 euro. Vereisten waren: bluetooth, mp3-spelertje, camera en mogelijkheid tot syncen van agenda. Ik heb geen enkele ( ! ) gsm in deze categorie gevonden zonder noemenswaardige problemen. Uiteindelijk deze genomen omdat hij met die aanbieding zo goedkoop was. Enig grote nadeel vond ik: het feit dat je geen foto's en filmpjes die je maakt rechtstreeks kan opslaan op je externe geheugen.
Ik heb ongeveer 5 jaar gedaan met mijn Nokia 3510 (een van de eerste met een kleurenschermpje!!). Maar nu werd het tijd voor een andere. Ik ben op zoek gegaan naar een slide-gsm tussen de 100 en 200 euro. Vereisten waren: bluetooth, mp3-spelertje, camera en mogelijkheid tot syncen van agenda. Ik heb geen enkele ( ! ) gsm in deze categorie gevonden zonder noemenswaardige problemen. Uiteindelijk deze genomen omdat hij met die aanbieding zo goedkoop was. Enig grote nadeel vond ik: het feit dat je geen foto's en filmpjes die je maakt rechtstreeks kan opslaan op je externe geheugen.
BOE
Reg. datum: 08 juli 2007
Reg. datum: 08 juli 2007
Hallo,
Mijn zusje heeft de d900(i) pasgeleden in de badkamer gelegd, echter had ze niet door dat ze hem in een plas water heeft gelegd/ of op een plek waar wat langs is gekomen, de telefoon is dus nat geworden aan de onderkant, Dit is woensdag gebeurd, en sindsdien kan de telefoon wel aan, maar jekan niks intypen, geen enkele knop werkt, alleen de uitknop, dus hij kan alleen aan enuit, al onder de feun geweest, en al een paar dagen laten drogen, poosje in de zon, werkt allemaal niet , is het de moeite om hem open te draaien, anders doe ik dat wel ff, of opsturen? of zou dat teveel kosten.
Mvg, Niek
Mijn zusje heeft de d900(i) pasgeleden in de badkamer gelegd, echter had ze niet door dat ze hem in een plas water heeft gelegd/ of op een plek waar wat langs is gekomen, de telefoon is dus nat geworden aan de onderkant, Dit is woensdag gebeurd, en sindsdien kan de telefoon wel aan, maar jekan niks intypen, geen enkele knop werkt, alleen de uitknop, dus hij kan alleen aan enuit, al onder de feun geweest, en al een paar dagen laten drogen, poosje in de zon, werkt allemaal niet , is het de moeite om hem open te draaien, anders doe ik dat wel ff, of opsturen? of zou dat teveel kosten.
Mvg, Niek
Reg. datum: 19 augustus 2007
Reg. datum: 19 augustus 2007
dag mensen,
ik probeer mijn samsung d900i te updaten (firmware), maar kom er niet echt achter waar ik dat kan doen. Ik heb de samsung PC studio inmiddels geinstalleerd, maar zie daar geen firmware update optie. Op de samsung site vind ik alleen de studio.
any help?
ik probeer mijn samsung d900i te updaten (firmware), maar kom er niet echt achter waar ik dat kan doen. Ik heb de samsung PC studio inmiddels geinstalleerd, maar zie daar geen firmware update optie. Op de samsung site vind ik alleen de studio.
any help?
Naar mijn weten is er geen nieuwe firmware te downloaden. Tenminste niet legaal bij Samsung vandaan.quote:jeroentje schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:20:
dag mensen,
any help?
Beetje late reactie maar goed. Opsturen moet je zelf met je provider regelen, dit kan soms kosteloos zijn maar gezien het probleem zal dit je wel geld kosten Hoeveel? Even je provider bellen, weet je het zo. Zelf opendraaien kan natuurlijk ook maar dan ben je sowieso enige garantie kwijt. Misschien dat je wel wat waterresten kan weghalen maar als het al niet leukt met een fohn en laten drogen geef ik je niet al te veel kans.quote:Niekjuh schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:17:
Hallo,
Mvg, Niek
Ik heb deze telefoon nu een week, en ik weet zeker dat ik die functie ergens ben tegengekomen, ik zal nog even voor je kijken.quote:Taarmen schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:45:
Hey ik heb dit en het vorige topic door gezocht maar ik kon niet vinden of en hoe je anonieme nummers kan blokkeren?
Overigens kom ik niet in het Volume menu?? k heb een D900i Rev 0.4 met firmwareversie ASHD2, maar als ik dat nummer intoets dan gebeurt er gewoon niets, alle andere menu's werken wel gewoon.
Hallo,
Ik heb ook de D900I gekocht en ben er tot nu toe tevreden over.
Nu ben ik aan het kijken of er ook een "navigatie-systeem" op kan.
Nu heb ik het programma Mcguider gevonden maar ik heb het vermoeden dat deze niet werkt op de D900I
Kan iemand dat bevestigen en weet iemand misschien een programma dat wel werkt op dit toestel?
Ik hoor het graag........
Ik heb ook de D900I gekocht en ben er tot nu toe tevreden over.
Nu ben ik aan het kijken of er ook een "navigatie-systeem" op kan.
Nu heb ik het programma Mcguider gevonden maar ik heb het vermoeden dat deze niet werkt op de D900I
Kan iemand dat bevestigen en weet iemand misschien een programma dat wel werkt op dit toestel?
Ik hoor het graag........
Reg. datum: 27 februari 2002
Reg. datum: 27 februari 2002
In mijn net aangeschafte D900i heb ik een SCANDISK Mobile 8GB kaartje geplaatst.
De phone ziet wel dat er een memory card aanwezig is, maar via het menu op de phone is de memory card niet bereikbaar.
Dat 1GB en 2GB wordenondersteund lees ik terug in de handleiding, maar dat grotere memory kaarten niet worden ondersteund is niet terug te vinden. Worden deze kaarten (groter dan 2GB) niet ondersteund.
De phone ziet wel dat er een memory card aanwezig is, maar via het menu op de phone is de memory card niet bereikbaar.
Dat 1GB en 2GB wordenondersteund lees ik terug in de handleiding, maar dat grotere memory kaarten niet worden ondersteund is niet terug te vinden. Worden deze kaarten (groter dan 2GB) niet ondersteund.
Ik meen dat ik onlangs ergens gelezen heb dat de D900i maximaal 2 gig ondersteunt, dus helaas...quote:De Neet schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:50:
In mijn net aangeschafte D900i heb ik een SCANDISK Mobile 8GB kaartje geplaatst.
Dat is ook vrij logisch, aangezien er een MicroSD slot inzit, en niet een microSDHC slot 
Mijn D900 is 1,5 jaar oud en werkt nog steeds prima. Tot voorkort synchroniseerde ik via de bijgeleverde USB-kabel. Sinds een week heb ik een BT-adapter en synchroniseer ik op die manier. Na de eerste keer synchroniseren (geforceerd, pc->phone) staan al m'n afspraken in m'n telefoon twee uur te vroeg.
Ik heb geprobeerd te kijken of het wellicht aan de tijdsinstelling ligt van pc of phone (het is nu namelijk GMT +2 in NL, vanwege de zomertijd). Maar beide staan goed ingesteld en ook in PC Studio kan ik daarover niets vinden. Heeft iemand dit probleem (gehad)? En vooral: hoe kom ik er vanaf??
Ik heb geprobeerd te kijken of het wellicht aan de tijdsinstelling ligt van pc of phone (het is nu namelijk GMT +2 in NL, vanwege de zomertijd). Maar beide staan goed ingesteld en ook in PC Studio kan ik daarover niets vinden. Heeft iemand dit probleem (gehad)? En vooral: hoe kom ik er vanaf??
MoMurdaSquad ♥ [DPC]TeamGrazzie ♥ KletsCows
| AMD Athlon X2 4600+ | Asus A8N-SLi | 4x512MB Corsair | XFX 7900GT 520M | 2x200GB Samsung SATA2 |
Ik heb nu ook al een poos een D900i met een 2Gb kaartje.
Nu kon ik laatst geen foto's maken omdat het geheugen vol zat. Dus ik dacht ik doe dat kaartje even in me reader zodat ik dat micro-sd kaartje leeg haal.
Blijkt alleen het telefoongeheugen vol te zitten.
Kan dat ding geen foto's maken naar het sd kaartje?
Nu kon ik laatst geen foto's maken omdat het geheugen vol zat. Dus ik dacht ik doe dat kaartje even in me reader zodat ik dat micro-sd kaartje leeg haal.
Blijkt alleen het telefoongeheugen vol te zitten.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Nee dus... dat is dus echt dom geweest van Samsung. Ik hoop dat ze dit nog eens met een firmware update fixen, het is echt onhandig om regelmatig van het intern geheugen te moeten overkopiëren naar het SD-kaartje. Dat kaartje heeft zo eigenlijk ook niet veel nut meer.quote:Daywalk3r schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:33:
[..]
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last