Als je in camera modus zit druk je op je linker selectieknop. Dan ga je naar camera-instellingen en sceneprogramma zet je daar op nachtlandschap. Ik vind de stand niet erg sterk maar denk dat dit bedoeld wordt.quote:
Leegte
GoT Index » GSM's » Het Samsung D900(i) Topic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Als je in camera modus zit druk je op je linker selectieknop. Dan ga je naar camera-instellingen en sceneprogramma zet je daar op nachtlandschap. Ik vind de stand niet erg sterk maar denk dat dit bedoeld wordt.quote:Sterretje6 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:45:
Wie kan me zeggen of er een nachtstand op de d900i zit en zo ja, waar ik die kan vinden.
Leegte
Snap er niet echt iets van, maar in de instellingen van beide camera´s (foto en video) heb ik al 100 keer gekeken.quote:Kiwiknaapje schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:51:
[...]
Als je in camera modus zit druk je op je linker selectieknop. Dan ga je naar camera-instellingen en sceneprogramma zet je daar op nachtlandschap. Ik vind de stand niet erg sterk maar denk dat dit bedoeld wordt.
Mijn abbo loopt in januari af, dus ik kan in september al verlengen!!
Na nog weer wat zoeken heb ik het gevonden. EINDELIJK.quote:
Sterretje6 wijzigde dit bericht 05-02-2008 22:18 (18%)
Mijn abbo loopt in januari af, dus ik kan in september al verlengen!!

Een moderator wijzigde dit bericht 20-02-2008 18:13 (2%)
Reden: Aanhef en danken is niet nodig
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
pven wijzigde dit bericht 07-03-2008 23:42 (20%)
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
It ain't a crime.
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Dit kan volgens mij alleen indien ze aannemelijk kunnen maken dat je zelf de schade hebt veroorzaakt, anders is het gewoon garantie.quote:pven schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:13:
Vandaag hebben we bericht ontvangen dat het defect aan de D900i niet onder de garantie valt en derhalve 95,20 euro gaat kosten (men gaat de laadconnector vervangen). Als we dat niet willen, dan zijn we toch nog 25 euro kwijt aan onderzoekskosten EXCLUSIEF verzendkosten.
Erg opvallend dat een toestel van nog geen drie maanden oud dit soort defecten vertoont, ik sta nu al een half uur in de wacht bij Solid Vision, schiet dus niet op.
Wordt vervolgd ...
Wissen van mijn foto's:quote:Xiled schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:55:
Helaas is mijn scherm van mij Samsung D900 kapot en ik heb gekozen om een nokia 6300 aan te schaffen. Wel denk ik eraan om te kijken of iemand hem op marktplaats wilt kopen dan heb ik tenminste nog een kleine vergoeding, echter zit ik wel met een probleem. Er staan een hoop foto's op en ik kan deze niet verwijderen omdat ik natuurlijk niet zie wat ik doe!
Kan iemand mij helpen door de juiste toetsen combinatie door te geven. Ik wil graag al de foto's verwijderen en de foto's uit de downloaded images map.
Ik heb wel bluetooth connection met mijn pc en kon dus alle smsjes al verwijderen, echter kan ik niet de foto's verwijderen. Maar wel zien of ze zijn verwijderd.
GoT Index » GSM's » Het Samsung D900(i) Topic Deel 2
Pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus