Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung D900(i) Topic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
Ashaman schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:16:
op samsung-stuff.de moet je even zoeken naar het toestel en firmware modding
daar staat een overzicht met alle mods.
bij candid's mod (gebaseerd op D900XEFK2) en bij de international mod zit de nederlandse t9 ingevoegd.

of het wat voor je is moet je zelf ervaren.

have fun

;)
Kan ik die Candid mod ook ergens anders vandaan halen?
Ik kom niet op de site van samsung-stuff. mijn IP is geblokt omdat ik blijkbaar te vaak op de knopjes heb geklikt daar.

geen
Reg. datum: 11 oktober 2003

misschien een hele stomme vraag hoor, maar hoe zet je een ) in een smsje? Kan em niet vinden.....

edit; al gevonden 8)7

Flipm0de wijzigde dit bericht 01-08-2007 12:17 (11%)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Reg. datum: 25 november 2003

quote:
JDeraGear schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:06:
[...]

Kan iemand me het volgende trouwens uitleggen; wanneer mijn telefoon afgaat gaat de beltoon in stappen van zacht naar harder, terwijl ik het volume van de beltoon op maximaal (5) heb staan. Ik vind nergens een optie om ervoor te zorgen dat het volume gewoon gelijk blijft. Op deze manier mis ik nl nog altijd de eerste 2 maal overgaan wanneer mijn telefoon ergens op mn kamer ligt, en ben ik soms nog te laat met opnemen.
Ik weet niet hoe dit bij de samsung precies zit maar mijn sony-ericsson had dit ook, mij is verteld dat dat is om gehoorschade te voorkomen omdat de beltoon uit dezelfde speaker komt als de telefoon. Mocht je op het moment dat je je telefoon aan je oor hebt de telefoon overgaan hoor je niet de beltoon op vol volume aan je oor.

Reg. datum: 09 augustus 2007

Misschien is deze vraag al 100x voorbij gekomen, maar ik wil dus een D900i gaan aanschaffen en mijn vraag is waar ik dit het 't goedkoopste (laagst mogelijke abo-kosten per maand + gratis toestel) kan doen? Op Hi.nl kwam ik de volgende aanbieding tegen:
http://shop.hi.nl/hi/RAPR...ml?M5Referer=Portal_D900i

Dit is een Hi-20 abo, waarbij ik dus 12,95 euro per maand betaal 2 jaar lang als ik het goed begrijp = 311,- (met mijn huidige bel/sms-gedrag maak ik de belminuten normaal gesproken niet op). Wordt dit toestel dan overigens kaal geleverd (geen oortjes oid.) ? (heb geen ervaring met abonnementen, hiervoor altijd prepay gehad)

Ik wil een 2-jarig abo, waarbij ik met de belbundel ook kan SMS'en, 1 vd redenen waardoor ik op dit Hi abo uitkwam. Maar weet iemand misschien webshops waarbij dit goedkoper kan (ik heb geen betere aanbiedingen gevonden op bijv. telecomvergelijker.nl), of is het aanschaffen van een GSM+abo normaal gesproken het goedkoopste bij de provider zelf?

Reg. datum: 24 juli 2004

Lijkt het je niks om in de hi koopjeshoek van de shop en 1-jarig abonnement af te sluiten? Persoonlijk vind ik 2 jaar te lang nl.
Reg. datum: 09 augustus 2007

Ja ik zit daar nu ook even te kijken (in de 1 jaar koopjeshoek). Maar dan heb je wel geen korting op je abonementskosten (je betaalt dus nog minimaal 240 euro voor 1 jaar lang bellen, nu betaal ik 311 euro voor 2 jaar lang bellen met gewoon evenveel belminuten). Mobieltje gaat bij mij gerust 2 jaar mee ;). Ik hoef niet elk jaar een nieuwe te hebben.
Maar worden die toestellen dus kaal geleverd (alleen accu+handleiding erbij of nog meer) ?

VerrekteZakHooi wijzigde dit bericht 09-08-2007 14:28 (9%)

Reg. datum: 24 juli 2004

Nog een USB-kabeltje erbij + driver CD en een paar oordopjes.
Reg. datum: 20 mei 2004

Wat voor java-files kan je op de D-900 installeren?
Ik heb quadrapop via wap geinstalleerd, maar als ik het spel opstart dan blijft die hangen bij het opstartscherm...Het spel heeft als extensie .jar.
Iemand een idee???

Hardcore 4 Life

Geen idee.

Wil wel nog even melden dat ik na 3 maanden met een kapot beeldscherm zat. Mijn fout of niet, ik vond het discutabel. Toen de D500 maar weer gaan gebruiken, mede door laksheid van mezelf enkele weken later pas terug naar de winkel.

Was geen probleem, geen gezeur over "eigen fout" of weet ik het, gewoon erg netjes behandeld. Toestel daar ingeleverd, accu en klepje terug gekregen. Na 4 weken maar eens langs gegaan, er waren problemen met de onderdelen. Schijnt dat dit regelmatig voorkomt bij de D900...

Afgelopen vrijdag werd ik dan gebeld, we zijn in totaal 8 weken later, maar hij was weer binnen. En verdomme, ik vind het wel zo'n fijn toestel!

Intel Core2Duo E6750 | ASUS P5K-Pro | ASUS EN8800GTS/HTDP 512MB | 4GB OCZ XTC Platinum DDR2-800 | SATA Western Digital Raptor 74GB | SATA Western Digital Caviar 500GB | Antec Nine Hundred | IIyama ProLite E2201W-B1 | Windows Vista Ultimate NL 64bit

Ik heb een vraag over dit toestel. Het synchroniseert met Outlook, dus ook je agenda items. Neemt het ook de reminders mee? Dus dat je een reminder instels in Outlook bijv. een uur voor een bepaald event, en dat de telefoon je daar dus ook aan herinnert.

www.digitalracing.nl

Reg. datum: 09 oktober 2001

ik heb ook ff 2 vraagjes.
In de map my photos kun je de foto's full screen bekijken en dan ook een full screen slide show doen. Maar via samsung pc studio kan ik er geen plaatjes in die map zetten. Ik kan nu alleen plaatjes in de map downloaded images zetten of natuurlijk op de sd kaart maar dan kan ik ze niet full screen bekijken.
Weet iemand hoe dat zit?

En kun je bij deze telefoon ergens instellen dat alleen de contacten die op je telefoon staan worden weergegeven en de contacten op je sim niet. Nu heb ik veel contacten dubbel staan, bij mijn oude nokia kon je dat wel instellen.

Asus F8P

quote:
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:42:
Ik heb een vraag over dit toestel. Het synchroniseert met Outlook, dus ook je agenda items. Neemt het ook de reminders mee? Dus dat je een reminder instels in Outlook bijv. een uur voor een bepaald event, en dat de telefoon je daar dus ook aan herinnert.
Ik heb echt een talent voor het posten van vragen in dit forum, waar niemand een antwoord op heeft :) iemand moet dit toch weten?

www.digitalracing.nl

Reg. datum: 20 augustus 2007

weet iemand al hoe je de sms limiet van 200 berichten kan verhogen .. ?

ik heb dit hele topic al doorgelezen .. srry als het er al stond

200 tekens per bericht bedoel je? Volgens mij kun je in de meeste telefoons maar 160 tekens doen, maar ik weet het niet zeker. Bij meer tekens zijn het gewoon twee berichten die door een beetje slimme ontvangende telefoon gewoon als 1 bericht worden weergegeven natuurlijk :)

www.digitalracing.nl

Reg. datum: 24 januari 2000

Ik kan nog steeds niet met PC Studio m'n foon verbinden.. als ik hem via USB aansluit zegt ie "phone error" iemand anders dit probleem ook?

quote:
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:27:
200 tekens per bericht bedoel je? Volgens mij kun je in de meeste telefoons maar 160 tekens doen, maar ik weet het niet zeker. Bij meer tekens zijn het gewoon twee berichten die door een beetje slimme ontvangende telefoon gewoon als 1 bericht worden weergegeven natuurlijk :)
nee ik bedoel het telefoon geheugen die maar 200 smsjes kan opslaan :O

terwijl het tog wel 80 mb heeft ..

Reg. datum: 02 februari 2007

hallo,

kan iemand mij vertellen hoe de aangepaste firmware te flashen?
is hier een tool voor? mn duits is bar slecht (samsung-stuff.de)

verder had iemand ergens in het topic gevraagd of de agenda te benaderen is terwijl je belt... hier had nog niemand antwoord op gegeven. iemand een idee?

alvast bedankt.

quote:
trivanesh schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:51:
[...]

nee ik bedoel het telefoon geheugen die maar 200 smsjes kan opslaan :O

terwijl het tog wel 80 mb heeft ..
Holy shit dude... ik sms maar 100 keer per JAAR of zo :o Bellen is sneller, goedkoper en makkelijker, vandaar :)

Los daarvan, als ik een berichtje gelezen heb, pleur ik het weg. Moet je ook eens met e-mail proberen trouwens, het werkt bijzonder verlichtend O-) ;)

www.digitalracing.nl

quote:
BeQuietAndDrive schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

Ik heb echt een talent voor het posten van vragen in dit forum, waar niemand een antwoord op heeft :) iemand moet dit toch weten?
ja hij neemt ook de reminders mee...

quote:
BeQuietAndDrive schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:43:
[...]

tip: voeg de categorie MEETING toe aan je agenda item in outlook en het wordt een "afspraak" in je telefoon.

Als je de categorie leeg laat wordt t een "varia".

Don't drink & drive !
Reg. datum: 02 september 2001

Ik heb sinds een tijdje ook de D900 maar vraag me iets af.
Van sommige mensen heb ik een zakelijk en prive 06 nummer staan, hoe kan ik met sms selecteren naar welk nummer ik stuur? of kan je alleen het standaardnummer smsen ?

quote:
Fire_Bird schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:35:
Ik heb sinds een tijdje ook de D900 maar vraag me iets af.
Van sommige mensen heb ik een zakelijk en prive 06 nummer staan, hoe kan ik met sms selecteren naar welk nummer ik stuur? of kan je alleen het standaardnummer smsen ?
hij pakt alleen het nummer wat je bij "mobiel nummer" hebt ingegeven. als die niet bestaat pakt hij het standaard nummer.

echt super irritant, net als dat je op maar liefst 8 toetsen moet drukken voordat je een sms kunt versturen nadat je de tekst opgemaakt hebt.

heeft iemand hier een snellere methode voor?

quote:
aliosja schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:57:
hallo,

kan iemand mij vertellen hoe de aangepaste firmware te flashen?
is hier een tool voor? mn duits is bar slecht (samsung-stuff.de)

verder had iemand ergens in het topic gevraagd of de agenda te benaderen is terwijl je belt... hier had nog niemand antwoord op gegeven. iemand een idee?

alvast bedankt.
"kan iemand mij vertellen hoe de aangepaste firmware te flashen?"

laat maar...

"verder had iemand ergens in het topic gevraagd of de agenda te benaderen is terwijl je belt... hier had nog niemand antwoord op gegeven. iemand een idee?"

hier zou ik graag wel antwoord op willen hebben.

iemand?

quote:
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 01:08:
[...]

Holy shit dude... ik sms maar 100 keer per JAAR of zo :o Bellen is sneller, goedkoper en makkelijker, vandaar :)

Los daarvan, als ik een berichtje gelezen heb, pleur ik het weg. Moet je ook eens met e-mail proberen trouwens, het werkt bijzonder verlichtend O-) ;)
hmm maar kwil ze gwn bewaren :P .. meer vrijheid

kan het misschien wel met die modified firmware? jammer dat het duits is .. -.-"

edit: http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=17109

in die firmware is mijn probleem opgelost denk k :
quote:
Die Anzahl der SMSe ist alleine durch den Speicher des D900 begrenzt.
is t miss heel toevallig engels die firmware??

trivanesh wijzigde dit bericht 23-08-2007 01:27 (19%)

quote:
trivanesh schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:27:
[...]
kan het misschien wel met die modified firmware? jammer dat het duits is .. -.-"

edit: http://www.samsung-stuff.de/board/thread.php?threadid=17109

in die firmware is mijn probleem opgelost denk k :
Daar lijkt het wel op, het aantal SMS berichten wordt slechts beperkt door het geheugen van het toestel. Dus als er genoeg geheugen in zit, kun je helemaal uit je dak gaan met berichtjes :)
quote:
is t miss heel toevallig engels die firmware??
Wat staat hier?? :?

www.digitalracing.nl

Pagina: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: