Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Hmmm schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:57:
[...]

http://img522.imageshack.us/img522/3968/aoccardob5.jpg

Lees de onderste zin eens... dit was al ruim van te voren aangegeven dus ik zie niet echt in dat dit een blunder van Funcom is. Dat jouw retailer waarschijnlijk traag is met het doorgeven van keys is niet het probleem van Funcom. Ook is het niet Funcom's probleem dat retailers het over het algemeen het als een vaste feature op hun site hebben gezet en niet als limited item. Je krijgt nog wel gewoon je in-game items zoals een rhino.

Op andere fora is iedereen ook gelijk creatief Funcom aan het bashen en dat voor wel over 3 hele dagen. Sommige mensen willen zelfs gewoon alles cancellen. Ik hoop eigenlijk dat ze dat doen want volgens mij wil ik niet met dat soort mensen samen spelen...
Dit is net z'n irritante beter wetende kwallen reactie als al die funcom verdedigers op het age of conan forum. Ik heb al die pages daar doorgelezen en dan kom je er wel achter dat dat plaatje helemaal niet representatief is voor alle retailers. De fout ligt bij funcom EN de retailers.
Tussen alle flame/bash posts op het age of conan forum staan echt genoeg posts van boze mensen die weldegelijk hout snijden.

Funcom had dit moeten voorzien en de keys eerder versturen zodat niet alleen de mensen met een snelle retailer zich kunnen aanmelden. Daarnaast heeft funcom niet alle keys tegelijk/optijd verstuurd. Het is natuurlijk mogelijk dat je een 'luie' retailer hebt die ze te laat verstuurd, maar dat hoeft niet het geval te zijn!
Verder is het verschil bij ons in europa al 6 dagen (23 mei) en in australië zelfs 10 dagen (27mei) terwijl hun de servers delen met de amerikanen en dus zwaar achterlopen dan. En het gaat er niet alleen om dat je achter loopt maar ook de kans om je nick name(s) te registreren. Zo kon ik mijn account name al niet meer claimen omdat ik mijn key 2 dagen te laat kreeg.

Ik ben van mening dat ze een early access voor alle preorder hadden moeten bieden. Daarnaast hadden ze al veel eerder met het verspreiden van de preorder keys moeten beginnen. Mensen vinden het veel minder erg als ze de boot missen maar gelijke kansen hadden voor een spot. Als je de key te laat krijgt heb je nooit een kans gehad en dat maakt mensen boos wat ik wel begrijpelijk vind.
quote:
Vortexmerc schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:
Een vraagje over de preorder / retail keys.

Ik heb mijn account nu aangemaakt met de pre order key en alles lijkt ok. Moet ik later dan toch nog de retail key van de dvd ergens ingeven? Ik dacht van wel maar dat staat niet duidelijk in de accounts page... Daar staat gewoon status open en alles ok.
Ja die moet je later nog invoeren bij de launch van de game. Dit kun je gewoon op je account page doen onder "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription".

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 15-05-2008 11:20 (11%)

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

quote:
Vortexmerc schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:
Een vraagje over de preorder / retail keys.

Ik heb mijn account nu aangemaakt met de pre order key en alles lijkt ok. Moet ik later dan toch nog de retail key van de dvd ergens ingeven? Ik dacht van wel maar dat staat niet duidelijk in de accounts page... Daar staat gewoon status open en alles ok.
Zover ik gelezen heb zul je dit later idd nog moeten doen. Anders word je account op inactief gezet. Dit zou dan vanaf de 23e moeten. Maar helemaal duidelijkheid hierover zie ik ook niet op de website. Enkel wat in het forum gezegd wordt.

@hierboven;
Helemaal gelijk in. Dat zelfs de grote retailers hun keys nog niet verstuurd hebben en dan de early access al vol zit is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort te gaan. Ze konden makkelijk de keys al 1 of 2 weken eerder versturen en dan had iedereen hem op tijd gehad om uberhaupt een kans te maken op EA.

Maarja, het nu eenmaal zo gegaan en we zullen nu geduld moeten hebben en afwachten wat funcom nu gaat doen. Boos zijn helpt in ieder geval niet 8)7

Splendid wijzigde dit bericht 15-05-2008 11:23 (26%)

New newsgroup index site: http://www.bni-online.nl

Reg. datum: 20 februari 2002

Heb wel early acces bij payment history iemand enig idee hoe ik dit annuleer?

Aangezien ik toch weing tijd heb wacht ik liever mooi tot 23 mei.

Cancel subscription meld je volgens mij compleet af

Dearly Disturbed

Argh kom op met die key, heb nou bij bol.com geannuleerd en bij die 12game.com toko besteld maar het schiet allemaal niet zo op, en ik raak lichtelijk gefrustreerd hier :P

Denk dat ik voortaan maar niet meer ga preorderen, kost me meer tijd dan het gewoon kopen als het eenmaal uit is :P .
quote:
Rutger Mulder schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:16:
[...]

Ja die moet je later nog invoeren bij de launch van de game. Dit kun je gewoon op je account page doen onder "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription".
Aha dat heb ik zien staan maar was niet duidelijk van die omschrijving dat je hier de retail key later moet ingeven.

Ik vind trouwens het hele gedoe met pre order key, retail key, early access en wat nog allemaal + daarbovenop dat sommige dingen dan beperkt zijn vrij onduidelijk.

bedankt.

quote:
JeanLucPicard schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:25:
Argh kom op met die key, heb nou bij bol.com geannuleerd en bij die 12game.com toko besteld maar het schiet allemaal niet zo op, en ik raak lichtelijk gefrustreerd hier :P

Denk dat ik voortaan maar niet meer ga preorderen, kost me meer tijd dan het gewoon kopen als het eenmaal uit is :P .
Las gisteravond iets vervelends op de site van 12game, namelijk het volgende;

Momenteel geeft de website van Funcom onverwacht aan dat de registratie codes niet meer geaccepteerd worden. Dit in tegenstelling tot de berichtgeving van de Nederlandse uitgever van Age of Conan dat de codes nog wel te gebruiken zijn voor de Early Access. Wij hopen spoedig meer te weten te komen over deze situatie.

Weet nu dus niet of ze uberhaupt nog keys versturen. Hopelijk wel natuurlijk...

Reg. datum: 23 september 2007

Hmm net me pre-order key binnen gekregen in de mail.
Ik een account gemaakt , stond de optie bij voor Early-Access , ik dat erbij genomen.

En voila , net me payment approved voor Early-Access en kreeg er een mailtje over met de download link , dus denk dat ik er gewoon in zit :S

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:37:
Ik een account gemaakt , stond de optie bij voor Early-Access , ik dat erbij genomen.

En voila , net me payment approved voor Early-Access en kreeg er een mailtje over met de download link , dus denk dat ik er gewoon in zit :S
Dat denk ik dan ook ja. :)
quote:

van welke store heb je hem gekregen ??

quote:

Huh hoe kan dat nou weer? Ik kan dat echt nergens selecteren? :?

Reg. datum: 23 september 2007

Ik heb hem bij PCmedia.nl gehaald.

En ik had TIJDENS de account registratie de optie om Early-Access to kopen , dus niet in het account menu zelf.

Bleiter, oe skrif je da?

quote:
kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:43:

En ik had TIJDENS de account registratie de optie om Early-Access to kopen , dus niet in het account menu zelf.
Zo hoort het ook te gaan. Dat heb ik eerder deze week ook gedaan.

Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS

Reg. datum: 29 maart 2005

ik ook, alleen niet meteen gedaan en later savonds naar payment history en daar toen early access betaald. was avond voordat hij vol zat

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

quote:
kowapanga schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:43:

Vage boel daar bij funcom. Misschien dat er een paar spots vrij waren gekomen.
Toen ik moest registreren kun je alleen aangeven wat voor subscription je wilde (1,3,6 maand). Bij mij hebben ze het early access knopje ook weg gehaald uit mn account, maar ik heb em al gekocht :).

Jij in elk geval nog geluk met je spot :Y)

Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

haha net weer ff gemaild naar bol.com en weer dit als antwoord:

Geachte heer Konings,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 mei 2008.

In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Bol.com geeft pre-order keys weg voor het spel "Age of Conan - Hyborian Adventures". Met deze code kunt u in het spel een uniek item unlocken. U kunt met deze code ook eerder toegang tot het spel krijgen voor euro 5,-. Wij zullen deze codes voor 17 mei 2008 versturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Danny Klinkien

bol.com Klantenservice
www.bol.com

mja ben dan wel eens benieuwd wanneer ik die dan krijg ;)
heb bol.com nog nooit zo slordig meegemaakt want je kunt me niet wijsmaken dat zij de key's nog niet in hun bezit hebben maargoed.

De early access is bij mij goed gelukt (via play.com besteld) heb alles kunnen installeren en patchen, maar bij het opstarten gaf hij al een zwart scherm met enkel geluid en een cursor. Ik heb in m'n settings Audio op "stereo" moeten zetten ipv "Auto detect" om dat op te lossen...

www.shieldandfriend.com - AoC Guild on Bori (PvE)

Non-smoker

quote:
XtrmEend schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:02:
Vriend van mij krijgt net een mailtje van bol met dit erin,

In reactie op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Bol.com geeft pre-order keys weg voor het spel "Age of Conan - Hyborian Adventures". Met deze code kunt u in het spel een uniek item unlocken. U kunt met deze code ook eerder toegang tot het spel krijgen voor euro 5,-. Wij zullen deze codes voor 16 mei 2008 versturen.

...tja
Was 16, wordt nu 17 :+

... dus morgen 18 |:(

Bol.com is er idd wel een potje van aan het maken. De codes op de dag van de EA verzenden...

Iemand overigens al bezig met deeltje 2?

MrFl0ppY wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:18 (19%)

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Mensen, nog even een vraag... Ik heb de zaak geinstalleerd echter ontbreekt er een detail: directX 10 (!!!). Ik zoek mij een ONGELUK op internet om dat ergens te downloaden, maar kan het niet vinden!!! (I know... sue me) Kan iemand hier mij verder helpen in mijn zoektocht? (Ik heb Vista Ultimate en een 8800GT kaart, dus dat moet wel kunnen dacht ik)

Thanks!!

quote:
Maduth schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:15:
[...]

Was 16, wordt nu 17 :+

... dus morgen 18 |:(
haha idd ja

quote:
Shefique schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:19:
Mensen, nog even een vraag... Ik heb de zaak geinstalleerd echter ontbreekt er een detail: directX 10 (!!!). Ik zoek mij een ONGELUK op internet om dat ergens te downloaden, maar kan het niet vinden!!! (I know... sue me) Kan iemand hier mij verder helpen in mijn zoektocht? (Ik heb Vista Ultimate en een 8800GT kaart, dus dat moet wel kunnen dacht ik)

Thanks!!
DX10 zal bij de release nog niet ondersteund worden zover ik weet. Stop de zoektocht dus maar :).

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Reg. datum: 01 mei 2007

Bol was inderdaad eerst de 16e. Ik denk dat Bol er ook weinig aan kan doen. Heeft vast te maken met het feit dat funcom de keys niet optijd uitgeeft. Gezien de Funcom forums maken zij er met de EA keys een potje van.
Ach een beetje geduld hebben we wel toch? :p

The time you enjoy wasting in not wasted time..

quote:
Shefique schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:19:

Thanks!!
DirectX 10 is ook niet te downloaden. Dat zit standaard al in Vista. Ondersteuning voor DX10 in AoC ontbreekt echter nog.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

quote:
Splendid schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:27:
[...]

Las gisteravond iets vervelends op de site van 12game, namelijk het volgende;

Momenteel geeft de website van Funcom onverwacht aan dat de registratie codes niet meer geaccepteerd worden. Dit in tegenstelling tot de berichtgeving van de Nederlandse uitgever van Age of Conan dat de codes nog wel te gebruiken zijn voor de Early Access. Wij hopen spoedig meer te weten te komen over deze situatie.

Weet nu dus niet of ze uberhaupt nog keys versturen. Hopelijk wel natuurlijk...
Dat snap ik niet. Die keys zijn namelijk helemaal NIET voor de early access maar voor het feit dat je een pre-order hebt geplaatst. Met die key krijg je dus ingame items en de MOGELIJKHEID om Early Access aan te schaffen (nu dus niet meer ivm sold-out). Als ze die keys niet versturen dan neppen ze dus een heleboel mensen die er wel op rekenen en die items gewoon willen hebben ingame.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

Reg. datum: 29 maart 2005

de items krijgen ze ook maar de early access window is voorbij

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws