Reg. datum: 28 mei 2008
Het Nokia E90 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 2
Reg. datum: 17 april 2004
Reg. datum: 17 april 2004
zag vanaf vandaag op de website van smartphoneshop de black-uitvoering. Binnenkort op de markt. Is dat nou de "verniewde" versie waarover hier eerder is gesproken
Reg. datum: 09 maart 2008
ik ga vanmiddag ff met een druppeltje secondelijm dat onwijs irritante kraakstukje bij de cameraknop van binnen plakken. ik zag zag het onwijs makkelijk kan als je je batterij eruit haalt en het kraakgedeelte ietsje optilt en een druppeltje lijm achter dropt 
Reg. datum: 11 december 2004
Reg. datum: 11 december 2004
1: Fringquote:Arjen099 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 01:10:
Even een vraagje: Ik zou willen weten of je ook skype kan draaien op de E90. en kan je je webmail ook op de een of andere manier laten synchroniseren met zoiets als outlook op de e90?
Gr. Arjen
2: jep dat kan, Mail for Exchange en anders gewoon via imap of pop3
P990
Ik heb gisteren de update binnengehaald via de NSU, ik merk weinig verbetering. Het enige wat me nu net ineens overkomt is dat ik niet meer in mijn contactpersonenlijst kan komen. Niet via de snelkoppeling op het bureaublad en ook niet via het menu. Als ik contactpersonen open dan knippert het scherm een keer en gebeurd er verder niks. Hebben meer mensen hier last van?
Gelukkig heb ik gisteren voor de update een backup gemaakt van mijn contactpersonen, en hopelijk krijg ik die er vanavond weer op hoewel ik vermoed dat dat weinig uithaald want als ik nu op mijn telefoon een contactpersoon toevoeg dan lukt dat gewoon, maar vervolgens naar contactpersonen gaan lukt dan nog niet.....
Gelukkig heb ik gisteren voor de update een backup gemaakt van mijn contactpersonen, en hopelijk krijg ik die er vanavond weer op hoewel ik vermoed dat dat weinig uithaald want als ik nu op mijn telefoon een contactpersoon toevoeg dan lukt dat gewoon, maar vervolgens naar contactpersonen gaan lukt dan nog niet.....
Reg. datum: 26 april 2007
Kan je daar eens wat meer info over geven?quote:manolov85 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:39:
ik ga vanmiddag ff met een druppeltje secondelijm dat onwijs irritante kraakstukje bij de cameraknop van binnen plakken. ik zag zag het onwijs makkelijk kan als je je batterij eruit haalt en het kraakgedeelte ietsje optilt en een druppeltje lijm achter dropt
IK heb de update ook geinstalled,en tot nu toe geen problemen ik heb zelfs de indruk dat hij sneller is.
Als je via deze link http://europe.nokia.com/link?cid=PLAIN_TEXT_118954 , de achterkant van de zwarte vergelijkt met de achterkant van de oudere mocca/rode dan zie je dat aan o.a. de bovenzijde en zijkant links boven de zwarte is gewijzigd (waarschijlijk om het knarsen en/of het wiebelen tegen te gaan).quote:john-hendriks schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:42:
zag vanaf vandaag op de website van smartphoneshop de black-uitvoering. Binnenkort op de markt. Is dat nou de "verniewde" versie waarover hier eerder is gesproken
Zouden er buiten deze wijziging (en natuurlijk het platte toetsenbord tegen de afdrukken op het interne scherm) nog meer wijzigingen wat de hardware betreft zijn doorgevoerd ?
Eigenlijk geeft Nokia met deze "hardware wijzigingen" (het platte toetsenbord en de achterzijde van de zwarte versie) aan dat het in het verleden dus niet goed zat , en zouden wij (mocca/rode) bezitters daarom ons toestel onder garantie kunnen laten wijzigen ? (ik vind de afdrukken die het toetsenbord op het interne scherm maakt storend net zo als het kraken van de cover trouwens).
janzeeschuimers wijzigde dit bericht 29-05-2008 22:48 (32%)
Reg. datum: 29 september 2005
Iemand na de update al in QuickOffice Word gewerkt?
Als je aan het typen bent in een document en dan bijvoorbeeld op de knop 'Desk' drukt om even wat anders te doen, kun je niet meer terug naar het document.
Als je deze dan weer met QuickOffice wilt open zegt deze (uiteraard) al in gebruik te zijn maar activeren lukt niet meer
Verder vind ik mijn toestel wel degenlijk sneller dan voorheen.
Iemand die Mail For Exchange gebruikt?
Ben niet zo blij met het schema (weet dat het aangegeven word dat het nog een probleem is).
Schema staat van 8:15 tot 18:00.
Als ik 's avonds in de auto uit stap (en dus de verbinding verlies met mijn Nokia 610 car-kit) gaat hij de gehele avond e-mail lopen ophalen. Dus ook 's nachts ondanks dat ie netjes vermeld dat het schema op 'buiten piektijd' staat maar de status is wel 'verbonden'
Als je aan het typen bent in een document en dan bijvoorbeeld op de knop 'Desk' drukt om even wat anders te doen, kun je niet meer terug naar het document.
Als je deze dan weer met QuickOffice wilt open zegt deze (uiteraard) al in gebruik te zijn maar activeren lukt niet meer
Ben niet zo blij met het schema (weet dat het aangegeven word dat het nog een probleem is).
Als ik 's avonds in de auto uit stap (en dus de verbinding verlies met mijn Nokia 610 car-kit) gaat hij de gehele avond e-mail lopen ophalen. Dus ook 's nachts ondanks dat ie netjes vermeld dat het schema op 'buiten piektijd' staat maar de status is wel 'verbonden'
na de update is hij wel sneller geworden.En het probleem dat ik had met mijn wekker ism het toetsenblokering is ook opgelost.
ik heb er nog geen tijd voor gehad maar zodra ik t doe zal ik er fotos van plaatsenquote:mrwhoopie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:13:
[...]
Kan je daar eens wat meer info over geven?
Ik gebruik geen QuickOffice, maar wel de Exchange plugin. Die werkt goed. Hij synct van 08:00 tot 18:00. Je ziet in het kleine display ook dat hij om 8 uur de verbinding opzet om hem om 18 uur te sluiten. Zolang je geen msn of iets dergelijks aan hebt staan natuurlijkquote:RoadXY schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:47:
Iemand na de update al in QuickOffice Word gewerkt?
Ad maiorem black_eye gloriam
Reg. datum: 19 oktober 2007
Reg. datum: 19 oktober 2007
kleine vraag over het synchroniseren met nokia pc suite:
ik heb op mijn outlook agenda verschillende categorieën en zou enkel de taken die binnen een bepaalde categorie vallen willen synchroniseren met mijn gsm-toestel. (anders worden er per dag 50 taken gesynct en wordt ik bijgevolg gek van de reminders). kan dit met nokia pc suite in combinatie met outlook?
zoja: hoe?
zoneen: welk programma moet ik hiervoor downloaden en waar vind ik dit?
ik heb op mijn outlook agenda verschillende categorieën en zou enkel de taken die binnen een bepaalde categorie vallen willen synchroniseren met mijn gsm-toestel. (anders worden er per dag 50 taken gesynct en wordt ik bijgevolg gek van de reminders). kan dit met nokia pc suite in combinatie met outlook?
zoja: hoe?
zoneen: welk programma moet ik hiervoor downloaden en waar vind ik dit?
Een moderator wijzigde dit bericht 03-06-2008 22:50 (2%)
Reden: Groeten niet nodig
Bij mij komt het juist doordat de verbinding op de telefoon verbroken word door de car-kit (externe SIM-modus).quote:black_eye schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:41:
[...]
Ik gebruik geen QuickOffice, maar wel de Exchange plugin. Die werkt goed. Hij synct van 08:00 tot 18:00. Je ziet in het kleine display ook dat hij om 8 uur de verbinding opzet om hem om 18 uur te sluiten. Zolang je geen msn of iets dergelijks aan hebt staan natuurlijk
Daarna komt plotseling het signaal terug (althans zo zal MFE het registreren) en blijft vervolgens de complete nacht verbonden.
Dit ipv 1x in het kwartier ophalen en de piektijden instelling
Reg. datum: 10 mei 2002
Sinds enkele dagen ben ik ook in het bezit van een Nokia E90, contractverlenging van Vodafone en twee dagen later in huis. Toppertje! 
Hiervoor was ik zo'n twee jaar de trotse eigenaar van een Nokia 9300i. Nu heb een klein vraagje, ik heb al zitten te zoeken, maar kon het niet vinden, daarom hier maar even een reply posten.
Op de 9300i kon ik in menu -> profielen -> tijd ingesteld (knopje aan rechterzijde scherm), dan kon je op een bepaald tijdstip het gekozen profiel automatisch laten vervallen. Superhandig, voor als ik vanaf dit moment tot morgenvroeg 10.00 uur bijvoorbeeld niet gestoord wil worden. Ivm
Maar waar zit die verhipte 'tijd ingesteld' voor het automatisch laten vervallen van een profiel
op de Nokia E90???
Tevens wil ik even vertellen dat ik het programma 'Data Mover' heb gedownload om alle gegevens over te zetten, dat werkt echt super! Misschien heeft iemand er wat aan.
Hiervoor was ik zo'n twee jaar de trotse eigenaar van een Nokia 9300i. Nu heb een klein vraagje, ik heb al zitten te zoeken, maar kon het niet vinden, daarom hier maar even een reply posten.
Op de 9300i kon ik in menu -> profielen -> tijd ingesteld (knopje aan rechterzijde scherm), dan kon je op een bepaald tijdstip het gekozen profiel automatisch laten vervallen. Superhandig, voor als ik vanaf dit moment tot morgenvroeg 10.00 uur bijvoorbeeld niet gestoord wil worden. Ivm
Maar waar zit die verhipte 'tijd ingesteld' voor het automatisch laten vervallen van een profiel
op de Nokia E90???
Tevens wil ik even vertellen dat ik het programma 'Data Mover' heb gedownload om alle gegevens over te zetten, dat werkt echt super! Misschien heeft iemand er wat aan.
Dit heb ik ook gezocht, maar niet gevonden. Dit kon zelfs 1 van mijn oude s40 toestellen. Volgens mij is er wel een progje die dit kan. Ben ff de naam kwijt. Zal weer een bericht geven, zodra ik er op komquote:Martin! schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 02:49:
Sinds enkele dagen ben ik ook in het bezit van een Nokia E90, contractverlenging van Vodafone en twee dagen later in huis. Toppertje!
Op de 9300i kon ik in menu -> profielen -> tijd ingesteld (knopje aan rechterzijde scherm), dan kon je op een bepaald tijdstip het gekozen profiel automatisch laten vervallen. Superhandig, voor als ik vanaf dit moment tot morgenvroeg 10.00 uur bijvoorbeeld niet gestoord wil worden. Ivm![]()
op de Nokia E90???
Edit:
gevonden, echt belachelijk dat het er standaard niet op zit. Dit progje kan het.
black_eye wijzigde dit bericht 07-06-2008 20:58 (7%)
Bedankt voor de tip, ik heb een trail version van AutoProfiles hier gedownload, alleen het is niet echt wat ik zoek.
Als ik nu een profiel wil activeren staat het er niet bij in het lijstje, dan moet je moeilijk instellen...
Ik zal verder sneupen, maar net als je zegt 'echt belachelijk' want het is erg handig!
Als ik nu een profiel wil activeren staat het er niet bij in het lijstje, dan moet je moeilijk instellen...
Mod GSM HD / N95Forum / Forum.N82
Ik heb een e90 waar ik TomTom Navigator 6 op wil installeren. Echter dit wilt me niet lukken. Ik heb dit geprobeerd met TomTom HOME en ik heb geprobeerd de setup te runnen via de telefoon maar dit wilt niet lukken. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?quote:Moning2 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 23:40:
[...]
Ja deze werkt er op, de interne GPS kun je alleen nog maar gebruiken met een patch van binpda en V675 is de kaartversie, de nieuwste programmaversie voor s60 is 6.02.
http://www.tomtom.com/products/category.php?ID=2&Lid=5quote:garymiller schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:21:
[...]
Ik heb een e90 waar ik TomTom Navigator 6 op wil installeren. Echter dit wilt me niet lukken. Ik heb dit geprobeerd met TomTom HOME en ik heb geprobeerd de setup te runnen via de telefoon maar dit wilt niet lukken. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Nog iets gevonden
Als je in QuickOffice bijvoorbeeld een Word document aan het typen bent en je krijgt een gesprek binnen of druk simpelweg op de 'Desk' knop dan is er geen mogenlijkheid om weer terug te keren naar het document wat je aan het typen was!
Als je in QuickOffice bijvoorbeeld een Word document aan het typen bent en je krijgt een gesprek binnen of druk simpelweg op de 'Desk' knop dan is er geen mogenlijkheid om weer terug te keren naar het document wat je aan het typen was!
Beide problemen heb ik niet..quote:RoadXY schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:23:
Nog iets gevonden![]()
Gebruik je de ingebakken quickoffice of quickoffice 5?
Ik ook niet en gebruik de ingebakken Quickoffice.quote:Moning2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:17:
[...]
Beide problemen heb ik niet..
Gebruik je de ingebakken quickoffice of quickoffice 5?
Morgen krijg ik trouwens de HTC Diamond binnen. Eens kijken of windows weer een beetje kan concureren met Symbian
Welke gps software kan ik het beste kopen?Want ik krijg echt geen lock met de nokia sw.
Als die geen lock krijgt dan krijgen andere applicaties dat ook niet.quote:mrwhoopie schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 00:41:
Welke gps software kan ik het beste kopen?Want ik krijg echt geen lock met de nokia sw.
Pagina: 1 2 3 4 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 last