Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung Ultra Smart F700 topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
RVW schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:18:
Ik heb nu enkele maanden (zakelijk) een F700. Op zich een fijne telefoon, alhoewel ik wel wat vaak mis druk (kan ook aan m'n te dikke vingers liggen!). Ook het opnemen gaat hierdoor soms wat moeizaam.

Wat wel irritant is: wanneer de telefoon een week of 4 continue aan staat, op een gegeven moment plots geen enkel knopje meer reageert (behalve het blokkeer-schuifje en het touchscreen). Ik moet dan de accu er uit halen en weer opnieuw plaatsen om de telefoon weer tot leven te wekken. Iemand anders hier ook last van?
Opnemen kan met de camera-toets. Via het display opnemen werkt niet echt lekker nee, hij reageert dan 3/4 keer niet.

Goedkoop kinderen voor u laten werken in Azië?
talents4asia.com

quote:
vandenb schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:49:
Mijn vriendin heeft de f700 en eigenlijk is ze er helemaal niet gelukkig mee. Ze moet idioot veel handelingen verichten voor ze bijvoorbeeld een smsje kan versturen. Ik heb 'm nooit in m'n handen gehad, dus ik weet niet of er kortere wegen naar een smsje zijn, maar heeft niemand van jullie daar last van?
En ik kom er met google niet uit of het nu een eigen OS is waar ie op draait of dat het toch windows mobile is. Alle berichten die ik tegenkom zijn speculaties van voordat de telefoon uitkwam.
Het versturen van een smsje is inderdaad drama. Op zich kun je redelijk snel bij een nieuw bericht komen via ongeveer 4 acties, maar om vervolgens ook iemand te selecteren waar het naar toe moet ben je weer 6 acties verder ofzo.

Meestal reply ik dus ook maar op een bestaand bericht, dat gaat een stuk sneller.

Het OS is volgens mij een eigen Linux versie. In ieder geval geen Windows, zoals op sommige sites met oude informatie gezegd wordt. Het is in ieder geval erg gesloten en van Samsung zelf hoef je ook weinig te verwachten.

Goedkoop kinderen voor u laten werken in Azië?
talents4asia.com

Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
Yoochem schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 08:47:
Hoi hoi,

mijn Nokia N95 8GB is laatst in Spanje gestolen, onverzekerd helaas. En ondanks dat ik dit een erg mooi toestel vond, vind ik hem toch net even te duur om los te kopen. Vandaar dat ik een goedkoper alternatief zoek. Ik gebruik mijn mobiel (naast de gebruikelijke functies) 1. als muziekspeler, 2. voor internet en msn (zeer belangrijk dat msn goed werkt!), 3. als agenda 4. als videospeler en 5. om spelletjes te spelen.

Nu leek de F700 mij goed aan deze voorwaarden te voldoen. Het grote scherm, het touchscreen en het toetsenbordje lijkt me ideaal voor deze dingen. Kan iemand me vertellen of dit daadwerkelijk zo is? Ik heb geen evaring met de besturingssystemen van Samsung, en een besturingssysteem kan behoorlijk veel roet in het eten gooien. Is het bijvoorbeeld mogelijk een liedje snel op te zoeken door de (eerste) paar letters van de naam van het liedje in te toetsen? Of om de naam van een lied te wijzigen? Ziet video er goed uit, geen ghosting, lage bitrate etc.? En hoe zit het met 3rd party support? Makkelijk dingen te installeren?

Ik zou de antwoorden op deze vragen zeer op prijs stellen!

Mvg,

Jochem
Als je in het buitenland bent heb je toch gewoon een reisverzekering?

Je kan met de F700 niet MSN-en. Ik ben het in elk geval nergens tegen gekomen. Ik gebruik de telefoon wel voor internet en dat werkt super. De kwaliteit van de muziek is maar matig. Als je de video met videoconverters omzet naar een passend formaat dan werkt het fantastisch. De grote resolutie is dan fantastisch. Verwacht qua functionaliteit geen Windows Mobile. Ik gebruik hem voor internet, agenda en bellen en daarvoor is het gewoon een fijn telefoontje.

MSN-en kan wel. E-buddy beta 0.94, maar ook Mig 33+ werken acceptabel.....Je hebt dan niet de echte msn, maar qua functionaliteit werkt alles hetzelfde!

Reg. datum: 17 oktober 2007

Mannen even een vraagje, iedereen heeft het er maar over dat je kan opnemen met de camera toets en ophangen met de aan/uit knop. Hoe krijg ik dat in god's naam voorelkaar?? moet ik daar iets voor instellen ofzo kan namelijk drukken wat ik wil maar niks werkt behalve gewoon opnemen via het scherm.

Reg. datum: 29 november 2005

ik krijg steeds errors bij het spelen van games. Java.lang.outofmemoryerror, iemand hier ook last van?

Reg. datum: 23 juli 2008

Ik heb een probleem met mijn micro SD 4g , als ik de usb kabel in de telefoon stop moet je selecteren of je via dat samsung studio programma met je pc wil connecten of massaopslag maar de massaopslag doet hij dus niet , en via samsung studio liejdes kopieren naar me massaopslag werkt ook niet :( dan krijg ik bericht dat ie de massaopslag niet kan openen/vinden :S

ligt dat aan de phone of aan de SD card? wat denken jullie

thanks alvast

Reg. datum: 23 juli 2008

please ik moet het ff weten :zie bericht hierboven: :/

Reg. datum: 08 oktober 2003

Probeer eens een andere kaart kijken of het bij die kaart ook is.
Heb wel eens gehoort dan hem eerst moet formateren. Heb je in je pc geen kaart reader.
Of probeer het eens in een andere telefoon.

Eerst zelf kijken en dan pas vragen.... Ik bedoel probeer dat eens uit en als het nog niet lukt.
Vraag het weer eens.

Reg. datum: 28 december 2007

quote:
spooks schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:13:
Mannen even een vraagje, iedereen heeft het er maar over dat je kan opnemen met de camera toets en ophangen met de aan/uit knop. Hoe krijg ik dat in god's naam voorelkaar?? moet ik daar iets voor instellen ofzo kan namelijk drukken wat ik wil maar niks werkt behalve gewoon opnemen via het scherm.
Nee, daar hoef je bij mijn weten niets speciaals voor in te stellen. Druk-en-play zou ik bijna zeggen. Let er wel op dat je hard genoeg drukt, daar heeft mijn F700 nog wel eens last van. Als ik wil opnemen en op de cameratoets druk, werkt dit niet altijd als ik niet goed druk.

Reg. datum: 09 januari 2002

mij lukt het ook niet om met de cameratoets op te nemen. nog maar een paar keer proberen dan...

Hoe zit het met jullie kwaliteit van de foto's? ik kan de sluitertijd niet aanpassen waardoor alle foto;s altijd vaag zijn, omdat je altijd een beetje beweegt...

Reg. datum: 15 april 2005

Jongens, weet iemand hoe je je provider logo kan uitzetten op de F700? Ik heb een hele mooie wallpaper en stoor me mateloos aan "Vodafone NL" erop...

en een tweede vraagje

Kun je het lichtje van het fototoestel ook gebruiken zonder een foto te maken?? Op m'n oude telefoon kon dat wel, echt ideaal als je ff iets moest zoeken in het donker!

Heaget wijzigde dit bericht 27-07-2008 08:59 (39%)

Not with my luck

quote:
Ronhui schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:24:
mij lukt het ook niet om met de cameratoets op te nemen. nog maar een paar keer proberen dan...

Hoe zit het met jullie kwaliteit van de foto's? ik kan de sluitertijd niet aanpassen waardoor alle foto;s altijd vaag zijn, omdat je altijd een beetje beweegt...
Dat opnemen met de cameratoets lukt mij ook niet eigelijk. En vage foto's ? Met autofocus heb ik zelden vage foto's.

Specs TweakU2
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Reg. datum: 28 december 2007

quote:
Ronhui schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:24:

Stilhouden totdat je de afbeeldingsnaam bovenin beeld ziet. Tenminste, dat was bij mij het geval: ik had eerst ook vage foto's...

schit-te-rend!
Reg. datum: 23 november 2001

weet iemand misschien hoe je de sms-tone kunt vervangen? Ik zie bij mp3's wel de mogelijkheid om deze in te stellen als ringtone bij oproepen, maar ik zie nergens hoe je de sms kunt vervangen

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

Reg. datum: 30 januari 2008

Iemand ervaring dat tijdens het browsen opeen het scherm helemaal flipt!? allemaal strepen blokjes enz. Heb het nu bijna elke dag... Ook de eerste barst te pakken.. heeft gelukkig geen invloed op het touch gebeuren

[ZzZ]Vighter
Reg. datum: 29 juni 2001

quote:
k1n9_n01z3 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 17:19:
[...]

Dat opnemen met de cameratoets lukt mij ook niet eigelijk. En vage foto's ? Met autofocus heb ik zelden vage foto's.
De cameratoets moet je even ingedrukt houden om op te nemen, ook moet je wachten tot de melding van je toetsenblokkering verdwijnt. Echt makkelijk is het niet dus. Even wennen!

Foto's is even je adem in houden en wachten tot deze genomen is; niet echt makkelijk dus.

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Reg. datum: 04 juli 2002

quote:
greatgonzo schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:35:
weet iemand misschien hoe je de sms-tone kunt vervangen? Ik zie bij mp3's wel de mogelijkheid om deze in te stellen als ringtone bij oproepen, maar ik zie nergens hoe je de sms kunt vervangen
ga naar "instellingen", "telefoonprofielen", menu-icoontje onderaan, "bewerken", klik op envelopje bovenaan je scherm onder de naam van het default-profiel ("normaal" bij mij) klik op het 2e invulveldje en druk op "wijzigen", "mijn wijzigingstoon..."

succes :Y)

Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD

schit-te-rend!
Reg. datum: 23 november 2001

thnx :D

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

Fokker in ruste
Reg. datum: 13 augustus 2001

In deze posting van Bosmonster wordt gezegd dat opladen mogelijk zou zijn via usb. Kan iemand mij vertellen hoe dit precies wordt opgestart?

Bill Gates: "People should just buy a cd and rip it. You are legal then." Amen.

Reg. datum: 01 januari 2008

Heeft iemand een programma zoals WalkingHotspot al werkend gekregen op de F700?
Zou wel relaxed zijn als er een alternatief voor Samsung telefoons bestaat, dan kan ik ook onderweg op mijn iPod touch gebruik maken van internet =)

Reg. datum: 05 augustus 2008

ik heb deze gsm nu enkele maanden in mijn bezit. ik ben er super tevreden ben alleen van een paar dingen niet. ik kocht deze gsm dus als een proximus collection. maar ik ben proximus klant. op mijn gsm is er dus software van proximus gegooid namelijk die vodafone. maar ik wil nu 3g aanschaffen en ook mms'en kunnen ophalen en kunnen surfen op dit toestel. dus ik bellen naar de mobistar support lijn die kunnen ook geen antwoord geven. heeft iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Reg. datum: 26 juli 2007

Ik heb iets vaags met mijn F700. Als ik bel horen mensen mij wel maar ik hun niet. Dacht dus in eerste instantie dat het luidsprekertje kapot was. Als ik namelijk bel over de hands free in de auto kan ik wel alles horen.

Als ik nu de telefoon op speaker zet dan doet hij het wel. Ik neem aan dat de telefoon daar dan een andere speaker voor gebruikt?? Beetje vreemd allemaal...

kbloem wijzigde dit bericht 11-08-2008 14:41 (3%)

Wel leuk om te vermelden dat er een nieuwe versie van E-buddy / msn uit is die nu ook voor de Samsung F700 geschikt is! Ik heb echter nog steeds problemen de menubalk, die na een tijd verdwijnt..

quote:
marc1977 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:50:
Nou ik heb ook een mooi iets. Mijn telefoon was gevallen gelukkig niks aan de hand. Ja kapje eraf
ik er weer op gedaan. En dacht het zit wel goed. Ik kom thuis. Wilde hem op de oplader aansluiten.
Maar de telefoon stond uit . He gek en ik kon hem niet opladen. Ach nee he door het vallen was de accu er ook uit gevallen.
Dus ik dacht ja ik bestel gewoon een nieuwe. Want terug gaan naar waar hij was gevallen was geen optie.
Euh bij Vodafoon zelf hadden ze heb niet. Ik zeg jullie verkopen wel de telefoon maar niet de accu's. Ik moest maar naar de telefoon boer om de hoek gaan.
Dus ik erheen. Ja we bestellen hem wel. Ik 2 weken wachten nog niks. Ik terug. Ja dat wordt erg lastig. Meneer we hebben alles gebelt maar nergens verkrijgbaar.
Ik dus elke winkel in de stad afgegaan om die accu te regelen. Nee sorry. Nee sorry.
Ik on-line besteld. Ik dacht daar hebben ze hem wel. Ik bestelt. Krijg ik een mail. Dat het weer ongeveer 2 tot 10 dagen gaat duren.

Wat een gedoe zeg. Ik kan mijn telefoon al een maand niet gebruiken.
Ik heb voor 5 euro een accu op ebay gekocht en het werkt uitstekend. Staat dan wel geen Samsung op maar qua vermogen doet hij niet onder voor die van Samsung :]. Een extra accu kan ik altijd goed gebruiken aangezien ik sommige dagen het apparaaat intensief gebruiK ^^.

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: