Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
freestyler2 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 16:47:
[...]

Zoek het gewoon even uit. Het is niet moeilijk, <-- niet moeilijk ? 8)7 en wat als je geen duits kan ?!?! 8)7
En waarom zou je ons niet jou versie doorsturen ?
Als je daar nou een goede reden voor geeft dan kunnen we mischien begrip ervoor opbrengen...
En kom niet aan met het is tegen de regels want lees even naar boven als ik het goed lees is het in dit topic toegestaan !

[...]

Voor wie geen Duits kan, check hier voor tips en trucs om te kunnen flashen :*)

op samsung-stuff.de moet je even zoeken naar het toestel en firmware modding
daar staat een overzicht met alle mods.
bij candid's mod (gebaseerd op D900XEFK2) en bij de international mod zit de nederlandse t9 ingevoegd.

of het wat voor je is moet je zelf ervaren.

have fun

;)

Ashaman wijzigde dit bericht 08-03-2007 12:32 (4%)

Heb het telefoontje sinds november denk ik, blijft een leuk ding, alleen die codes, om een of andere reden pakt die ze soms niet soms wel. Ook is het zo dat de laatste 4 cijfers streepjes worden, hebben jullie dit ook?

Zit bij die mods ook dat je mp3's als sms-signaal kan instellen, zag in die lijst wel staan "andere sms-tonen" maar niet of je ook mp3's kan instellen.

"Zie jij de kroeg als hoeksteen van de samenleving?"

Ice-ed
Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
Ashaman schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:16:
op samsung-stuff.de moet je even zoeken naar het toestel en firmware modding
daar staat een overzicht met alle mods.
bij candid's mod (gebaseerd op D900XEFK2) en bij de international mod zit de nederlandse t9 ingevoegd.

of het wat voor je is moet je zelf ervaren.

have fun

;)
Ik ben van plan die er binnekort op te flashen, laat wel wat weten hopenlijk zit er wel engelse taal op want ik heb geen zin in een telefoon in het duits.
quote:
Shinji schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:07:
Heb het telefoontje sinds november denk ik, blijft een leuk ding, alleen die codes, om een of andere reden pakt die ze soms niet soms wel. Ook is het zo dat de laatste 4 cijfers streepjes worden, hebben jullie dit ook?

Zit bij die mods ook dat je mp3's als sms-signaal kan instellen, zag in die lijst wel staan "andere sms-tonen" maar niet of je ook mp3's kan instellen.
Laatste 4 cijfers streepjes, is gewoon een vorm van "beveiliging".
Als het goed is wordt er júist bedoeld dat je mp3's in kan stellen.

united we stand, divided by zero

Don't watch this!

Een mooie set foto's om je D900 uit elkaar te halen:
http://www.excelldirect.c...gd900gallery/myalbum.html

Wil je de complete Service Manual:
http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=27126
http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=27126
http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=27127
http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=27128
http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=27129
http://www.eserviceinfo.com/download.php?fileid=27130
(Dit is een multipart rar van 5 delen)

In de Service manual is vanaf pagina 65 ook te vinden hoe je je D900 moet demonteren voor verschillende revisies van het toestel. Ook zijn er wat extra instructies om een LCD te vervangen.

quote:
IceB schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:29:
[...]

Ik ben van plan die er binnekort op te flashen, laat wel wat weten hopenlijk zit er wel engelse taal op want ik heb geen zin in een telefoon in het duits.
de international heeft de optie voor nederlandse taal en een nederlandse t9
die van candid heeft geen nederlandse taal (wel oa. engels) maar heeft wel de nederlandse t9

je kunt beide gewoon proberen en over elkaar heen installeren
en evt. je verzoeken voor info oid. doen op het forum daar.

ik heb zelf die van candid omdat ik het lettertype mooier en overzichtelijker vind

Ashaman wijzigde dit bericht 09-03-2007 16:25 (7%)

Sun
Reg. datum: 17 februari 2002

Weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar mijn camera staat in spiegelbeeld.
Hoe krijg ik dit weer normaal?

De linkerknop (aan de linkerkant van je telefoon) die indrukken. het bovenste gedeelte is spiegelbeeld en het onderste gedeelte is ondersteboven (of andersom). ;)

Heb ik ook een tijdje mee zitten stoeien, toen maar alle knoppen ingedrukt totdat ik opmerkte dat het de linkerknop was :P

sajoku wijzigde dit bericht 09-03-2007 20:33 (28%)

united we stand, divided by zero

Sun
Reg. datum: 17 februari 2002

quote:
sajoku schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:32:
De linkerknop (aan de linkerkant van je telefoon) die indrukken. het bovenste gedeelte is spiegelbeeld en het onderste gedeelte is ondersteboven (of andersom). ;)

Heb ik ook een tijdje mee zitten stoeien, toen maar alle knoppen ingedrukt totdat ik opmerkte dat het de linkerknop was :P
Omg, thanks... Had werkelijk alle functietoetsen behalve die op de zijkant gehad.... 8)7
Misschien iets om in de startpost te zetten..

¯¯¯¯¯
Reg. datum: 23 november 2002

ik krijg het neit voor elkaar om plaatjes full screen te laten zien, die gewoon in de goede aspect ratio zijn .
google helpt me ook niet :S

Specs :: 3DMark2001SE :: D2X Acc (SCL): *Odinand *GoT-Odin

[DPC] Fokschaap

Ontdek een grappige functie. Als je bij 'sms berichten' en 'ontvangstopties' 'vivid' mode aan zet krijg je bewegende 'emoticons' in je sms te zien.

Woorden waar zo'n bewegende emoticon achter zit:

liefde
lachen/glimlach/gelukkig
kus(je)
huilen
knipoog
boos
vraag
verlegen/blozen
bus
taxi
auto
boot
regen/paraplu
huis
klok/tijd
telefoon
bier
maan
ster
zon
hond
kat
bloemen
slapen/moe
gefeliciteerd
cadeau

[DPC] Fokschaap

Mag ik hier een link geven naar een Engelstalige site die uitlegd hoe je moet modden?

Iemand ervaring met gebarsten scherm bij deze telefoon? Ik lees hier nogal veel over op andere sites.
En wat iemand op pagina 1 ook vroeg: is de camera inderdaad erg traag?

I am just a dreamer, but you are just a dream...

Ice-ed
Reg. datum: 13 januari 2004

ik heb me maar eens aangemeld voor Hi mobiel internet (1 euro voor 100kb)
weet iemand of er een datateller zit op je samsung, dat je kunt kijken hoeveel kb's hij verzend en ontvangt?
a click away from satisfaction

quote:
ForrestX schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 14:08:
iemand al: niemand weet hoe ik op mijn D900 van T-Mobile kan zorgen dat ik ook flash websites kan bekijken?? (web 'n' walk).

Volgens mij maakt de D900 gebruik van Opera mini.

Ik kan overigens ook geen bestanden downloaden oid, maar ik weet niet of dat überhaupt de bedoeling is op een telefoon...
anyone yet?

D70s/ Nikkor AF-S DX 18-70mm/Nikkor 50mm f/1.8 / Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO/ Nikon SB-800 / Ixus 430 / PD-7X/ Nano 4Gb/ P4 2,6; 1024Mb; GF 6800@410/875

Guitarist Gamer
Reg. datum: 24 november 2003

quote:
_mcintosh_ schreef op zondag 11 maart 2007 @ 20:30:
Mag ik hier een link geven naar een Engelstalige site die uitlegd hoe je moet modden?
zou fijn zijn, m'n duits is bar slecht :p

always upgrading.

Weet iemand of je ook een mogelijkheid heb om tijdens het bellen je agenda te raadplegen ik krijg het niet voor elkaar :(

Alvast bedankt

Forum Gek

ik krijg die verdomde simkaart maar niet uit die telefoon
lijkt wel of hij vast zit

Zoek en gij zult vinden

quote:
NordicBlue schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 14:46:
ik krijg die verdomde simkaart maar niet uit die telefoon
lijkt wel of hij vast zit
haal hem met een pinset eruit :P

Iemand al navigatie op de D900 geprobeert ?
Ik krijg er geen goede java software voor gevonden...

Wel een GPS test stukje software en dat werkt erg goed !

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Forum Gek

via GPRS ;)

Zoek en gij zult vinden

Ik heb via m'n kaartlezer muziek gekopieerd naar m'n kaart die ik in m'n d900 gebruik. Sommige mappen worden helemaal gezien door m'n telefoon; elk nummer kan ik spelen. Sommige mappen kan ik maar deels zien; ik kan bv. maar 3 nummer spelen terwijl ik 15 nummers gekopieerd heb. Als ik dezelfde map weer bekijk vanuit de kaartlezer dan staan alle nummers er wel in. M'n telefoon ziet gewoon niet alle nummers! Weet iemand waar dat aan ligt?

EenMeterBier wijzigde dit bericht 17-03-2007 03:37 (6%)

Ik heb sinds deze week iets vaags... heb soms uren lang geen signaal. (kan dus niet meer bellen).
Dan op eens besluit mijn d900 weer in de meerwerk modus te gaan en heb ik weer even signaal. ...om er dan vaak na +/- 1 min weer mee op te houden. Erg frustrerend. Heeft nog iemand hier ervaringen mee?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws