Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung Ultra Smart F700 topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 24 oktober 2008

ik heb pas geleden op markplaats een 2e hanse simlock vrij f700 gekocht allen heb ik er 2 probleemen mee

1 ik heb geen internet (kan dat ligen omdat het ene vodafone is en ik telfort heb )

2 ik kan geen fad en far bestanden af spellen geeft de meldeiding onderstund dit tytpe niet hoe kan ik deze betanden toch afspelen met mijn mobiel?

ik kan dus niet met een link het van het mobiel internet douwloden wat voor al op dit forum wordt anbevolen

mvg peter

quote:
Catch22 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:25:
en mijn speaker is kapot... hoor mensen extreem zacht, als ik hem op de echte speaker zet hoor ik het wel hard, maar die interne speaker is kapot...
Dit heb ik...lijkt een bekend probleem te zijn geloof ik?

Reg. datum: 30 november 2001

ik breng hem deze week naar de vodafone shop in groningen en die schijnen het te kunnen fiksen (direct)

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven
Heb je wel eens last van je lul?

Het scherm van mijn Samsung is helaas kapot gegaan, verder werkt hij nog prima...
Ik was mijn Samsung F700 toch al vrij zat, dus ik heb besloten hem te verkopen.

Nu vraag ik me alleen af hoe ik het interne geheugen van de Samsung nog zou kunnen wissen, zodat mijn foto's, berichten en telefoonboek niet bij iemand anders terecht komen? Iemand met een nog werkende F700 moet mij dit vast kunnen vertellen!

quote:
schaap2005 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:09:
Het scherm van mijn Samsung is helaas kapot gegaan, verder werkt hij nog prima...
Ik was mijn Samsung F700 toch al vrij zat, dus ik heb besloten hem te verkopen.

Nu vraag ik me alleen af hoe ik het interne geheugen van de Samsung nog zou kunnen wissen, zodat mijn foto's, berichten en telefoonboek niet bij iemand anders terecht komen? Iemand met een nog werkende F700 moet mij dit vast kunnen vertellen!
kan dat niet met de bijgeleverde software? Ik neem aan dat usb nog wel werkt.

ik zoek een mp3 programma (denk java based) om streamed audio op de F700 af te spelen, zodat ik bijv di.fm via umts/hsdpa kan afspelen,had een tool hiervoor via een website gekregen, maar dat was voordat ik de gsm in juni/july heb moeten laten repareren want de lock/unlock key was kaput...
quote:
miloman schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:46:
[...]

kan dat niet met de bijgeleverde software? Ik neem aan dat usb nog wel werkt.
nee...

als je usb insteekt krijg je de vraag hoe je de gsm wilt gebruiken...

pc studio is 1 van de 3 opties :) andere is audio opslag en nog een optie
Reg. datum: 04 juli 2002

Even een rotschop vanaf mijn kant.

Sinds mijn aankoop van de F700 (duitse variant met QWERTZ-toetsenbord) heb ik nooit de firmware geupgrade. Zijn er mensen met positieve ervaring over een nieuwere firmware? Ik zou graag een wachtwoord willen zetten op een specifieke map op mijn geheugenkaartje, maar wat ik nu heb, is het ook op games, muziek enzo zit..

Iemand met een oplossing?

Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD

Reg. datum: 23 februari 2009

Ik update mijn Samsung F700 altijd en hij werd steeds beter.
Helaas zijn er niet veel nederlandse firmware's voor de F700.

Less = more

En waar kan je die firmware(s) vinden? Als ik zoek op de samsung website krijg ik alleen de studio en de manual :(

Less = more

Reg. datum: 17 oktober 2006

quote:
schaap2005 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 21:04:
[...]

Dit heb ik...lijkt een bekend probleem te zijn geloof ik?
dat heb ik dus ook! (een kapotte speaker, EN kapotte interne speaker) en bij de vodafone shop hier in amsterdam wouden ze me daar voor de reparatie gewoon 190(!!) euro voor neer laten tellen, terwijl ik er niks mee gedaan heb! geen garantie, niks. ik heb dat dus ook niet gedaan. hebben jullie misschien ervaring met dit probleem en dit soort wan-service en hoe ik het het beste aan kan pakken?

Reg. datum: 26 juli 2007

Klinkt heel bot mischien maar koop gewoon nooit meer een smartphone van Samsung. Ik heb er twee gehad en ze waren allebei zwaar klote. Ben nu overgestapt naar de Xperia van Sony en dat is echt een wereld van verschil. Nooit meer een samsungtelefoon voor mij in elk geval.....

Reg. datum: 23 januari 2007

Sorry voor het bovenhalen van dit iets oudere topic maar ik ben sinds kort opzoek naar een nieuwe touchscreen telefoon met de mogelijkheid om fysieke toetsen te gebruiken. Ik heb de Samsung Ultra Touch en dergelijke al bekeken maar deze trok de meeste aandacht, despite zijn iets oudere leeftijd. Ik vind persoonlijk dat hij kwa kwaliteit en looks zeer goed meekan met de telefoons van 2009. Ik lees ook weinig slechte dingen over de F700. Aan de andere kant is het misschien niet zo interessant om een 2 jaar oude gsm te kopen en ben ik gaan kijken voor een eventuele opvolger maar de F490 komt steeds weer boven.

Nu kan het aan mij liggen maar in mijn ogen is de 490 helemaal geen opvolger voor de 700, integendeel. Hij mist een fysiek toetsenbord en heeft een andere look. Lijkt mij eerder een opvolger voor de F480.

Anyway, ik vraag me af of iemand meer weet over een mogelijke opvogler voor de 700 buiten de 490 want ik vind echt niets op google over een eventuele opvolger. Alvast bedankt.

PatJuh

een SE XPERIA1?? kost bij 18eu permaand ¤0,- dus valt ook nog wel mee :)... Of ehhhhhhh HTC Touch Pro (wel stuk duurder)!

En misschien als je nog eventjes kan wachten er komen nog Samsung mobieltjes uit met QWERTY slide out (in de USA iig EU is nog niet bevestigd)...

de F700 is zeker geen verkeerde telefoon, er zijn alleen wel wat betere te verkrijgen

Nikon D70s, Sigma 15-30 f3,5-4,5 EX, Sigma 70-200 f2.8 EX Macro HSM II, Sigma 28-70 f2.8 EX DF, Sigma 18-50 f,3.5-5.6, Sigma 24mm f2.8 & SB 600

Reg. datum: 23 januari 2007

Ik woon in België dus al die abbo toestanden zijn niet van toepassing. Xperia en al de rest heb ik allemaal al bekeken, toch diegene binnen mijn budget. Ik zoek echt een gsm die dicht in de buurt van de F700 ligt. Niet te vinden.

PatJuh

die van LG? die kost maar 120 euro prepaid in Nederland... ook nog een optie om te overwegen, ook touch en full qwerty... alleen iets mindere camera zonder flits volgens mij.

Nikon D70s, Sigma 15-30 f3,5-4,5 EX, Sigma 70-200 f2.8 EX Macro HSM II, Sigma 28-70 f2.8 EX DF, Sigma 18-50 f,3.5-5.6, Sigma 24mm f2.8 & SB 600

Pinoooooow

Bump.

Ik heb een F700 overgenomen van een mede tweaker, het scherm was kapot. Ik heb een nieuw scherm gekocht, vandaar ook het plakband, moet scherm eerst vastlijmen, maar nu werkt het geluid niet. Zie de video.

Een ander probleem is dat hij niet meer switcht van landscape naar portrait modus als je het toetenbord inschuift. Hij blijft nu altijd op landscape staan. Dat ligt niet aan de software, want ik heb hem al een paar keer opnieuw geflasht, ook met een andere versie.

Weten jullie een oplossing?

Bvd :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: