Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Roppedop schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:50:
Precies, daar staat gewoon dat er voip in zit. Ook hier heeft het gestaan bij Advanced Team Play maar daar is het verwijderd. Lees anders je eigen posts in dit topic nog eens terug DaMorpheus.
Ik heb even gezocht (DaMorpheus heeft wel eens de neiging om zijn oude posts stevig te bewerken). Let op wat ik vetgedrukt heb gemaakt:
quote:
DaMorpheus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:53:
Vraag me niet waarom, maar Ranked wordt pas in een komende patch geintroduceerd. Dat is inderdaad nog niet af.

geforce problemen zijn volgens mij opgelost, ik hoor er niemand meer over. Check anders ook de troubleshooting forums op http://community.kaosstudios.com/

VOIP voor pc komt er aan (wederom in een patch). De dynamische voip zal waarschijnlijk nooit lukken :P
Sowieso kan je dat goed omzeilen door in Nederlands te praten op een server met buitenlanders ;)

De account die je nodig hebt voor ranked zal in een later stadium pas worden geintroduceerd.
Al combineren we dat met wat hij tegen mij zei:
quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:12:
Ik maak me sterk voor een betere ingame interface. Scheiding van de overvloed aan messages en snellere communicatie.
Zo'n roos als de BF serie zal moeilijk zijn in te bouwen, VOIP hebben ze niet geschrapt, want nooit aangekondigd. Dat het in de Xbox zit is vanwege de API die daarbij hoort. Daar zitten ze behoorlijk tegen de limieten aan de trappen en maken ze echt grote stappen. Kwa PC: ik denk dat 1.1.0 veel verbeteringen met zich meebrengt. Zodra de Xbox patch uit is en 1.1.0 pc uit is zal een groot deel van hun team zich op de volgende PC patch richten, ik denk dat ze dan wel ver komen met verbeteringen.
Kaos heeft veel te verliezen en werkt er hard aan. PC demo is er ook nog niet, hun "showcase" is er dus nog niet. Ik denk dat als de demo uitkomt dat je dan een hele andere game ziet dan tijdens launch.
Bedankt dat je hebt laten zien dat je net zo kredietwaardig (=null) bent als de makers van het spel, DaMorpheus. :+

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Deze is ook leuk:
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 2 april 2008 @ 21:43:
[...]
Ze hebben een goed team op de PC patches nu zitten, de reden dat deze patch zo klein is, is dat de komende patches GROOT worden. Ze hebben het al publiek her en der aangegeven:

voip, punkbuster, serverbrowser, nieuwe mappen, ranked servers, nieuwe voertuigen, etc
blablabla
Change of plans, lijkt me duidelijk. Alleen zorg je er met de flames ook voor dat op GoT nooit meer informatie uit de bron wordt gepost.
quote:
The Zep Man schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:36:
[...]
Waarom vraag je dat hier? Je neemt aan dat de persoon ook het forum van tweakers.net leest?
Lijkt me duidelijk, anders post die persoon niet van die zegt. Zal mij worst wezen wie dat is, die persoon verpest het op de kaos forums voor zichzelf door elke post te beginenn met "deze post wordt zo verwijderd en ik ga jullie kaput machen op andere fora" -O-
En wat is het resultaat? Topic en posts zijn verwijderd.....

DaMorpheus wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:04 (16%)

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:52:
Change of plans, lijkt me duidelijk.
Geschrapt dus, lijkt me duidelijk.

Feit blijft dat er nog steeds op de Frontlines site staat dat er voip in zit. Maar ik zal wel verkeerd lezen... Ook op de thq site stond dat er voip in zit. Dat is verwijderd. Ook topics in het Kaos forum over voip zijn verwijderd. Hoe kan iemand nu nog vertrouwen hebben in Kaos en in Frontlines?
Reg. datum: 28 november 2004

Ach hoe je het ook wendt of keert, het spel is gewoon nog niet af en ligt inmiddels wel al een paar maanden in de winkels. En het zijn niet gewoon simpele bugfixes, nee het is o.a. een niet goed werkende server browser, gebrek aan rankings, geen mod tools, geen voip, noem maar op. Dat ze geen mod tools erbij hebben als studio die nota bene uit de modding community voortkomt snap ik al helemaal niet. De enige conclusie die ik heb is dat het budget op was en dat het spel de deur uit geschoven moest worden. Waar dat tot leidt zie je wel weer, en geen hoeveelheid censuur of promotie kan dat verbloemen.

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:52:
Change of plans, lijkt me duidelijk
Dat leek jou niet duidelijk.
quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:12:
Ik maak me sterk voor een betere ingame interface. Scheiding van de overvloed aan messages en snellere communicatie.
Zo'n roos als de BF serie zal moeilijk zijn in te bouwen, VOIP hebben ze niet geschrapt, want nooit aangekondigd. Dat het in de Xbox zit is vanwege de API die daarbij hoort. Daar zitten ze behoorlijk tegen de limieten aan de trappen en maken ze echt grote stappen. Kwa PC: ik denk dat 1.1.0 veel verbeteringen met zich meebrengt. Zodra de Xbox patch uit is en 1.1.0 pc uit is zal een groot deel van hun team zich op de volgende PC patch richten, ik denk dat ze dan wel ver komen met verbeteringen.
Kaos heeft veel te verliezen en werkt er hard aan. PC demo is er ook nog niet, hun "showcase" is er dus nog niet. Ik denk dat als de demo uitkomt dat je dan een hele andere game ziet dan tijdens launch.
Volgens jou was er geen 'change of plans', omdat VoIP nooit aangekondigd zou zijn (wat dus wel zo was, aldus je oudere posts en Kaos)
quote:
Alleen zorg je er met de flames ook voor dat op GoT nooit meer informatie uit de bron wordt gepost.
Als je dit beschouwd als flames, dan moet jij wel de troll zijn.
quote:
[...]

Lijkt me duidelijk, anders post die persoon niet van die zegt. Zal mij worst wezen wie dat is, die persoon verpest het op de kaos forums voor zichzelf door elke post te beginenn met "deze post wordt zo verwijderd en ik ga jullie kaput machen op andere fora" -O-
En wat is het resultaat? Topic en posts zijn verwijderd.....
Alles wat 'jou duidelijk lijkt' lijkt mij niet duidelijk. Als het jou 'een worst zal wezen' post je er hier ook niet over.

Conclusie over Frontlines: Fuel of War: dit spel zal voor de PC nooit afgemaakt worden (=alle beloofde functionaliteit erin stoppen). Kunnen de mensen die opgelicht zijn toen ze het spel kochten een vergoeding krijgen van Kaos Studios of THQ? Er wordt tenslotte beloofd dat bepaalde functies in het spel aanwezig zijn, terwijl dat niet zo is.

The Zep Man wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:45 (32%)

"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

yippie ik heb mijn 50 euro terug _/-\o_

iig in de vorm van een tegoedbon dat wel, maar toch .

Heb besloten terug te gaan naar de intertoys. Had eigenlijk binnen 2 of 3 dagen na aankoop gemoeten, maarja heb gezegd dat ik de hele week geen tijd had om het te testen O-) .

Met een kleine snufje verbazing en een zeer lichte stemverheffing gezegd dat ik het spel wel kon installeren , maar dat er wanneer ik wilde spelen gezegd werd dat de dvd niet origineel was. ( ik ben alleen " vergeten" te melden dat je daar wel omheen kan om het wel te spelen :X )

Normaal doe ik niet zo zielig en had ik nooit terug gegaan, maar voor FFOW heb ik een uitzondering gemaakt. Ik heb me in heel me leven nog nooit zo bedrogen gevoeld, als na de aankoop van dit spel. Ten eertse worden beide dvd's niet herkend of goed gelezen, en moet ik telkens wegklikken en dan in mijn program files gaan zoeken naar het juiste bestand. Daarnaast zit het spel vol fouten, en ziet het er niet uit. De laatste patch loste een klein deel op, maar het blijft gewoon een half afgemaakt spel dat ze op de markt hebben gegooid.

Jammer dat ik het zo heb moeten doen, maarja ik ben er vanaf en heb mijn 50 euro terug, klaar om te besteden aan een spel dat WEL afgemaakt is en de moeite waard is.

quote:
Vind ik ook wel weer een beetje overdreven, dat het er niet uitziet. Op mijn pc ziet het er behoorlijk mooi uit met AA forced, 1280x1024 en alles op high. Mooie lichten, omgevingen en goede geluiden over het algemeen. Maar dat je na alle problemen die je noemt, negatief bent over het spel kan ik me goed voorstellen als ik zo de vele problemen / gebreken zo lees in dit topic.

JediUberknaft wijzigde dit bericht 17-05-2008 14:35 (7%)

ASUS A8N32 SLI DELUXE,AMD 64 4000+,Zalman CNPS9500,OCZ Gamexstream 600W,GEFORCE XFX 9600GT XXX,1 WD RAPTOR 74GB,1 SEAGATE 320GB,2GB OCZ PC4000 Gold GX XTC, LiteOn 52x CDRW,LiteOn DVDRW 851S,NEC 3520 DVDRW,ESI ESP1010, Aerogate 1

ik speelde het ook op 1280x 1024 met alles maxed out, en met AA en AF forced.

Maar ik geloof dat er veel meer uit de unreal engine te halen is.

I agree ! Dat is absoluut waar, maar ondanks dat ziet het er toch nog steeds best zeer ok uit toch ? Maar dat er meer uit te halen valt is zeker waar !

ASUS A8N32 SLI DELUXE,AMD 64 4000+,Zalman CNPS9500,OCZ Gamexstream 600W,GEFORCE XFX 9600GT XXX,1 WD RAPTOR 74GB,1 SEAGATE 320GB,2GB OCZ PC4000 Gold GX XTC, LiteOn 52x CDRW,LiteOn DVDRW 851S,NEC 3520 DVDRW,ESI ESP1010, Aerogate 1

Omg. Patch 1.1.0 is er nog niet, voip ook nog niet is nooit aangekondigd.
En nu beginnen ze bij Kaos over patch 1.2 met nieuwe maps! http://status.kaosstudios.com/?p=65
Maak anders eerst het spel zelf eens af! 8)7
Vraag me af hoeveel mensen het spel nog kopen ? gekocht hebben ? (cq bedrogen zijn),
dit spel is zo HARD geflopt, en dat zijn ze zelf schuld !

Ik ben het er roerend mee eens dat het spel potentie had
maar helaas helaas is de geldzucht weer aan de winnende hand,
begint goed met Kaos zo, meteen in de voetsporen van EA

Def!ance wijzigde dit bericht 31-05-2008 11:11 (39%)

Just for the record, we never broke up, we took a 14 year vacation

Die nieuwe mappen zijn trouwens wel wat om naar uit te kijken. Hindsight met ~20 vliegtuigen wordt erg vet en die artillery nieuwe tank die erin komt, die heeft een machtig geluid.

Voor de XBox360 komt er ook DLC aan + een patch :)

DaMorpheus wijzigde dit bericht 31-05-2008 14:10 (15%)

quote:
Def!ance schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:09:
Vraag me af hoeveel mensen het spel nog kopen ? gekocht hebben ? (cq bedrogen zijn),
dit spel is zo HARD geflopt, en dat zijn ze zelf schuld !

Ik ben het er roerend mee eens dat het spel potentie had
maar helaas helaas is de geldzucht weer aan de winnende hand,
begint goed met Kaos zo, meteen in de voetsporen van EA
ik heb het spel gekocht ( cq ben dus bedrogen ). Maar ik heb het spel dus mooi teruggebracht, ik heb nu dus lekker een cadeaubon ter waarde van 50 euro die onbeperkt geldig is :). Denk dat ik die bon straks ga uitgeven aan Farcry 2 of RA 3. spellen die hun geld WEL waard zullen zijn ;)

Ik heb het nu voor het eerst sinds weken weer eens op de 360 gespeeld. Praktisch alle servers waren leeg (in totaal op alle servers net 80 spelers denk ik). Het viel me op dat de spelers die er waren vooral spawn campten en me dus bij iedere respawn meteen neerschoten (nog steeds niet gefixed dus).

Omdat de die hards die nog steeds spelen alle hoeken van iedere map en iedere spawnpoint nu kennen is het als casual speler onmogelijk om nog leuk mee te doen. Een andere server geen bevolken is ook geen optie meer want je mag blij zijn als ej 2 aardig bevolkte servers vindt.

Die extra maps mogen dus echt wel gratis zijn en die patch mag ene heleboel fixen (zeker spawncampen op zijn minst). En dan mag er ook wel een heleboel reclame voor gemaakt worden, om weggelopen spelers terug te lokken.

Als die maps geld kosten dan kunnen ze het wel vergeten.

quote:
DaMorpheus schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 14:10:
Die nieuwe mappen zijn trouwens wel wat om naar uit te kijken. Hindsight met ~20 vliegtuigen wordt erg vet en die artillery nieuwe tank die erin komt, die heeft een machtig geluid.
Oeh, leuk. Vooral omdat er tegen die tijd niemand meer is om die ~20 vliegtuigen te besturen. En komen er ook dummy doelwitten voor die nieuwe tank? Want voor een geluidseffectje alleen is het natuurlijk niet de moeite waard.
quote:
milenko79 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:12:
Als die maps geld kosten dan kunnen ze het wel vergeten.
Op de 360 gaan nieuwe maps geld kosten. Op de PC niet.

Dit weekend nog ffe online gespeeld, was best leuk :) jammer alleen dat mensen rondlopen met een grenade launcher waardoor als je ze tegen het lijf loopt en probeert lek te schieten hun vrolijk een grenade voor je voeten schieten. Dit verpest de close combat nogal

[Ghostrider]
Workstation Q6600@8x400=3,2ghz 2048mb DDR2 GeIL800 Geforce8800GTSXFX580 22inch TFT
Server Athlon64 3000+ 1,5Gig Win2003 Server 4000gig hdd's

Reg. datum: 28 januari 2002

quote:
Ghostrider schreef op maandag 02 juni 2008 @ 10:45:
Dit weekend nog ffe online gespeeld, was best leuk :) jammer alleen dat mensen rondlopen met een grenade launcher waardoor als je ze tegen het lijf loopt en probeert lek te schieten hun vrolijk een grenade voor je voeten schieten. Dit verpest de close combat nogal
Zijn er geen servers (meer) met Friendly Fire = On?
Dan heb je dat probleem niet...

De patcht komt er snel aan voor zowel de Xbox360 als de PC.

Geheel losstaand van de patch O-) :
We will be performing maintenance on our login servers on Thursday, June 5th, 2008 between 10:00 am (EDT) and 2:00 pm (EDT). During this time you may not be able to join online games or may lose connection with online games you are playing.
Bron.

quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 21:49:
De patcht komt er snel aan voor zowel de Xbox360 als de PC.

Geheel losstaand van de patch O-) :
We will be performing maintenance on our login servers on Thursday, June 5th, 2008 between 10:00 am (EDT) and 2:00 pm (EDT). During this time you may not be able to join online games or may lose connection with online games you are playing.
Bron.
Ja dat woordje SOON heb ik genoeg gehoord. ben blij dat geflopt is leren ze tenminste kwaliteit afleveren. zelfs op de xbox zijn er maar 150 man online :X

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Xbox360 heeft meerdere lobbies en daar zijn echt wel wat meer mensen online ;)

Op de community forums zijn ze nu al aan het klagen over 1.2.0, terwijl ze 1.1 nog niet eens hebben _O-

DaMorpheus wijzigde dit bericht 05-06-2008 10:59 (40%)

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 10:22:
Xbox360 heeft meerdere lobbies en daar zijn echt wel wat meer mensen online ;)

Op de community forums zijn ze nu al aan het klagen over 1.2.0, terwijl ze 1.1 nog niet eens hebben _O-
Op dat zelfde forum valt ook goed te zien hoe serieus Kaos en de aangesloten serviceproviders hun klanten nemen. Dat _O- _O- is dan ook een reactie die je volgens mij vaak ziet daar op kantoor: die lui lachen zich vast krom om de beta-bagger die ze als retail verkocht hebben aan een stel kneuz, uh klanten.

quote:
am2 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 11:19:
[...]

Op dat zelfde forum valt ook goed te zien hoe serieus Kaos en de aangesloten serviceproviders hun klanten nemen. Dat _O- _O- is dan ook een reactie die je volgens mij vaak ziet daar op kantoor: die lui lachen zich vast krom om de beta-bagger die ze als retail verkocht hebben aan een stel kneuz, uh klanten.
:') Ik denk niet dat ze krom lachen...
Nu is je merknaam dus helemaal verprutst.

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

De patch is uit!
Frontlines: Fuel of War 1.1.0 download.
quote:
Kaos Studios just released patch 1.1.0 for the PC.

The patch is around 284 megabytes in size and contains many fixes for game stability and the multiplayer mode of the game. Punkbuster is now integrated into Frontlines, a brand new serverbrowser makes it MUCH easier to find a good server and improvements to the servercode enable more servers to be fired up for your online game!

Please note Kaos had to do some maintenance to the masterservers disabling all online play before the patch could be launched. If you still experience problems connecting to the masterserver, keep a close watch on the official status page.

The patch installation takes 5 to 10 minutes and will install Punkbuster services to your system. We have setup a discussion thread regarding patch 1.1.0 on our forums.

Downloads

Please note the following downloads are available on our Amsterdam fileservers. The name of the file is not the download server location but the territory name of the game version.
Directe download pagina: http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=1225

Voor de mods die weer overactief zijn: FrontlinesFuelOfWar.net / i3d verzorget de Europese filemirrors, zie http://www.kaosstudios.com/ffow-patches/

Jammer genoeg komt het veel en veel te laat, de meerderheid is al afgehaakt: Frontlines is een flop, dood en dood zonde. Alleen maar omdat ze zo nodig wilde releasen op de originele datum, bah, de game-industry wordt vernaait door het zaken-gedeelte (om het zo maar te zeggen).

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws