Reg. datum: 06 januari 2004
Reg. datum: 06 januari 2004
nou vandaag naar vodafone winkel geweest. daar werd mij vertelt dat ik maar met de vodafoneservice moest bellen. dus ik bellen, ik vertel dat ik de telefoon nog geen week heb en dat ik 3 weken heb moeten wachten op de telefoon. Ik vertel dat er een scheurtje in het scherm zit, maar dat dit niet oppervlakkig is, maar in de telefoon zelf. Vertelt ze mij dat schermreparaties niet onder de garantie vallen, dus dat ik de reparatie zelf moet betalen
dus ik zeg: binnen 1 week scherm kapot en dan verwacht u dat ik het zelf betaal, terwijl hij niet gevallen is of knel is geraakt ofzo? zegt ze: dat zijn gebruikerssporen.. en toen was mijn maat vol. Ik zo: ik heb hem nog geen week, zou hem graag willen inruilen dan. Zegt ze: ze accepteren geen beschadigde mobieltjes.
De scheur zie je niet als je een zwarte achtergrond hebt, je moet iig heel goed kijken en nog met de goede hoek ook... dus heb die achtergrond ingesteld en hopen dat die gasten het niet zien! hopelijk accepteren ze hem en dan kan ik een andere uitkiezen...
sorry jongens/meisjes geen samsung f700v meer voor mij, tenzij ze natuurlijk het mobieltje retour sturen weer naar mij toe binnenkort....(hopelijk niet)
De scheur zie je niet als je een zwarte achtergrond hebt, je moet iig heel goed kijken en nog met de goede hoek ook... dus heb die achtergrond ingesteld en hopen dat die gasten het niet zien! hopelijk accepteren ze hem en dan kan ik een andere uitkiezen...
sorry jongens/meisjes geen samsung f700v meer voor mij, tenzij ze natuurlijk het mobieltje retour sturen weer naar mij toe binnenkort....(hopelijk niet)