Hoofdcategorieën
Topicacties

FFOW - Frontlines: Fuel of War

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Trotse oom
Reg. datum: 13 januari 2005

Nou, ik ga 'm wel even downloaden dan. Ben benieuwd wat de verbeteringen zijn.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Reg. datum: 28 november 2004

Achso, zondag ook wel eens checken hoe het ermee staat sinds ze bij 1.1.1 zijn.

Helaas blijf ik bij mn eerdere standpunt. Ik vind de bewegingen veel te houterig (lijkt wel of ik van die schilders-poppetjes zie lopen) en vind veel dingen gewoon niet lekker bewegen, en dat ligt niet aan de FPS. Vehicles vind ik daarentegen wel weer in orde.

Verder heb ik er op de xbox nog wel een tijdje lol mee gehad en ik blijf bij mn mening dat je dit spel best voor 20 euro op de kop kan tikken en er ff lol mee kan hebben, maar ik zie mezelf dit geen wekenlang spelen en al helemaal niet voor 40 of 50 euro.

Maargoed, als iemand anders daar anders over denkt veel succes ermee; het is in deze vorm niet mijn ding.

Reg. datum: 14 augustus 2006

http://www.bartsmit.com/s...=468&productID=185143

Is het de 30 euries wel waard? Heeft iemand hier het spel eens geprobeerd met de laatste patches? Was ff benieuwd omdat hij redelijk budget nu is..

Keen must die!

Download en speel de demo, krijg je een goed inzicht in de winkel / volledige versie :)

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Trotse oom
Reg. datum: 13 januari 2005

Ik kreeg nadat ik de demo had geïnstalleerd en ik wilde zoeken naar servers de foutmelding "unexpected error" en een CTD :')

Windows Vista 64bit Home Premium, Sapphire 4870 met laatste drivers & hotfix en alle sp's en Windows udates geïnstalleerd. Naja, ik zal het nog maar eens proberen maar dit voorspeld niet heel veel goeds natuurlijk.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Keen must die!

Patch 1.1.1 is uit:

- Players will no longer be kicked by PunkBuster for using the comma "," or forward slash "/" character in their names in multiplayer matches.
- The binding for the Action key (E) has been fixed. This is also used for the Exit Vehicle function.
- Keys that have already been used will be checked for when changing control key bindings.
- The distance for melee attacks has been shortened.
- The "pipe" character will no longer hide text in the server information window.
- Chinese translation errors on the server browser have been fixed.
- The Frontline will show up properly on the map.
- Fixed first-person weapon animation blends between run and sprint.
- Added functionality to allow firing of a weapon to break sprint. Previously you had to come out of sprint and then left-click to fire.
- "Master server connection ID verification failed" error has been fixed.

Download Frontlines patch 1.1.1

DaMorpheus wijzigde dit bericht 23-07-2008 17:49 (3%)

Reg. datum: 20 oktober 2001

net de game gekocht voor 15 euro bij FRS in Rotterdam ... maar word nu al gek van het patchen , wat een rommel is dat zeg ... hoop dat de game de moeite allemaal waard is :)

P4 2.8Ghz 800mhz , MSI 875P mobo , 2x 512DDR400 corsair , 9800 xt , Soundblaster 5.1 , Maxtor 80gb 7200rpm , Pioneer dvd 120 , Plextor fikker

Nou heb nu alles ge-update , maar kan geen enkele mp server vinden :@

P4 2.8Ghz 800mhz , MSI 875P mobo , 2x 512DDR400 corsair , 9800 xt , Soundblaster 5.1 , Maxtor 80gb 7200rpm , Pioneer dvd 120 , Plextor fikker

Reg. datum: 16 april 2008

heb je hem naar de laatste versie geupdate?

de patch van 1.1.1
alle filters aan en uit gezet ... en toen metname het aanzetten van pb ben ik server lijst kwijt geraakt en niet meer terug gekregen :@

*Edit*
Even pc gebooted en het werkt weer .
zie wat servers (niet veel) en op 1 na allemaal leeg .
ik ga wat met filters rommelen zoals punkbuster only en bam geen list meer binnen te halen .
Dus nu maar weer booten ... ook zoiets raars ... exit game = openen windows media center :@

rhermans wijzigde dit bericht 10-08-2008 19:00 (48%)

Keen must die!

Zojuist is patch 1.2.0 uitgekomen. Download patch 1.2.0 voor Frontlines (PC)
quote:
FRONTLINES FUEL OF WAR
RELEASE NOTES PATCH 1.2.0

New Map – Boneyard
New Vehicle – Rocket-Mounted Light Armored Vehicles
New Vehicle – Red Star Transport Heli
New Weapon – Automatic Shotgun
New Game Mode – Conquer (for all original maps as well as Boneyard; future DLC maps will also include Conquer mode)
Server Browser, Phase 2
Update Button - Updates server information for the servers already in cache
Additional Filters - Pure, Ranked, Frontlines, Conquer
Player profile will remember the custom filter selection
Added server count and player count totals
Joystick Support
Leaderboards
Server Commander (Dedicated Server Tools)
Configure multiple game options for a dedicated server including loadout, roles and vehicle options
Save setting profiles for each server
Administer player support, including banning and kicking players
Set various map rotations
Watch or chat messages
Restart and stop the dedicated server remotely
Send any server commands through the console

Reg. datum: 16 april 2008

Is dit spel dood op de pc?

Edit via game-monitor.com even gekeken en is inderdaad hartstikke dood

29 spelers nu online op FFOW

http://www.game-monitor.c...public=&order=players

Rockvee2 wijzigde dit bericht 30-09-2008 19:02 (77%)

Keen must die!

Game monitor indexeert niet alle gameservers, misschien 10%.

Reg. datum: 09 oktober 2005

Ik weet nog dat dit spel 1 tot 1.5 jaar geleden als soort opvolger van BF2 zou gaan gelden. Nou, daar is dus echt helemaaaaal niks van terecht gekomen, laten we eerlijk wezen.
En hoe komt dat vraag je je af? PC is toch het primaire platform voor shooters? Waarom worden er tegenwoordig zulke slechte games neergezet...Dit is zeker niet goed voor de naam van de PC, als gaming platform...
Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:05:
Oh please die rot smoes weer...

Ingame is gewoon het zelfde verhaal. Jah ien ik heb de game.

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
Misanthrope schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:08:
Ik weet nog dat dit spel 1 tot 1.5 jaar geleden als soort opvolger van BF2 zou gaan gelden. Nou, daar is dus echt helemaaaaal niks van terecht gekomen, laten we eerlijk wezen.
Zie het resultaat van een gerushed spel. Gelukkig is BF2 nog steeds populair.

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:05:
Goed dan houden we het op 10x29 = 290 spelers wereldwijd. Dat is volgens mij een aardig realistisch getal. Ze kunnen dit spel beter als een wijze les zien en doorgaan met een nieuw spel dat ze dit keer hopelijk wel goed afmaken. Overigens heb ik persoonlijk weinig problemen gehad met bugs e.d., ik vond alleen dat het spel in zijn geheel aanvoelde alsof het nog 6 maanden voor release was, en dat vind ik nog steeds. Ik doel hiermee op de houterigheid van de poppetjes, de kale levels, dingen die er slecht uit zien, de minimaalheid van de destructive enviroments etc etc. Ongeacht of je battlefield: BC een goed spel vindt of niet, van de algemene afwerking, destructive enviroments en "polish" kunnen ze bij KAOS echt nog wat leren.

30.2 sounds cool.
Reg. datum: 02 september 2001

Ik probeer telkens te patchen van 1.1.1 naar 1.2.0 maar elke keer zegt ie dat ik niet de juiste versie heb terwijl ik gewoon de us/euro installeer :?
Iemand hier bekend mee,ik heb al van verschillende servers gedownload maar probleem blijft |:(

Heb je niet de directdrive patch en een retail versie (of omgekeerd) ? Volgens mij zijn er een paar verschillende versies van de patch voor de verschillende release-versies.

30.2 sounds cool.
Reg. datum: 02 september 2001

quote:
am2 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 14:02:
Heb je niet de directdrive patch en een retail versie (of omgekeerd) ? Volgens mij zijn er een paar verschillende versies van de patch voor de verschillende release-versies.
heb ze beiden geprobeerd ,de direct download versie en de retail.

edit:ben nu aan het downloaden van I3d,kijken of dat wat wordt.

edit2:helaas weer niks,niet compatible check your SKU,ik heb deze game gewoon hier in nederland gekocht en de patch van i3d gedownload 8)7

Fern wijzigde dit bericht 03-10-2008 14:50 (22%)

Keen must die!

Fern: online gekocht of op DVD?
Is het spel ook Engelstalig?

Deze zou het moeten doen: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=1647
Ze hebben het heel moeilijk met de lokalisatie, 8 verschillende patches is gewoon chaos.

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: