yippie ik heb mijn 50 euro terug
iig in de vorm van een tegoedbon dat wel, maar toch .
Heb besloten terug te gaan naar de intertoys. Had eigenlijk binnen 2 of 3 dagen na aankoop gemoeten, maarja heb gezegd dat ik de hele week geen tijd had om het te testen

.
Met een kleine snufje verbazing en een zeer lichte stemverheffing gezegd dat ik het spel wel kon installeren , maar dat er wanneer ik wilde spelen gezegd werd dat de dvd niet origineel was. ( ik ben alleen " vergeten" te melden dat je daar wel omheen kan om het wel te spelen

)
Normaal doe ik niet zo zielig en had ik nooit terug gegaan, maar voor FFOW heb ik een uitzondering gemaakt. Ik heb me in heel me leven nog nooit zo bedrogen gevoeld, als na de aankoop van dit spel. Ten eertse worden beide dvd's niet herkend of goed gelezen, en moet ik telkens wegklikken en dan in mijn program files gaan zoeken naar het juiste bestand. Daarnaast zit het spel vol fouten, en ziet het er niet uit. De laatste patch loste een klein deel op, maar het blijft gewoon een half afgemaakt spel dat ze op de markt hebben gegooid.
Jammer dat ik het zo heb moeten doen, maarja ik ben er vanaf en heb mijn 50 euro terug, klaar om te besteden aan een spel dat WEL afgemaakt is en de moeite waard is.