Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
whaha :P

k vroeg of die aangepaste firmware in het engels is ..
of is het gewoon duits zoals die site?

Ik ben een meid !!

Ik wil in de winkel van T-mobile gaan verlengen. Dan kun je nl al 4 maanden van tevoren verlengen! _/-\o_
Maar ik wil absoluut geen branded toestel! Als ik zeg: "Ik wil de gewone Samsung D900 bij mijn (1-jairge) verlenging, dus geen t-mobile zooi erop", krijg ik die dan gewoon? Het is toch niet zo dat ze persé een branded toestel moeten geven omdat je toevallig T-mobile klant bent en in hun winkel komt verlengen? 8)7

EDIT: En anders weet ik nog wel een truukje om toch een gewone D900 te krijgen. Ik krijg altijd wat ik wil. 8)

Sterretje6 wijzigde dit bericht 01-09-2007 22:24 (18%)

Heb mijn Vodafone abbo opgezegd! Nog 5 maanden en ik heb een iPhone 3G!!

Ik ben een meid !!

Niemand die dit weet?

Fear t3h bird3h ! >:)

Ik heb bij Vodafone een unbranded gekregen, alleen simlocked...
Weet nite wat eraan te branden valt verder... Of waar ze dat willen doen bij T-Mobile... (weinig ruimte erop nmlk :P)

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

quote:
BaBoOn schreef op zondag 02 september 2007 @ 01:24:
Ik heb bij Vodafone een unbranded gekregen, alleen simlocked...
Weet nite wat eraan te branden valt verder... Of waar ze dat willen doen bij T-Mobile... (weinig ruimte erop nmlk :P)
Aangepaste ringtones /wallpapers en thema's enzovoort En dat logo-tje krijgen ze er wel ergens op hoor ;)

is er nog een betere aanbieding te vinden dan op www.hi.nl voor de d900i?

Helemaal lijp.
Reg. datum: 18 december 2005

13e per maand, 2j? Denk het niet, moet je trouwens wel snel zijn, actie loopt tot morgen 12 uur. Twijfel zelf om hem te gaan bestellen, maar moet dus wel snel zijn.

Ik heb een branded van T-Mobile. Aan de bovenkant van het scherm staat er "T-Mobile" en inderdaad is je theme roze e.d. maar dat kan je uitzetten.
@Sterretje6; Als je een truukje weet om een unbranded te krijgen doe je dat toch gewoon? :)

united we stand, divided by zero

de download site van samsung is al een paar dagen offline (timeout's bij het downloaden).

heet iemand nog een alternatieve link om die pc suite te downloaden wat ik kan niks vinden....

als iemand zin heeft om het te uploaden naar rapidshare zou ik dat natuurlijk ook zeer fijn vinden...

(ik heb al een datakabel, maar kan nog niks omdat ik die stomme software nog niet heb...)

de echte tweakert pleegt hara-kiri met zijn Dremel MultiPro op 30,000 rpm. "I have a UNIX based OS which means... I get laid about as often as I have to reboot my computer.

Helemaal lijp.

Nog even gezocht, goedkoopste 1 jarig abbo is afaik bij T-mobile, 17 euro (t-mobile relax) per maand, en eenmalig 30 euro, 234 euro dan. Jammer dat dan alleen bellen in je bundel zit. Ga denk ik voor die Hi aanbieding, huidige telefoon gaat nu ook al 2 jaar mee, en ik sms vrijwel alleen, wat daar wél in je bundel zit :)

Ik ben een meid !!

quote:
sajoku schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:48:
Ik heb een branded van T-Mobile. Aan de bovenkant van het scherm staat er "T-Mobile" en inderdaad is je theme roze e.d. maar dat kan je uitzetten.
@Sterretje6; Als je een truukje weet om een unbranded te krijgen doe je dat toch gewoon? :)
Dan is het menu dus niet meer roze? Maar ja dan heb je nog wel 'aangepaste ringtones /wallpapers en thema's'. Is dat echt heel erg om mee te leven? Is bijvoorbeeld die actieve achtergrond weg bij een branded van T-mobile? Want daarom wil ik m juist zo graag.
Truukje ga ik als eerste proberen. :P

Hoeveel kost trouwens een D900i (volgens mij zijn die alleen nog verkrijgbaar trouwens?) bij een verlenging van 1 jaar van Flex 20?? In de winkel van T-mobile dus. En hoe duur is ie als je m koopt bij bijv Belcompany? Ik kan nog niet bij contractvernieuwing kijken nl.

Sterretje6 wijzigde dit bericht 02-09-2007 20:44 (4%)

orange is in iedergeval bereid om de firmware gratis te updaten als deze geen 2GB kaartjes pakt _/-\o_
probleem uitgelegd aan de verkoper, telefoon afgegeven en anderhalve week later werd ik gebeld met de mededeling dat mijn telefoon klaar lag. Er staat nu d900xafl2 op en deze werkt perfect met mijn 2GB kaartje (alleen lijkt de onderste menu balk wat lichter :? )

It said "Insert disk 3..." but only 2 fit.

Let op: Tweakotine= verslavend

quote:
master6464 schreef op maandag 03 september 2007 @ 09:53:
orange is in iedergeval bereid om de firmware gratis te updaten
Goede service :) Toch jammer dat de Samsung toestellen niet net als de Nokia's zelf te upgraden zijn.
Ik ben een meid !!

I am happy! _/-\o_ :D

Geachte mevrouw *** ******, Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven u graag de volgende reactie. U geeft aan dat u mogelijk uw contract wenst te vernieuwen. Het toestel mag echter niet voorzien zijn van een simlock en T-Mobile software. Dit is mogelijk. Wij raden u in dit geval aan om een T-Mobile Shop te bezoeken en hier duidelijk aan te geven welke wensen u heeft. De medewerkers kunnen u vervolgens alle geschikte toestellen laten zien. Wanneer u via T-Mobile Klantensevice uw contract wenst te vernieuwen, dan betreft het altijd een telefoon voorzien van simlock en T-Mobile software. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice BV
Manon Scherders-van Ham.

Op naar de T-mobile shop volgende week. 8)

EDIT: Ze zeggen "alle geschikte toestellen" maar zit de D900i daar dan ook bij? Zo niet, dan kan ik of een maand wachten (wat ik zeker weten niet ga redden. :+ ), of ik neem de D900i met T-mobile software en zeg een paar dagen later mijn contract bij T-mobile op en ga naar Telfort of KPN ofzo. En dat ik dan een gewone D900i bij afsluiten nieuw contract neem.

Maar ik ga toch als allereerste kijken of ik het echt zo erg vind, die T-mobile zooi erop (mocht de D900i er niet bij zitten).

Een belangrijk ding voor mij is de actieve achtergrond, als dat door T-mobile is weggehaald, hoef ik m niet. Ik wil juist die actieve achtergrond zo graag. Dat ie veranderd als je in het buitenland bent. _/-\o_

Sterretje6 wijzigde dit bericht 03-09-2007 22:35 (29%)
Reden: Vraagje erbij gezet!

Ik ben een meid !!

Hoe duur is een D900i met 1 jarige verlenging van Flex 20 (T-mobile)?? :?
Ik heb geprobeerd op de site te kijken, maar dan krijg ik: U kunt nog niet uw contract vernieuwen of zoiets. Ik heb gemaild naar T-mobile, wel antwoord op de andere vragen in de mail gehad, maar niet op deze! En ik heb het geloof ik ook hier een keertje gevraagd.

Weet nou echt niemand hoeveel ik ongeveer mee moet nemen om bij mijn 1 jarige verlenging een D900i te kunnen kopen?!

quote:
Sterretje6 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:06:
Hoe duur is een D900i met 1 jarige verlenging van Flex 20 (T-mobile)?? :?
Ik heb geprobeerd op de site te kijken, maar dan krijg ik: U kunt nog niet uw contract vernieuwen of zoiets. Ik heb gemaild naar T-mobile, wel antwoord op de andere vragen in de mail gehad, maar niet op deze! En ik heb het geloof ik ook hier een keertje gevraagd.

Weet nou echt niemand hoeveel ik ongeveer mee moet nemen om bij mijn 1 jarige verlenging een D900i te kunnen kopen?!
Ik heb er geen verstand van, maar deze site: http://www.typhone.nl/ver...3/Flex/Flex-20-Verlenging zegt dat de zwarte d900i 126 euro kost en de gewone (grijze denk ik?) 143 euro.

www.DigitalRacing.nl

Ik ben een meid !!

Tnx! Ik wist niet zeker of het bij allemaal hetzelfde is (dan bedoel ik in een gewone winkel of online op een site). Het kan toch zo zijn dat het ene goedkoper is?

Ik ga echt zelf in de winkel van T-mobile de D900i halen. Dan heb ik het meeste kans op een gewone, zonder software. (Lief aankijken, beetje slijmen LoL.)

EDIT:
Wat ik me nou net bedenk: Er zijn meerdere varianten (kleuren) van de Samsung D900i en de ene is dus duurder dan de ander (is het de kleur wat het dan duurder maakt of zijn ze ook anders qua software??? :?).

Kan ik vragen of ze een D900i zonder T-mobile software/logo kunnen bestellen voor mij? Mocht de goedkope kleur er dus niet zijn ofzo...

Sterretje6 wijzigde dit bericht 05-09-2007 19:36 (35%)

quote:
Muthas schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:17:
13e per maand, 2j? Denk het niet, moet je trouwens wel snel zijn, actie loopt tot morgen 12 uur. Twijfel zelf om hem te gaan bestellen, maar moet dus wel snel zijn.
Ik heb em binnen :). De actie loopt trouwens nog steeds. ik dacht ook dat ie dat 3 september liep

Helemaal lijp.

quote:
Sterretje6 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 19:32:
Wat ik me nou net bedenk: Er zijn meerdere varianten (kleuren) van de Samsung D900i en de ene is dus duurder dan de ander (is het de kleur wat het dan duurder maakt of zijn ze ook anders qua software??? :?).
Voor zover ik weet is de zwarte de D900, en de grijze/metalic de D900i, met vooral een snellere camera en wel een FM radio, laatste is de beste die je kan nemen (behalve als je veel liever een zwarte wil :) )
quote:
Da Ni-LXL schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:01:
[...]

Ik heb em binnen :). De actie loopt trouwens nog steeds. ik dacht ook dat ie dat 3 september liep
Verlengd tot de 30e zie ik.

quote:
Muthas schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:48:
[...]

Voor zover ik weet is de zwarte de D900, en de grijze/metalic de D900i, met vooral een snellere camera en wel een FM radio, laatste is de beste die je kan nemen (behalve als je veel liever een zwarte wil :) )
Bij Typhone kun je kiezen tussen de D990i in het zwart en zilver. Zullen ze er niet zomaar bij zetten toch?

www.DigitalRacing.nl

Hoi dis min uurste keer hier en ik wou vragen ofda gullie mi konde helpe.. het zit zo op mijn telefoon zit nu nog maar 5 mb ruimte, het oorsprongkelijke was 60 mb... verder zit er niks anders op dan een paar fotos van alles in totaal 600 kb... dus hoe zit dat?

dank je Bob Pons

Edit: er zit een memory card in van 1 gb met files erop

bobsoponsolonso wijzigde dit bericht 06-09-2007 17:07 (9%)

heeft iemand dat imode toontje/ringtone van een sms/telefoontje die/dat binnenkomt?

Ik ben een meid !!

quote:
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:52:
[...]

Bij Typhone kun je kiezen tussen de D990i in het zwart en zilver. Zullen ze er niet zomaar bij zetten toch?
Ik heb ook nog eens extra goed gekeken. En idd bij een zilveren en zwarte Samsung staat D900i erbij. Dus of hun hebben het gruwelijk fout (wat ik eigenlijk wel denk), of je kan idd kiezen tussen 2 kleuren, die verschillen in prijs. 8)7

En ja tuurlijk ga ik voor de i, camera is een heel belangrijk punt voor mij! Daarom erger ik me zo aan SE w800i. Je drukt op knopje om foto te maken, dan gaat ie eerst scherpstellen en daarna neemt ie pas de foto. Het is niet zo: druk -> foto is gemaakt.
En ik kwam er laatst pas achter dat je wel gewoon met 1 druk op de knop een foto kan maken (dacht altijd dat je door moest blijven drukken totdat ie het foto geluidje maakte), maar dat ie toch altijd eerst scherpstelt. Bij mij D500 was het ook: druk en foto is genomen.

quote:
Sterretje6 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 23:01:Daarom erger ik me zo aan SE w800i. Je drukt op knopje om foto te maken, dan gaat ie eerst scherpstellen en daarna neemt ie pas de foto. Het is niet zo: druk -> foto is gemaakt.
Misschien moet je eens een Canon 400d overwegen ;) no offence, we hebben het nog steeds over een telefoon. Je kunt beter een goede telefoon kopen en bijv. een goede compactcamera erbij voor de mooie foto's. Want laten we wel wezen, uit een mobieltje (zelfs die met 'goeie' camera) komt nog steeds geen fraaie foto. En zeker niet uit een D900i, als ik de recensies mag geloven.

www.DigitalRacing.nl

mijn d900 is in de wasmachine terechtgekomen ;(

ik heb m op laten drogen, maar het enige wat ie doet is, dat zodra ik de batterlij erin doet hij gaat trillen en alle lampjes gaan branden...ik kan verder niks

iemand dit eerder meegemaakt, is ie overleden?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws