Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung Ultra Smart F700 topic

Gerelateerde producten

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 06 januari 2004

nou vandaag naar vodafone winkel geweest. daar werd mij vertelt dat ik maar met de vodafoneservice moest bellen. dus ik bellen, ik vertel dat ik de telefoon nog geen week heb en dat ik 3 weken heb moeten wachten op de telefoon. Ik vertel dat er een scheurtje in het scherm zit, maar dat dit niet oppervlakkig is, maar in de telefoon zelf. Vertelt ze mij dat schermreparaties niet onder de garantie vallen, dus dat ik de reparatie zelf moet betalen 8)7 dus ik zeg: binnen 1 week scherm kapot en dan verwacht u dat ik het zelf betaal, terwijl hij niet gevallen is of knel is geraakt ofzo? zegt ze: dat zijn gebruikerssporen.. en toen was mijn maat vol. Ik zo: ik heb hem nog geen week, zou hem graag willen inruilen dan. Zegt ze: ze accepteren geen beschadigde mobieltjes.

De scheur zie je niet als je een zwarte achtergrond hebt, je moet iig heel goed kijken en nog met de goede hoek ook... dus heb die achtergrond ingesteld en hopen dat die gasten het niet zien! hopelijk accepteren ze hem en dan kan ik een andere uitkiezen...

sorry jongens/meisjes geen samsung f700v meer voor mij, tenzij ze natuurlijk het mobieltje retour sturen weer naar mij toe binnenkort....(hopelijk niet)

Reg. datum: 17 oktober 2007

Begin nu helemaal gek te worden ben al de heledag bezig om een foto beeldvullend te krijgen op de F700 dus zonder witte randen links en rechts Pleas wie helpt mij uit de brand!!!! hoe krijg ik dat ik god's naam voorelkaar??

Reg. datum: 13 april 2004

ik snap jullie koekenbakkers niet dit hoor ik zo vaak een foto die in formaat zo erg veranderd dan het beeldscherm kan je niet Volledig kijken :P

dat is toch logisch?

Hoezo is dit logisch???? op mijn Nokia N73 maak ik ook een foto en die kan ik zowel staand als liggend fullscreen bekijken waarom is dat op deze telefoon dan niet mogelijk??? als ik inzoom is het wel mogelijk maar niet als ik gewoon een foto bekijk blijf ik altijd wittebalken houden???? leg mij eens uit waarom dan>??
quote:
tofman126 schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:16:
ik snap jullie koekenbakkers niet dit hoor ik zo vaak een foto die in formaat zo erg veranderd dan het beeldscherm kan je niet Volledig kijken :P

dat is toch logisch?

Beeldsherm van de N73 vergelijken met de F700 kanniet he...

De meeste toestellen hebben een 2.8 inch beeldscherm dan kan je verticaal en horizontaal kijken.

Wat is het nadeel bij gorot schermen 3.2 inch (f700 dus) de foto gaat vervormen daarom heeft samsung dit niet gedaan

Kijk de groote van het display van dit toestel is te groot voor het verduidelijken van foto's daarom is het zo dat je meot inzoomen om iets goed te zien ik vin dit logish want aangezien.

Een foto 1024 x 786 (meeste gevallen) veelste groot is om hem mooi te verdduidelijke.
Via een scherm van 2.8 inch hebben het voordeel dat al berwerk je een foto naar 320 bij 240 dat hij dan alsnog mooi uitkomt. Daarom kan de N73 dat wel.

Maar je kan geen foto bewerken bij 432 bij 240 dan wordt een foto lelijk

Waarom kan je dan de achtergrond wel fullscreen bekijken??? of als je een foto gaat maken laat hij het wel fullscreen zien???? en het is toch zo dat je in photshop de breede en de hoogte aan kan passen als ik het beeldvullend wil hebben zal er aan de boven kant wat afgaan vallen dat is wat ik logies vindt? dus ik zal met deze telefoon nooit foto's fullscreen kunnen bekjken en dus altijd witte balken houden link en rechts en al maak ik een foto in photshop van 432x240 dan nog zie je witte balken 8)7

spooks wijzigde dit bericht 07-04-2008 18:19 (8%)

tja ik ken dr ook nisk aan doen dat samsung het zo heeft ingesteld ;)

Reg. datum: 30 mei 2007

@spooks:

probeer eens een plaatje met 240x432 ipv 432x240 bij mij werkt dat iig wel

al werkt dat wel is het mijn fout sorry (A)

Probeer het dan ook eens te verdubbelen met die reslolutie misschien kan je ehm dan ook groter zien ;)

tofman126 wijzigde dit bericht 07-04-2008 19:10 (55%)

ppppffffff nou ben er eindelijk achter hoor zucht als je Breedte 270 pixels Hoogte 435 pixels aanhoud dan is die bij mij fullscreen Thx "thesoulreaper" voor dat zetje in de goede richting

Regel dit aub buiten GoT om., het is hier geen berichtenservice. :Y)

pven wijzigde dit bericht 07-04-2008 21:48 (76%)

Reg. datum: 23 maart 2006

Dus bij 240x432 is het in beide opzichten full screen?

Wat is het leuk om serie's/fims op de f700 te kijken, het ziet er ook nog goed uit _/-\o_ . Ik merk ook wel dat ik steeds meer dingen kan doen naarmate de tijd verstrekt ( accu gaat langer mee ).

Mannen even een vraagje is het ook mogelijk het beeldscherm te roteren zonder eerst de F700 open te schuiven>???

heb de F700V al een tijdje ergens net voor de kerst gekregen, maar kan me contact personen niet syncen in combinatie met outlook2007, lijkt erop alsof hij altijd online wil syncen en dat failed dan... suggesties?
Reg. datum: 23 oktober 2007

neem een andere telefoon ?? :P
tot zover ik weet heeft niemand hem goed werkend gekregen met outlook ...

samsung F700.. doe mij die maar :D

Reg. datum: 11 april 2008

Zo, gisteren alle 111 pagina's doorgelezen met 1 reden:
Ga ik hem wel of niet halen?
Ik mag mijn abo verlengen (heb nu Tmobile) en zag deze tel staan en was er gelijk 8)7 op.
Dus thuis gelijk op Tweakers alles, maar dan ook alles, gelezen.

En nu komt het.... ik ben huiverig. :X

Tuurlijk, de looks+touchscreen zien er geweldig uit maar vooral de software ervaringen maken me bang. Dat dit toestel geen GPS heeft of wifi, so be it.
Zovaak internet ik toch niet, syncen met Outlook hoef ik niet te kunnen.
Vanwaar de twijfels;Ik merk bij de meeste posters dat ze er in eerste instantie superblij mee waren maar dat dat langzaam minder word;
- geen eigen softweare kunnen toevoegen
- software errors/vastlopers
- msn/youtube/etc werkt toch niet naar behoren
- geen werkende navigatie
- probs met formaten/resoluties

Ik wil de telefoon voor normaal gebruik "bellen/smsen/fotootje" gebruiken, en dat kan deze wel.
Alleen, met zo'n superbling/topmodel moet je meer doen!!
als je dan leest dat je via onofficiele driversoftware kunt updaten, je video's moet aanpassen en de geen software kunt toevoegen, dan heb je toch een krachtpatser met 4 lekke banden?
Ik heb het idee dat het qua software zo zal blijven, terwijl je voor een Nokia N95 bv tig progs hebt.

Ik bedoel dit niet om het af te kraken, maar vraag om een objectieve afweging ivm verlenging van mijn abo: hebben jullie spijt van je F700?

De mening van een (maandenlange) gebruiker telt zwaarder dan fanboy comments of flames van reviewers. En ik weet het, ieder heeft ziujn eigen mening. Maar toch hoor ik graag jullie mening, desnoods via PM.

theboyk wijzigde dit bericht 11-04-2008 13:04 (3%)

Reg. datum: 30 november 2001

Voor mij was het dat ik een nieuw abbo moest kiezen en niet veel geld (een n95 8gb was 250 eu) uit wou geven voor een telefoon... Deze heb ik voor 40 euro gescoord en daar heb je toch wel een leuke telefoon voor... En voor het 'reguliere' gebruik voldoet hij wel. Ik kan wel gewoon applicaties installeren, maar in de praktijk gebruik ik toch alleen maar de sms functie (is wel iets omslachtig) en de belfunctie. Beetje internetten wil ook wel. Alleen linkjes aanklikken is wel eens lastig (je kan geen stylus/pen gebruiken en kleine linkjes aanklikken is dan lastig).

Het is een leuke telefoon met best wat functies voor weinig geld...

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven
Heb je wel eens last van je lul?

Reg. datum: 25 maart 2008

quote:
theboyk schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:01:
Zo, gisteren alle 111 pagina's doorgelezen met 1 reden:
Ga ik hem wel of niet halen?
Ik mag mijn abo verlengen (heb nu Tmobile) en zag deze tel staan en was er gelijk 8)7 op.
Dus thuis gelijk op Tweakers alles, maar dan ook alles, gelezen.

En nu komt het.... ik ben huiverig. :X

Tuurlijk, de looks+touchscreen zien er geweldig uit maar vooral de software ervaringen maken me bang. Dat dit toestel geen GPS heeft of wifi, so be it.
Zovaak internet ik toch niet, syncen met Outlook hoef ik niet te kunnen.
Vanwaar de twijfels;Ik merk bij de meeste posters dat ze er in eerste instantie superblij mee waren maar dat dat langzaam minder word;
- geen eigen softweare kunnen toevoegen
- software errors/vastlopers
- msn/youtube/etc werkt toch niet naar behoren
- geen werkende navigatie
- probs met formaten/resoluties

Ik wil de telefoon voor normaal gebruik "bellen/smsen/fotootje" gebruiken, en dat kan deze wel.
Alleen, met zo'n superbling/topmodel moet je meer doen!!
als je dan leest dat je via onofficiele driversoftware kunt updaten, je video's moet aanpassen en de geen software kunt toevoegen, dan heb je toch een krachtpatser met 4 lekke banden?
Ik heb het idee dat het qua software zo zal blijven, terwijl je voor een Nokia N95 bv tig progs hebt.

Ik bedoel dit niet om het af te kraken, maar vraag om een objectieve afweging ivm verlenging van mijn abo: hebben jullie spijt van je F700?

De mening van een (maandenlange) gebruiker telt zwaarder dan fanboy comments of flames van reviewers. En ik weet het, ieder heeft ziujn eigen mening. Maar toch hoor ik graag jullie mening, desnoods via PM.
Het hangt er vanaf. Aan de ene kant heb je gelijk want in het begin zit je echt in de WOW! fase door de mooie interface, het heldere scherm, het mooie toetsenbord en het goede touchscreen. Dit blijft gewoon mooi, alleen verder kan je nou eenmaal niet veel met de telefoon! Er zijn amper touchscreen games, de telefoon heeft weinig support dus weinig applicaties terwijl de telefoon zelf gewoon top is. Komt denk ik gewoon omdat ie voor vodafone in eerste instantie op de markt gebracht is. Zou deze telefoon direct op de vrije markt uitgekomen zijn was er veel meer support en app's..

Ik ben er toch nog wel blij mee (de f700). Tsjah je moet video's wel converten maar dat moet bij elke mobieltje wel. Ik kijk er dagelijks filmpjes op (PRISON BREAK FTW _/-\o_ ) Lekker op fullscreen met hoge kwaliteit. Overigens werkt MSN wel naar behoren met BING. Ik vind het daarmee wel lekker werken. Ook gebruik ik het als een mp3 speler.. lekker muziek op de fiets. Internetten is wel leuk om te doen maar dan gebruik ik het meer om snel te checken, en het probleem met aantikken van url's kan moeilijk zijn maar je kan het ook via het toetsenbordje precies doen . Je kunt er ook wel leuke videootje's/foto's mee maken. Tsjah soms twijfel ik wel tussen een iphone en de f700 maar heb toch voor de f700 gekozen (qwerty tobo :D ). Ben nog steeds wel blij met me keuze. Ook gaat de batterij wel lang mee na een lange tijd van gebruik. Wat ik wel merk is dat ik ietsjes meer voorzichtig doe (screenprotector, leather case etc.) dan met me vorige telefoontjes..

Ik ben er wel blij mee omdat je het gewoon als een mooie telefoontje kan gebruiken om te bellen/smsen/internetten/msn'en/foto's/filmpje's/muziek etc.

Reg. datum: 30 november 2001

waarom staat deze in NBM trouwens? Hij is toch windows based?

Koffie?
Ja! Lekker
Leven en laten leven
Heb je wel eens last van je lul?

quote:
Catch22 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:00:
waarom staat deze in NBM trouwens? Hij is toch windows based?
Mwa niet echt vergelijkbaar imo. Daar kan je echt van alles mee veranderen en hiermee niet echt. En het ziet er ook meer NWBM uit.

Reg. datum: 20 maart 2001

quote:
xminator schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:06:
[...]

Mwa niet echt vergelijkbaar imo. Daar kan je echt van alles mee veranderen en hiermee niet echt. En het ziet er ook meer NWBM uit.
ja en. ku990 van LG ook |:(

Acties:

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
icegodd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 16:42:
[...]

ja en. ku990 van LG ook |:(
Kan je dat aub iets meer onderbouwen? Ik heb geen idee waar je precies op doelt. :?
Reg. datum: 30 oktober 2007

Ik heb dit toestel al enige tijd maar ik ben er nog steeds niet helemaal achter hoe ik nou mijn G-mail E-mail kan krijgen net zoals een sms bericht zeg maar. nu moet ik steeds naar internet www.gmail.com etc. ik zou dit graag net zo willen als sms berichten.

kan iemand mij hier misschien mee helpen ? :+

@Pedey:

Instellen Gmail
- Log in op gmail.com
- Klik op instellingen (rechts boven)
- Kik op Doorsturen en POP/IMAP
- POP en IMAP inschakelen

Instellen Samsung F700
- Ga naar Berichten
- Ga naar E-mail Postvak IN
- Druk op het formuliertje links onderaan en kies voor optie 2: E-mailaccounts
- Kies een account om te bewerken

vul dit in:

Accountnaam: eigen keuze
SMTP-server: smtp.gmail.com
SMTP-poort: 465
SSL gebruiken: vinkje zetten
Servertype voor inkomende berichten: POP3
POP3-server: pop.gmail.com
POP3-poort: 995
APOP-aanmelding: geen vinkje
SSL gebruiken: vinkje zetten
Download limiet instellen: eigen keuze
Optie voor ophalen:normaal
Op server bewaren: vinkje zetten
Mijn adres: mijnadres@gmail.com
Gebruikersnaam: mijnadres@gmail.com
Wachtwoord: mijn wachtwoord
POP voor SMTP-verificatie gebruiken:geen vinkje
SMTP-verificatie gebruiken: vinkje zetten
Identiek aan POP3/IMAP4: vinkje zetten

Zo zou het moeten werken :)

Pagina: 1 2 3 4 ... 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: