Reg. datum: 06 september 2007
Het Samsung D900(i) Topic Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 3
Nee, geen geld voor (en al had ik het geld wel....). Sommigen lijken niet te begrijpen dat iemand foto's van een mobiel wel goed genoeg vind. Ik ben superblij met de foto's van mij SE w800i met 'maar' 2.0 (!) MP camera! Ze zijn super.quote:BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:14:
[...]
Misschien moet je eens een Canon 400d overwegenno offence, we hebben het nog steeds over een telefoon. Je kunt beter een goede telefoon kopen en bijv. een goede compactcamera erbij voor de mooie foto's. Want laten we wel wezen, uit een mobieltje (zelfs die met 'goeie' camera) komt nog steeds geen fraaie foto. En zeker niet uit een D900i, als ik de recensies mag geloven.
En ik heb een schitterende foto gezien van de D900i, echt dat ik dacht: Wauw! Die mensen die wat aan te merken hebben over de fotokwaliteit van D900i, zijn in mijn ogen een stelletje zeikerds (sorry hoor).
Oke, die vent van nieuwemobiel.nl die kan gewoon echt GEEN foto's maken. En daardoor denken mensen: bah wat een slechte camera. Als hij nou eens wat meer zijn best deed, en de foto's op een normale grootte op nieuwemobiel.nl neerplurt, zijn er vast een stuk minder die zeuren.
Heb een Samsung F480 en een iTouch!
Kan ik mijn oude mobieltje (SE w800i) inruilen bij T-mobile shop, en krijg ik dan iets van korting op de D900i?
Dus het geld wat zij voor mijn oude mobieltje zouden willen geven van de D900i af?
Een collega van me die dacht dat dat wel zou kunnen. Zou wel fantastisch zijn!
Alleen zei die collega ook: "Als je in een shop verlengt bieden zij jou een mobieltje aan." Maar ik heb altijd zelf gezegd welke ik wil, want hoe groot is de kans nou dat zij me een D900i aanbieden??? (Mijn vraag is dus eigenlijk: Je mag toch zeker zelf kiezen welk mobieltje je wilt bij je verlenging??) Toen hij dat zei, schoot ik nl heel even in paniek. LoL.
Een collega van me die dacht dat dat wel zou kunnen. Zou wel fantastisch zijn!
Alleen zei die collega ook: "Als je in een shop verlengt bieden zij jou een mobieltje aan." Maar ik heb altijd zelf gezegd welke ik wil, want hoe groot is de kans nou dat zij me een D900i aanbieden??? (Mijn vraag is dus eigenlijk: Je mag toch zeker zelf kiezen welk mobieltje je wilt bij je verlenging??) Toen hij dat zei, schoot ik nl heel even in paniek. LoL.
zoek op google!quote:bobsoponsolonso schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:55:
dus dat probleem is er en nu dit: kan je spelletjes op de d900 zetten? volgens mij wel maar het zit dus met firmware. jad. en jar files heb ik al.. die heb je allebij nodig... en dan? please een heldere makkelijk manier (liefs in stappen) hoe je het kan doen... en aub niet aankomen met zoek op google ofzo want anders zou ik het hier toch niet posten DANKE!
Ik heb een tijdje terug al het een en ander geprobeerd om wat spelletjes erop te zetten maar tot op heden is het nog steeds niet gelukt. Kan er ook heel weinig over vinden op internet, dus ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is.
Hmm vind wel een aantal dingetjes zoals
http://www.expansys.com/ft.aspx?k=73184&page=1
ga het zo ff proberen.
sajoku wijzigde dit bericht 09-09-2007 14:32 (7%)
* Sterretje6 is nu ook de trotse eigenaresse van een Samsung D900i *

Sterretje6 wijzigde dit bericht 12-09-2007 17:55 (7%)
Reg. datum: 10 september 2002
Gefeliciteerd :-)
Heb er ook 1 sinds een week, die Hi aanbieding van 12,95 , had dure KPN prepay, kwa kosten zat ik daarmee al aan de 8 a 9 euri per maand, dus voor 4 euro meer kan ik nu véél meer bellen en sms-en en heb nieuw toestel :-)
En geen gedoen met 1 jaar korting en dan vol tarief, gewoon 24x 12,95
Een D900i kost iets van 240 euri los, dus eigenlijk bel ik nu voor 2,95 per maand :-)
En ook nog eens 15 smsjes en 15 mmsjes gratis per week via de Hi website. Hoe krijg ik dat ooit op? LOL
Trouwens? Snellere camera? Hoe tering langzaam was die D900 wel niet dan??
Als ik op de OK knop drukt gaat ie eerst scherpstellen en dan afdrukken, duurt wel 1 sekonde. Hoezo snel? :-)
Heb er ook 1 sinds een week, die Hi aanbieding van 12,95 , had dure KPN prepay, kwa kosten zat ik daarmee al aan de 8 a 9 euri per maand, dus voor 4 euro meer kan ik nu véél meer bellen en sms-en en heb nieuw toestel :-)
En geen gedoen met 1 jaar korting en dan vol tarief, gewoon 24x 12,95
Een D900i kost iets van 240 euri los, dus eigenlijk bel ik nu voor 2,95 per maand :-)
En ook nog eens 15 smsjes en 15 mmsjes gratis per week via de Hi website. Hoe krijg ik dat ooit op? LOL
Trouwens? Snellere camera? Hoe tering langzaam was die D900 wel niet dan??
Als ik op de OK knop drukt gaat ie eerst scherpstellen en dan afdrukken, duurt wel 1 sekonde. Hoezo snel? :-)
Reg. datum: 12 september 2007
Even een vraagje waarover ik nog geen info heb kunnen vinden.
Kan je je D900 flashen met de D900i firmware zodat je daarna bijvoorbeeld de radio functie hebt?
Misschien een hopeloze vraag, maar ik wilde hem toch gesteld hebben.
Kan je je D900 flashen met de D900i firmware zodat je daarna bijvoorbeeld de radio functie hebt?
Misschien een hopeloze vraag, maar ik wilde hem toch gesteld hebben.
Reg. datum: 24 januari 2000
Reg. datum: 24 januari 2000
denk je dat die firmware dan opeens hardware in je telefoon tovert ofzo? 
Zou kunnen dat die hardware er al in zit, maar dat die geactiveerd moet worden door bijv. de andere firmware.quote:ScuL schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:58:
denk je dat die firmware dan opeens hardware in je telefoon tovert ofzo?
Reg. datum: 14 januari 2007
Reg. datum: 14 januari 2007
Hoi heb al een hele tijd een d900 bevalt op zich verder prima.
Ben alleen laatst een paar dagen naar duitsland geweest en sindsdien geeft die geen +31 meer voor mijn nummers door dus krijg ik alleen nog maar een nummer en niet de naam van degene wie me belt kan dit dan wel oplossen door voor iedere naam een 2 de nummer in te geven zonder +31 er voor en gewoon 06 maar is zeer irritant.
Weet iemand hier een oplossing voor bij de tmobile shop wisten ze het ook niet.
Ben alleen laatst een paar dagen naar duitsland geweest en sindsdien geeft die geen +31 meer voor mijn nummers door dus krijg ik alleen nog maar een nummer en niet de naam van degene wie me belt kan dit dan wel oplossen door voor iedere naam een 2 de nummer in te geven zonder +31 er voor en gewoon 06 maar is zeer irritant.
Oplossing: leestekens gebruikenquote:Miwest schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:10:
Hoi heb al een hele tijd een d900 bevalt op zich verder prima.
Volgens mij heb je dus in je adresboek voor ieder nummer +31 staan, en dat wordt niet opgepikt? Vreemd, maar je zou het eens met 0031 kunnen proberen.
www.digitalracing.nl
Reg. datum: 08 april 2007
Tot hoever kan je de D900i maximaal uitbereiden in geheugen? Is 4GB mogelijk?
Ik dacht het niet Jovier, maar goed ik ben maar een leek. Volgens mij kun je dmv googlen ook opzoeken of de D900(i) dit ondersteund.
Hij schuift wel moeilijk open zeg.
Mijn D500 ging een stuk makkelijker. En ik heb ook vaak dat ik de knopjes eronder indruk bij het openen. En ik heb kleine handjes!
Hij schuift wel moeilijk open zeg.
Nog even hierover: niet alleen Typhone biedt de 900i in twee kleuren aan, bij de Media Markt hebben ze ook een zwarte 900i (althans, als ik het bordje ernaast mag geloven, staat op het toestel zelf ergens een type aanduiding zoals bij Nokia?).quote:Muthas schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:48:
[...]
Voor zover ik weet is de zwarte de D900, en de grijze/metalic de D900i, met vooral een snellere camera en wel een FM radio, laatste is de beste die je kan nemen (behalve als je veel liever een zwarte wil)
www.digitalracing.nl
een vriendinn van mij heeft een zwarte D900 , die voelt rubberachtig aan aan de achterkant.
Als ik overal de websites meot geloven is er geen zwarte D900i , die is alleen te krijgen met de chrome-achtige look aan de voorkant en hardplastic achterkant, die glad is. Vind ik wel prettig, de gsm glijd dan zo lekker makkelijk mijn broekzak in
Als ik overal de websites meot geloven is er geen zwarte D900i , die is alleen te krijgen met de chrome-achtige look aan de voorkant en hardplastic achterkant, die glad is. Vind ik wel prettig, de gsm glijd dan zo lekker makkelijk mijn broekzak in
Dan zijn er nu dus in elk geval twee winkels die het mis hebben?quote:freddievtb schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:29:
een vriendinn van mij heeft een zwarte D900 , die voelt rubberachtig aan aan de achterkant.
www.digitalracing.nl
Kan ik beter voor een D900i of voor een Nokia 6300 gaan als ik hem wil gebruiken als mp3speler. Zeg nou niet koop een iPod ofzo, want ik wil er ook mee kunnen bellen en wil geen 30 apparaten op zak hebben.
Het schijnt dat de D900 niet zo'n erg fijne MP3 speler heeft. Je kunt niet zonder meer mappen afspelen, je moet elke keer zelf een playlist samenstellen heb ik begrepen. Sony Ericssons zijn er wel geschikt voor, hebben bovendien een prima geluidskwaliteit.quote:Jovier schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:21:
Kan ik beter voor een D900i of voor een Nokia 6300 gaan als ik hem wil gebruiken als mp3speler. Zeg nou niet koop een iPod ofzo, want ik wil er ook mee kunnen bellen en wil geen 30 apparaten op zak hebben.
www.digitalracing.nl
Heb inmiddels een contract bij Hi afgesloten en daarbij een D900i gratis gekregen.. hopen dat ie snel komt!quote:BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:09:
[...]
Het schijnt dat de D900 niet zo'n erg fijne MP3 speler heeft. Je kunt niet zonder meer mappen afspelen, je moet elke keer zelf een playlist samenstellen heb ik begrepen. Sony Ericssons zijn er wel geschikt voor, hebben bovendien een prima geluidskwaliteit.
Wat ik heb gedaan, ik heb werkelijk geen idee, maar ik heb dus inene mijn T9 woordenboek bij sms niet meer. Ik heb mijn HELE mobiel afgezocht, maar ik heb nergens de optie gevonden om T9 aan te zetten!!!
Wie kan me helpen, ben ergens anders, dus heb mijn handleiding niet binnen handbereik.
En net tijdens het bekijken van een gemaakt filmpje waarin ik rustig langs een auto loop, merkte ik dat hij ontzettend wiebelt, niet meer normaal. Het lijkt wel alsof het scherm vloeibaar word! Zo erg is het. Of dat ie zwemt ofzo. Iig heel irritant.
En net tijdens het bekijken van een gemaakt filmpje waarin ik rustig langs een auto loop, merkte ik dat hij ontzettend wiebelt, niet meer normaal. Het lijkt wel alsof het scherm vloeibaar word! Zo erg is het. Of dat ie zwemt ofzo. Iig heel irritant.
Sterretje6 wijzigde dit bericht 16-09-2007 21:25 (5%)
Download een handleiding op de Samsung site.quote:Sterretje6 schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:26:
Wat ik heb gedaan, ik heb werkelijk geen idee, maar ik heb dus inene mijn T9 woordenboek bij sms niet meer. Ik heb mijn HELE mobiel afgezocht, maar ik heb nergens de optie gevonden om T9 aan te zetten!!!![]()
![]()
Wie kan me helpen, ben ergens anders, dus heb mijn handleiding niet binnen handbereik.
En net tijdens het bekijken van een gemaakt filmpje waarin ik rustig langs een auto loop, merkte ik dat hij ontzettend wiebelt, niet meer normaal. Het lijkt wel alsof het scherm vloeibaar word! Zo erg is het.
Wat een debiele mobiel.
Heb het al gevonden. Ben inmiddels thuis en heb de handleiding gepakt.
slechte, ze gaan ook zeldzaam snel kapot (ervaringen servicedesk mediamarktquote:Jovier schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:15:
Kan iemand me vertellen welke oortjes je erbij krijgt?
always upgrading.
bij een winkel in zwolle hebben ze voor een paar euro een heel klein kabeltje met plugje voor de D900i aan 1 kant en een contra-cinch plugje aan de andere, kun je zo je goeie koptel.oortjes aansluiten! 
Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last