Reg. datum: 14 april 2005
Ik krijg namelijk dat hij de authenticatie server niet vind....
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last
[Nieuw Topic]4th wijzigde dit bericht 14-05-2008 22:27 (18%)
AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian
Erg leuke film inderdaad!! Heeft me alleen maar meer enthiousast gemaakt. Vooral het raiden in het Citadel vondt ik erg interessant. De item sets vond ik er erg leuk uit zijn, en die fatalities zijn helemaal geweldig^^. Wou dat het al 28 Mei was en ik kon spelen. Nieuw geheugen besteld, dus ben er op die datum dan ook helemaal klaar voor. Heb mijn class keuze ook veranderd van Demonologist naar Barbarian. Heb zoveel plezier gehad met mijn fury warrior in WoW dat het met een barbarian ook wel gaat lukkenquote:On_E schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:29:
http://files.filefront.co.../;10218593;/fileinfo.html
Een lange vid met uitleg over vanalles (combos, spellweaving, keeps, raids etc) van de launch event in Noorwegen.
Outcast 70 Warrior | Protheus 6x Shaman | Vyton 3x Hunter | Trollbane
Ik moest eerlijk gezegd ook even zoeken naar de betaaloptie, maar deze was er wel. Onder View Account Information -> View My Payment History kon je betalen voor de early access met iDeal en weet ik het wat allemaal.quote:Dantar schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 22:14:
Erg vreemd, ik had Direct Payment optie gekozen voor iDeal, maar nergens krijg ik de mogelijkheid om te betalen. Ook geen link per mail. 2 dagen lopen zoeken, kon niets vinden, terwijl overal wel stond dat ik early access had en geupgrade had..
Vandaag dan maar creditcard toegevoegd, en krijg direct een mailtje met download link. Het is wel weer allemaal erg duidelijk aangegeven
Dat lijkt me alsof er nog een kans bestaat dat - afhankelijk van de beschikbare bandwidth - ze besluiten een dezer dagen tijdelijk weer Early Access te gaan verkopen.quote:The waves are getting rather high on this subject and I understand completely that many players are not happy about the fact that Early Access is sold out as of today and I'm sorry about the misunderstanding and the confusion this has caused.
We did limit the maximum number of possible registrations for Early Access from the beginning so it wasn't a decision we took later. We knew that a specific number of players would be willing to take the offer and get 3 days earlier access to the game. That the registrations would reach that set limit as fast as they did we didn't quite expect but that doesn't change the fact that the number was limited.
The limit was set to make sure that registered players would have the chance to download the client and access the game servers 3 days prior to launch. With an unlimited amount of players, that would not be possible.
We do take your feedback on this issue very seriously and will be back with more information about this as soon as new facts are available.
Thanks for your support and understanding.
Wat een totale onzin die post van ze, waarom dan niet een torrent bestandje aanbieden als bandbreedte de enige tegenstand is. De servers ingame zelf kunnen het aan, want anders hebben ze bij release een probleem, en mensen zullen echt niet klagen als ze hem ergens anders moeten downloaden.quote:aeon21 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:43:
http://forums.ageofconan....php?p=2097168#post2097168
[...]
Dat lijkt me alsof er nog een kans bestaat dat - afhankelijk van de beschikbare bandwidth - ze besluiten een dezer dagen tijdelijk weer Early Access te gaan verkopen.
Er stond dat de EA limited was, maar niet op welke manier. Het lijkt mij logischer dat de limit om tijd gaat (dat je dus niet na zaterdag ofzo nog kunt registreren), niet op aantal. Hoe dan ook heeft Funcom een enorme blunder gemaakt, nog voordat het spel uberhaupt uit is.quote:Droniac schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:46:
Het was natuurlijk wel al ruim van tevoren aangekondigt dat early access gelimiteerd (en betaald) was, maar je weet niet ruim van tevoren welke supplier je nou op tijd een key gaat sturen. Ik had toevallig geluk, maar veel mensen niet. Dat had funcom ook wel aan kunnen zien komen en dat ze hier veel klachten over krijgen is te verwachten - sowieso is het wel een beetje erg overdreven als de early access in nauwelijks 2 dagen tijd - 4 dagen voor release - alweer vol zit.
Het is al een torrent. Op dit moment slurpt het ding volle down en up stream van m'n verbinding (Limiteren is wel mogelijk) Dus bandbreedte zou volgens mij geen echt probleem mogen zijn. Zeker ook omdat velen de client via 'alternatieve' routes binnen zullen halen. (Usenet bijvoorbeeld)quote:Dantar schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:49:
[...]
Wat een totale onzin die post van ze, waarom dan niet een torrent bestandje aanbieden als bandbreedte de enige tegenstand is. De servers ingame zelf kunnen het aan, want anders hebben ze bij release een probleem, en mensen zullen echt niet klagen als ze hem ergens anders moeten downloaden.
http://img522.imageshack.us/img522/3968/aoccardob5.jpgquote:Hydra schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:51:
Hoe dan ook heeft Funcom een enorme blunder gemaakt, nog voordat het spel uberhaupt uit is.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Heb je ooit een mmo launch gesleepd?quote:Dantar schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:49:
[...]
Wat een totale onzin die post van ze, waarom dan niet een torrent bestandje aanbieden als bandbreedte de enige tegenstand is. De servers ingame zelf kunnen het aan, want anders hebben ze bij release een probleem, en mensen zullen echt niet klagen als ze hem ergens anders moeten downloaden.
Hier ben ik het wel mee eens. Waarom gaan die mensen niet hun retailer bashen ipv Funcom. Ik ben natuurlijk blij dat ik zelf alles nu geregeld heb maar stel dat dat niet zo zal zijn, zal ik het jammer vinden maar gelijk je gal gaan spuwen heeft totaal geen nut.quote:Hmmm schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 07:57:
[...]
http://img522.imageshack.us/img522/3968/aoccardob5.jpg
Lees de onderste zin eens... dit was al ruim van te voren aangegeven dus ik zie niet echt in dat dit een blunder van Funcom is. Dat jouw retailer waarschijnlijk traag is met het doorgeven van keys is niet het probleem van Funcom. Ook is het niet Funcom's probleem dat retailers het over het algemeen het als een vaste feature op hun site hebben gezet en niet als limited item. Je krijgt nog wel gewoon je in-game items zoals een rhino.
Op andere fora is iedereen ook gelijk creatief Funcom aan het bashen en dat voor wel over 3 hele dagen. Sommige mensen willen zelfs gewoon alles cancellen. Ik hoop eigenlijk dat ze dat doen want volgens mij wil ik niet met dat soort mensen samen spelen...
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian
Veel retailers hebben de codes ook ruim 2 of 3 dagen te laat ontvangen heb ik al gehoord. Funcom had gewoon 2 dagne moeten wachten en mensen de kans moeten geven om hun early access te claimen. Nu zitten ze gewoon diep in de hoop stront aan klachten van boze klanten.quote:4th schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:24:
ze moeten hun retailer aanklagen voor het te laat zijn met sturen zodat hun geen kans hebben om de limited early access in te schrijven en kopen
Denk niet dat ze diep in de hoop stront zitten zoals jij het stelt.quote:sjekneck schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:43:
[...]
Veel retailers hebben de codes ook ruim 2 of 3 dagen te laat ontvangen heb ik al gehoord. Funcom had gewoon 2 dagne moeten wachten en mensen de kans moeten geven om hun early access te claimen. Nu zitten ze gewoon diep in de hoop stront aan klachten van boze klanten.
Als je geen early access hebt weten te bemachtigen is het de 23ste. Tenzij FunCom voor een wonder zorgt en de early access weer open gooit. (zie voor een heftige discussie/flames/boze mensen : http://forums.ageofconan.....php?t=94901&page=102 )quote:Maduth schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:59:
Dus simpel gezegd, we kunnen pas de 23ste online komen?
LOTRO had tot nu toe een van de meeste smooth releases ooit. Er is uiteraard wel wat gescholden als er toch wat downtime was, maar dat is echt reuze meegevallen.quote:Kronos1979 schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:25:
Ik ga er van uit dat de eerste maand vol met downtime zal zijn en emergency patches.
Dit is bij iedere mmo die ik tot nu toe gespeeld heb (bij release) zo geweest, dus het zal niet anders zijn bij AoC. Mocht het niet zo zijn dan is dat natuurlijk een grote meevaller.
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Deze is gister weer opgesteld.quote:Comet schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:22:
Tenzij FunCom voor een wonder zorgt en de early access weer open gooit.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Deze is allang weer dicht. Ik zit ook nog elke 15 min te checken. Ze hebben gisteravond zelfs de hele 'Get early Acces' knop weggehaald. Je kan nu alleen nog 'Upgrade my Subscription' doen.quote:Hmmm schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 10:42:
[...]
Deze is gister weer opgesteld.Weet niet oft-ie nu nog openstaat.
Ik had trouwens niets gelezen dat retailers hun codes te laat hadden ontvangen. Ergens wat bronnen?
Mijn eerste code had ik op de 12e gekregen terwijl mijn bol.com code nog steeds niet binnen is terwijl ik toch regelmatig lees dat bol.com de codes nog niet heeft maar dit lijkt me toch vrij stug aangezien de pre-order zaken redelijk beperkt is en dat dus het doorsturen van codes op één dag toch wel gepiept zou moeten zijn.
New newsgroup index site: http://www.bni-online.nl
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Pagina's: 1 2 3 4 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea