Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Sterretje6 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:45:
Wie kan me zeggen of er een nachtstand op de d900i zit en zo ja, waar ik die kan vinden.
Als je in camera modus zit druk je op je linker selectieknop. Dan ga je naar camera-instellingen en sceneprogramma zet je daar op nachtlandschap. Ik vind de stand niet erg sterk maar denk dat dit bedoeld wordt.

Leegte

Ik ben een meid !!

quote:
Kiwiknaapje schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:51:
[...]

Als je in camera modus zit druk je op je linker selectieknop. Dan ga je naar camera-instellingen en sceneprogramma zet je daar op nachtlandschap. Ik vind de stand niet erg sterk maar denk dat dit bedoeld wordt.
Snap er niet echt iets van, maar in de instellingen van beide camera´s (foto en video) heb ik al 100 keer gekeken.

Mijn abbo loopt in januari af, dus ik kan in september al verlengen!!

Ik ben een meid !!

quote:
Na nog weer wat zoeken heb ik het gevonden. EINDELIJK.

Maar het maakt totaal geen verschil. Grrrr! Rot mobiel.

Sterretje6 wijzigde dit bericht 05-02-2008 22:18 (18%)

Mijn abbo loopt in januari af, dus ik kan in september al verlengen!!

Sinds vandaag heb ik deze aangesloten: http://mob-com.nl/images/Universal_Adapter_headset_E900_D800.jpg

Me mp3's spelen prima af op me eigen oordopjes alleen de radio geeft nu alleen maar ruis..
Klopt het dat radio daarmee niet meer werkt ?
Dit is trouwens een D900i

Ik volg al een tijdje dit topic en ik moet zeggen dat ik er veel informatie uit heb gehaald voor mijn D900i! Hiervoor wil ik jullie al 1000 maal bedanken.

Maar ik zit nog met 1 ding wat mij irriteert en kan er niet zo gauw iets over vinden.
Als ik een achtergrond instel van een andere telefoon (bijv. van mn vriendin, een se k800i), liggend (landscape) zeg maar.. dan krijg ik zon uberlelijke grijs gestreepte achtergrond om de rest van de afbeelding (boven en onder) omdat het blijkbaar niet past. Valt hier iets aan te doen? Formaat wijzigen o.i.d.?

Een moderator wijzigde dit bericht 20-02-2008 18:13 (2%)
Reden: Aanhef en danken is niet nodig

Helaas is mijn scherm van mij Samsung D900 kapot en ik heb gekozen om een nokia 6300 aan te schaffen. Wel denk ik eraan om te kijken of iemand hem op marktplaats wilt kopen dan heb ik tenminste nog een kleine vergoeding, echter zit ik wel met een probleem. Er staan een hoop foto's op en ik kan deze niet verwijderen omdat ik natuurlijk niet zie wat ik doe!

Kan iemand mij helpen door de juiste toetsen combinatie door te geven. Ik wil graag al de foto's verwijderen en de foto's uit de downloaded images map.

Ik heb wel bluetooth connection met mijn pc en kon dus alle smsjes al verwijderen, echter kan ik niet de foto's verwijderen. Maar wel zien of ze zijn verwijderd.

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

De D900i van mijn vrouw laadt sinds dit weekend niet meer op. :S

Net hebben we even een nieuwe adapter gehaald, maar ook die laadt niet op. Dit ligt dus duidelijk aan het toestel. Is dit een bekend probleem met dit toestel? Uiteraard gaat dit toestel terug, want het moet gewoon werken.

Update: Samsung is gebeld en de telefoon moet terug worden gestuurd. Dan gaan ze kijken wat er gaande is en laten ze dat binnen een week weten.

pven wijzigde dit bericht 07-03-2008 23:42 (20%)

@wlchris

De koptelefoon die wordt meegeleverd met je toestel fungeerd ook als antenne, dus geen wonder dat je ruis hebt... zonder antenne doet geen enkele radio het :-)

Reg. datum: 20 september 2005

misschien is deze vraag al 100 keer gesteld hoor maar ik heb dus de d900i. maar ik kan geen texten lezen.
overal op internet zie je staan: text vieuwer(wordt,pdf enzo)
maar als ik die op men telefoon zet kan ik hem niet openen
ik weet niet of het te maken heeft met welke map die moet staat maar ik heb hem in de map: ''andere bestanden'' staan(gewoon op de telefoon,niet op de geheugenkaart)

verder nog wat nadeeltjes:
-de acuu gaat nogal snel leeg
-bij mij is die heel erg langzaam als ik de plaatjes die in de images map van men geheugenkaart staat wil bekijken en naar onder wil scrollen
- je kan geen eigen bericht toon instellen.

verder is het wel een mobieltje telefoontje,ben er blij mee.

tip : laat je gsm hele nacht aan de lader , daardoor kun je langer met 1 geladen batterij doen.

grote plaatjes laden langer! verklein ze tot 320x240 voor je ze op de telefoon zet en ze laden sneller.

Reg. datum: 31 augustus 2004

Ik heb net een D900i en ben veel wijzer geworden op dit forum.
Iedereen bedankt hiervoor.
Ik heb echter nog wel een vraag, die al meerdere keren gesteld is.
Het veranderen van het bel volume via de code *# etc.. lukt niet.
De waarde veranderd wel maar het volume blijft het zelfde.
Iemand enig idee?
Tevens, hoe krijg ik dat T-mobile uit mijn display?

Nog een opmerking over de geheugenkaarten.
Als de telefoon/camera etc.. alleen FAT snapt is de max grote 2G
Fat16 16Kb cluster = max 1GB
Fat16 32 Kb cluster = max 2GB
Voor grotere geheugen kaarten moet het betreffende toestel FAT32 ondersteunen.
Kaart altijd eerst in het toestel formateren voordat je hem gaat gebruiken.

mvg

hoe bedoel je bel volume?
als ik lang # indruk gaat die bij mij over naar trillen/geluid
voor volume zit er aan de linkerkand een lang knopje waar je het volume mee bepaald.
tijdens het bellen kan je zo ook het volume van de stem veranderen.
bedoelde je dat?

over dat t-mobile uit je scherm: ik gaat naar instellingen-->display-->textweergave en dan staat er: plaatje van text: en die moet je uit zetten.
dan is de provider naam weg.

nog ff een vraagje van mij:
als standaard achtergrond heb je zo'n thema met zo'n molen.
kan je ook andere thema's voor vinden op internet voor de d900i ?

Ik bedoel dit:

type *#8999*8378#
Selecteer H/W Test.
Selecteer Geluidsinstellingen.
Selecteer Normaal.
"Rx PGA" is het maximale volume. je kan dit wijzigen naar 255
"Rx Vol" hiermee kan je het volume voor elke stap instellen

Deze instelling kan ik inderdaad op deze manier veranderen allen het volume veranderd niet....

Die instelling "plaatje van text" heb ik niet.

Na alles wat ik gelezen heb hier en op andere forums schijnt het niet mogelijk te zijn om het thema te veranderen.

w00ps!

De reden waarom ik dit toestel nooit heb gekocht: het design :r

It ain't a crime.

Het klopt niet helemaal wat ik zeg.

Het volume van de telefoon tijdens een gesprek is aanzienlijk harder nu.
Wat ik echter wil is dat het belvolume, het "overgaan" van de telefoon harder gaat.

iemand een idee?

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Vandaag hebben we bericht ontvangen dat het defect aan de D900i niet onder de garantie valt en derhalve 95,20 euro gaat kosten (men gaat de laadconnector vervangen). Als we dat niet willen, dan zijn we toch nog 25 euro kwijt aan onderzoekskosten EXCLUSIEF verzendkosten. :S

Erg opvallend dat een toestel van nog geen drie maanden oud dit soort defecten vertoont, ik sta nu al een half uur in de wacht bij Solid Vision, schiet dus niet op.

Wordt vervolgd ...

quote:
pven schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:13:
Vandaag hebben we bericht ontvangen dat het defect aan de D900i niet onder de garantie valt en derhalve 95,20 euro gaat kosten (men gaat de laadconnector vervangen). Als we dat niet willen, dan zijn we toch nog 25 euro kwijt aan onderzoekskosten EXCLUSIEF verzendkosten. :S

Erg opvallend dat een toestel van nog geen drie maanden oud dit soort defecten vertoont, ik sta nu al een half uur in de wacht bij Solid Vision, schiet dus niet op.

Wordt vervolgd ...
Dit kan volgens mij alleen indien ze aannemelijk kunnen maken dat je zelf de schade hebt veroorzaakt, anders is het gewoon garantie.

Ik heb dit toestel al bijna 2 jr en een aantal maal laten vallen, maar hij doet het nog steeds perfect!!! :*)
Momenteel heb ik hem ook gemod naar mijn smaak (zoals mp3 als sms-toon instellen) en ik kan jullie zeggen dat mijn D900 nu formidabel werkt!!!

Ik ben dus zeer tevreden over dit toestel _/-\o_

quote:
Xiled schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:55:
Helaas is mijn scherm van mij Samsung D900 kapot en ik heb gekozen om een nokia 6300 aan te schaffen. Wel denk ik eraan om te kijken of iemand hem op marktplaats wilt kopen dan heb ik tenminste nog een kleine vergoeding, echter zit ik wel met een probleem. Er staan een hoop foto's op en ik kan deze niet verwijderen omdat ik natuurlijk niet zie wat ik doe!

Kan iemand mij helpen door de juiste toetsen combinatie door te geven. Ik wil graag al de foto's verwijderen en de foto's uit de downloaded images map.

Ik heb wel bluetooth connection met mijn pc en kon dus alle smsjes al verwijderen, echter kan ik niet de foto's verwijderen. Maar wel zien of ze zijn verwijderd.
Wissen van mijn foto's:
menu->6->1->1->linker softkey->8->2->linker softkey

Wissen van gedownloade foto's:
menu->6->1->2->linker softkey->7->2->linker softkey

En anders doe je een hard-reset:
type *2767*3855#
N.B. al je contacten + data (zoals foto's) worden gewist en alles wordt teruggezet naar de standaardintellingen!!! Kopieer dus je contacten naar je SIM-kaart voordat je gaat resetten!!!
Contactgegevens kopieeren naar SIMkaart:
menu->2->8->2->2->linker softkey->bevestigen (ok-button)

SUCCES!!!

Walks at night 2

Hier stond een TVP.
Nu ga ik lezen en dan komen er mischien vragen

Daywalk3r wijzigde dit bericht 31-03-2008 13:09 (64%)

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Hoi allemaal,
Ik heb een probleem: mijn Samsung d900i geeft aan dat er geen SIMkaart in zit, maar dit is wel het geval! Heb de SIMkaart nog even geprobeerd op een ander toestel (deed het daar wel) en een andere SIMkaart in mijn Samsung gestopt, deze werd ook niet herkend!

Heeft iemand een idee of ik hier zelf iets aan kan doen, of dat 'ie gerepareerd moet worden?
Alvast heel erg bedankt!

Sinds vandaag heb ik ook een Samsung D900i, aangezien m'n SE kapot is gegaan
en deze D900i nu als Vodafone prepaid mooi geprijsd staat voor 119 euro bij een niet nader te noemen winkel. ;)

Dit hele topic heb ik doorgelezen en er staan veel goede en handige onderwerpen in. _/-\o_

Het is voor het eerst dat ik een Samsung heb en dingen die me o.a. opvallen zijn:
- Menu is eigenlijk best eenvoudig en er zijn niet eens zoveel diepgaande instellingen mogelijk.
- Scherm is helder en duidelijk/scherp.
- Geluid is van goede kwaliteit.
- SMS-en is wennen.

Bij de D900i heb ik een Sandisk 2GB microSD kaartje gekocht. Was gewoon een kwestie van kaartje in de tel. stoppen en gaan met die stoofpeer. Geen enkel probleem!

Wat ik mis t.o.v. van de SE... Je kon daar instellen dat de tijd getoond moet worden na het in standby stand (zwart scherm) gaan van de tel. Bij de D900i heb ik geen instelling daarvoor kunnen vinden.?

En wat ik me ook afvraag. Die lipjes die voor de USB en MicroSD sloten zitten, breken die niet snel af? Vind ze er namelijk maar teer uitzien en voelen.

Als het toestel dichtgeschoven is en je drukt de volumeknop naar boven in (aan de zeikant dus) dan zie je een zeer simpel menutje met de tijd groot afgebeeld.

@amboe:
hoe kan je je telefoon modden dan?
ik heb wel gezocht op google en ben wel bij een site uitgekomen met allemaal raare codes zoals:
D900iXEGDA die je kon downloaden.
heb je nergens een tutorial?
ik wil namelijk ook een mp3 als sms toon

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws