Reg. datum: 25 maart 2008
Samsung Ultra Smart F700 topic
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 118 119 120 121 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 13
Reg. datum: 13 april 2004
Webshops misschien niet maar wel in de winkel of dat ook niet?
iig hij is al een tijde verkrijgbaar zonder vodafone
iig hij is al een tijde verkrijgbaar zonder vodafone
Reg. datum: 30 juli 2004
nevermind, overbodig
aliberto wijzigde dit bericht 30-03-2008 19:22 (158%)
Inmiddels is de Samsung F490 wel uit zie link, is al te bestellen via kieskeurig en typhonequote:tofman126 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 19:34:
Ow dan heb jij 1 een rare telefoon en 2 je moet je nummer geven omdat andere gebruikers van Bing Msn dat dan kunnen zien.
En de F490 is niet eens uit dus dat is ook onzin verder nog wat (A)
En nog iets vergelijk de interface van de F480 met de nieuwe zijn bijna hetzelfde
de laatst genoemde winkel staat de f490 voor 446 euro ex verzendkosten en is in 2 dagen bij jou thuis aan de deur geleverd.
Nee ik heb geen aandelen in die winkel
ik dnek dat mijn opvolger de G810 wordt tenzij samsung voor die tijd een telefoon presenteerd zelfde model als de F700 alleen dan met windows mobile of symbian
Reg. datum: 13 april 2005
Reg. datum: 13 april 2005
Die F490 lijkt mij dus 3 maal niks..Je hebt dan géén toetsen meer en dat betekend voor mij dat enorm veel spellen niet meer bediend kunnen worden...(tenminste: van de spellen werkt 90% met de pijltjes)
Reg. datum: 30 januari 2008
Weet iemand hier een antwoord op?quote:Bartekz schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:46:
[...]
als ik iets download 300kb in een minuut ongeveer. Zegt het iets dat er tijdens het browsen bovenin alleen een 'G' staat met 1 of 2streepjes? Hotmail duurt helemaal verschrikkelijk lang! Ik heb me internet instellingen via bel.nl gekregen.
Reg. datum: 23 oktober 2007
Reg. datum: 23 oktober 2007
hmm waar wil je antwoord op hebben ?? 
samsung F700.. doe mij die maar :D
G = GPRS (GSM Netwerk)quote:
En dat is traag! Wat je wil hebben is 3G (UMTS) of 3G* (HSDPA) correct me if i'm wrong. Het ligt dus aan je provider, die moet deze dekking bieden. Dit kun je vaak op de website van je provider wel zien (dekkingsgebied UMTS).
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Reg. datum: 17 maart 2008
Is natuurlijk subjectief voor iedereen, maar ik vind het echt super werken. Als je een email of een wat langer sms bericht wil sturen, dan gebruik je het toetsenbord en als je snel en kort wil sms'en gebruik je het touchscreen. Gaat hartstikke snel en vind het touchscreen echt heel erg perfect en prettig werken eigenlijk. En als je wil antwoorden op een binnengekomen sms raak je de melding op het scherm aan en dan zit je al meteen in het antwoordscherm. Perfect.
De meldingen over ondersteuning vanuit samsung zijn terecht, maar voor de rest vind ik het echt een supertelefoon. En ook fijner dan de Nokia N95 die ik eerst had. Al had je daar wel wat meer gadgets (GPS, Wifi), maar ja GPS gebruikte ik alleen om mee te spelen (en ik vond het scherm eigenlijk te klein voor GPS, dit zou met het F700 scherm wel perfect zijn!) en wifi gebruikte ik toch nooit, want ik heb een Vodafone Zorgeloos Internet-abo.
De meldingen over ondersteuning vanuit samsung zijn terecht, maar voor de rest vind ik het echt een supertelefoon. En ook fijner dan de Nokia N95 die ik eerst had. Al had je daar wel wat meer gadgets (GPS, Wifi), maar ja GPS gebruikte ik alleen om mee te spelen (en ik vond het scherm eigenlijk te klein voor GPS, dit zou met het F700 scherm wel perfect zijn!) en wifi gebruikte ik toch nooit, want ik heb een Vodafone Zorgeloos Internet-abo.
quote:Bosmonster schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 12:46:
Ik vind het smsen anders behoorlijk vervelend werken. Het typen van een bericht gaat uiteraard prima met het toetsenbord, maar voordat ik een sms kan typen ben ik zoveel acties verder dat ik daar met gemiddeld 10 smsjes per dag aardig moe van word.
Ik doe het nu maar noodgedwongen altijd via inbox en reply, omdat een recipient selecteren via het adresboek echt hel is.
Reg. datum: 23 maart 2006
Kan er iemand fullscreen filmpjes afspelen op de F700? de tutorial filmpjes is wel fullscreen maar als ik een bestand daarnaar converteer zegt het resolutie niet ondersteund
.
Dus lukt het iemand wel? Zo ja met welke programma en welke instellingen?
Btw. me sd slot was defect ik heb een nieuwe telefoon gekregen en nu leest hij wel SD kaarten
.
En damn die meegeleverde oordopjes hebben een kleine kabeltje .
Dus lukt het iemand wel? Zo ja met welke programma en welke instellingen?
Btw. me sd slot was defect ik heb een nieuwe telefoon gekregen en nu leest hij wel SD kaarten
En damn die meegeleverde oordopjes hebben een kleine kabeltje .
xminator wijzigde dit bericht 01-04-2008 19:47 (8%)
Oke dan wordt het dus vol scherm? Want die tutorialfilmpjes zijn 432x240 en het is wel vol scherm...
Dus het werkt wel bij jou? Welke programma gebruik jij hiervoor?
Reg. datum: 17 oktober 2007
Nou ik heb ook eindelijk dat kreng binnen, na anderhalve maand wachten
maare meteen ff een vraagje als ik een nieuw contact aan maar dan is er ook de mogelijkheid om een adres in te geven en zo ook de postcode maar nu hier het probleem bij het ingeven van de postcode kan ik alleen cijvers tikken en niet de twee letters
iemand een idee wat ik verkeerd doen??????
alvast bedankt
maare meteen ff een vraagje als ik een nieuw contact aan maar dan is er ook de mogelijkheid om een adres in te geven en zo ook de postcode maar nu hier het probleem bij het ingeven van de postcode kan ik alleen cijvers tikken en niet de twee letters
alvast bedankt
Ik weet ff het antwoord niet hoe je dat op de telefoon doet, maar wel een tip. Via PC Studio kan je je hele telefoonboek op de pc bijwerken. Veel handiger. Ook pas ontdekt, maar nu doe ik niet anders meer. Heb je ook geen problemen met het typen van lettertjes!
quote:spooks schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:23:
Nou ik heb ook eindelijk dat kreng binnen, na anderhalve maand wachten![]()
maare meteen ff een vraagje als ik een nieuw contact aan maar dan is er ook de mogelijkheid om een adres in te geven en zo ook de postcode maar nu hier het probleem bij het ingeven van de postcode kan ik alleen cijvers tikken en niet de twee lettersiemand een idee wat ik verkeerd doen??????
alvast bedankt
Reg. datum: 06 januari 2004
heb hem sinds gister ook binnen,
had er eigenlijk meer van verwacht
vind dat toetsenbordje nou niet echt heel relaxt en ik had eerst een n70 en dan kon je zeg maar via taakbeheer programma's op de achtergrond laten draaien(lees: msn, internetpagina's) zodat ik nog sms kon tikken tegelijk ook...
voor rest vind ik het mobiel internetten nog net niet snel genoeg... duurt minuten voordat pagina is geladen... en het aanraken van de kleine linkjes en de indeling van het scherm is nou ook niet om van de daken af te schreeuwen...
wat zijn jullie ervaringen ermee?
had er eigenlijk meer van verwacht
voor rest vind ik het mobiel internetten nog net niet snel genoeg... duurt minuten voordat pagina is geladen... en het aanraken van de kleine linkjes en de indeling van het scherm is nou ook niet om van de daken af te schreeuwen...
wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ja dat weet ik, en ik weet ook zeker dat ik in een gebied zit waar prima dekking is! Ik heb nu wel de instellingen van hi zelf aan kunnen vragen (waren eerst niet beschikbaar voor F700) Maar ik blijf alleen een G bovenin zien als ik internet. Zou iemand met Hi-abbo (onbeperkt internet) z'n internet instellingen kunnen posten?quote:vegterb schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:02:
[...]
G = GPRS (GSM Netwerk)
En dat is traag! Wat je wil hebben is 3G (UMTS) of 3G* (HSDPA) correct me if i'm wrong. Het ligt dus aan je provider, die moet deze dekking bieden. Dit kun je vaak op de website van je provider wel zien (dekkingsgebied UMTS).
Ik had samsung gemailed of ze mij de unlock codes kunnen toesturen omdat ik dus apps wil installeren. Ik zeg ik heb een smartphone, en als ik er geen functies op kan installeren en geen internet pakket heb dus niet via internet wil downloaden is het enige wat ik ermee kan bellen en smsen..krijg ik dit als antwoord :
Beste meneer *********,
Beste meneer *********,
Dank u voor uw e-mail aan de Samsung Fun Club.
U kunt via de volgende web-site games downloaden voor uw Samsung F700V:
http://nl.samsungmobile.c...ame_list.jsp?cate_id=0001
Wij kunnen u geen codes geven zodat u zelf games op de Samsung F700V kunt plaatsen.
Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Customer Services
Samsung Funclub Benelux B.V
Wat een goede support voor een telefoon die in de winkel rond de 400 euro kost! Ook zie ik nu staan dat terwijl mijn abbonement pas eind mei vernieuwt wordt ze mooi mijn abbonement nu alvast omhoog hebben gekrikt terwijl dit pas gewoon zou ingaan vanaf het einde van mijn contract datum. Vind ik niet echt netjes..ik verleng mijn telefoon alavst, maar nieuwe abbonement gaat nu al in terwijl mijn oude abbo zegmaar nu bezig is. Dit is echter nergens aangegeven op de sites of is mij ook niet verteld. Zit je mooi vast aan een 27,50 + sms blox + internet terwijl dit dus niet de bedoeling is ( sms blox en internet zou ik namelij als mijn nieuwe abbo zou ingaan gewoon uitzetten.. )
Weet iemand waarom m.youtube.com, bij het laden bekijken heel erg schokt, en het geluid ook waardoor ik die video gewoon niet kan bekjiken.
Beste meneer *********,
Beste meneer *********,
Wij kunnen u geen codes geven zodat u zelf games op de Samsung F700V kunt plaatsen.
Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Customer Services
Wat een goede support voor een telefoon die in de winkel rond de 400 euro kost! Ook zie ik nu staan dat terwijl mijn abbonement pas eind mei vernieuwt wordt ze mooi mijn abbonement nu alvast omhoog hebben gekrikt terwijl dit pas gewoon zou ingaan vanaf het einde van mijn contract datum. Vind ik niet echt netjes..ik verleng mijn telefoon alavst, maar nieuwe abbonement gaat nu al in terwijl mijn oude abbo zegmaar nu bezig is. Dit is echter nergens aangegeven op de sites of is mij ook niet verteld. Zit je mooi vast aan een 27,50 + sms blox + internet terwijl dit dus niet de bedoeling is ( sms blox en internet zou ik namelij als mijn nieuwe abbo zou ingaan gewoon uitzetten.. )
Weet iemand waarom m.youtube.com, bij het laden bekijken heel erg schokt, en het geluid ook waardoor ik die video gewoon niet kan bekjiken.
superStylin wijzigde dit bericht 02-04-2008 15:46 (28%)
Reg. datum: 16 januari 2008
Reg. datum: 16 januari 2008
Je kan misschien even bij je netwerkinstellingen kijken, hoe die zijn ingesteld. Daarvoor ga je naar het menu --> Instellingen --> Netwerk --> Netwerkmodus. Als daar 'automatisch' of 'UMTS' is geselecteerd is je telefoon volgensmij goed ingesteld en gaat die over op 3G als die bereik heeft.quote:Bartekz schreef op woensdag 02 april 2008 @ 11:34:
[...]
Ja dat weet ik, en ik weet ook zeker dat ik in een gebied zit waar prima dekking is! Ik heb nu wel de instellingen van hi zelf aan kunnen vragen (waren eerst niet beschikbaar voor F700) Maar ik blijf alleen een G bovenin zien als ik internet. Zou iemand met Hi-abbo (onbeperkt internet) z'n internet instellingen kunnen posten?
Btw, als ik thuis in de woonkamer zit heb ik ook geen 3G, terwijl ik dat buiten wel weer heb (heeft te maken met leidingen, muren, enz). Misschien dat dat bij jou anders het probleem is?
Weet iemand misschien hoe je je nickname moet veranderen in msn met BING?
maat van me heeft een HTC, maar op die dingen kan je tenminste installeren... maar ik vind dit inderdaad wel heel erg karig hoor voor zo een dure telefoon!
quote:superStylin schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:39:
Ik had samsung gemailed of ze mij de unlock codes kunnen toesturen omdat ik dus apps wil installeren. Ik zeg ik heb een smartphone, en als ik er geen functies op kan installeren en geen internet pakket heb dus niet via internet wil downloaden is het enige wat ik ermee kan bellen en smsen..krijg ik dit als antwoord :
Beste meneer *********,
Beste meneer *********,
Met vriendelijke groet,
Customer Services
Ja via PC Studio is het me wel gelukt maar was meer opzoek hoe ik dat voor elkaar kreeg zonder Studio namelijk zou bij god niet weten hoe 
quote:SAEW schreef op woensdag 02 april 2008 @ 09:25:
Ik weet ff het antwoord niet hoe je dat op de telefoon doet, maar wel een tip. Via PC Studio kan je je hele telefoonboek op de pc bijwerken. Veel handiger. Ook pas ontdekt, maar nu doe ik niet anders meer. Heb je ook geen problemen met het typen van lettertjes!
[...]
Reg. datum: 06 januari 2008
Reg. datum: 06 januari 2008
Ik gebruik zelf Xilisoft Video converter. Kan je video size zelf aanpassen, welke je op 432x240 moet zetten om het in full screen te krijgen. Ligt er natuurlijk ook aan welke videosize het filmpje heeft welke je converteert. Daarnaast zet ik de bitrate altijd op 512. Heb nooit problemen dat audio en video niet gelijk met elkaar lopen. Hier een link naar het programma http://www.speedyshare.com/658210678.htmlquote:xminator schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 22:23:
Oke dan wordt het dus vol scherm? Want die tutorialfilmpjes zijn 432x240 en het is wel vol scherm...
Weet iemand of the leather cases van de f700 los verkrijgbaar/bestelbaar zijn. Zo ja, waar? Zo nee, wat zijn goede alternatieven. Alvast bedankt
Reg. datum: 28 december 2007
Reg. datum: 28 december 2007
Kan je ook iets meer met je favorieten doen dan alleen opslaan of wijzigen? Ik zou ze graag willen sorteren bijvoorbeeld naar relevantie (laatst toegevoegd zijn vrij relevant maar altijd onderaan in de lijst
).
Dankjewel, als ik hem op UMTS instel heb ik nergens meer bereik, terwijl als ik hier kijk http://145.7.218.175/covcheck/ moet zowat heel Nederland UMTS hebben! Hij stond op automatisch en hij sprong nooit naar 3G, is dit met Vodafone beter? Ik woon wel in een gat, maar wel een gat midden in het land.quote:Mekkeraar schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:29:
[...]
Je kan misschien even bij je netwerkinstellingen kijken, hoe die zijn ingesteld. Daarvoor ga je naar het menu --> Instellingen --> Netwerk --> Netwerkmodus. Als daar 'automatisch' of 'UMTS' is geselecteerd is je telefoon volgensmij goed ingesteld en gaat die over op 3G als die bereik heeft.
Btw, als ik thuis in de woonkamer zit heb ik ook geen 3G, terwijl ik dat buiten wel weer heb (heeft te maken met leidingen, muren, enz). Misschien dat dat bij jou anders het probleem is?
Pagina: 1 2 3 4 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 118 119 120 121 last