quote:
@LollieStick
Waarschijnlijk verwachten mensen dit, omdat tweakers in het verleden veel meer up-to-date was dan nu het geval is.
We horen al jaren gemiddeld iedere paar maanden wel een aantal klachten dat Tweakers.net "steeds trager" wordt. Als dat allemaal waar was zou het nu gemiddeld drie weken duren voor iets op de FP stond en dat is duidelijk niet zo. Ik denk dat we de laatste jaren gemiddeld sneller zijn geworden, maar dat voorkomt natuurlijk niet dat er uitschieters zijn die mensen opvallen. Bovendien kan het voor sommige mensen ook nooit snel genoeg zijn: soms wordt er al geklaagd als men iets een paar
uur eerder heeft gelezen. Probeer tegen dat soort tijdsdruk nog maar eens kwaliteit te leveren, want iedere (spel)fout of onvoldoende onderzocht verhaal wordt ook maar al te graag afgekraakt door bezoekers. En dan moeten we het liefst naast het 16 uur per dag bijhouden van het hele internet (afhankelijk van wie je het vraagt met meer aandacht voor hardware, open source, zakelijk nieuws, security, games, gadgets, enz.) ook nog eens zorgen voor meer eigen reviews en content. Het zijn geen lichte eisen die jullie stellen met z'n allen

.
Ik wil niet zeggen dat het op bepaalde punten niet beter zou kunnen, maar doemdenken van "alles gaat naar de knoppen! VNU verpest het! [vul andere site in] is veel beter!" is nou ook niet bepaald realistisch. Ik denk dat we dit jaar op een aantal punten weer flink vooruit zullen gaan, dus laten we niet ieder dipje meteen vergelijken met een afgrond.
Wouter Tinus wijzigde dit bericht 16-02-2007 10:35 (4%)