Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung D900(i) Topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 april 2007

Heb inmiddels de telefoon terugontvangen en hij kraakt niet meer :) Ook even een 2GB microSD kaart gekocht en alles werkt soepel.

Gaat bestanden uitwisselen sneller via Bluetooth of via USB?

Reg. datum: 07 oktober 2007

Ik heb dus ook een D900i en ben er tevreden over qua uitstraling etc :) kan alleen nog niet bellen omdat Hi wat aan het kloten is. Het bekende Beperkte service verhaal enzovoorts...

Maar ik ben nu wat aan het pielen met de achtergronden.. Ik wil het plaatje volledig zien op mijn scherm en niet die domme blauwe balken erbij aan de boven en onder kant. Ik had in topic 1 al iets gelezen over 240x320 maar dat helpt ook niet echt ? Of resize ik de dingen misschien verkeerd ?

http://www.pimpjeprofiel.com/online-foto-resize.php

Hier heb ik mijn wallpapers zitten resizen alleen niks lukt op me telefoon :( Ik heb wel 1 foto van me vriendin achterop die wel volledig is (800x600) gemaakt met haar E900.. Als ik dan mijn eigen wallpaper wil resizen naar 800x600 nog steeds die domme blauwe balken!

Wat doe ik verkeerd? en hoe moet het dan wel :X ?

Who's General Failure?

quote:
Jovier schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:25:
Heb inmiddels de telefoon terugontvangen en hij kraakt niet meer :) Ook even een 2GB microSD kaart gekocht en alles werkt soepel.

Gaat bestanden uitwisselen sneller via Bluetooth of via USB?
bij usb heb ik 500MB in 20min overgezet (dit is waarschijnlijk sneller dan dat je met bluetooth kan halen)

It said "Insert disk 3..." but only 2 fit.

Je moet wel rezisen naar 240x320 het werkt bij mij wel gewoon.

Doe het op http://resizepic.com/ dan heb je geen Pimpjeprofiel.nl teksten eronder.

Reg. datum: 14 februari 2007

Heeft er iemand al uitgezocht of navigatie op de d900 mogelijk is (bv dmv nav4all software ?) Het schijnt bij de D600 wel mogelijk te zijn en de d600 d900 verschillen toch niet veel van elkaar ?
Ik zelf heb geen bluetooth gps ontvanger en het zou dus zonde zijn als ik het koop en het werkt vervolgens niet, dus mischien kan iemand met een gps ontvanger het uitproberen of het werkt ?
Als er navigatie mogelijkheid op kan dan zou dat de telefoon helemaal compleet maken _0_

Reg. datum: 19 januari 2004

quote:
freestyler2 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:30:
Heeft er iemand al uitgezocht of navigatie op de d900 mogelijk is (bv dmv nav4all software ?) Het schijnt bij de D600 wel mogelijk te zijn en de d600 d900 verschillen toch niet veel van elkaar ?
Ik zelf heb geen bluetooth gps ontvanger en het zou dus zonde zijn als ik het koop en het werkt vervolgens niet, dus mischien kan iemand met een gps ontvanger het uitproberen of het werkt ?
Als er navigatie mogelijkheid op kan dan zou dat de telefoon helemaal compleet maken _0_
Het enige wat ik geinstalleerd krijg is Falk route. Hier heb je geen GPS voor nodig, dus het zal meer een routebeschrijving zijn. Geen realtime navigatie dus.

Nav4all krijg ik niet aan de praat.

Wesnam wijzigde dit bericht 10-10-2007 10:22 (7%)

biertje?

Yep
Reg. datum: 30 november 2000

Even wat vragen voor D900i bezitters:
1. Als je een sms verstuurd, kun je dan enkel het nummer bij je contacten kiezen dat als gsm nummer aangegeven is of kun je elk nummer kiezen?
2. Is het mogelijk om afspraken in je agenda te zetten met alarm zodat je op een bepaald tijdstip gewaarschuwd wordt?
3. Is het mogelijk de geboortedatum in te vullen bij een contact en komt deze dan ook als verjaardag in de calender/agenda terecht?
4. Kun je de achtergrond zelf instellen?
5. Is het mogelijk theme's via internet te downloaden en erop te zetten?
6. Als je wil bellen of een sms versturen krijg je dan de standaard contactlijst of krijg je een lijst met de meest gekozen contacten (zoals bij SE) ?
7. Iemand deze batterij al geprobeerd: ebay link. Die is sterker dan de standaard batterij en zou wat langer mee moeten gaan.

PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats

huh ?
Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Frijns.Net schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:34:
Even wat vragen voor D900i bezitters:
1. Als je een sms verstuurd, kun je dan enkel het nummer bij je contacten kiezen dat als gsm nummer aangegeven is of kun je elk nummer kiezen?
2. Is het mogelijk om afspraken in je agenda te zetten met alarm zodat je op een bepaald tijdstip gewaarschuwd wordt?
3. Is het mogelijk de geboortedatum in te vullen bij een contact en komt deze dan ook als verjaardag in de calender/agenda terecht?
4. Kun je de achtergrond zelf instellen?
5. Is het mogelijk theme's via internet te downloaden en erop te zetten?
6. Als je wil bellen of een sms versturen krijg je dan de standaard contactlijst of krijg je een lijst met de meest gekozen contacten (zoals bij SE) ?
7. Iemand deze batterij al geprobeerd: ebay link. Die is sterker dan de standaard batterij en zou wat langer mee moeten gaan.
1. Je kunt elk nummer kiezen :? Gewoon een nummer intoetsen maar je kan er ook eentje uit de contacten kiezen (persoonlijk vind ik dit een minpuntje want dat in nogal omslachtig. Je kan namelijk meer dan 1tje invoeren .
2. Als je een afspraak-item aan je agenda toevoegd dan kan je een alarm instellen die x minuten voor een bepaalde tijd af moet gaan
3. Ja, als je op de verjaardag gaan staan doe dan opties -> opslaan in agenda
4. Ja. Instellingen -> Display -> Achtergrond. Dit is dan wel statisch (geen thema)
5. Geen idee
6. Als je het groene telefoontje indruk krijg je de laatst gebelde contacten. Druk je op contacten krijg je euh... contacten :+
7. Ik heb geen probs met mn batterij. Van mij inmiddels al 5 dagen niet opgeladen (maar ik gebruik em ook niet heel intensief voor mp3 ed). Ben je niet bang dat je telefoon dan ik je smoel ontploft ?

shades wijzigde dit bericht 10-10-2007 20:24 (4%)

[etqw, ut3, cod4 : shades-nl] [xfire:shadesnl]

Yep
Reg. datum: 30 november 2000

Bedankt voor de antwoorden.

Bij 1 bedoel ik gewoon elke nummer uit je contacten lijst, en ook elk willekeurig nummer bij 1 contact.
Ik neem tenminste aan dat je meerdere telefoonnummers bij een contact kunt invullen?

Batterij ontploffen.... tja, die kans is er altijd.
Zelfs de merk batterijen worden regelmatig terug geroepen dus dat kan altijd gebeuren.

Frijns.Net wijzigde dit bericht 10-10-2007 20:34 (36%)

PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats

Ik ben een meid !!
Reg. datum: 09 juli 2005

Ik heb Phone Explorer geïnstalleerd (onderdeel van Samsung PC Studio), maar ik heb een probleempje. Ik wil graag muziek overzetten, dat gaat prima, maar nou zegt ie inene dat ik geen ruimte meer heb op mijn mobiel. Heb g** een 1 GB kaart erin zitten, had pas 8 nummers gehad!

Hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat PE die kaart ziet? Ik zie het nl nergens in de opties of dergelijk van PE staan.

EDIT: Ik kan mijn mobiel niet meer uitzetten! :| Als ik dat doe, dan komt dat afsluitscherm + muziekje en dan word het scherm zwart. Zou je denken dat ie uit is he? Maar als ik dan kort op het rode telefoontje druk, dan start ie alweer op.

En als ie leeg is door de batterij hetzelfde, alleen dan start ie niet meer op, maar blijf ik dat afsluit scherm + muziekje zien/horen, en elke keer erna word ie weer zwart van scherm. Druk ik weer op het rode hoorntje, dan krijg ik weer aflsuitscherm + muziekje en word ie daarna weer zwart.

Wie heeft dit ook.

Sterretje6 wijzigde dit bericht 11-10-2007 13:18 (41%)
Reden: Mijn mobiel wil niet meer uit, erbij gezet.

Heb een Samsung F480 en een iTouch!

D900i
Reg. datum: 19 augustus 2004

Klopt het echt dat je maar 4 geluiden voor een inkomend sms-bericht kan instellen? En dus geen andere mp3'tjes bijvoorbeeld? Heb nergens in dit topic een concreet antwoord gevonden.

Alvast bedankt

quote:
Sterretje6 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:39:
Ik heb Phone Explorer geïnstalleerd (onderdeel van Samsung PC Studio), maar ik heb een probleempje. Ik wil graag muziek overzetten, dat gaat prima, maar nou zegt ie inene dat ik geen ruimte meer heb op mijn mobiel. Heb g** een 1 GB kaart erin zitten, had pas 8 nummers gehad!

Hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat PE die kaart ziet? Ik zie het nl nergens in de opties of dergelijk van PE staan.

EDIT: Ik kan mijn mobiel niet meer uitzetten! :| Als ik dat doe, dan komt dat afsluitscherm + muziekje en dan word het scherm zwart. Zou je denken dat ie uit is he? Maar als ik dan kort op het rode telefoontje druk, dan start ie alweer op.

En als ie leeg is door de batterij hetzelfde, alleen dan start ie niet meer op, maar blijf ik dat afsluit scherm + muziekje zien/horen, en elke keer erna word ie weer zwart van scherm. Druk ik weer op het rode hoorntje, dan krijg ik weer aflsuitscherm + muziekje en word ie daarna weer zwart.

Wie heeft dit ook.
Dat van pc studio komt doordat je het op je telefoon nog moet verplaatsen naar de geheugenkaart want hij zet het eerst in het standaard geheugen.

Ik heb zelf inmiddels mijn tweede toestel ontvangen en vond hem aan het begin super, helemaal geen speling etc in de behuizing. Nu na 6 dagen denk ik er wel anders over; de zijkanten kraken, het schermpje kraakt en het gedeelte tussen de navigatietoetsen en het schermpje kraakt.

Ik ben nu van plan een Nokia 6300 te kopen omdat ik weet dat Nokia een goed en robuust merk is en dat kan ik nu niet van Samsung zeggen...

Reg. datum: 14 februari 2007

quote:
Wesnam schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:19:
[...]

Het enige wat ik geinstalleerd krijg is Falk route. Hier heb je geen GPS voor nodig, dus het zal meer een routebeschrijving zijn. Geen realtime navigatie dus.

Nav4all krijg ik niet aan de praat.
Hey is Falk Route niet ongeveer hetzelfde als Google maps Mobile ? ( oftewel dat er verbinding word gemaakt via GPRS en het dus geld kost ... ( en voor mij als prepaid gebruiker is dat beetje te duur )
Maar binnenkort komt volgens mij voor de D600 software zodat je er navigatie op kan zetten misschien is het dan ook wel mogelijk met de D900 aangezien de D600 en D900 niet veel van elkaar afwijken....

Maar please mensen blijf proberen voor navigatie op de D900 dat zou de telefoon helemaal compleet maken _/-\o_

Ik ben een meid !!

quote:
Sterretje6 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:39:

EDIT: Ik kan mijn mobiel niet meer geheel uitzetten! :| Als ik dat doe, dan komt dat afsluitscherm + muziekje en dan word het scherm zwart. Zou je denken dat ie uit is he? Maar als ik dan heel kort op het rode telefoontje druk, dan start ie alweer op. :|

En als de batterij leeg is hetzelfde, alleen dan start ie niet meer op, maar blijf ik dat afsluit scherm + muziekje zien/horen, en elke keer erna word ie weer zwart van scherm. Druk ik weer op het rode hoorntje, dan krijg ik weer aflsuitscherm + muziekje en word ie daarna weer zwart. Enz.

Wie heeft dit ook????

Dit is niet iets om mee terug te gaan, maar wel vervelend dus.

huh ?
Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Jovier schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:51:
[...]
Dat van pc studio komt doordat je het op je telefoon nog moet verplaatsen naar de geheugenkaart want hij zet het eerst in het standaard geheugen.

Ik heb zelf inmiddels mijn tweede toestel ontvangen en vond hem aan het begin super, helemaal geen speling etc in de behuizing. Nu na 6 dagen denk ik er wel anders over; de zijkanten kraken, het schermpje kraakt en het gedeelte tussen de navigatietoetsen en het schermpje kraakt.

Ik ben nu van plan een Nokia 6300 te kopen omdat ik weet dat Nokia een goed en robuust merk is en dat kan ik nu niet van Samsung zeggen...
Wat doe je er dan mee ???
Ik heb em nu een week of drie geloof ik en hij is nog net zo nieuwe als de eerste dag :?

[etqw, ut3, cod4 : shades-nl] [xfire:shadesnl]

Weet iemand van welke telefoon het mp3geluid zonder oortjes het beste is?

Nokia 6300
Samsung D900i
SE W880i

quote:
poekman schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 20:39:
Klopt het echt dat je maar 4 geluiden voor een inkomend sms-bericht kan instellen? En dus geen andere mp3'tjes bijvoorbeeld? Heb nergens in dit topic een concreet antwoord gevonden.

Alvast bedankt
Klopt

quote:
Jovier schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:23:

Nokia 6300
Samsung D900i
SE W880i
Want ik heb gehoord dat de W880i geen geweldig geluid heeft...

Nokia 6300
Samsung D900i
SE W880i

Jovier wijzigde dit bericht 15-10-2007 22:25 (18%)

Reg. datum: 06 juli 2007

Hey mensen,

Ik heb al een tijdje een d900, maar ik heb eens een keer op een website gelezen hoe je via bluetooth of een kabel java spellen op een d900 kan zetten (zonder gebruik te maken van een andere firmware). Maar nu werkt die site dus niet meer. Kan iemand mij vertellen hoe je dit doet, of mij een andere site geven waar het ook op staat? Alvast bedankt.

Reg. datum: 16 augustus 2004

Heeft iemand al eens geprobeerd via Samsung PC Studio zijn/haar adresboek te exporteren? Bij mij lijkt hij te exporteren, maar als ik het bestandje probeer te openen laat hij niks zien. Meer mensen hier last van? Is er misschien een andere manier om je adresboek op je computer te zetten?

Alvast bedankt!

Ik ben een meid !!

Ik heb trouwens het plasticje wat op het scherm zit erop laten zitten, als een soort van screenprotector. Ik weet natuurlijk dat echt screenprotectors wel iets dikker zijn, maar dit houd toch best wel wat tegen denk ik, qua krasjes. ;)

quote:
Sterretje6 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:21:
Ik heb trouwens het plasticje wat op het scherm zit erop laten zitten, als een soort van screenprotector. Ik weet natuurlijk dat echt screenprotectors wel iets dikker zijn, maar dit houd toch best wel wat tegen denk ik, qua krasjes. ;)
Alleen ziet het er voor geen meter uit vind ik zelf..

Ik ben een meid !!

Ik zie er helemaal niks van, geen bubbeltjes of iets uitsteken, helemaal niks. :P

Reg. datum: 01 februari 2003

Ik ben nu alweer een paar maanden in het bezit van de D900, en ik moet zeggen dat ik heel snel deze telefoon weg doe.
Samsung restrict mij veel te veel met waar ik files in zet en wat ik mag upload/download van/naar mijn telefoon met hun software.
Je kan zelfs niet eens je eigen SMS geluidje bepalen, Ik haak heel snel af bij producten die mij in mijn vrijheid beperken.

Verder is het wel een mooi toestel... maar ja

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: