Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung Ultra Smart F700 topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

Reageer Nieuw Topic
Hmm sinds mn sms geheugen een keer vol was slaat ie ineens alle smsjes op op mn simkaart ipv op mn memorycard... Kan nergens vinden hoe ik dit aan kan passen.. iemand een tip?

Reg. datum: 06 mei 2006

quote:
palmeg schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:39:
Mij is in de Vodafone shop wijsgemaakt dat het toestel email automatisch op kan halen, maar bij de vodafone variant lijkt dat uitgeschakeld. Is er een mogelijkheid dat terug in te schakelen?
ze bedoelen zeker de pushmail service?
dat kost $$$$ en werkt niet op elk toestel. |:(
enige wat je toestel wel kan is autopolling en dat moet gewoon werken hoor

Reg. datum: 02 augustus 2005

ik krijg de F700 vandaag tussen 12 en 3 hoop dat het geen sim-locked toestel is, anders mag ik tot juli wachten tot ik em kan gebruiken...

Reg. datum: 23 april 2008

Ik heb afgelopen donderdag via internet mijn vodafone abbo verlengt icm dit toestel.
Heeft iemand enig idee wanneer ik hem kan verwachten?

Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
crazylegs schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:58:
ik krijg de F700 vandaag tussen 12 en 3 hoop dat het geen sim-locked toestel is, anders mag ik tot juli wachten tot ik em kan gebruiken...
quote:
SandervdHilt schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:29:
Ik heb afgelopen donderdag via internet mijn vodafone abbo verlengt icm dit toestel.
Heeft iemand enig idee wanneer ik hem kan verwachten?
Ik heb hem vrijdag besteld en krijg hem ook vandaag :)

Ben gelijk al even op zoek gegaan naar wat sites en onderstaande is erg leuk. Wel even registreren maar dat kan via een vals emailadres want je hoeft niets te bevestigen. En als je aan je max van 30 downloads zit even uitloggen, geschiedenis en tmp. files verwijderen en je kan weer verder.

Zedge

kbloem wijzigde dit bericht 23-04-2008 12:32 (52%)

Hoe weten jullie dat je hem vandaag krijgt?

Want in dat geval kan ik hem waarschijnlijk ook vandaag verwachten 8)

SandervdHilt wijzigde dit bericht 23-04-2008 13:22 (45%)

quote:
SandervdHilt schreef op woensdag 23 april 2008 @ 12:49:
Hoe weten jullie dat je hem vandaag krijgt?

Want in dat geval kan ik hem waarschijnlijk ook vandaag verwachten 8)
Die van mij hebben ze gisteren verstuurd. Als ik pech heb dan krijg ik hem dus morgen.

quote:
kbloem schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:27:
[...]

Die van mij hebben ze gisteren verstuurd. Als ik pech heb dan krijg ik hem dus morgen.
Krijg je een bericht als hij verstuurd is?
Of is dat gewoon de bestelbevestiging?

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
SandervdHilt schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:38:
[...]

Krijg je een bericht als hij verstuurd is?
Of is dat gewoon de bestelbevestiging?
Bel even met Vodafone of de winkel waar je hem hebt besteld en je hebt antwoord. Dit soort vragen voegen inhoudelijk niets toe aan dit topic.
Reg. datum: 02 augustus 2005

:X :X :X dat wordt wachten tot juli :( toestel is dus wel gelocked.

quote:
pven schreef op woensdag 23 april 2008 @ 13:39:
[...]

Bel even met Vodafone of de winkel waar je hem hebt besteld en je hebt antwoord. Dit soort vragen voegen inhoudelijk niets toe aan dit topic.
Ik heb inderdaad ook gewoon gebeld.

Reg. datum: 27 maart 2008

quote:
ArcticWolf schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 23:35:
[...]

ze bedoelen zeker de pushmail service?
dat kost $$$$ en werkt niet op elk toestel. |:(
enige wat je toestel wel kan is autopolling en dat moet gewoon werken hoor
Wat bedoel je met autopolling?
Is dat met een tijdsinterval automatisch checqen op mail, zoals bij een symbian Nokia of een Win mobile toestel, want die optie heb ik in mijn Vodafone F7900 nog niet aangetroffen.

Reg. datum: 17 oktober 2007

Mannen, even een vraag ik weet dat je op de F700 Photo caller ID kunt kiezen (dus een foto zien van wie je belt) maar alleen is deze foto echt heel klein 2x2cm ofzo iets weten jullie of het mogelijk is deze foto groot weer te geven???

alvast bedankt

quote:
Bosmonster schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 21:18:
Hmm sinds mn sms geheugen een keer vol was slaat ie ineens alle smsjes op op mn simkaart ipv op mn memorycard... Kan nergens vinden hoe ik dit aan kan passen.. iemand een tip?
Subtiel kickje. Iemand nog een antwoord op bovenstaande? Of is het weer een software bug waar ik niet meer vanaf kom?

Reg. datum: 31 augustus 2003

Ik haal derstraks mijn telefoon uit mijn broekzak, en zie dat er groot DOWNLOAD op het scherm staat.
Als ik de batterij eruit haal en er terug in stop heeft dit geen effect, de melding komt terug.

Als ik hem aansluit op mijn PC wordt hij niet herkend.
Iemand hier ervaringen mee en eventueel een oplossing?

Reg. datum: 04 juli 2002

weet iemand hoe ik in kan stellen dat de videocamera filmpjes langer dan 12 seconde maakt? ik kan het niet vinden.

daarnaast vind ik het vaag dat de geheugenstatus van smsjes max 600 smsjes aangeeft, maar je inbox bij 200 smsjes vol zit..

Asus P7P55D, I7 680, Asus ENGTX 295, 4Gb 1333 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD

Reg. datum: 22 april 2007

quote:
tomvdburg schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:10:

daarnaast vind ik het vaag dat de geheugenstatus van smsjes max 600 smsjes aangeeft, maar je inbox bij 200 smsjes vol zit..
je outbox telt ook mee ;)

Reg. datum: 23 maart 2006

quote:
tomvdburg schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 18:10:
weet iemand hoe ik in kan stellen dat de videocamera filmpjes langer dan 12 seconde maakt? ik kan het niet vinden.
Dan moet je naar opnamestand gaan en dan voor volledige geheugen kiezen ipv. limiet voor MMS.

Reg. datum: 28 december 2007

quote:
Bosmonster schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 15:33:
[...]

Subtiel kickje. Iemand nog een antwoord op bovenstaande? Of is het weer een software bug waar ik niet meer vanaf kom?
Dit is altijd zo... je kan geloof ik iets van 25 smsjes op je simkaart opslaan... deze slaat hij daar automatisch op als er ruimte is... als je sim vol is, begint hij met het geheugen van de telefoon... Wanneer je weer berichten verwijderd (dus ook berichten die op je sim stonden), dan slaat hij eerst weer berichten op je sim op, totdat deze weer vol staat...

Reg. datum: 30 december 2007

volgens mij gaat de samsung content over de F700 op hun site eindelijk aangepast worden, tenminste, hij staat niet meer in de productlijst (ook niet bij 'binnenkort verwacht' oid)

xminator, bedankt voor de tip, ik dacht dat het gewoon (weer) een limiet van het toestel was, hehe.

Reg. datum: 17 oktober 2007

Baal er nog steeds van dat ik geen opera mini kan instaleren op mijn F700
ik draai nu met version F700XXHB1 of zijn er mensen met deze version die het wel is gelukt????

quote:
Vikingtosh schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:06:
Ik haal derstraks mijn telefoon uit mijn broekzak, en zie dat er groot DOWNLOAD op het scherm staat.
Als ik de batterij eruit haal en er terug in stop heeft dit geen effect, de melding komt terug.

Als ik hem aansluit op mijn PC wordt hij niet herkend.
Iemand hier ervaringen mee en eventueel een oplossing?
Dit probleem is opgelost. Na mijn telefoon twee dagen te hebben laten liggen zonder batterij en sim-kaart werkt hij weer! :)

EDIT: Is het iemand gelukt die ook F700AMGJ8 gebruikt om een Opera Mini erop te zetten die én Nederlands is én waarmee je over het hele scherm kan scrollen (zoals bij de Duitse versie die er standaard op staat)?

Vikingtosh wijzigde dit bericht 28-04-2008 12:53 (16%)

quote:
Vikingtosh schreef op maandag 28 april 2008 @ 12:23:
[...]

Dit probleem is opgelost. Na mijn telefoon twee dagen te hebben laten liggen zonder batterij en sim-kaart werkt hij weer! :)

EDIT: Is het iemand gelukt die ook F700AMGJ8 gebruikt om een Opera Mini erop te zetten die én Nederlands is én waarmee je over het hele scherm kan scrollen (zoals bij de Duitse versie die er standaard op staat)?
Is me wel gelukt. Ik ben gewoon via de telefoon naar de link gegaan en ik kon hem zonder problemen installeren. Moet wel zeggen dat ik de standaard browser stukken fijner vind.

Zijn er nog leuke tooltjes die iemand me aan kan raden?

Reg. datum: 23 maart 2006

Heb net ff opera mini 4.1(beta) geïnstalleerd en het internetten gaat iig een stuk sneller :D.

quote:
kbloem schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:16:
[...]

Is me wel gelukt. Ik ben gewoon via de telefoon naar de link gegaan en ik kon hem zonder problemen installeren. Moet wel zeggen dat ik de standaard browser stukken fijner vind.

Zijn er nog leuke tooltjes die iemand me aan kan raden?
Dit was niet mijn vraag... ;)

Mijn vraag was of je dan ook je vinger overal op het scherm kan neerzetten om te scrollen, zoals bij de Vodafone-versie van Opera Mini mogelijk is.

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: