Hoofdcategorieën
Topicacties

FFOW - Frontlines: Fuel of War

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 november 2004

Ik heb de 360 versie gehad en weggedaan ja. En ja ik heb de populatie online op de 360 ook gezien. De game wordt goed gespeeld? Serieus, who are you kidding? 8)7

Reg. datum: 05 februari 2008

Flaming? Het is gewoon angstig hoe positief je blijft, fact is is dat door de te vroege release van FFOW de game geflopt is wat werkelijk dood en doodzonde is. Sure het kan nu wel verbeterd zijn, maar helaas is dat te laat. Verder is het niet geworden wat beloofd werd, of wat mensen verwacht hadden, en missen er kennelijk een aantal, volgens sommige, cruciale elementen voor een multiplayer shooter als dit.
De 360 versie trok mij niet btw, een shooter als dit wil ik echt op de PC spelen.

Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
DaMorpheus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 20:56:
Let there be flaming, ben dat wel gewend op GoT :)
Het gekke is dat de flames altijd rond jou zijn, DaMorpheus. Denk bijvoorbeeld aan die keer dat je gewoon glashard zat te liegen. Je spreekt jezelf erg vaak tegen en lokt hierdoor de flames ook uit.

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Keen must die!

Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijn :) Heel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??" :')

Ik leg de kant van de programmeurs, de ontwikkelaar, de publisher uit. Opvallend dat altijd dezelfde personen de discussie aan willen gaan. Is namelijk stoer om er hard tegenin te gaan, ook al mis je kennis en informatie. Maakt niet uit, is onderdeel van de gaming scene, ben het wel gewend. :)
Vraag je je nooit af waarom grote developers steeds minder informatie publiekelijk posten? Echt alles wat ze aangeven wordt meteen kapot gemaakt. Dat is bij THQ, bij EA, bij Activision, bij Ubisoft, you name them, ze hebben allemaal de bijzonder kritische pc gamer achter hun aan.

Iets minder op de man en lekker over de game posten?

DaMorpheus wijzigde dit bericht 22-06-2008 23:29 (53%)

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
DaMorpheus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:21:
Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijn :) Heel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??" :')

Ik leg de kant van de programmeurs, de ontwikkelaar, de publisher uit. Opvallend dat altijd dezelfde personen de discussie aan willen gaan. Is namelijk stoer om er hard tegenin te gaan, ook al mis je kennis en informatie. Maakt niet uit, is onderdeel van de gaming scene, ben het wel gewend. :)
Vraag je je nooit af waarom grote developers steeds minder informatie publiekelijk posten? Echt alles wat ze aangeven wordt meteen kapot gemaakt. Dat is bij THQ, bij EA, bij Activision, bij Ubisoft, you name them, ze hebben allemaal de bijzonder kritische pc gamer achter hun aan.

De kritische pc gamer heeft geoordeeld, zelfs de xbox360 players als ik het zo hoor want ze zijn verhuisd volgens mij naar een andere game.
Als ze echt interesse had dan hadden hun hele team door laten werken aan de PC versie maar we zijn onderhand 4 maanden veder of zo.
en de verandering zijn minimaal, ja een werkende server browser maar moest die niet er in 1x in zitten.

Probeer je nu de PC gamers de schuld te geven van een slecht afgewerkt product?

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

quote:
DaMorpheus schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:21:
Je bedoelt eerder dat types als jij in elk topic negatief moeten praten. Quake Live, Battlefield, FFoW, maakt niets uit, elke game schijnt slecht te zijn :)
Dan heb jij recentelijk niet de topics doorgenomen van (bijvoorbeeld) Dwarf Fortress.
quote:
Heel gezever over informatie die zogenaamd niet zou kloppen en dan uiteindelijk gewoon keihard uitkomt. Elke keer roepen "bron bron wat is je bron??" :')
Dat riep ik nergens. Ik wijs je alleen met je neus op het feit dat je stond te liegen (je zei later dat je iets niet gezegd had wat wel zo was).
quote:
OK, kom maar op.
quote:
En terecht. Die 'kritische PC gamer' is hun klant. Je zou juist verwachten dat ze daar meer naar zouden luisteren. Echter steken de sequel-fabrieken ontwikkelaars steeds meer hun hoofd in het zand en zonderen ze zich af van de primaire doelgroep van hun product. En dan vragen ze zich af waarom het zo slecht gaat met de PC-gaming markt.
quote:
Al post iemand dat Frontlines: Fuel of War zuigt (naar zijn/haar mening), dan kom jij 'op de man' af met beloftes (bijvoorbeeld over VoIP) die niet waargemaakt worden. Dan wordt daarover 'op de man' gepost en spreek jij datgene wat je eerder hebt gezegd tegen. Beetje hypocriet, niet?

The Zep Man wijzigde dit bericht 23-06-2008 00:04 (4%)

"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Keen must die!

quote:
Ace Lightning schreef op zondag 22 juni 2008 @ 23:53:
[...]

Probeer je nu de PC gamers de schuld te geven van een slecht afgewerkt product?
Die redenatie volg ik niet?

Met betrekking tot het aantal spelers online: zelfs dat argument gebruiken ze in het BF2 en BF2142 topic. Wat is dat toch voor onzin? FFoW heeft tienduizenden actieve spelers, BF2 honderduizenden. Weinig? Helemaal niet. Vooral niet in de PC gaming.
quote:
Als ik jouw posts in dit topic doorlees kom ik alleen maar flames op mij of op de studio tegen. Als je de game niet speelt, oordeel dan ook niet over iets waar je geen kennis van hebt.

DaMorpheus wijzigde dit bericht 23-06-2008 00:17 (53%)

Misschien kom jij die flames tegen om dat je als enige constant positief blijft en dingen rooskleuriger voorspiegeld als wat het in werkelijkheid is. En waarom? Je bedrijf.
Wees gewoon eens realistisch en eerlijk.

quote:
DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:13:
[...]

Als ik jouw posts in dit topic doorlees kom ik alleen maar flames op mij of op de studio tegen. Als je de game niet speelt, oordeel dan ook niet over iets waar je geen kennis van hebt.
Ik flame jou niet, ik discussier. Als jij dat ziet als flamen, dan ben jij zeker aan het trollen.

En dat ik het spel niet gespeeld heb: (weer) een ongefundeerde aanname. Ik heb het spel zeker gespeeld en het is brak (de PC-versie althans, ik durf niet aan de 360-versie te beginnen door de slechte berichten).

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 00:13:
[...]

Die redenatie volg ik niet?

Met betrekking tot het aantal spelers online: zelfs dat argument gebruiken ze in het BF2 en BF2142 topic. Wat is dat toch voor onzin? FFoW heeft tienduizenden actieve spelers, BF2 honderduizenden. Weinig? Helemaal niet. Vooral niet in de PC gaming.
Het feit dat aardig wat mensen het nog spelen is geen excuus voor het feit dat FFOW simpelweg niet goed afgewerkt was, en niet op die datum gereleased mocht worden. Dat is het enige wat hier gezegt wordt: de game is geflopt (as in, had véél meer kunnen zijn, veel groter) omdat men de game overhaast gereleased heeft. Ook heeft men kennelijk een aantal beloften niet nagekomen.
quote:
[...]

Hoe weet je dat men de game niet gespeeld heeft? Een nogal ongefundeerde aanname die je daar doet.

Assassinator wijzigde dit bericht 23-06-2008 12:52 (10%)

Keen must die!

quote:
Assassinator schreef op maandag 23 juni 2008 @ 12:49:
[...]

Het feit dat aardig wat mensen het nog spelen is geen excuus voor het feit dat FFOW simpelweg niet goed afgewerkt was, en niet op die datum gereleased mocht worden. Dat is het enige wat hier gezegt wordt: de game is geflopt (as in, had véél meer kunnen zijn, veel groter) omdat men de game overhaast gereleased heeft. Ook heeft men kennelijk een aantal beloften niet nagekomen.
Zeker had de game groter kunnen zijn, timing is een key issue. Dat de game niet "polished" is lees je ook op de community forums. Dat zijn ze nu aan het doen. Als je de game gekocht hebt kan je toch alleen maar blij zijn dat ze de game niet keihard hebben laten vallen? Ze blijven het gewoon top supporten, zie de laatste patches en de roadmap.

Daarnaast blijft er commentaar komen over de game op de Xbox360 van mensen die het niet spelen. Ik heb hier de realtime inzage in spelersaantallen en unieke spelers wereldwijd (alle lobbies bij elkaar) en dat is gewoon uitstekend. Daarnaast is het de enige game die zoveel spelers op dezelfde server support, vooral uniek in het genre FPS op de console. Over de PC is veel te zeggen na release, de Xbox360 is echter een totaal ander verhaal.
quote:
[...]

Hoe weet je dat men de game niet gespeeld heeft? Een nogal ongefundeerde aanname die je daar doet.
Hij zegt het toch zelf? 8)7
Daarnaast wordt er gepraat over bugs die er niet meer in zitten.

Zullen we eens over de game gaan praten?

Keen must die!

Bericht op Xbox Live (nieuwe gratis content):
quote:
Content: Frontlines: Boneyard Map
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,VIOLENCE] Join up to 50 players in the first of five all new downloadable maps for Frontlines™: Fuel of War™, featuring the never before seen Automatic Shotgun, Rocket Jeep and Red Star Transport Helicopter. As Western Coalition armor closes in on the last functional Red Star nuclear missile facility, Alliance tanks rally to defend their last hopes for victory in Europe. The frontlines have been drawn across the Shilnaya Balka missile silos. Coalition and Alliance troops stare each other down across the complex, each waiting for the other to blink. Better watch where you shoot.

quote:
Nee, dat zeg ik nergens. Hou op met mij woorden in de mond te leggen (m.a.w.: hou op met leugens te verspreiden).
quote:
Daarnaast wordt er gepraat over bugs die er niet meer in zitten.
En over functies die niet in het spel zitten maar die wel beloofd waren.
quote:
Zullen we eens over de game gaan praten?
Dat probeert men, maar elke keer kom jij met ongefundeerde opmerkingen tussendoor.

[edit]
Er zit trouwens een hele mooie 'edit' knop boven elke post, DaMorpheus. Hoef je niet steeds dubbel te posten wanneer je weer wat informatie vindt over dit ten dode opgeschreven spel.

The Zep Man wijzigde dit bericht 24-06-2008 09:04 (14%)

xbox360: Count Black
Reg. datum: 06 december 2006

Zoals ik hier lees ben ik blij dat ik het spel niet heb gekocht. De demo vond ik al een grote flop en nu ze ook geen nieuwe functies toevoegen is dit spel idd ten dode opgeschreven. Ben blij dat Battlefield BC binnenkort uit is zodat we dit spel helemaal kunnen laten liggen...

xbox360: Count Black

Ach kijk op zich is het spel niet af, is er van alles mis mee en noem maar op, maar als je het voor pakweg 20 euro ofzo op kan tikken op marktplaats kan je er nog wel ff lol mee hebben. Het is alleen absoluut niet in een retail-staat, dus een retail-prijs is het ook gewoon niet waard.

Waar ik me wel aan stoor is het feit dat ze een game in zo'n staat uberhaupt durven te releasen, en dan nog zo'n houding aannemen ook. Wat KAOS betreft op hun forums vond ik ze ronduit arrogant, bot en ontwijkend, en als ik op de mening van onze vriend hier met zijn zakelijke belangen af ga dan speelt hij een COMPLEET ander spel en dna nog met een roze bril op ook. (no offense). Ik vind het mooi dat iemand zo begaan is met zijn werk, maar dit soort praat kan je gewoon niet verkopen. Een beetje realiteitszin zou ook meer positieve reacties opleveren dan dit; ik voel me ook altijd genoodzaakt gelijk tegen onzinverhalen in te gaan.

Conclusie: kan je de game voor een zacht prijsje op de kop tikken probeer het dan eens, maar laat hem anders lekker liggen. Ik heb me er ook wel een paar dagen mee vermaakt, maar ik ga hem niet weer kopen/ruilen alleen om wat bugfixes en een nieuwe map te testen.

am2 wijzigde dit bericht 24-06-2008 13:51 (36%)

Keen must die!

quote:
Awakener schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 09:38:
Zoals ik hier lees ben ik blij dat ik het spel niet heb gekocht. De demo vond ik al een grote flop en nu ze ook geen nieuwe functies toevoegen is dit spel idd ten dode opgeschreven. Ben blij dat Battlefield BC binnenkort uit is zodat we dit spel helemaal kunnen laten liggen...
Heb je het over de Xbox360 demo? Die had een 90% bezettingsgraad op de servers, niet echt een flop ;)
Er zijn al 2 patches uit en de 3e komt er ook al aan, elke patch heeft bugfixes, nieuwe features en gisteren is toevallig de eerste gratis extra content uitgekomen. De Xbox360 zal die patches zelf downloaden, de DLC moet je zelf downloaden via het menu.
quote:
Je hebt het echt werkelijk NOOIT over de game. :')

DaMorpheus wijzigde dit bericht 24-06-2008 15:03 (15%)

Ik ben nog steeds bezopen

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:02:
[...]

Heb je het over de Xbox360 demo? Die had een 90% bezettingsgraad op de servers, niet echt een flop ;)
Er zijn al 2 patches uit en de 3e komt er ook al aan, elke patch heeft bugfixes, nieuwe features en gisteren is toevallig de eerste gratis extra content uitgekomen. De Xbox360 zal die patches zelf downloaden, de DLC moet je zelf downloaden via het menu.

[...]

Je blijft het maar over server bezetting hebben :z

heb dit spel hooguit 20 min gespeelt. Wil er niet meer aan herrinert worden dat ik hier 50e aan hebt uitgeven :( Gaat nooit meer goed komen met die spel of met Kaos die gasten hebben hun rep meteen verpest.

Flame &co.... dit spel kan alleen maar geflamed worden zie niks positiefs eraan.

Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:02:
[...]

Iedereen die deze lijst doorneemt zal zien dat ik het daadwerkelijk wel over het spel heb gehad. En hou nu eens op met liegen en valse verwijtingen te maken, DaMorpheus.

The Zep Man wijzigde dit bericht 24-06-2008 15:57 (56%)

Maharadja of the Year :-/
Reg. datum: 17 januari 2006

Ik heb dit spel niet, ik heb het nooit gespeeld, en ik wil het ook niet spelen, maar ik wil wel het volgende zeggen:

Waarom in hemelsnaam blijven jullie reageren en elkaar flamen en trollen als je niet inhoudelijk op het spel in wilt gaan?

Als je het een baggerspel vindt, prima, laat dat weten en zoek je heil ergens anders.. op deze manier creer je alleen maar meer voer voor anderen om op te reageren, zodat het hele topic een groot flamefest wordt.

IMHO: Als jullie het allemaal echt zo'n baggerspel vinden, reageer dan gewoon niet meer in de thread en laat het doodbloeden. Op deze manier komen er alleen een hoop off-topic reacties binnen deze thread, wat misschien storend kan zijn voor degenen die wél relevante info zoeken binnen deze thread. Het lijkt haast alsof jullie het leuk vinden...

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

quote:
d_star schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:10:
Ik heb dit spel niet, ik heb het nooit gespeeld, en ik wil het ook niet spelen, maar ik wil wel het volgende zeggen:

[...]

Als je het een baggerspel vindt, prima, laat dat weten en zoek je heil ergens anders.. op deze manier creer je alleen maar meer voer voor anderen om op te reageren, zodat het hele topic een groot flamefest wordt.
En welkom bij de discussie. Verschil is dat DaMorpheus en ik het spel wel gespeeld en besproken hebben en jij totaal niet. Wie is hier nu off-topic? :+

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Later nu verder.

Modbreak:
Laten we even geen aannames meer doen en niet meer zoveel flamen richting elkaar, dat gaat alleen maar nare consequenties hebben.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 24-06-2008 23:02 (86%)

qed

Keen must die!

De PC demo is uit (download Frontlines demo).

Mappen: oilfield en gnaw
Patchlevel 1.1.1
Veel plezier!

Reg. datum: 16 april 2008

Ik zal het eens proberen, kreeg het al via de mail. Bedankt :)

dat geen gelekte beta-demo? Tenminste dat meen ik ergens gelezen te hebben.

Keen must die!

Neen :)

Het bericht op de Kaos site is ook online: http://status.kaosstudios.com/?p=80

DaMorpheus wijzigde dit bericht 09-07-2008 21:04 (85%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: