Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 16 augustus 2004

Probeer ik mijn Gesprekduur (Oproepenlijst > optie 6) te resetten, moet ik een code invoeren. Wie oh wie weet deze speciale code? Waarom zit er überhaupt een code op. RaaaaR

quote:
NL--Seven schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:49:
Ik ben nu alweer een paar maanden in het bezit van de D900, en ik moet zeggen dat ik heel snel deze telefoon weg doe.
Samsung restrict mij veel te veel met waar ik files in zet en wat ik mag upload/download van/naar mijn telefoon met hun software.
Je kan zelfs niet eens je eigen SMS geluidje bepalen, Ik haak heel snel af bij producten die mij in mijn vrijheid beperken.

Verder is het wel een mooi toestel... maar ja
Die dingen die je wilt, zijn wel mogelijk bij o.a. Sony Ericsson. Ik vond de Samsung U600 ook sexy, maar aan sommige beperkingen ga ik me echt irriteren.

|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|1024 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Tiscali T12 - 12 Mbit|SonyEricsson M600i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|

quote:
Thomasx schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:15:
Probeer ik mijn Gesprekduur (Oproepenlijst > optie 6) te resetten, moet ik een code invoeren. Wie oh wie weet deze speciale code? Waarom zit er überhaupt een code op. RaaaaR
Als je er niks aan veranderd heb: 0000

Reg. datum: 16 augustus 2004

quote:
Jovier schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:30:
[...]
Als je er niks aan veranderd heb: 0000
Heb er niks aan veranderd, maar 0000 werkt niet :S

?
Reg. datum: 23 augustus 2002

quote:
Thomasx schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:18:
[...]

Heb er niks aan veranderd, maar 0000 werkt niet :S
8*0 :)

Er zijn vast al wel meer mensen met dit probleem. Een vriend van mij, die zijn d900 nu ook al erg lang heeft, heeft dezelfde problemen.

Soms krijg ik, wanneer ik mijn contactenlijst probeer te openen: "Pin1 niet toegestaan."
En ik kan nu af en toe ook geen SMSjes meer versturen of ontvangen :S

Aan- en uitzetten lost het gewoonlijk op, maar ik vind het op deze manier erg irritant...

Maar nu lukt het me dus ff helemaal niet meer te SMSen :S Ik heb me telefoon al 10x aan en uitgezet, en ik kan hem ook echt niet missen!!!

"Say 'NO!' to Sweex" | "Met een hamer past alles!" | The answer to all questions... GOOGLE!
TweakerMaps

Fear t3h bird3h ! >:)

quote:
DEVoTi0N schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:20:
Er zijn vast al wel meer mensen met dit probleem. Een vriend van mij, die zijn d900 nu ook al erg lang heeft, heeft dezelfde problemen.

Soms krijg ik, wanneer ik mijn contactenlijst probeer te openen: "Pin1 niet toegestaan."
En ik kan nu af en toe ook geen SMSjes meer versturen of ontvangen :S

Aan- en uitzetten lost het gewoonlijk op, maar ik vind het op deze manier erg irritant...

Maar nu lukt het me dus ff helemaal niet meer te SMSen :S Ik heb me telefoon al 10x aan en uitgezet, en ik kan hem ook echt niet missen!!!
Probleem heb ik ook, lag ligt aan Simkaart.

Trek je sim eens eruit blaas eens (zonder speeksel erin te werken) in het plekje waar de sim inhoort.
En wrijf je simkaart eens schoon :P

Werkt bij mij vaak aardig.

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

Wegpiraat

Om maar even een positieve reactie te geven over de telefoon, ik heb mijn D900 nu sinds half september 2006, dus nu bijna 14 maanden, geen enkel probleem mee gehad. Geen gekraak etc.

quote:
Camiel R schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:27:
Om maar even een positieve reactie te geven over de telefoon, ik heb mijn D900 nu sinds half september 2006, dus nu bijna 14 maanden, geen enkel probleem mee gehad. Geen gekraak etc.
ik heb mijn d900i zo'n maand, en hij kraakt 'all over the place' !

E.

Reg. datum: 06 maart 2004

Kraken e.d. heb ik ook totaal geen last van.. Echter heb ik een probleem met m'n voicemail. Ik heb in het netwerkopties-menu het doorschakelen van spraakoproepen uitgezet en nu ik 'm weer aan wil zetten vraagt ie uiteraard om een nummer. Echter, welk nummer is ook ingeef hij vindt ze allemaal foutief. Iemand die me het juiste nummer kan geven? Het gaat om Vodafone. Of is iedereen voorzien van een eigen voicemailnummer?

Edit: inmiddels via een aantal keer klantenservice bellen de goede persoon te pakken gehad die me het nummer kon melden. Toch bedankt :)

Llewy wijzigde dit bericht 08-11-2007 15:09 (14%)

P0werd by Black Coffee
Reg. datum: 02 augustus 2006

Even een TVP hier wegzetten.. ben erg geinteresseerd in dit topic

"Curiosity killed the cat, but for a while I was a suspect."

quote:
Thomasx schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:15:
8x de 0 of je pin ;)

kon edit niet vinden van daar dubbel :P

Ginz wijzigde dit bericht 16-12-2007 15:50 (10%)

*http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

^ dat is `m :)

Ginz wijzigde dit bericht 16-12-2007 15:51 (80%)

sorry gasten ik ben nog niet eg lang wakker :p
ik lees net dat al is opgelost ;)

*schop*

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe telefoon, en een van de telefoons die mij wel aanspreekt is de d900i. Met een beetje vergelijken kom ik tot de conclusie dat het verschil tussen de u600 en de d900i eigenlijk minimaal is afgezien van de iets slechtere mp3 speler(wat ik niet belangrijk vindt). Echter spreekt de u600 mij op het eerste gezicht qua design niet echt en en de d900i wel. Dan lijkt de keuze dus makkelijk gemaakt, maar helaas, op internet lees ik héél veel over kapotte schermpjes bij d900i's, het hele scherm valt uit, of een deel van het scherm en dat vaak al na 2 weken.

Mijn vraag: kan iemand met ervaring bevestigen of ontkrachten dat het schermpje van de d900i snel kapot gaat?

Anders is de e590 ook nog een mooie optie voor mij, die zal in ieder geval niet snel kapot gaan, maar het grootste nadeel lijkt me het kleine scherm (220x220).

Jazzle wijzigde dit bericht 02-12-2007 16:48 (10%)

* Voorzichtige poging om mijn vraag onder de aandacht te brengen

Ehm,

Ik heb even een vraagje (search in dit topic leverde geen hit op). Ik wil de mijn D900i aan mijn laptop knoppen om via de telefoon te kunnen internetten. Gebruiken als een "ouderwets" modem dus eigenlijk. Is dat uberhaupt mogelijk of moet ik dan een iets ander toestelletje hebben ofzo :?

Vroeg deed ik dat wel met een nokia 6150 via IR (die blauw koelkast)

Enig idee of mogelijkheid ?

etqw & ut3 : shades-nl

heb de D900i nu een paar maand, werkt prima, geen gekraak, geen kapot scherm.

Ik heb de D900 al ruim een jaar en geen problemen ondervonden.

Prima toestel!!! :*)

Mooi :) dan zal ik hem tóch nog even overwegen

@shades, met mijn 3 jaar oude samsung kan dit middels software van de samsung site, denk dat dat bij nieuwere modellen ook wel moet lukken ;)

Edit: net even naar de winkel gegaan, volgens de verkoper "u600 is veel steviger dan d900i, maar u600 gaat er binnenkort uit om helemaal vervangen te worden door de u700. Dus ik zou dan voor u700 gaan" Mja, de u700 heeft hsdpa enzo waar ik toch geen gebruik van ga maken omdat ik daar geen abbo voor heb/wil. Ik heb ook nog even de dummies van de u600 en de d900i vergeleken, de d900i was inderdaad redelijk gammel, maar ik hoop dat dat alleen bij de dummy zo is?

Jazzle wijzigde dit bericht 05-12-2007 15:23 (55%)

Heb mijn D900 nu bijna een jaar en ben er nog zeer tevreden over :) Geen gekraak oid, schuifmechanisme werkt ook zoals dag 1; perfect :)

Mag in febr.2008 m'n abbo verlengen en dan eventueel een nieuwe toestel erbij, maar denk dat ik nog 1 jaar met de D900 doe en nu kies voor een SIM-only verlenging; scheelt toch weer aardig wat kosten per maand. Toestel werkt nog prima namelijk.

Soldier
Reg. datum: 22 februari 2005

quote:
rickertsnaak schreef op donderdag 06 december 2007 @ 22:52:
Heb mijn D900 nu bijna een jaar en ben er nog zeer tevreden over :) Geen gekraak oid, schuifmechanisme werkt ook zoals dag 1; perfect :)

Mag in febr.2008 m'n abbo verlengen en dan eventueel een nieuwe toestel erbij, maar denk dat ik nog 1 jaar met de D900 doe en nu kies voor een SIM-only verlenging; scheelt toch weer aardig wat kosten per maand. Toestel werkt nog prima namelijk.
Draag je de telefoon ook in je broekzak en geen last van scheurende schermen?

Koning der goede argumentatie

quote:
Jazzle schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:42:
Edit: net even naar de winkel gegaan, volgens de verkoper "u600 is veel steviger dan d900i, maar u600 gaat er binnenkort uit om helemaal vervangen te worden door de u700. Dus ik zou dan voor u700 gaan" Mja, de u700 heeft hsdpa enzo waar ik toch geen gebruik van ga maken omdat ik daar geen abbo voor heb/wil. Ik heb ook nog even de dummies van de u600 en de d900i vergeleken, de d900i was inderdaad redelijk gammel, maar ik hoop dat dat alleen bij de dummy zo is?
Typisch.... ik wil ook mijn D900 vervangen/repareren en stond ook naar de U600 te kijken maar mij werd het anders verteld.
Zo zou de D900 juist steviger zijn dan de U600. Dus dat de U600 van zwakker plastic is gemaakt. Ook zou de U600 het nadeel hebben dat deze geen "c-knop" heeft maar dat deze onder de "ophang-knop is geplaatst". Dus als je in een sms te lang aan het wissen bent ben je heel je sms kwijt omdat de mobiel denkt dat je af wilt sluiten in plaats van wilt editen. Ook zouden de touch-toetsen van de U600 niet je van het zijn, wel beter als die van de E900 maar nog steeds niets beter dan de gewone knoppen op een D900.

En over dat de U700 de opvolger is van de U600 is deels waar. De U700 is een model met meer functies dan de U600 maar is zeker niet de opvolger. De U600 is de opvolger van de E900 en de D900, want functionaliteiten van beide toestellen vind je terug in de U-serie. De U700 heeft echter ook wat mindere kanten zoals het draaiwieltje waarmee je nu moet navigeren.

Maar dat allemaal terzijde.

Want ik heb mijn D900 nu net een jaar en nu komen de problemen:
Ten eerste gaat het open en dicht schuiven stroever dan in het begin terwijl dit mechanisme juist lammer hoort te worden. Ik heb er niet echt last van maar als ik met de mobiel van een klasgenoot aan het spelen ben (een D390) merk ik toch wel dat er iets niet goed is met mijn D900.
Ook zit er vocht achter mijn scherm. Nu kan ik het scherm laten vervangen voor ¤70. Maar dan nu de vraag: hoe groot is de kans dat het vocht niet goed uit mijn mobiel wordt gehaald en dat er na verloop van tijd weer nieuwe plekken op het scherm komen? Want ik wil best ¤70 uitgeven als mijn D900 dan weer helemaal beter wordt. Maar als de kans er is dat de problemen terug komen ga ik toch liever voor een nieuwe U600 (in het zwart) voor ¤219...

PS3 60GB (250GB) --> PSN-ID: FeaR1986 || Xbox 360 Elite --> Xbox Live Gamertag: FeaR1986

ik heb mijn d900 ondertussen besteld, de u600 kon mij toch niet overtuigen.
Zal laten weten wat ik ervan vindt zodra ik 'm binnen heb.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws