Hoofdcategorieën
Topicacties

FFOW - Frontlines: Fuel of War

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 november 2004

Hmm mjah ik ben ook nog niet echt overtuigd. Ik vind dat de MP demo op de 360 wel al wat beter speelt dan de PC beta, maar ik vind het nog steeds wat te houterig en de levels (met name oil field) te leeg en kaal.

Reg. datum: 19 december 2007

vandaag is ie uit toch? :)

*wacht tot ie op matje valt*

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
Onizuka-Sensei schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:26:
vandaag is ie uit toch? :)

*wacht tot ie op matje valt*
:P je weet meer dan ik
quote:
am2 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:09:
Hmm mjah ik ben ook nog niet echt overtuigd. Ik vind dat de MP demo op de 360 wel al wat beter speelt dan de PC beta, maar ik vind het nog steeds wat te houterig en de levels (met name oil field) te leeg en kaal.
Even klagen..

Oil field is dessert oil map wat verwacht je dan :> maar in vergelijking met street is het kaal ja!

Ace Lightning wijzigde dit bericht 14-02-2008 16:30 (51%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

owh neej. never mind 28 februari pas :)

Keen must die!

quote:
mobygo76 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:33:

Het is wel de eerste xbl game waarbij het zoeken van een game gelijk is als op de pc. THQ heeft gewoon 32-slots servers geinstalleerd. Dat vind ik wel een positief iets!
Klopt. En het mooie is, dit is pas het begin!
De 32 slot servers draaien extreem soepel, en er zijn wat kleine issues in het vinden van deze 32 slot servers (door de hoeveelheid homemade servers die er draaien).

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Keen must die!

quote:
am2 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:09:
Geluid vol aanzetten en genieten van wat er voor je ogen gebeurdt. De audio is zo goed in deze game, op drukke servers hoor en zie je de intense gevechten. In combinatie met de vertraging en vervorming van het geluid is dit het sterkste punt van de game!

quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 16:28:
[...]

:P je weet meer dan ik

[...]

Even klagen..

Oil field is dessert oil map wat verwacht je dan :> maar in vergelijking met street is het kaal ja!
Ok, ik ben wel benieuwd wat er nog aan levels in de "volledige" game zit dan. Ik wacht de reviews wel ff af en haalt het > 7 dan pik ik hem wellicht alsnog wel ff op om te kijken denk ik.

Wat betreft die servers, is het ook zo dat je dedicated kan huren "net zoals op de pc" zegmaar? Dus dat ze binaries releasen ofzo die je ergens kan draaien? Of moet dat dan in de Kaos serverfarm draaien? (of moet je je 360 in een datacenter neer gooien? :) )

am2 wijzigde dit bericht 14-02-2008 20:27 (8%)

Keen must die!

PC servers kan je zelf draaien of huren, Xbox360 servers zijn niet beschikbaar voor de (ver)huur.

Reg. datum: 31 juli 2002

Mitch Gross, Community Manager from Kaos Studios, has sent word that the confirmed ship date for Frontlines: Fuel of War will be February 25th, 2008 for both the PC and Xbox 360. Digital distribution will also be available on this date.

Frontlines: Fuel of War for Xbox 360 and PC will ship on February 25, 2008 and is expected to arrive on shelves in the U.S by the 26th or 27th and in Europe and Worldwide locations by the 29th.

_/-\o_ Binnenkort maar even preorderen denk ik :9

Ik hoop alleen niet dat de pc versie teveel een clone van de Xbox360 wordt. Met COD 4 is dat nog heel goed gelukt, hoewel ik graag iets kleinere crosshairs had willen zien, maar met een hoop andere spellen valt deze conversie minder goed uit. Ik hoop echt op een goede opvolger voor BF2!

Heeft de MP demo geen voice eigenlijk of zit ik toevallig in games waarbij niemand zn headset aan heeft? :s bij CoD4 heeft altijd minimaal de helft wel voice. Nog ff verder gespeeld, helaas hebben ze ook de sniper niet aangepast. Na schieten beweegt deze heel vreemd en het voelt allemaal niet natuurlijk aan. Als je inzoomed in de verte op brandende autos etc dan zie je de brand ook als een animatie van 1fps ofzoiets. En soms laden de textures van objecten net iets te laat in. Het "algemene" houterige is toch wel iets verbeterd, maar het kan nog wel wat beter wat mij betreft. Qua movement voelt het nog niet zo soepeltjes aan als een BF2. De voertuigen vind ik wel oke.

Besturing van drones hadden ze ook aangepast las ik, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik die moet gebruiken in de MP.

Reg. datum: 03 juli 2004

Ik heb de game gisteravond nog even gespeeld, en na een aantal uurtjes moet ik toch wel bekennen dat ik het een tof spel vind.
Ook grafisch is het niet het meest oogstrelende, en het spel loopt nog niet zo soepel als COD, maar de gameplay is wel super. De bots zijn erg goed, en de map street is toch wel een pareltje. Ik denk dat ik de game wel ga aanschaffen. Ben alleen wel benieuwd of het veel verkocht gaat worden, want zonder genoeg spelers is de community zo dood.......

quote:
mobygo76 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:48:
Ik heb de game gisteravond nog even gespeeld, en na een aantal uurtjes moet ik toch wel bekennen dat ik het een tof spel vind.
Ook grafisch is het niet het meest oogstrelende, en het spel loopt nog niet zo soepel als COD, maar de gameplay is wel super. De bots zijn erg goed, en de map street is toch wel een pareltje. Ik denk dat ik de game wel ga aanschaffen. Ben alleen wel benieuwd of het veel verkocht gaat worden, want zonder genoeg spelers is de community zo dood.......
about the xbox 360 version?

Keen must die!

Online is de game in ieder geval al een hit.

quote:
Wat me opvalt dat de geluiden sterk zijn verbeterd in de MP demo..
hier goed voorbeeld van FFOW MP xbox 360 demo.

Reg. datum: 05 februari 2008

Mooi mooi, en de geluiden zijn ook veranderd op de pc versie (heb het niet gespeeld sinds mijn pc format iets meer dan een week geleden)? Trouwens, ik heb gemerkt dat de grond-drones vooral in street nogal snel omkiepen of vast komen te zitten. Dat ze niet overal goed kunnen komen c'est tout, maar ik heb gemerkt dat het wel erg veel en makkelijk gebeurde. Ik merk gelukkig ook dat ze goed en vaak gebruikt worden, ik was bang dat die zo'n zinloze gimmick zou worden, maar gelukkig zijn ze een volwaardig (en vrij uniek) gameplay element. Erg veelbelovend, die game. Ik heb al genoeg games van dit genre laten schieten (tot nu toe alle BF's en QW:ET) maar deze ga ik wellicht toch halen.

Assassinator wijzigde dit bericht 15-02-2008 21:59 (5%)

Keen must die!

Er is geen nieuwe pc versie uit, dus de geluiden zijn nog gelijk. De demo komt pas over geruime tijd :)

kheb BF1942, Bf2 en Bf2142 goed gespeeld (vietnam was me te gay) en toch ga ik deze zeker doen... ik zag de preview en een filmpje en heb m toen meteen gepreordered :P

en mocht je het je afvragen... ik heb geen geldteveel :p

Keen must die!

Die grote verrassing die eraan kwam: http://www.frontlinesfuel...yers_on_the_Xbox_360.html

Op de Xbox360 zijn de multiplayer games nu met maximaal 50 spelers! _/-\o_

Morpheus krijgt volgens mij provisie als deze game aanslaat. :)

Keen must die!

PK Fire
Reg. datum: 26 januari 2007

Ik heb net ff de demo gespeeld om xbox360 en het idee is leuk en werkt maar die controls zijn echt klote ik kan er na een uur nog steeds niemand mee raken! Zou wel kome dat ik te veel COD4 aan het spele ben maar het is echt onspeelbaar

Geachte , ik lieg wel eens ...
Reg. datum: 19 maart 2006

Nee hoor het spel is zeker vernieuwend kwa concept maar word echt geen succes , loopt op PC ook zeer moeizaam en speelt daarbij-nog belangrijker) erg warrig , heb het gevoel dat sommige tweakers gerecruteerd zijn om dit spel maar te promoten , maar nee ik vind dit spel niet HET ! beter gezegd NIET kopen .

.

Reg. datum: 28 januari 2002

quote:
Ten4 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:27:
Nee hoor het spel is zeker vernieuwend kwa concept maar word echt geen succes , loopt op PC ook zeer moeizaam en speelt daarbij-nog belangrijker) erg warrig
Het spel loopt op mijn PC (AMD 5000+, NVidia 7900GTX) anders erg goed en ik vind de gameplay juist prima. Natuurlijk in het begin even uitvinden hoe alles werkt, maar dat lijkt me normaal.

Wel heb ik moeite om man tegen man gevechten (van dichtbij) te winnen, maar dat zal wel aan mijn slechte mikken liggen...

Kan ook aan de gebrekkige hit detectie liggen, aangezien ik als sniper al meerdere malen een andere sniper vol in het vizier heb gehad, maar geen een van mijn 5 a 6 kogels als hit registreerden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: