Reg. datum: 23 maart 2006
Samsung Ultra Smart F700 topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 310
Reg. datum: 17 oktober 2007
Xminator met welke version draai jij als ik vragen mag ik krijg het maar niet voor elkaar met mijn version krijg elke keer de melding dat het niet wordt ondersteund?????
quote:
Heb gewoon : f700bugj5
Opera mini beta 4.1 is een echte aanrader
. Je hoeft nu ook niet steeds op JA te klikken als je surft. En het is echt velen malen sneller.
http://www.operamini.com/beta/ invoeren op je f700 en de laatste link is hem.
Opera mini beta 4.1 is een echte aanrader
xminator wijzigde dit bericht 29-04-2008 11:31 (18%)
heb hem even geinstalleerd, maar moet nog steeds op ja klikken de eerste keer dat ik hem opstart hoor... precies hetzelfde als in de normale release.quote:xminator schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:29:
Opera mini beta 4.1 is een echte aanrader. Je hoeft nu ook niet steeds op JA te klikken als je surft. En het is echt velen malen sneller.
krijg hier maar geen opera geinstalleerd wordt er gek van1!!!!
Helemaal niet... Het verschil zit hem in het 1 keer op ja moeten klikken en daarna niet meer, met de oudere versie moet je elke keer op ja drukken...quote:njh schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 15:11:
[...]
heb hem even geinstalleerd, maar moet nog steeds op ja klikken de eerste keer dat ik hem opstart hoor... precies hetzelfde als in de normale release.
Dus ik ben er erg blij mee. Ook heb je nu ook een balkje dat net zo werkt zoals bij in firefox.. Als je al eens naar bijv. gathering.tweakers.net bent geweest zal het erin staan als je gath.... zit intetypen .
--- edit: Dan zal dat het denk zijn...
--edit: heb ook 4.0.10406 erop staan naast de beta en daar moet ik wel hele tijd op JA klikken
xminator wijzigde dit bericht 29-04-2008 19:02 (10%)
ik gebruik 4.0.10406 (dus niet beta) en daar hoef ik ook maar 1 keer op yes te klikken... maar misschien had je nog een iets oudere versie geinstalleerd staan...quote:xminator schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:21:
[...]
Helemaal niet... Het verschil zit hem in het 1 keer op ja moeten klikken en daarna niet meer, met de oudere versie moet je elke keer op ja drukken...
Dus ik ben er erg blij mee. Ook heb je nu ook een balkje dat net zo werkt zoals bij in firefox.. Als je al eens naar bijv. gathering.tweakers.net bent geweest zal het erin staan als je gath.... zit intetypen .
Reg. datum: 13 april 2005
Reg. datum: 13 april 2005
Kan iemand nog één keer alle settings geven die je moet gebruiken voor het converteren van video's naar de F700? (A) Het gaat dan om het programma Xilisoft Video Converter 3...
Elke keer krijg ik foutmeldingen...
Bedankt
Ik heb btw wel haast, vertrek morgen naar Cyprus!
Elke keer krijg ik foutmeldingen...
Bedankt
Ik heb btw wel haast, vertrek morgen naar Cyprus!
Profile : mp4 mpeg-4video
Bij zoom : full(keeep aspect ratio)
Video size: 432x240
Aspect: 16:9
Bij zoom : full(keeep aspect ratio)
Video size: 432x240
Aspect: 16:9
Reg. datum: 25 maart 2008
Reg. datum: 25 maart 2008
Ik krijg geen films op mijn telefoon.. Vrij geheugen is 970MB ( geheugenkaartje 1GIG, staat niks anders op, totale vrije ruimte is 970MB ) Film zelf is 959MB, maar hij zegt onvoldoende geheugen als ik hem wil overzetten. Weet iemand wat het probleem is ? Film is geconvert met de juiste settings uiteraard.
superStylin wijzigde dit bericht 01-05-2008 16:37 (9%)
Reg. datum: 16 november 2004
Reg. datum: 16 november 2004
Een film van 959 mb voor je F700? Dat is sowieso niet nodig, ik denk dat je sowieso een te hoge bit rate hebt (gekozen). Misschien dat je gekozen resolutie te hoog is of iets dergelijks. Ik zou in elk geval de kwaliteit op wat voor een manier dan ook verlagen. Echt zichtbaar is dit namelijk toch niet op je F700.quote:superStylin schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 16:35:
Ik krijg geen films op mijn telefoon.. Vrij geheugen is 970MB ( geheugenkaartje 1GIG, staat niks anders op, totale vrije ruimte is 970MB ) Film zelf is 959MB, maar hij zegt onvoldoende geheugen als ik hem wil overzetten. Weet iemand wat het probleem is ? Film is geconvert met de juiste settings uiteraard.
Ter vergelijking: Ik heb films van 200 mb die er echt uitstekend uitzien op de F700.
Reg. datum: 21 februari 2006
Reg. datum: 21 februari 2006
Ik heb bij iemand gezien dat de u700 een achtergrond heeft met een molen en dat het ook dag en ancht wordt. r vliegen ook vogels rond. Hoe heet deze achtergrond want wil kijken of ik hem ook voor dr nokia n82 kan vinden!!
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Reg. datum: 06 mei 2006
Reg. datum: 06 mei 2006
ik heb die idd... maar die zit std in de firmware van de U700 en kan hem met geen mogelijkheid eruit krijgen en/of versturen 
Reg. datum: 14 januari 2006
Reg. datum: 14 januari 2006
Ok, ik heb ook de nieuwe versie geprobeerd, en nog steeds moet ik vaker op "ja" Drukken.. Zucht.quote:xminator schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:29:
Opera mini beta 4.1 is een echte aanrader. Je hoeft nu ook niet steeds op JA te klikken als je surft. En het is echt velen malen sneller.
Wat wel aardig is dat je met deze versie in het bestandsysteem van je telefoon kan komen en dan foto's uploaden naar een pagina toe. bv het My opera gebeuren. (wat ook handig is om je favorieten van de eene versie naar de andere te kopieren) Nu ga ik dus een foto uploaden. Gaat hij eerst 3 keer vragen of deze software wel in het bestandsysteem mag... -> JA -> Mapje selecteren gaat niet heel handig, staan 30 mapjes met 5 verschillende namen... Daar kan ik allemaal nog overheen komen, maar dan ga je uiteindelijk die foto uploaden en moet je ELKE 4kb op JA drukken. Zucht Zucht Zucht.
Volgens mij hebben die Vodafone knakkers iets goed lopen verkloten in de mogelijkheden die een Java programmatje moet hebben. Je kan namelijk de geavanceerde instellingen van elk Java programma aanpassen, dan kan je kiezen tussen: "per toegang" of "nooit verbinden" Waar is de optie altijd verbinden?
Zit dit misschien wel in de NIET Vodafone firmware?
Ik snap zowiezo niet dat niet iedereen de standaard browser niet gebruikt. Net zo relaxed.....
Waar ik wel tegenaan loop is dat ik de snelkoppelingen niet kan veranderen. Iemand??
Waar ik wel tegenaan loop is dat ik de snelkoppelingen niet kan veranderen. Iemand??
Omdat de standaard browser vrij ruk is en je dus gratis een 10x betere kunt downloadenquote:kbloem schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 19:54:
Ik snap zowiezo niet dat niet iedereen de standaard browser niet gebruikt. Net zo relaxed.....
Snelkoppelingen kun je niet wijzigen helaas.
Een van de grootste irritaties waar ik tegenaanloop recent is dat ik zo gewend ben aan het heerlijke scrollen met Opera. In de standaard interface werkt dat scrollen namelijk vreemd genoeg precies andersom, wat nogal onnatuurlijk is.
Bosmonster wijzigde dit bericht 08-05-2008 23:58 (33%)
Goedkoop kinderen voor u laten werken in Azië?
talents4asia.com
Reg. datum: 23 oktober 2007
Reg. datum: 23 oktober 2007
Kbloem ik gebruik ook veooral de standaard browser maar de opera is sneller en gemaakelijekr met grote sitis en het rare bij mij weer is soms werkt een site (eve online) niet bij mijn standaard browser maar wel bij opera dus ik gebruik ze beide vorr verschillende toepassingen maar de standaard browser is de enige die blijft staanbij filmpjes kijken bij opera kan ik het filmpje wel kijken maar dan sluit ie me opera wel af
samsung F700.. doe mij die maar :D
ik zelf heb ook last dat ik maar 20sec film kan schieten is er mischien iemand die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik dit kan veranderen???? heb alleen nog geen geheugenkaart in de foon is dat een probleem
Je video instellingen staan zo ingesteld dat je maar max de grootte kan opnemen zodat het nog in een mms past. Die gewoon even uitzetten. Weet zo niet waar precies maar ik heb het wel uit kunnen zetten.quote:spooks schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:38:
ik zelf heb ook last dat ik maar 20sec film kan schieten is er mischien iemand die me stap voor stap uit kan leggen hoe ik dit kan veranderen???? heb alleen nog geen geheugenkaart in de foon is dat een probleem
Als je in video camera stand zit druk je op het rechter een na bovenste knopje en dan op opname stand en dan voor volledige geheugen...quote:spooks schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:38:
Zo moeilijk is dat niet
als je weet waar je moet zijn is het inderdaad niet moeilijk haha maar bedankt voor de hulp het is gelukt meteen ff ee andere vraag ik weet dat het mogelijk is om een foto te koppelen aan een telefoon nummer dus als iemand je belt dat je kan zien aan die foto wie het is alleen is die foto heel klein 1x1cm ofzo isdit ook een instelling of is het niet aan tepassen???
Helaas heb ik dit ook met mijn non-branded Sony Ericsson M600i (jaja, verkeerde topic, i knowquote:GloriX schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 16:42:
[...]
Ok, ik heb ook de nieuwe versie geprobeerd, en nog steeds moet ik vaker op "ja" Drukken.. Zucht.
Wat wel aardig is dat je met deze versie in het bestandsysteem van je telefoon kan komen en dan foto's uploaden naar een pagina toe. bv het My opera gebeuren. (wat ook handig is om je favorieten van de eene versie naar de andere te kopieren) Nu ga ik dus een foto uploaden. Gaat hij eerst 3 keer vragen of deze software wel in het bestandsysteem mag... -> JA -> Mapje selecteren gaat niet heel handig, staan 30 mapjes met 5 verschillende namen... Daar kan ik allemaal nog overheen komen, maar dan ga je uiteindelijk die foto uploaden en moet je ELKE 4kb op JA drukken. Zucht Zucht Zucht.![]()
Volgens mij hebben die Vodafone knakkers iets goed lopen verkloten in de mogelijkheden die een Java programmatje moet hebben. Je kan namelijk de geavanceerde instellingen van elk Java programma aanpassen, dan kan je kiezen tussen: "per toegang" of "nooit verbinden" Waar is de optie altijd verbinden?
Zit dit misschien wel in de NIET Vodafone firmware?
Ik denk dan ook eerder dat Opera iets verkloot heeft met hun certificaten dan dat het aan onze telefoons lig.
Pentax K110D - Pentax-M 50mm F/1.7 - Pentax-M 40mm F/2.8 - Pentax-F 35-70mm - Pentax-M 50mm F/2.0 - Pentax-M 80-200mm F/4.5 - Tokina 28mm F/2.8 - Tokina 135mm F/2.8 - 2.0x TC
ik werd laatst 's ochtends gebeld, nam niet op want lag nog in bed, en toen werd er een voicemail ingesproken. Vervolgens werd ik elke 20 minuten teruggebeld door mn voicemail 
is dat normaal?
is dat normaal?
je kan als je je voicemail belt en dan de instellingen wijzigt aangeven dat je door voicemail terug gebeld wordt... standaard staat dit volgens mij wel uit. Misschien in de wizard de eerste keer wel hiervoor gekozen?quote:lukaso schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:47:
ik werd laatst 's ochtends gebeld, nam niet op want lag nog in bed, en toen werd er een voicemail ingesproken. Vervolgens werd ik elke 20 minuten teruggebeld door mn voicemail
is dat normaal?
Dat had ik ook met me oude mobieltje, heeft niets met de F700 te maken maar met je voicemail instellingen zoals hierboven werd gezegd.
Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last