Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
SiErRa schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:38:
Heeft FFOW nu wel of niet een volledig vernietigbare omgeving? Aangezien het de UT3 engine gebruikt? Ik kon het uit alle youtube filmpjes namelijk niet echt goed opmaken.
Sommige delen van de map zijn kapot te maken. 95% van de omgeving niet.
Wat kapot gaat is meestal een muurtje of een andere goede plek om je als infantry te verschuilen.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Reg. datum: 06 februari 2000

Dat is wel jammer, want dan biedt het eerlijk gezegd voor mij weinig meerwaarde tegenover BF2142. Of jullie moeten me nog kunnen overtuigen van andere coole features van dit spel ;)

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

Die drones zijn eigenlijk wel hét speciale aan FFOW, verder is het volgens mij wat dynamischer dan BF door die frontline. Je zit aan de lopende band in de actie.
Verder zag ik hierboven een pre-order staan van ongeveer 40 euro, kun je hem voor die prijs ook in de winkel halen? Zou wel erug mooi zijn :)

quote:
SiErRa schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:48:
Dat is wel jammer, want dan biedt het eerlijk gezegd voor mij weinig meerwaarde tegenover BF2142. Of jullie moeten me nog kunnen overtuigen van andere coole features van dit spel ;)
Meer waarde dat het geen EA is "need to tell more look at the history"

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Fear Me

Er is een review al uit voor de 360 verzie

http://xbox360.ign.com/articles/854/854565p1.html

Xbox live: Frits Blits

Reg. datum: 03 maart 2004

Niemand die iets weet over de nederlandse release datum?

Reg. datum: 28 januari 2002

quote:
GLY schreef op maandag 25 februari 2008 @ 20:01:
Niemand die iets weet over de nederlandse release datum?
29 februari (check o.a. hier)

Trotse oom

Waar wordt in NL de CE verkocht? Of is die alleen te bestellen via Play.com?

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

*UPDATE*

De release is ramp voor PC en beetje voor de xbox 360..
kijk maar op de community forums http://community.kaosstudios.com/index.php

Some goeie statemants.

- What is quality?
Quality is what the customers want

- FFOW is car without wheels

- BF2 has the functionality but ffow has the quality but the functionality is killing fow

Zelf ga ik niet beginnen want ffow mist nu gewoon de functionalieteit maar de inhoud is goed.
maar ze missen gewoon de belangrijkste stuff in de retail versie dus zijn ze plan om te gaan patchen.

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Een spel wat dus het een en ander mist wat goed moet gaan komen dmv patching, dan pas ik ook, gezeik genoeg gehad met BF2 in het verleden met die patches daar heb ik geen zin meer in.

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Ik vind dat je zowiezo een modern spel uit 2008 niet echt maar qua kwaliteit nog kan vergelijken met BF2. Daarvoor is hij te oud. Qua gameplay kan nu nog alitjd..

Intel E6600@3,5 - Asus P5N32-E SLI PLUS - OCZ 2x1GB Platinium 800mhz - MSI 7900 GTO@GTX

Trotse oom

Ik stond op het punt de SE te bestellen bij Play. Nu weet ik niet of ik moet wachten totdat er een nieuwe CE kom of gewoon die boel maar moet bestellen en daarna patchen :{

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

mmm.... als je die reviews leest heb ik een miskoop gedaan... then again starcraft kreeg in t begin ook 7X en 8X scores ;)

txt pag 888

Ik heb hem vandaag gehaald voor de 360, vond de demo leuk, dus..

1e keer dat ik hem opstart, begint het filmpje ontzettend te haperen, vond ik al vreemd.
Maar goed, xbox opnieuw opgestart, fimpje loopt prima,spel begint.....
Ik kan bukken, liggen, granaten gooien en inzoomen... voor de rest werken de controls niet! :/
3 verschillende controllers geprobeerd zonder succes.
Straks nog maar een keer proberen.. *iets met scheepsrecht*

ulekai wijzigde dit bericht 27-02-2008 19:48 (6%)

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

M'n SE editie is verzonden door play.com. No way back voor mij. De support van KAOS lijkt me nu behoorlijk slecht. Hopen dat het nog goed komt.
Een game gelijk patchen is meestal een slecht teken. En nog steeds geen info over dedicated servers.
Trotse oom

quote:
Roppedop schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:47:
M'n SE editie is verzonden door play.com. No way back voor mij. De support van KAOS lijkt me nu behoorlijk slecht. Hopen dat het nog goed komt.
Een game gelijk patchen is meestal een slecht teken. En nog steeds geen info over dedicated servers.
Ik ben erg benieuwd naar hoe het werkt bij jou. Als ik de ervaring van ulekai lees denk ik toch wel zoiets van "ai, als dat maar goed gaat" :{

txt pag 888

Third time is a charm..
Ik kan nu zelfs rondlopen *wow*
Het ziet er naar uit dat het nu wel werkt..
Of het ook goed is bekijk ik later wel.

finality waits outside

Zoals deze review zie ik de game ook op basis van de demo.

http://www.insidegamer.nl...fuelofwar/recensies/19929

Game is binnen bij Dim.plus. Dus vanavond maar echt ff testen :)

txt pag 888

Een beetje tegen het einde van de single player campagne, een beetje kort.
Het spel speelt lekker weg, is erg arcade, de ''droids'' stellen ook bijzonder weinig voor.

Het enige gemiste punt wat ik tot nu toe ben tegengekomen is dat als je crouch, je eerst prone moet gaan voordat je weer kan opstaan, je kan niet crouchen en dan weer opstaan.

Je kan oneindig sprinten, en tegelijkertijd herladen.

Ik ben tot nu toe nog geen noemenswaardige game momenten tegengekomen, waarvan ik dacht wow..

Edit: Voor een shooter zit er best weinig wapentuig in het spel, alles is er wel, maar niet in overvloed.
Nieuwe wapens kun je vinden bij basissen.
Maar zo kun je bijvoorbeeld niet de wapens of munitie van tegenstanders oppakken.

En voor een oorlog om de laatste restanten olie op aarde word er aardig veel in benzine slurpende voertuigen rondgereden/vlogen.

ulekai wijzigde dit bericht 28-02-2008 14:06 (26%)

finality waits outside

Deze game koop je natuurlijk ook niet voor de SP, en je kunt wel vanuit ligstand zo weer opstaan, gewoon de runknop indrukken ;)

Reset your brain!
Reg. datum: 29 oktober 2000

quote:
DaMorpheus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:17:
[...]

Nee, ik werk vanuit de Kaos Studios in New York. Half twee Nederlandse tijd is dus half acht hier ;)
Ik heb toevallig eea over conflict frontlines gehoord deze ochtend van Tim, ik zal in de middag contact opnemen mbt jullie project.
Grappig zeg. Doe de groeten aan Tim (van MYIS neem ik aan).
Hij weet wie ik ben :) Zeg de mijn nickname maar.

Tim is tevens owner van 21CW, het toernooi dat de overstap van BF2 naar FFOW heeft gemaakt.
http://21cw.totalgamingnetwork.com/index.php

Dikkie wijzigde dit bericht 28-02-2008 16:44 (15%)

Reg. datum: 06 december 2005

Frontlines: Fuel of War is regiovrij, en 34 euro bij play-asia ( Xbox360)

JAFQZSEK

Als je zijn posts zo herkent, dan weet je ook wat er met topics gebeurt waar men continu op de man speelt. Doe dat daarom niet

Terr wijzigde dit bericht 28-02-2008 21:08 (89%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws