locatikquote:
Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Nokia E90 topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]locatikquote:Martin! schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 16:57:
Kan ik mezelf met mijn E90 in de broekzak ook op internet volgen? Er zit gps in, maar is er ook een programma voor zodat ik op een kaartje kan zien waar die telefoon is?
Gigabyte DS4 - E6600 - Asus 8800GTS 640MB - 4x PC6400 Geil - Antec P180 || Nokia N95 8GB || Nokia N800
Lijkt me heel verstandig, zodat je geen onverwachtse rekening krijgt van ¤527...quote:manolov85 schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 19:07:
ik ga binnenkort op vakantie en wil dat 3(.5)G en gprs niet gebruikt wordt. Is er een functie om dit in 1 keer uit te zetten ipv per aplicatie (anders zie je weer dat je wat vergeet)
Gebruik maken van UMTS verbinding voor de spraakverbinding is inderdaad kosteloos, UMTS of 3G is een snellere mobiele data verbinding om (mocht je dat willen) sneller dat te kunnen versturen over het mobiele netwerk. Als je tijdelijk (of nooit) data verbinding wil gebruiken kan je ook je verbindingsinstellingen zodanig aanpassen (lees verminken) dat je geen verbinding kan maken mocht je het perongeluk aanklikken, dit is de meest makkelijke manier om te zorgen dat je geen rekening krijgt voor je data verkeer.quote:Martin! schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:19:
De Netwerkmodus van de Nokia E90 staat standaard op Dual mode ingesteld.
In de help functie van de E90 staat [i]'Als u de netwerkmodus wilt instellen, selecteerd u Netwerkmodus en Dual mode, UMTS, of GSM. Bij Dual mode wisselt het apparaat automatisch van n
Volgens mij is die 3G voor UMTS en UMTS is toch gewoon GRATIS??? Of heb ik dat volledig mis?
danda wijzigde dit bericht 20-07-2008 19:37 (15%)
Bedankt, fijn om te horen, dan hoef ik me voorlopig nergens zorgen om te maken. Als ik ga internetten of zo, dan gebruik ik altijd een wireless lan, dus dat zit wel snor.quote:Cryptome schreef op zondag 20 juli 2008 @ 01:56:
[...]
Gebruik maken van UMTS verbinding voor de spraakverbinding is inderdaad kosteloos, UMTS of 3G is een snellere mobiele data verbinding om (mocht je dat willen) sneller dat te kunnen versturen over het mobiele netwerk. Als je tijdelijk (of nooit) data verbinding wil gebruiken kan je ook je verbindingsinstellingen zodanig aanpassen (lees verminken) dat je geen verbinding kan maken mocht je het perongeluk aanklikken, dit is de meest makkelijke manier om te zorgen dat je geen rekening krijgt voor je data verkeer.
je aanmelden op het umts netwerk zonder data te verbruiken kost dus niets.
Voor het internetten enz gebruik ik als ik thuis ben ook mijn draadloze netwerk, zodra ik op mijn werk ben logt hij automatisch in op het netwerk van mijn werk, zonder kosten en lekker snel!quote:Bedankt, fijn om te horen, dan hoef ik me voorlopig nergens zorgen om te maken. Als ik ga internetten of zo, dan gebruik ik altijd een wireless lan, dus dat zit wel snor.
PDA shop.quote:danda schreef op zondag 20 juli 2008 @ 14:40:
klopt het dat er 2 versies van de nokia e90 black zijn?
eentje is er met gratis gesproken navigatie voor een jaar met een 2 GB microsd kaartje (waarschijnlijk een aktie-versie) en eentje zonder navigatie en met 512 MB microsd kaartje?
kan iemand bevestigen waar je de eerst genoemde versie kan krijgen?
Ik gebruik een CK-15W, werkt perfect.quote:vledder1968 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 14:10:
Ik zoek een geschikte carkit voor mijn E90. Wie kan mij iets aanbevelen wat echt werkt ?
Help !
Groet, Paul
Bedankt, daar zie ik hem ook staan maar dat is volgens mij de "kale" black versie, want er staat bij dat hij geleverd wordt met 512 mb memorycard en dat je er navigatie er los bij kan kopen (route 66). De e90 navigatie versie die ik zoek heeft standaard een 2 GB memorycard waar het standaard navigatieprogramma met spraak al op is geinstalleerd.quote:
danda wijzigde dit bericht 22-07-2008 19:35 (9%)
Crashcat @ PSN. にほんごのがくせいです。
Ik zou even bellen met de PDAshop, ik heb hem daar gekocht met het uitgebreide geheugenkaartje en de gesproken navigatie BeNeLux licentie voor een jaar ed. 2.0. En het werkt uitstekend. De gebruikersaanwijzing in het bijgeleverde boekje kun je negeren. Maar het programma werkt zo gebruikersvriendelijk dat je alles na een paar keer gebruiken het zo onder de knie hebt.quote:danda schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:52:
[...]
Bedankt, daar zie ik hem ook staan maar dat is volgens mij de "kale" black versie, want er staat bij dat hij geleverd wordt met 512 mb memorycard en dat je er navigatie er los bij kan kopen (route 66). De e90 navigatie versie die ik zoek heeft standaard een 2 GB memorycard waar het standaard navigatieprogramma met spraak al op is geïnstalleerd.
zie: http://symbianworld.wordp...xing-the-nokia-e90-black/
als de productcode met 56..... begint heb je de laatste versie. Echter bij de mocca en red, krijg je het idee dat ze alleen het keypad hebben vervangen... ik had er laatst een die leek op de nieuwste versie (nieuwe keypad) maar nog met de oude productcode (512 mb sd card en navigatie was niet bijgeleverd)quote:maardein schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:06:
Jullie hebben het steeds over de 'verbeterde E90 black' maar de andere E90's zijn ook verbeterd hoor! In ieder geval de mocca. Ik heb op mijn werk mijn E90 uit de eerste lading eens naast een 1 maand oude gehouden, en deze jongere versie heeft ook het vernieuwde toetsenbord (wat dus niet meer tegen het scherm komt). Verder kraakt deze ook minder, de scharnieren voelen een stuk steviger bij het open en dicht klappen.
Ik dacht, ik laat het even weten, voordat iedereen de mocca links laat liggen omdat ze een verbeterde versie willen
Nieuwe accu erin en 't is opgelostquote:vanpolen schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:34:
Vanochtend mijn E90 ingeleverd bij een Nokia servicepunt. Het toestel is op een nacht verschrikkelijk warm geworden toen hij aan het opladen was. Hij werd zo warm dat je hem amper kon vasthouden. Enkele uren later overleed hij.
Ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om het toetsenbord en het wiebelprobleem aan te kaarten. Ben benieuwd of ze daar wat mee doen en hoe lang ik hem kwijt ben...
Misschien wel ja. Maar goed, ik heb liever dat ze hem even helemaal nalopen. Het kan nooit goed zijn dat ie zo heet is geweest.quote:Moning2 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:49:
[...]
Nieuwe accu erin en 't is opgelostof is de boel gesmolten?
Heb je hem nu inmiddels? Want op mijn suggestie, zie ik geen reactie! Terwijl ik aangaf dat hij wel degelijk in NL te krijgen is met Nokia Maps 2.0 zonder bijbetaling voor het eerste jaar!quote:danda schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:52:
[...]
Bedankt, daar zie ik hem ook staan maar dat is volgens mij de "kale" black versie, want er staat bij dat hij geleverd wordt met 512 mb memorycard en dat je er navigatie er los bij kan kopen (route 66). De e90 navigatie versie die ik zoek heeft standaard een 2 GB memorycard waar het standaard navigatieprogramma met spraak al op is geinstalleerd.
zie: http://symbianworld.wordp...xing-the-nokia-e90-black/
Je hoeft niet elke post met een onderwerp oid te beginnen, en je naam hoeft er ook niet onder.quote:WRLeewis schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:47:
GPS gebruik Nokia E 90
Ik heb op internet gezocht naar B.T. GPS ontvangers, die snel en goed werken. Ik heb er een aantal gevonden, maar zijn nogal duur. Heeft iemand hier ervaring mee? Natuurlijk in combinatie met de E90.
Wim
hij staat daar onder een combinatie-aanbieding zie: http://www.pdashop.nl/pro...vigation-pack-europe.html voor 829,-quote:TVAS schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:36:
[...]
Heb je hem nu inmiddels? Want op mijn suggestie, zie ik geen reactie! Terwijl ik aangaf dat hij wel degelijk in NL te krijgen is met Nokia Maps 2.0 zonder bijbetaling voor het eerste jaar!
danda wijzigde dit bericht 02-08-2008 18:21 (5%)
GoT Index » Non-Windows Based Mobiles & PDA's » Het Nokia E90 topic
Pagina's: 1 2 3 4 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea