Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ja het gaat nogal raar op het moment. Als ik jou was zou ik eens contact opnemen met de support van AoC.

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

quote:
Rutger Mulder schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:52:
Ja het gaat nogal raar op het moment. Als ik jou was zou ik eens contact opnemen met de support van AoC.
Ja heb ik al geprobeerd. Maar je krijgt meteen een auto reply terug dat early access vol is en dat je er niet meer in kan/mag. Erg vreemd allemaal. Hopelijk kan ik nog wat met mijn reseller regelen.

New newsgroup index site: http://www.bni-online.nl

quote:
Hydra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:09:
Heb je het over de EU of US release van WoW? Want ik heb gewoon vanaf het begin kunnen spelen. Heb ook in de Closed beta meegedaan. Argent Dawn is vrijwel altijd up geweest. Natuurlijk had het spel in het begin bugs, dat heeft ieder spel (MMOs helemaal omdat die zo complex zijn), maar dit is de eerste keer dat ik een bedrijf al voor de release zo zie blunderen.
Dan heb jij zeker weten WoW niet vanaf de Europese release gespeeld. Een van de grootste MMO blunders aller tijden was toch zeker wel WoW-EU release day (en de dagen daarna), toen een paar duizend mensen accounts konden maken en de rest 2 dagen lang mocht wachten omdat Blizzard zo slim was om hun account-registration page 5 MB groot te maken (bv: in mijn vriendenkring hadden 7 mensen het spel op launch day, maar 1 daarvan kon spelen). Bedenk dan ook nog even dat alle mid-high pop servers er regelmatig uitlagen, dat de servers de spelersaantallen amper aan konden & dat de 'customer support' compleet afwezig was... en je hebt toch wel een iets ergere situatie dan deze van Funcom.

Funcom doet precies wat het weken geleden al zei dat het ging doen: early access limiteren. Het is inderdaad een beetje onhandig geregeld en was leuker geweesd als iedereen mee kon doen, maar het is niet het einde van de wereld en lang niet zo erg als de belachelijke instelling die Blizzard had met WoW de eerste paar maanden - Funcom reageert tenminste, Blizzard deed zelfs dat niet eens!

Je kan het ook in een positief daglicht zien: jij begint 6 dagen later, dus je zal waarschijnlijk minder last hebben van bugs. Bovendien loop je niet eens achter, want blijkbaar zijn er maar een miniem aantal early access servers in vergelijking met het verdere serverpark voor 23 Mei, gewoon niet op een early access server registreren dus.

Misschien kun je je key wel ruilen bij je retailer zodat je een nieuwe account aan kan maken.
Dan meld je retailer je oude key gewoon als gecancelde order ofzo ?

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

De europese release van WoW ging niet goed.
Maar de US release (welke ik ook heb mogen meemaken) was een regelrechte ramp.
De eerste maand(en) was er ongelooflijk veel downtime en patches nodig om het allemaal een beetje te laten lopen.
Ieder groot project zal zijn problemen kennen, en het is vaak onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. Ze zullen de keuzes die ze nu gemaakt hebben goed overdacht hebben en uiteindelijk zal het van weinig invloed zijn. Opstartproblemen zullen niet de achilleshiel zijn waarop uiteindelijke spelersaantallen mee gekortwiekt zullen worden. Dit was bij WoW niet het geval, ook niet bij GuildWars en ook niet bij dit spel.

quote:
Kronos1979 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:10:
De europese release van WoW ging niet goed.
Maar de US release (welke ik ook heb mogen meemaken) was een regelrechte ramp.
De eerste maand(en) was er ongelooflijk veel downtime en patches nodig om het allemaal een beetje te laten lopen.
Ieder groot project zal zijn problemen kennen, en het is vaak onmogelijk om iedereen tevreden te stellen. Ze zullen de keuzes die ze nu gemaakt hebben goed overdacht hebben en uiteindelijk zal het van weinig invloed zijn. Opstartproblemen zullen niet de achilleshiel zijn waarop uiteindelijke spelersaantallen mee gekortwiekt zullen worden. Dit was bij WoW niet het geval, ook niet bij GuildWars en ook niet bij dit spel.
Guild Wars? Ik kan me niet herinneren dat dat spel ook maar een enkel probleem had op release day? Ik speelde met het pre-order event mee en alles liep op rolletjes voor onze hele guild, 0.0 problemen gehad. Veruit de beste launch day van een MMO die ik ooit heb meegemaakt. Hopelijk zal AoC meer die richting op leunen dan die van WoW.

Weeh! Heb mijn early access! Ik kon opeens mijn account upgraden en early access bestellen. Thanks funcom! _/-\o_

quote:
Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:16:
Weeh! Heb mijn early access! Ik kon opeens mijn account upgraden en early access bestellen. Thanks funcom! _/-\o_
Hoe heb je dat nu gedaan? Mijn key is nog niet binnen en mijn broer heeft ook nog geen early access... Van harte gefeliciteerd overigens! *O*

Reg. datum: 29 september 2000

Te wazig! Ik kreeg net een maitlje van Bol.com en kon gewoon voor EA registreren. Vinkje was beschikbaar.

Bij info: Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

Like...W00t?

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

quote:
Alex Picard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:20:
[...]

Hoe heb je dat nu gedaan? Mijn key is nog niet binnen en mijn broer heeft ook nog geen early access... Van harte gefeliciteerd overigens! *O*
Geen flauw idee. Niks raars gedaan, had paar mailtjes gestuurd naar funcom maar geen reactie op gehad. En ik weer opnieuw inloggen en doe weer eens upgrade subscription en daar was de ptie early access opeens. :*)

quote:
Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:21:
[...]

Geen flauw idee. Niks raars gedaan, had paar mailtjes gestuurd naar funcom maar geen reactie op gehad. En ik weer opnieuw inloggen en doe weer eens upgrade subscription en daar was de ptie early access opeens. :*)
Waar staat "Upgrade subscription"? Ik zie alleen "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" maar dat vraagt om een key...

quote:
Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:21:
Lijkt erop dat ze 'em toch weer opengegooid hebben.
quote:
Alex Picard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:23:
Waar staat "Upgrade subscription"? Ik zie alleen "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" maar dat vraagt om een key...
Misschien proberen je preorder key in te voeren? Ik kreeg gewoon bij het registreren die optie.

Hydra wijzigde dit bericht 15-05-2008 16:23 (33%)

Non-smoker

Yep... hij is open, ik heb net een early access gekocht (E. 5) en vanavond kan ik download aanzetten :+

(Bol.com heeft dus de keys verstuurd)

Maduth wijzigde dit bericht 15-05-2008 16:24 (16%)

quote:
Alex Picard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:23:
[...]

Uh je zegt zelf dat hij er tussen staat :P Upgrade my Subscription

Reg. datum: 29 maart 2005

deel 2 is gepost hiero: [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2

edit: ben nog maar amateur :P moet nog wat dingen editen :D

4th wijzigde dit bericht 15-05-2008 16:25 (24%)

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

hoe doe je nu per ideal gewoon pay by cash aanklikken

quote:
Droniac schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:05:
Dan heb jij zeker weten WoW niet vanaf de Europese release gespeeld.
Volgens mij zeg ik in m'n post letterlijk dat ik dat wel gedaan heb. M'n account is van 12 feb 2005. Ik heb zelf wel het e.e.a. meegemaakt (crashes, bugs, etc) maar niet zo dramatisch als mensen hier melden. Dat sommigen zich niet hebben kunnen registreren is vreemd, m'n hele DAoC guild heeft zich in de loop van de eerste week zonder problemen aangemeld.

quote:
Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:24:
[...]

Uh je zegt zelf dat hij er tussen staat :P Upgrade my Subscription
Gevonden, eerst "View subscription" :P

Mijn broer heeft nu
"Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan"
De betaling (creditcard) staat nog op pending...

quote:
Alex Picard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:29:
[...]

Gevonden, eerst "View subscription" :P

Mijn broer heeft nu
"Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan"
De betaling (creditcard) staat nog op pending...
Klopt heb ik ook nog. Maar dat komt wel goed. Dat moet eerst gechecked worden. Dat kan even duren.

Reg. datum: 07 januari 2003

en BOL.com heeft dan eindelijk de keys verstuurd...

Windows user hooked on Mac

Ik heb het hier in het topic nog niet gezien, maar ik heb nu mijn key geregisteerd, en "pay by cash" geselecteerd, maar waar/hoe moet ik nu betalen?

bol.com key binnen *O* , early access aangevinkt, nu wachten tot betaling geaccepteerd is :) Dan krijg je per mail of op je account de download link?

Kon nog niks op het officiële forum terugvinden over het heropenen...

Hmm misschien heeft funcon wel voor nederland wat extra plaatst gemaakt omdat toch veel mensen de keys laat kregen.

In elk geval leuk dat veel tweakers hier het toch gelukt is. Ik hoop dat de server namen tijdig bekend worden zodat we op de zelfde server kunnen afspreken. Tortage speel je zeg maar alleen, maar moet je daarvoor al een server selecteren of komt dat als je tortage verlaat?

Ik twijfel nog tussen pvp en rp-pvp server. Ik vind een beetje roleplaying wel leuk maar ik ben niet een persoon die in de rij voor een winkel ofzo gaat staan en van mij mag er ook wel over andere dingen dan AoC gepraat worden. Ik ben een erg fanatieke gamer die graag met andere top spelers samen speelt. Ik heb ook verder nog geen idee wat voor rol het role-playing gedeelte krijgt in AoC en wat funcom daar voor ideëen bij heeft.

quote:
Rutger Mulder schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:47:
Hmm misschien heeft funcon wel voor nederland wat extra plaatst gemaakt omdat toch veel mensen de keys laat kregen.

In elk geval leuk dat veel tweakers hier het toch gelukt is. Ik hoop dat de server namen tijdig bekend worden zodat we op de zelfde server kunnen afspreken. Tortage speel je zeg maar alleen, maar moet je daarvoor al een server selecteren of komt dat als je tortage verlaat?

Ik twijfel nog tussen pvp en rp-pvp server. Ik vind een beetje roleplaying wel leuk maar ik ben niet een persoon die in de rij voor een winkel ofzo gaat staan en van mij mag er ook wel over andere dingen dan AoC gepraat worden. Ik ben een erg fanatieke gamer die graag met andere top spelers samen speelt. Ik heb ook verder nog geen idee wat voor rol het role-playing gedeelte krijgt in AoC en wat funcom daar voor ideëen bij heeft.
Ik neem aan dat je van te voren al een server zal moeten kiezen, ikzelf ga hoogst waarschijnlijk voor een pvp-server. En lijkt me leuk om met Tweakers samen te spelen aangezien in niemand ken die dit spel ook gaat spelen, iig nu nog niet. :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws