Het Nokia E90 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last
Reageer Nieuw TopicIk heb RA-6 (heeft iedereen volgens mij) maar heb jij ergens een vodafone live knopje dan wel een sticker of iets van t-mobile of welke provider dan ook?quote:RobertRedCap schreef op maandag 23 juni 2008 @ 22:58:
[...]
nee maar hij zegt dat ik al de nieuwste firmware heb,
uw telefoon beschikt al over de nieuwste ndersteunende software er is geen update nodig,
nokie E90 (RA-6)
7.40.1.2
heb jij ook de ra-6?
Zo ja, dan moet je dit even volgen: *weg*
(geen garantie meer, alles kapot eigen schuld, blabla)
Ginz wijzigde dit bericht 24-06-2008 13:39 (20%)
nee het is gewoon een simlockvrije, erg raar hoe los ik dit nu op?quote:Moning2 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 01:05:
[...]
Ik heb RA-6 (heeft iedereen volgens mij) maar heb jij ergens een vodafone live knopje dan wel een sticker of iets van t-mobile of welke provider dan ook?
Zo ja, dan moet je dit even volgen: *weg*
(geen garantie meer, alles kapot eigen schuld, blabla)
Ginz wijzigde dit bericht 24-06-2008 13:39 (6%)
0900-NOKIAquote:RobertRedCap schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 12:36:
[...]
nee het is gewoon een simlockvrije, erg raar hoe los ik dit nu op?
"help, ik blablabla"
Of misschien eens een reset proberen (na een update wordt toch sowieso gereset)
Geef eens je productcode
Moning2 wijzigde dit bericht 24-06-2008 13:07 (4%)
Vul em hier eens in: http://europe.nokia.com/A4577224quote:
Waar heb jij je telefoon vandaan?
Zijn meerdere met dat probleem: http://www.google.nl/sear...nG=Google+zoeken&meta=
Lijkt een O2 branded telefoon te zijn, tweedehands gekocht?
Oh en yay! ik ben jarig vandaag
Moning2 wijzigde dit bericht 25-06-2008 12:49 (35%)
als ik hm daar invul zie ik hetzelfde als jij± geen update beschikbaar....
gekocht via marktplaats....
gekocht via marktplaats....
Ik heb ook een branded N95 die niet locked is dus op zich kan dat ook bij jou het geval zijn met je E90 maar dan O2 / Telfortquote:RobertRedCap schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:53:
maar het is een simlockvrije telefoon
ACSP, ACTC & ACSA certified
gefeliciteerd gozer!!!
quote:Moning2 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 12:45:
[...]
Vul em hier eens in: http://europe.nokia.com/A4577224
Waar heb jij je telefoon vandaan?
Zijn meerdere met dat probleem: http://www.google.nl/sear...nG=Google+zoeken&meta=
Lijkt een O2 branded telefoon te zijn, tweedehands gekocht?
Oh en yay! ik ben jarig vandaag
kan 1 van jullie mij de productcode geven van de e90? ben benieuwd welke dan wel te upgraden is naar versie v210.
ik bedoel dus:
heb jij firmware v210? wat is dan jouw productcode?
Ik heb 0533332 (UK mocca)quote:RobertRedCap schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 13:18:
ik bedoel dus:
Zie: http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-62338.html
Thanksquote:
En nu taart, succes er mee!
Moning2 wijzigde dit bericht 25-06-2008 14:04 (26%)
Reg. datum: 26 juni 2008
Mag ik vragen waar wat er zo goed is aan deze navigatie software hoe er kaarten ter beschikking zijn, en waar deze software gekocht of gedownload kan worden?quote:Moning2 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:45:
[...]
Dat kost geld![]()
Ik vind het verdomde traag werken en weinig functionaliteit (ik wil wat meer dan van A naar B reizen). Gebruik nu MacGuider, werkt geweldig en zeer goede performance.
Daarnaast ook nog een vraag, heeft iemand enig idee wanneer een firmware update met windows Vista mogelijk is.
Reg. datum: 03 mei 2007
Reg. datum: 03 mei 2007
Run gewoon in xp sp2 compatbiliteitsmodusquote:hwmook schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 02:51:
[...]
Daarnaast ook nog een vraag, heeft iemand enig idee wanneer een firmware update met windows Vista mogelijk is.
Zal wel persoonlijk wezen maar ik vind het fijn werken en mooi uitzien. Het menu is logisch en uitgebreid, soms werkt het wat vreemd en is opeens de geschiedenis leeg, maar ja, die vul ik ook zo weer opquote:hwmook schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 02:51:
[...]
Mag ik vragen waar wat er zo goed is aan deze navigatie software hoe er kaarten ter beschikking zijn, en waar deze software gekocht of gedownload kan worden?
Vind het gewoon machtig handig
Waar te krijgen? Probeer Google eens..
Als ik de update probeer te draaien onder XP compatbiliteitsmodus geeft hij na enkele seconden de volgende melding weer in een windows VIsta scherm:
Nokia Service Layer Host Process werkt niet meer.
In de Update staat dan dat hij nog 15 minuten moet draaien, en hiermee gaat hij niet verder helaas? Iemand bekend met dit probleem?
In de Update staat dan dat hij nog 15 minuten moet draaien, en hiermee gaat hij niet verder helaas? Iemand bekend met dit probleem?
Zover ik weet is dit een kwestie van de updater afsluiten met taakbeheer en deze opnieuw starten en opnieuw laten updaten en de boel werkt (telefoon laten liggen en niet aan zitten)quote:hwmook schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:43:
Als ik de update probeer te draaien onder XP compatbiliteitsmodus geeft hij na enkele seconden de volgende melding weer in een windows VIsta scherm:
Reg. datum: 10 mei 2002
Reg. datum: 10 mei 2002
Een op de dertig gesprekken die ik voer, klinkt de andere kant van de lijn als een robotstem en heel erg krakerig. Wie heeft hier ook last van en hoe kan ik het oplossen?
Reg. datum: 15 april 2008
Is het mogelijk om de E90 zodanig in te stellen dat wanneer ik voor WLAN verbinding met mijn router thuis kies, dat ik iedere keer opnieuw het wachtwoord hoef in te geven?
Ik heb hem al zodanig ingesteld dat ie eerst netjes vraagt welke dataverbinding gebruikt moet worden (om kosten te besparen, woon nog al dicht bij de grens en dan wil ie nog wel eens snel gaan roamen...)
Alvast dank!
Ik heb hem al zodanig ingesteld dat ie eerst netjes vraagt welke dataverbinding gebruikt moet worden (om kosten te besparen, woon nog al dicht bij de grens en dan wil ie nog wel eens snel gaan roamen...)
Alvast dank!
Ehh... lees je bericht nog eens na, volgens mij mist er een woord maar als het wel klopt (nouja, sort of..) moet je gewoon elke keer voor Easy WLAN kiezen en dan moet je elke keer je wachtwoord weer invoeren.quote:killerturtle schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:34:
Is het mogelijk om de E90 zodanig in te stellen dat wanneer ik voor WLAN verbinding met mijn router thuis kies, dat ik iedere keer opnieuw het wachtwoord hoef in te geven?
Alvast dank!
Eh....oops!quote:Moning2 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:21:
[...]
Ehh... lees je bericht nog eens na, volgens mij mist er een woord maar als het wel klopt (nouja, sort of..) moet je gewoon elke keer voor Easy WLAN kiezen en dan moet je elke keer je wachtwoord weer invoeren.
Ik bedoelde idd :
Is het mogelijk om de E90 zodanig in te stellen dat wanneer ik voor WLAN verbinding met mijn router thuis kies, dat ik NIET iedere keer opnieuw het wachtwoord hoef in te geven?
Ik heb msn live op mijn e90 geinstalleerd en hij synchroniseerd goed met mijn mailbox, alleen zou ik willen dat hij dit automatisch doet, soort van pushmail. Op mijn htc touch was dit wel mogelijk, alleen bij de e90 moet ik het handmatig doen.
Iemand die weet hoe je dit op automatisch kan zetten, of is dit niet mogelijk?
Iemand die weet hoe je dit op automatisch kan zetten, of is dit niet mogelijk?
Een toegangspunt aanmaken, zie handleidingquote:killerturtle schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:41:
[...]
Eh....oops!
Ik bedoelde idd :
Is het mogelijk om de E90 zodanig in te stellen dat wanneer ik voor WLAN verbinding met mijn router thuis kies, dat ik NIET iedere keer opnieuw het wachtwoord hoef in te geven?
Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last