Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung Ultra Smart F700 topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
Bosmonster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:01:
[...]

Niet, dit is door Vodafone softwarematig uitgeschakeld.
Je kan de F700 op een Winodws PC in elk geval als modem gebruiken, maar dit mag officieel niet van de gebroeders Vodafone...

Reg. datum: 05 november 2004

Ik heb inmiddels ook alle bladzijden doorgelezen. Ik merk dat de meeste reacties negatief zijn, maar dat er (gelukkig) ook positieve reacties zijn :). Omdat ik het toestel toch alleen gebruik voor bellen en smsen, wil ik wel zo'n glimmende gadget :9

Heeft iemand enig idee of het toestel inmiddels op voorraad is bij Vodafone?

Jan-Willem

Reg. datum: 30 november 2001

ik kon hem gewoon in de winkel meenemen...

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven
Heb je wel eens last van je lul?

Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
theunpire schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:35:
[...]

Even logisch nadenken. Een 16:9 film kan toch nooit op een resolutie van 432x240?

432:16= 27
240:9 = 26 2/3

Dit betekend dat de film verticaal iets uitgerekt wordt (of zwarte balk), of hij valt horizontaal net ietsje buiten het beeld. Maar het scheelt maar weinig, dat wel. Een resolutie van 432x243 zou wel perfect zijn.
Die 3 pixels op de horizontale beeldlijnen zijn echt niet waarneembaar lijkt me. De verhoudingen wijken 1% af en dat lijkt me haast niet waarneembaar met het blote oog.

edit: Ik wilde hem bestellen gisteren en na drie keer bellen heb ik drie verschillende dingen gehoord.

Aanbieding 1: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - ¤80 euro en 6 maanden 50% korting
Aanbieding 2: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - ¤80 euro en 2 maanden 50% korting
Aanbieding 3: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - ¤40 euro en 2 maanden 50% korting

De eerste klopt duidelijk niet dus het wordt de derde :) Alleen klote dat hij niet op voorraad is en dat
ze niet kunnen zeggen wanneer hij binnen komt. Over twee weken nog maar een keer bellen. Tenzij iemand mij hier kan zeggen wanneer hij wel verwacht is bij Vodafone....

kbloem wijzigde dit bericht 18-04-2008 11:02 (33%)

Kan je niet gewoon naar een vodafone winkel gaan?

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven

@ Catch22: bedankt! Dan hoop ik hem ook snel in mijn handjes te ontvangen :D
quote:
kbloem schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:53:

edit: Ik wilde hem bestellen gisteren en na drie keer bellen heb ik drie verschillende dingen gehoord.

Aanbieding 1: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - ¤80 euro en 6 maanden 50% korting
Aanbieding 2: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - ¤80 euro en 2 maanden 50% korting
Aanbieding 3: Vodafone 50 - 1 jaar verlengen - ¤40 euro en 2 maanden 50% korting
Ghehe, dit herken ik >:). Ik ga altijd uit van mijn standaard abo en dan bel ik welke leuke telefoons ze mij voordelig kunnen aanbieden. De medewerker somde een rijtje op waaronder de F700( met bijbetaling van 25 uur). Ik wilde dit toestel even verkennen, dus hing op en belde een half uur later weer. Wat denk je F700, moest ik ineens meer dan 100 euro bijbetalen 8)7 (terwijl ik bij beiden duidelijk een 1 jarig abo had laten opzoeken).
Vervolgens heb ik een maand na het verlopen van mij abo gewacht en hem online verlengd. Dit was het meest voordelig (blijf een NL-er ;))

Jan-Willem

quote:
Catch22 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:11:
Kan je niet gewoon naar een vodafone winkel gaan?
Mijn abb mag ik officieel pas 23 juni verlengen maar via de telefoon kan dit nu al. Kunnen vodafone winkels dit dan ook?

quote:
kbloem schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:45:
[...]

Mijn abb mag ik officieel pas 23 juni verlengen maar via de telefoon kan dit nu al. Kunnen vodafone winkels dit dan ook?
Dit 3 maanden voor de officiële einddatum van je contract.

edit:
typo

jee-weetje wijzigde dit bericht 18-04-2008 11:59 (4%)

Jan-Willem

Volgens mij hebben de vodafone winkels dezelfde regels als de klantenservice

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven

Ik heb net maar weer met Vodafone gebeld en toch maar besteld. Officieel loopt mijn abb 24 september af. Dit betekend dat ik 24 juni zou mogen verlengen in de winkel. De klantenservice kan hier omheen en kan de verlenging dus eerder aanbieden. De vodafone winkel die ik belde kan dit niet.

Ik heb hem nu een jaar verlengd en betaal niets bij voor de telefoon met een 50 euro abb. Volgende week zou ik hem thuis mogen verwachten :)

quote:
kbloem schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:05:
Ik heb net maar weer met Vodafone gebeld en toch maar besteld. Officieel loopt mijn abb 24 september af. Dit betekend dat ik 24 juni zou mogen verlengen in de winkel. De klantenservice kan hier omheen en kan de verlenging dus eerder aanbieden. De vodafone winkel die ik belde kan dit niet.

Ik heb hem nu een jaar verlengd en betaal niets bij voor de telefoon met een 50 euro abb. Volgende week zou ik hem thuis mogen verwachten :)
@kbloem: Hebben we het dan over de F700 O-)?

Jan-Willem

quote:
jee-weetje schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:14:
[...]

@kbloem: Hebben we het dan over de F700 O-)?
:Y

quote:
Dan kan ik hem ook volgende week in huis hebben :*)

Om dit topic een beetje positieve impuls te geven... Wat zijn de redenen om de F700 aan te schaffen?
Mijn redenen:
* Voor mij zal dit de eerste samsung zijn, maar ik lees dat de afwerking erg goed is.
* Ik sms (redelijk) veel, dus wil wel eens proberen hoe het gaat met een toetsenbord
* Touchscreen is over het algemeen erg gebruiksvriendelijk (nu hopen dat samsung dit goed heeft uitgewerkt)
* Er zit een gewone koptelefoon aanlsuiting aan en een memoryslot, dus misschien dat ik deze mobiel als jukebox(je)n ga gebuiken.
* het scherm is lekker groot, dus ruimte genoeg voor je informatie!
* het is een gadget, dus je wilt hem sowieso wel zonder bovenstaande redenen :P

Jan-Willem

Reg. datum: 30 januari 2008

quote:
Bosmonster schreef op donderdag 17 april 2008 @ 13:01:
[...]

Niet, dit is door Vodafone softwarematig uitgeschakeld.
Oke.. maar ik heb geen Vodafone software op me telefoon!
quote:
schaap2005 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:02:
[...]

Je kan de F700 op een Winodws PC in elk geval als modem gebruiken, maar dit mag officieel niet van de gebroeders Vodafone...
Kunnen ze dat controleren? Als het gaat om incidenteel mail/msn?

Reg. datum: 31 augustus 2003

Heb hem nu 24 uur en moet zeggen dat ik erg tevreden ben...
Als je bent gewend aan de interface werkt het echt heerlijk.

Moet alleen nog wennen aan de manier waarop je ophangt. Nu deblokkeer ik steeds eerst de toetsen om daarna op te hangen. Is er geen snellere manier?

Verder lukt het mij niet om Opera Mini te installeren, ik begreep van een paar pagina's terug dat dit aan de SW-versie ligt? Gebruik nu F700XXHA3.

Reg. datum: 28 december 2007

quote:
Bartekz schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:48:
[...]
Kunnen ze dat controleren? Als het gaat om incidenteel mail/msn?
Of ze kunnen controleren of het internetten rechtstreeks met de telefoon gebeurd of middels een laptop durf ik niet te zeggen. Je hebt echter al gauw wat bandbreedte te pakken. Vergis je ook niet in hoeveel dataverkeer MSN gebruikt.
Ik denk zelf, maar als er mensen zijn die er meer van af weten dan zou ik dat zelf ook graag weten, dat het op zich wel mee kan vallen als je er incidenteel gebruik van maakt. Ik denk dat ze daar niet echt moeilijk over doen, mits je je verbruik dus wel beperkt houdt.

quote:
Vikingtosh schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:21:
Nu deblokkeer ik steeds eerst de toetsen om daarna op te hangen. Is er geen snellere manier?
Je kunt daar ook de aan-/uitknop voor gebruiken op de bovenkant van je toestel.

Is er iemand die weet of je je favorieten ook kunt beheren (dat wil zeggen, volgorde wijzigen e.d.)?

Acties: [view][quote]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Gebruik aub de edit-knop (http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) als je als laatste hebt gepost!
Reg. datum: 30 december 2007

hmm, op de Samsung site staat dat er over ongeveer 5 dagen een nieuwe site online komt. Mogelijk ook eindelijk een nieuwe firmware voor de F700, of is dit onrealistisch? De F700 staat overigens al maanden in de 'Wordt verwacht' lijst bij de producten, ben benieuwd.

schit-te-rend!
Reg. datum: 23 november 2001

hebben meer mensen last van een echo tijdens het bellen, of dat het aan de andere kant klinkt alsof je in een badkamer staat? Hoorde mezelf ook soms terug (vooral als ik vaste lijnen bel), en nu hoorde ik vandaag van degene die ik gebeld had, dat hij mij erg slecht kon verstaan..

Is er iets aan te doen?

|Asrock 4CoreDual-SATA2|Intel Core 2 Duo E6750|2 GB DDR2|Ati X1950 pro| 40 gb 7200|80 gb 7200| Iiyama 17'|NEC 3500|sb live 5.1| Panasonic FZ5

Reg. datum: 17 oktober 2006

Heb je misschien het vollume dan niet te hardstaan of staat hij op handsfree meestal zijn dit de veroorzakers van dit soort problemen.

Reg. datum: 23 oktober 2007

bij mij verhelpt handsfree heytjuist maar je kan hem ook iets schuin houden dat je hem wel tegen je oor hebt maar de mic iets verder weg dat blijkt ook enorm te helpen

samsung F700.. doe mij die maar :D

Reg. datum: 30 januari 2008

quote:
jeweetzelluf schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:35:
uitgeschakeld? ik gebruik hem vaak genoeg als modem voor pc en laptop..

gewoon pc studio instaleren (en usb drivers!) en daar heb je de optie
om hem als modem in te stellen, die loop je door de instellingen, die staat hier nog wel ergens
(belangrijkste is telefoonnummer die ergens in de reacteis staat erin te zetten en dat je het goede ip adres weet enzo)
en dan kan je gewoon inbellen op je telefoon en klaar je hebt internet.
Is dit niet mogelijk via Bluetooth?

Reg. datum: 27 maart 2008

Mij is in de Vodafone shop wijsgemaakt dat het toestel email automatisch op kan halen, maar bij de vodafone variant lijkt dat uitgeschakeld. Is er een mogelijkheid dat terug in te schakelen?

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: