Reg. datum: 11 april 2008
Samsung Ultra Smart F700 topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 6
Reg. datum: 31 augustus 2003
Naar aanleiding van dit topic begrijp ik dat ik vragen mag stellen over unlocken...
Deze week krijg ik mijn F700 eindelijk binnen (als het goed is tenminste). Momenteel gebruik ik nog T-Mobile, over een dikke twee maanden schakel ik pas over op Vodafone. Heeft iemand ervaringen met het unlocken van de F700 (op de volgens het genoemde topic toegestane manier op tweakers)?
Deze week krijg ik mijn F700 eindelijk binnen (als het goed is tenminste). Momenteel gebruik ik nog T-Mobile, over een dikke twee maanden schakel ik pas over op Vodafone. Heeft iemand ervaringen met het unlocken van de F700 (op de volgens het genoemde topic toegestane manier op tweakers)?
Nee, dat mag niet; zie ook Non-Windows Based Mobiles & PDA's Beleid
Twitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Reg. datum: 17 maart 2008
Reg. datum: 17 maart 2008
Ja hoor. Ik had ook eerst moeilijkheden met het syncen met outlook via de PC studio software van de meegeleverde cd-rom. Maar als je die software van je pc verwijdert en de PC studio software van de samsung-site afhaalt, dan lukt het opeens wel. Althans...bij mij. Met dank aan een tip van tofman. Ws staat er iets niet goed op de cd-rom.
quote:Nafraq schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 12:36:
neem een andere telefoon ??
tot zover ik weet heeft niemand hem goed werkend gekregen met outlook ...
Reg. datum: 23 maart 2006
Oke mensen ik heb de oplossing gevonden om elke filmpje in landscape/fullscreen te krijgen dus ook echt helemaal... Sommige filmpjes doen het wel gelijk landscape maar met bijv. southpark gebeurde dit niet en kreeg ik zwarte balkje's aan de zijkanten . Dit is denk de oplossing hiervoor je mist wel een klein beetje van de boven en onderkant maar het is dan wel helemaal fullscreen...
Als je xilisoft video converter hebt moet je deze settings gebruiken :
Profile : mp4 mpeg-4video
Bij zoom : pan and scan
Video size: 432x240
Aspect: 16:9
Zo hoort het te werken
.
Bij zoom : pan and scan
Zo hoort het te werken
Reg. datum: 02 augustus 2005
Gisteren ook een samsung F700 besteld na lang twijfelen over wat voor telefoon het nou zou gaan worden.
Vandaag ingelogd op vodafone.nl om de orderstatus te bekijken, nu zie ik het volgende:
Status van je bestelling is: Abonnement in aanvraag Wacht op goedkeuring nummerbehoud
Heeft iemand een idee over hoelang het nu eventueel nog kan duren?
Vandaag ingelogd op vodafone.nl om de orderstatus te bekijken, nu zie ik het volgende:
Status van je bestelling is: Abonnement in aanvraag Wacht op goedkeuring nummerbehoud
Heeft iemand een idee over hoelang het nu eventueel nog kan duren?
Reg. datum: 17 oktober 2007
Reg. datum: 17 oktober 2007
Heb de mijne ook geunlockt ging als een speer echt top
quote:Vikingtosh schreef op maandag 14 april 2008 @ 13:25:
Naar aanleiding van dit topic begrijp ik dat ik vragen mag stellen over unlocken...
Toch wel op manier 2 he, anders mogen we het hier er niet over hebben!quote:spooks schreef op maandag 14 april 2008 @ 21:49:
Heb de mijne ook geunlockt ging als een speer echt top
[...]
Mijne was trouwens simlockvrij toen ik'm kreeg.
Reg. datum: 06 januari 2004
Ik snap je volkomen... had eerst ook de F700... ziet er bling bling uit, maar het voelde niet goed... toetsenbord begon na enkele dagen al te kraken
covertje zat er niet strak genoeg op... voelde niet stevig aan... had eerst een n70 maar die werkte gewoon lekkerder dan mijn nieuwe f700... ook omdat je programma;s niet op de achtergrond kan laten draaien(lees bing,internetpagina etc etc)
Maar ik wilde geen n95 omdat die niet veel boeiender zou zijn dan mijn n70... ben meer verkocht door het bling bling menu en dergelijke... hij was trouwens binnen 5 dagen ook al 5x vastgelopen, spontaan opnieuw opgestart en ook nog eens dat er binnen 5 dagen scheurtje in het scherm kwam...
al met al...
weinig ondersteuning, weinig programma's
geen uitvoeren van programma;s op achtergrond functie
voelt cheap aan(imho)
internetlinks aanklikken moeilijk
menu wel bling bling
muziekspeler opzich relaxt, alleen playlist moeizaam
denk dat samsung een mooie telefoon had neer kunnen zetten, jammer jammer van het besturingssysteem... gemiste kans samsung!!!
Maar ik wilde geen n95 omdat die niet veel boeiender zou zijn dan mijn n70... ben meer verkocht door het bling bling menu en dergelijke... hij was trouwens binnen 5 dagen ook al 5x vastgelopen, spontaan opnieuw opgestart en ook nog eens dat er binnen 5 dagen scheurtje in het scherm kwam...
al met al...
weinig ondersteuning, weinig programma's
geen uitvoeren van programma;s op achtergrond functie
voelt cheap aan(imho)
internetlinks aanklikken moeilijk
menu wel bling bling
muziekspeler opzich relaxt, alleen playlist moeizaam
denk dat samsung een mooie telefoon had neer kunnen zetten, jammer jammer van het besturingssysteem... gemiste kans samsung!!!
quote:theboyk schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:01:
Zo, gisteren alle 111 pagina's doorgelezen met 1 reden:
Ga ik hem wel of niet halen?
Ik mag mijn abo verlengen (heb nu Tmobile) en zag deze tel staan en was er gelijkop.
Dus thuis gelijk op Tweakers alles, maar dan ook alles, gelezen.
En nu komt het.... ik ben huiverig.![]()
Tuurlijk, de looks+touchscreen zien er geweldig uit maar vooral de software ervaringen maken me bang. Dat dit toestel geen GPS heeft of wifi, so be it.
Zovaak internet ik toch niet, syncen met Outlook hoef ik niet te kunnen.
Vanwaar de twijfels;Ik merk bij de meeste posters dat ze er in eerste instantie superblij mee waren maar dat dat langzaam minder word;
- geen eigen softweare kunnen toevoegen
- software errors/vastlopers
- msn/youtube/etc werkt toch niet naar behoren
- geen werkende navigatie
- probs met formaten/resoluties
Ik wil de telefoon voor normaal gebruik "bellen/smsen/fotootje" gebruiken, en dat kan deze wel.
Alleen, met zo'n superbling/topmodel moet je meer doen!!
als je dan leest dat je via onofficiele driversoftware kunt updaten, je video's moet aanpassen en de geen software kunt toevoegen, dan heb je toch een krachtpatser met 4 lekke banden?
Ik heb het idee dat het qua software zo zal blijven, terwijl je voor een Nokia N95 bv tig progs hebt.
Ik bedoel dit niet om het af te kraken, maar vraag om een objectieve afweging ivm verlenging van mijn abo: hebben jullie spijt van je F700?
De mening van een (maandenlange) gebruiker telt zwaarder dan fanboy comments of flames van reviewers. En ik weet het, ieder heeft ziujn eigen mening. Maar toch hoor ik graag jullie mening, desnoods via PM.
Wat een wazigheid over de F700; dat iedereen zoveel pech heeft met de telefoon zeg!
Ik had hiervoor een N73, welke slechter was op de volgende punten:
- Kleiner scherm
- Geen touchscreen
- Kraakte aan alle kanten
- Liep vaak vast
- Vreselijk traag
- Kleine knopjes
- enz..
De N95 vind ik een vreselijk lelijk toestel omdat het simpelweg te vierkant en te groot is. GPS gebruik ik alleen in de auto en na 1 á 2 keer een route rijden weet ik de weg wel. Wifi vind ik helemaal nutteloos, daar is te weinig dekking voor. HSDPA en Zorgeloos internetten van Vodafone is handiger.
Een QWERTY toetsenbord is vreselijk verslavend en ben bang dat ik nooit meer anders zou willen. Daarbij heb ik geen gezeur met een stylus en kan ik de telefoon goed met mijn vingers bedienen, een stevig scherm wat ook nog reageerd op langer aanraken van het scherm (ingedrukt houden van een toets / functie).
Nooit problemen met YouTube gehad, formaten en resoluties moet je enkel rekening mee houden; op elke andere telefoon ga je ook geen achtergrond van 2000x3000 gebruiken omdattie daar te traag van wordt.
Enige nadelen vind ik het opnemen van een binnenkomend gesprek of vervolgens snel genoeg zijn met het op speaker zetten.
En het was even schrikken toen ik mij afvroeg hoe 112 door de toetsenblokkering zou komen, resultaat = een groot rood zwaailicht in het scherm met de melding: "probeert noodoproep", waarna de melding 'doorschakelen ingeschakeld' in het scherm kwam te staan en de onderste knoppen (in het scherm) gedisabled waren. Met de snelheid waarmee je: toetsenblokkering, OK (doorschakelen) aangeraakt hebt en de blokkering eraf onderin en dan ophangen hadden ze al opgenomen, gelukkig sindsdien niets meer van gehoord (enkele maanden geleden).
Ik had hiervoor een N73, welke slechter was op de volgende punten:
- Kleiner scherm
- Geen touchscreen
- Kraakte aan alle kanten
- Liep vaak vast
- Vreselijk traag
- Kleine knopjes
- enz..
De N95 vind ik een vreselijk lelijk toestel omdat het simpelweg te vierkant en te groot is. GPS gebruik ik alleen in de auto en na 1 á 2 keer een route rijden weet ik de weg wel. Wifi vind ik helemaal nutteloos, daar is te weinig dekking voor. HSDPA en Zorgeloos internetten van Vodafone is handiger.
Een QWERTY toetsenbord is vreselijk verslavend en ben bang dat ik nooit meer anders zou willen. Daarbij heb ik geen gezeur met een stylus en kan ik de telefoon goed met mijn vingers bedienen, een stevig scherm wat ook nog reageerd op langer aanraken van het scherm (ingedrukt houden van een toets / functie).
Nooit problemen met YouTube gehad, formaten en resoluties moet je enkel rekening mee houden; op elke andere telefoon ga je ook geen achtergrond van 2000x3000 gebruiken omdattie daar te traag van wordt.
Enige nadelen vind ik het opnemen van een binnenkomend gesprek of vervolgens snel genoeg zijn met het op speaker zetten.
En het was even schrikken toen ik mij afvroeg hoe 112 door de toetsenblokkering zou komen, resultaat = een groot rood zwaailicht in het scherm met de melding: "probeert noodoproep", waarna de melding 'doorschakelen ingeschakeld' in het scherm kwam te staan en de onderste knoppen (in het scherm) gedisabled waren. Met de snelheid waarmee je: toetsenblokkering, OK (doorschakelen) aangeraakt hebt en de blokkering eraf onderin en dan ophangen hadden ze al opgenomen, gelukkig sindsdien niets meer van gehoord (enkele maanden geleden).
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Ok fijn om te zien dat er ook nog mensen positief over deze telefoon zijn...quote:
Morgen heb ik hem als het goed is zelf binnen, kan ik er eindelijk uitgebreid mee gaan spelen!
Reg. datum: 05 mei 2006
Voor mij geldt precies het zelfde verhaal (zelfs het 112 telefoontjequote:vegterb schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:44:
... lof over de F700...
Alleen krijg ik gmail nog steeds niet aan de praat met de email client van de telefoon. Ik heb precies gedaan wat TheSoulrReaper zei, maar toch kan hij geen verbinding maken (al is gmail.com met auto login niet traag)
ook wilde ik toevoegen dat msn geen probleem is met de u700 versie (niet perfect, maar geen problemen) en films gewoon mooi in breedbeeld en stereo te bekijken zijn, alleen is het niet fullscreen omdat de F700 een onmogelijke resolutie hiervoor heeft.
quote:theunpire schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:09:
[...]
---- films gewoon mooi in breedbeeld en stereo te bekijken zijn, alleen is het niet fullscreen omdat de F700 een onmogelijke resolutie hiervoor heeft.
Ik hoor het wel als dit niet werkt...quote:xminator schreef op maandag 14 april 2008 @ 18:30:
Oke mensen ik heb de oplossing gevonden om elke filmpje in landscape/fullscreen te krijgen dus ook echt helemaal... Helemaal fullscreen...![]()
Bij zoom : full (keep aspect ratio)
Zo hoort het te werken.
Reg. datum: 17 oktober 2006
Reg. datum: 17 oktober 2006
Ik ben zelf ook nog steeds zeer tevreden over mijn telefoon.
Gisteren heb ik de nieuwst te downloaden firmware f700XXHB1 van samsung geprobeerd.
Hier staat wat van google op ipv vodafone. Jamer is dat java applicaties nog steeds niet geinstalleerd kunnen worden en ik mis dus nu opera mini maar mn mail word wel automatisch opgehaald elk half uur, voor de rest is het fijne firmware.
Gisteren heb ik de nieuwst te downloaden firmware f700XXHB1 van samsung geprobeerd.
Hier staat wat van google op ipv vodafone. Jamer is dat java applicaties nog steeds niet geinstalleerd kunnen worden en ik mis dus nu opera mini maar mn mail word wel automatisch opgehaald elk half uur, voor de rest is het fijne firmware.
Even logisch nadenken. Een 16:9 film kan toch nooit op een resolutie van 432x240?quote:xminator schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 23:56:
[...]
[...]
Ik hoor het wel als dit niet werkt...
432:16= 27
240:9 = 26 2/3
Dit betekend dat de film verticaal iets uitgerekt wordt (of zwarte balk), of hij valt horizontaal net ietsje buiten het beeld. Maar het scheelt maar weinig, dat wel. Een resolutie van 432x243 zou wel perfect zijn.
theunpire wijzigde dit bericht 16-04-2008 11:41 (3%)
Ik heb een ander toestel op het oog; Samsung G810
Als het goed is vanaf 28 april te verkrijgen, maar alleen via Vodafone?
Ik zit er met smart op te wachten.
Wilde eerst voor de F700 van Samsung gaan, maar gezien de ervaringen hier op GOT ga ik nu voor de G810.
Laatste tijd wel erg veel Samsung-Vodafone combi's?
Verschil tov F700; GPS/geen tochscreen/slider/5MP camera
Als het goed is vanaf 28 april te verkrijgen, maar alleen via Vodafone?
Ik zit er met smart op te wachten.
Wilde eerst voor de F700 van Samsung gaan, maar gezien de ervaringen hier op GOT ga ik nu voor de G810.
Laatste tijd wel erg veel Samsung-Vodafone combi's?
Verschil tov F700; GPS/geen tochscreen/slider/5MP camera
Hij past bij mij gewoon perfect zonder zwarte balkjes dus probeer het eens...quote:theunpire schreef op woensdag 16 april 2008 @ 11:35:
[...]
Even logisch nadenken. Een 16:9 film kan toch nooit op een resolutie van 432x240?
432:16= 27
240:9 = 26 2/3
Dit betekend dat de film verticaal iets uitgerekt wordt (of zwarte balk), of hij valt horizontaal net ietsje buiten het beeld. Maar het scheelt maar weinig, dat wel. Een resolutie van 432x243 zou wel perfect zijn.
NRG: Welke firmware gebruik jij nu het meest? Nog steeds AMGJ8? Daar zit opera mini standaard op right?quote:-NRG- schreef op woensdag 16 april 2008 @ 07:54:
Ik ben zelf ook nog steeds zeer tevreden over mijn telefoon.
Dat is voor mij eigenlijk het belangrijkste, ik wil een iets stabielere/snellere firmware en zolang mini er in zit gebakken hoef ik verder geen apps te instaleren.
En zou je nog een keer het plaatje kunnen uploaden waarop de volgorde van files staat uitgelegd om je firmware te updaten (bootloader.jpg), dit plaatje is al geruime tijd offline...
Thanks!
even een vraag: Ik heb de F700 besteld, vanmiddag gebeld en krijg hem zoals het nu lijkt volgende week binnen, nu is al bekend dat de F700 sdhc kaarten ondersteund. Geldt dit dan ook automatisch voor de ultra2 versie? (4gb uiteraard
)
Reg. datum: 16 november 2004
Reg. datum: 16 november 2004
Als je dit topic had doorzocht, zou je het antwoord weten. Het antwoord is ja, ik heb er zelf een van 4gb. 6gb en 8gb werkt niet.quote:crazylegs schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:04:
even een vraag: Ik heb de F700 besteld, vanmiddag gebeld en krijg hem zoals het nu lijkt volgende week binnen, nu is al bekend dat de F700 sdhc kaarten ondersteund. Geldt dit dan ook automatisch voor de ultra2 versie? (4gb uiteraard)
Reg. datum: 30 januari 2008
Reg. datum: 30 januari 2008
kan iemand mij vertellen hoe ik de F700 als modem voor mijn laptop gebruik? Ik heb met Vodafone nu eindelijke goede 3G+ dekking. Op me laptop gebruik ik Windows Vista Home Premium, ik kon het alleen voor de Mac in dit topic vinden.
http://www.mobymemory.com/phone-memory/F700-Memory-Cards.asp
daar staat aangegeven dat de phone wel tot 8 gb gaat.... ga ik toch eens kijken of ik in een winkel een kaartje mag proberen ofzo.
daar staat aangegeven dat de phone wel tot 8 gb gaat.... ga ik toch eens kijken of ik in een winkel een kaartje mag proberen ofzo.
Niet, dit is door Vodafone softwarematig uitgeschakeld.quote:Bartekz schreef op donderdag 17 april 2008 @ 09:03:
kan iemand mij vertellen hoe ik de F700 als modem voor mijn laptop gebruik? Ik heb met Vodafone nu eindelijke goede 3G+ dekking. Op me laptop gebruik ik Windows Vista Home Premium, ik kon het alleen voor de Mac in dit topic vinden.
Goedkoop kinderen voor u laten werken in Azië?
talents4asia.com
Reg. datum: 05 februari 2008
Reg. datum: 05 februari 2008
uitgeschakeld? ik gebruik hem vaak genoeg als modem voor pc en laptop..
gewoon pc studio instaleren (en usb drivers!) en daar heb je de optie
om hem als modem in te stellen, die loop je door de instellingen, die staat hier nog wel ergens
(belangrijkste is telefoonnummer die ergens in de reacteis staat erin te zetten en dat je het goede ip adres weet enzo)
en dan kan je gewoon inbellen op je telefoon en klaar je hebt internet.
gewoon pc studio instaleren (en usb drivers!) en daar heb je de optie
om hem als modem in te stellen, die loop je door de instellingen, die staat hier nog wel ergens
(belangrijkste is telefoonnummer die ergens in de reacteis staat erin te zetten en dat je het goede ip adres weet enzo)
en dan kan je gewoon inbellen op je telefoon en klaar je hebt internet.
Als je mijn vraag goed had gelezen had je ook gezien dat ik er van op de hoogte ben dat sdhc wel werkt maar dat mijn vraag was of de ultra2 variant van sdhc ook zou werken.quote:Gnixon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 02:28:
[...]
Als je dit topic had doorzocht, zou je het antwoord weten. Het antwoord is ja, ik heb er zelf een van 4gb. 6gb en 8gb werkt niet.
Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last