Dit is net z'n irritante beter wetende kwallen reactie als al die funcom verdedigers op het age of conan forum. Ik heb al die pages daar doorgelezen en dan kom je er wel achter dat dat plaatje helemaal niet representatief is voor alle retailers. De fout ligt bij funcom EN de retailers.quote:
Tussen alle flame/bash posts op het age of conan forum staan echt genoeg posts van boze mensen die weldegelijk hout snijden.
Funcom had dit moeten voorzien en de keys eerder versturen zodat niet alleen de mensen met een snelle retailer zich kunnen aanmelden. Daarnaast heeft funcom niet alle keys tegelijk/optijd verstuurd. Het is natuurlijk mogelijk dat je een 'luie' retailer hebt die ze te laat verstuurd, maar dat hoeft niet het geval te zijn!
Verder is het verschil bij ons in europa al 6 dagen (23 mei) en in australië zelfs 10 dagen (27mei) terwijl hun de servers delen met de amerikanen en dus zwaar achterlopen dan. En het gaat er niet alleen om dat je achter loopt maar ook de kans om je nick name(s) te registreren. Zo kon ik mijn account name al niet meer claimen omdat ik mijn key 2 dagen te laat kreeg.
Ik ben van mening dat ze een early access voor alle preorder hadden moeten bieden. Daarnaast hadden ze al veel eerder met het verspreiden van de preorder keys moeten beginnen. Mensen vinden het veel minder erg als ze de boot missen maar gelijke kansen hadden voor een spot. Als je de key te laat krijgt heb je nooit een kans gehad en dat maakt mensen boos wat ik wel begrijpelijk vind.
Ja die moet je later nog invoeren bij de launch van de game. Dit kun je gewoon op je account page doen onder "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription".quote:
Rutger Mulder wijzigde dit bericht 15-05-2008 11:20 (11%)
Asus P5N32-E SLI // E6600 // Scythe Infinity // 2x 1GB Kingston HyperX // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead