Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung Ultra Smart F700 topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

Reageer Nieuw Topic

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

^ wat hij dus zegt

Verder heeft dit niets met de F700 te maken, dus graag weer ontopic. :)
Reg. datum: 26 juli 2007

Ik heb dat nieuwe GMAIL progje geinstalleerd op mn F700. Iedere keer als ik daarop in wil loggen geeft hij een certificaat foutmelding. Kan ik dit omzeilen in de beveiliging op een of andere manier. Het lijkt me aannemelijk dat hij het certificaat niet weg kan schrijven.

Daarnaast blijft hij roepen dat het bezoeken van deze pagina tot extra kosten kan leiden. Weet iemand ook hoe je die melding kan uitschakelen?

Reg. datum: 23 maart 2006

quote:
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:56:
Ik heb dat nieuwe GMAIL progje geinstalleerd op mn F700. Iedere keer als ik daarop in wil loggen geeft hij een certificaat foutmelding. Kan ik dit omzeilen in de beveiliging op een of andere manier. Het lijkt me aannemelijk dat hij het certificaat niet weg kan schrijven.

Daarnaast blijft hij roepen dat het bezoeken van deze pagina tot extra kosten kan leiden. Weet iemand ook hoe je die melding kan uitschakelen?
Met de opera mini beta heb ik dat laatste niet meer. Behalve wanneer hij wordt opgestart en wanneer je een video wil bekijken via internet vraagt hij om toestemming bij mij.

Krijgen meer mensen een probleem met verificatie mislukt als ze naar live.vodafone.nl gaan?

quote:
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:01:
Krijgen meer mensen een probleem met verificatie mislukt als ze naar live.vodafone.nl gaan?
Ja heb ik ook sinds vanmiddag :X
Ik gok op een storing bij de gebroeders Vodafone..

Less = more

Ik heb de laatste paar dagen dat de telefoonverbinding regelmatig wordt verbroken. Soms na 2 seconde al... net weer... 4 a 5 keer gebeld... en elke keer na een paar seconden de verbinding weg... meer mensen hier last van?

Less = more

Reg. datum: 16 november 2004

quote:
schaap2005 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:31:
Ja heb ik ook sinds vanmiddag :X
Ik gok op een storing bij de gebroeders Vodafone..
Ik ook, sinds gisteravond. Zal inderdaad bij hun liggen, want ik heb niks veranderd aan instellingen.

Reg. datum: 30 januari 2008

quote:
Gnixon schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 11:07:
[...]

Ik ook, sinds gisteravond. Zal inderdaad bij hun liggen, want ik heb niks veranderd aan instellingen.
Yep, lag aan Vodafone.. storing gisterenmiddag/avond

quote:
Jamal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:07:
Ik heb de laatste paar dagen dat de telefoonverbinding regelmatig wordt verbroken. Soms na 2 seconde al... net weer... 4 a 5 keer gebeld... en elke keer na een paar seconden de verbinding weg... meer mensen hier last van?
Dat heb ik ook als ik een slecht signaal heb. Hoor je zo'n lullig toontje en weg verbinding....

Reg. datum: 28 december 2007

quote:
Jamal schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:07:
Hmm, daar heb ik niet last van en lijkt me ook niet echt normaal?

quote:
kbloem schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 09:56:
Ik heb dat nieuwe GMAIL progje geinstalleerd op mn F700. Iedere keer als ik daarop in wil loggen geeft hij een certificaat foutmelding. Kan ik dit omzeilen in de beveiliging op een of andere manier. Het lijkt me aannemelijk dat hij het certificaat niet weg kan schrijven. Weet iemand hoe je dit werkend kan krijgen?
Iemand?

quote:
Gmail ondersteunt, zoals geen enkel programma, officieel de F700. Het is dus ook niet bruikbaar. De hoop dat dit wel gaat gebeuren heb ik na zo'n 8 maanden het toestel in gebruik te hebben maar opgegeven.

Tijd voor een 3G iphone :P

Bosmonster wijzigde dit bericht 15-05-2008 17:15 (25%)

Reg. datum: 16 mei 2008

*weg*

Stel hier gewoon je vraag ipv naar een ander forum te verwijzen. :/

pven wijzigde dit bericht 23-05-2008 18:24 (81%)

Reg. datum: 25 maart 2008

quote:
elbeewee schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 00:18:
geluid harder zetten/equlizer

jongens check dit eff:

*weg*

weet iemand het antwoord hierop?
Ik toets die codes in, krijg vervolgens alleen een scherm dat ik op bevestigen kan drukken, pijltjes ofrzo werken niet. F700 speaker is zo zacht dat als hij in me broekzak zit ik hem niet eens hoor ..

pven wijzigde dit bericht 23-05-2008 18:25 (7%)

Reg. datum: 25 maart 2008

Hoe verwijder je de standaard ringtones, iemand ?

Hoe kan ik mijn F700 gebruiken als modem oor me laptop? ik heb een blautand stik. kan iemand het uitlegen

luckzor_IA wijzigde dit bericht 27-05-2008 19:03 (47%)

Reg. datum: 30 november 2001

Lees de handleiding en zoek eens wat rond...

of had je dat al gedaan en kwam je er niet uit? Waar kwam je dan niet uit..

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven
Heb je wel eens last van je lul?

Reg. datum: 22 april 2007

quote:
luckzor schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:45:
Hoe kan ik mijn F700 gebruiken als modem oor me laptop? ik heb een blautand stik. kan iemand het uitlegen
je kan het gewoon via PC studio doen van samsung, en dan via het meegeleverde USB kabeltje

quote:
Catch22 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:21:
Lees de handleiding en zoek eens wat rond...

of had je dat al gedaan en kwam je er niet uit? Waar kwam je dan niet uit..
Hij geeft een error als ik probeer verbinding te maken.

Mijn instellingen zijn:

Samsung cdma modem

En dan gewoon vodafone, nederland en telefoon nummer doet hij zelf

bij aps-naam vul ik nix in. moet dat wel? zoja wat?
en gewoon een willekeurige gebruikersnaam met w8woord.

en als ik dan op dial klik komt er een error:

Disconnected:

Error 619: a connection to the remote computer could not be establisches, so the port user for this connection was closed.

Ligt dit aan mijn instellingen?

Reg. datum: 28 december 2007

quote:
luckzor_IA schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:49:
[...]

Dat lijkt me nou niet het meest handige om te doen, zelf maar een gebruikersnaam en wachtwoord uit je duim zuigen :P. Als je ff op internet rondzoekt dan kom je al gauw bij Vodafone Live! instellingen uit, die aangeven dat je gebruikersnaam en wachtwoord beide vodafone moeten zijn. Het zou maar zo kunnen dat dit ook geldt voor jouw situatie?

Edit: Misschien ook wel Vodafone met hoofdletter geschreven...

HFKHFK wijzigde dit bericht 31-05-2008 11:56 (5%)
Reden: Update

Reg. datum: 23 september 2006

*knip*

We zijn allemaal erg blij voor je, maar inhoudelijk voegen dit soort berichten niets toe.

pven wijzigde dit bericht 03-06-2008 09:47 (129%)

Reg. datum: 30 januari 2008

quote:
luckzor_IA schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:49:
[...]

Hij geeft een error als ik probeer verbinding te maken.

Mijn instellingen zijn:

Samsung cdma modem

En dan gewoon vodafone, nederland en telefoon nummer doet hij zelf

bij aps-naam vul ik nix in. moet dat wel? zoja wat?

en als ik dan op dial klik komt er een error:

Disconnected:

Error 619: a connection to the remote computer could not be establisches, so the port user for this connection was closed.

Ligt dit aan mijn instellingen?
Gewoon instellingen invullen via Samsung Software. Gebruikersnaam en WW 2x vodafone, daarna verbinding maken via je draadloos netwerk tool van Windows (via BT) DUN verbinding op telefoon accpeteren en gaan!!

Reg. datum: 30 november 2001

Heeft iemand die NOS Viewer al aan de praat op zijn F700?

Ik dacht trouwens dat ik hem heel gauw zat zou zijn, valt me nu wel mee. Keyboardje wen je gauw aan en je wil dan ook niet snel meer wat anders denk ik...

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven
Heb je wel eens last van je lul?

Reg. datum: 23 maart 2006

Wat me net opviel bij het maken van een foto is dat de flitser niet steeds hetzelfde aantal licht gaf, hij flikkerde een beetje.
Heeft iemand dit ook? Het kan ook een beetje eraan liggen dat me batterijen bijna op waren.

Ik ga hem zo opladen en dan morgen nog eens kijken.

Ik heb trouwens een bug ontdekt die al een paar versienummers lang in Google Maps zit:
Google Maps crasht bij het opstarten als ik een 3G (UMTS of HSDPA) verbinding heb, met een G (gprs) verbinding doet hij het prima..

De melding is iets over een Negative Array Size, init Stage 3..

Hebben jullie dit ook? Het is bij mij al bij 2.0.0, 2.0.1 en 2.0.2...
:(

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: