Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
JeanLucPicard schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:46:
[...]

Hmm, krijg je dan ook je geld terug? Ik heb het via Ideal overgemaakt namelijk.
Jahoor, ze zeggen van wel. Ik had alleen acceptgiro aan staan. Dus ik had nog niet eens betaald. maar ik de annuleringsmail die ik van ze rkeeg stond dat je je geld zo snel mogelijk terug kreeg als je al had betaald.

New newsgroup index site: http://www.bni-online.nl

Reg. datum: 20 augustus 2007

jeh, bol.com heeft zelfs in een emailtje tegen me gezegd dat 'door early access zullen ze er rekening mee houden'

thanks, nu kan ik er geen ruk meer mee doen

Dearly Disturbed

quote:
Splendid schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Jahoor, ze zeggen van wel. Ik had alleen acceptgiro aan staan. Dus ik had nog niet eens betaald. maar ik de annuleringsmail die ik van ze rkeeg stond dat je je geld zo snel mogelijk terug kreeg als je al had betaald.
Okay, direct gedaan. Dank voor de tip.

quote:
JeanLucPicard schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:54:
[...]

Okay, direct gedaan. Dank voor de tip.
No problem, ik hoop dat je nu ook snel je key krijgt en we allemaal zaterdagavond kunnen spelen :*)

Early Access zit er alleen echt niet meer in.

"
Upgrade Subscription
No upgrades available
This subscription is already upgraded to the maximum
"

AMD64 4000+@3GHz | Asus A8N-E | 88000GTX XT | 2GB Kingston | 680GB HD | 22" Samsung TFT | Tagan 480-U22

Dunno

quote:
DeadKennedy schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:08:
Early Access zit er alleen echt niet meer in.

"
Upgrade Subscription
No upgrades available
"
Mmmh dit zegt hij bij mij ook, maar op mijn account page staat wel (onder de banner) :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Welcome to the Age of Conan Early Access Program! 

You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive.

To start your journey you will first have to download and install the client from the link below. 

Once installed the client can be patched to the latest version from May 14th, so that you're fully prepared to start your journey. 

The gates to Hyboria will open on May 17th. 

Welcome to Hyboria! 

Please click the link below to start the Download Manager 
Age of Conan: Early Access EU

Ik neem aan dat ik er dan wel in zit? Mijn payment is iig wel al approved, die 5 euro.

En dit bij view subscription:
code:
1
2
3
Your Products     

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

Beetje vaag, net als de mail die ik kreeg.

Love and Peace!

Ik heb nog geen key ontvangen van bol.com :(. Mijn broer heeft vanmorgen zijn key gekregen van Dimension Plus, maar toen was Early Access al uitverkocht... Net even weer gekeken op zijn account, maar we kunnen nergens de early access optie vinden. Zal wel weer dicht zijn? Of kan iemand vertellen waar je op moet klikken, misschien zien we iets over het hoofd...

Dunno

quote:
Alex Picard schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:23:
Ik heb nog geen key ontvangen van bol.com :(. Mijn broer heeft vanmorgen zijn key gekregen van Dimension Plus, maar toen was Early Access al uitverkocht... Net even weer gekeken op zijn account, maar we kunnen nergens de early access optie vinden. Zal wel weer dicht zijn? Of kan iemand vertellen waar je op moet klikken, misschien zien we iets over het hoofd...
Moet je in het menu, Purchase Early Access proberen. Het staat onder Subscription Services.

Love and Peace!

quote:
marshallq schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:21:
[...]

Mmmh dit zegt hij bij mij ook, maar op mijn account page staat wel (onder de banner) :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Welcome to the Age of Conan Early Access Program! 

You've chosen to be among the select few who can venture into Hyboria to carve out your destiny and establish your name before the masses arrive.

To start your journey you will first have to download and install the client from the link below. 

Once installed the client can be patched to the latest version from May 14th, so that you're fully prepared to start your journey. 

The gates to Hyboria will open on May 17th. 

Welcome to Hyboria! 

Please click the link below to start the Download Manager 
Age of Conan: Early Access EU

Ik neem aan dat ik er dan wel in zit? Mijn payment is iig wel al approved, die 5 euro.

En dit bij view subscription:
code:
1
2
3
Your Products     

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

Beetje vaag, net als de mail die ik kreeg.
Als ie approved is zit je er in. Je krijgt alleen die download link als je betaald hebt. Daarnaast zie je nu ook een zwaard logo naast je rhino als je kijkt bij "View my subscription" en dan my products.
quote:
Alex Picard schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:23:
Als je een account hebt aangemaakt en bent ingelogged moet je in het hoofd menu de optie "Purchase Early Access" hebben. Als ie weer uitverkocht is zul je boven in een rood balkje zien met een tekst dat ie uitverkocht is. Ik weet niet of de registratie nog open is.
Ik heb geluk gehad dat ik het later weer probeerde en net geluk had dat ie weer open was.

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 14-05-2008 18:33 (24%)

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

quote:
marshallq schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:24:
[...]

Moet je in het menu, Purchase Early Access proberen. Het staat onder Subscription Services.
Waar in het scherm moet ik kijken? In de balk links zie ik niet "Subsciption Services" staan...

Dunno

quote:
Alex Picard schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:29:
[...]

Waar in het scherm moet ik kijken? In de balk links zie ik niet "Subsciption Services" staan...
Ben je op https://register.ageofconan.com/account/ ? Daar is geen linkerbalk, alleen alles rij voor rij in het midden.

Love and Peace!

Hier ff een screenshot

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 14-05-2008 19:31 (57%)

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Ah, dat maakt het duidelijk... Mijn broer heeft geregistreerd via www.funcom.com en dan naar account, dan kom je heel ergens anders terecht :P (Zelfde info, andere opties, dus geen knopje early access...)

Maar helaas, hij zegt:
quote:
Upgrade Subscription
No upgrades available
Ook staat er
quote:
Your Products
Pre-order: The Killer Rhino
Hier staat geen ", Age of Conan" achter, zoals eerder gezegd :?

Zeer bedankt voor de vlotte reacties _/-\o_ . Jammer maar helaas?

iPod Touch Eigenaar

Ik weet niet of het helpt, maar ik had precies hetzelfde (Account is already upgraded to the maximum) en toen bleek dat als je naar

Account Information -> Payment History

gaat, dat je daar op je betaalmanier kan klikken (in mijn geval pay by cash) en zo nog de betaling kan voltooien en de Early Access kan krijgen

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

quote:
Alex Picard schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 18:48:
Ah, dat maakt het duidelijk... Mijn broer heeft geregistreerd via www.funcom.com en dan naar account, dan kom je heel ergens anders terecht :P (Zelfde info, andere opties, dus geen knopje early access...)

Maar helaas, hij zegt:

[...]

Ook staat er

[...]

Hier staat geen ", Age of Conan" achter, zoals eerder gezegd :?

Zeer bedankt voor de vlotte reacties _/-\o_ . Jammer maar helaas?
Probeer het eens via http://register.ageofconan.com/

quote:
Ik heb precies hetzelfde hier op die pagina. Geen Early Acces :'(

quote:
Spuit elf :+ (maar toch bedankt hoor, ik was kennelijk niet helemaal duidelijk in mijn vorige post)

Op het age of conan forum is het behoorlijk onrustig
http://forums.ageofconan....d.php?t=93019&page=57

Het baart mij ook zorgen dat de early access niet meer gekocht kan worden. Wat zou namelijk de reden zijn dat het gelimiteerd is? Het zou maar zo kunnen dat de servercapaciteit te laag is. Dan hebben ze maar zes dagen extra om er extra bij te zetten voor de launch, ik geef het ze te doen...

Ook vreemd dat funcom nergens genoemd heeft hoeveel early acces plaatsen beschikbaar waren...

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Ik kan best begrijpen dat je baalt als je een headstart had verwacht maar het niet krijgt.

Maar die reacties daar zijn veelal te triest voor woorden. :')

Vond wel nog wat leuks tussen het gezeik door : http://www.hybes.de/abilities.php

Alle melee class combos staan erbij, casters nog niet.

On_E wijzigde dit bericht 14-05-2008 20:09 (15%)

Non-smoker

Zag dat je al een client kan downloaden maar kan dat ook als je nog geen key hebt? Hoor nml dat de download tussen de 16-18 gig ligt. Lijkt me wijselijk om alvast te beginnen dan :+

quote:
Maduth schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:10:
Zag dat je al een client kan downloaden maar kan dat ook als je nog geen key hebt? Hoor nml dat de download tussen de 16-18 gig ligt. Lijkt me wijselijk om alvast te beginnen dan :+
Als je nog geen pre-order key hebt, heb je de early access ook nog niet gekocht. Momenteel kun je de early access niet meer kopen.

Bij de pre-order key kreeg je oorspronkelijk de mogelijkheid om early access te kopen. Die mogenlijkheid is er nu niet meer, funcom is "uitverkocht".

Toch blijf ik het oneerlijk vinden. Ik heb weken geleden al ge-preordered, maar mijn key nog niet binnen. Ik heb dus geen eerlijke kans gekregen om early access te kopen. Mijn broer ook niet, die zijn key vandaag kreeg maar ook al te laat voor early access.

Niets aan te doen

had gelukkig mijn key afgelopen vrijdag. Wat een onzin dat early acces beperkt is.

Maar goed. Client gedownload, gepatched en na nieuwe videodrivers werkte de boel. Helaas is alleen nog maar de intro te bekijken. Had gehoopt dat eventueel al een char aangemaakt kon worden. Even wachten dus tot zaterdag.

Illyrio <70, Gnome Mage><Ashura> @Dunemaul

De download van de client is 13.xx GB

Ik vind het ook maar raar dat early access gelimiteerd is, ze vragen er al geld voor dus dat lijkt mij juist een uitgelezen kans om gelijk al extra geld te verdienen. Bovendien is het alleen maar beter als er op launch day al een groot deel van de spelers over de wereld verspreid zit. 23 Mei zullen er waarschijnlijk toch al gelijk meer mensen zijn met 'gewone versies' dan pre-orders, alleen maar beter dan als de pre-orders al een stuk opgeschoten zijn en het beginnende gebied daardoor wat rustiger is. Ok de zones zijn instanced dus geweldig druk wordt het toch niet, maar het helpt wel het aantal instances te verminderen en alvast een beginnende community te creeeren waar de nieuwe spelers zo in kunnen schuiven.

Het was natuurlijk wel al ruim van tevoren aangekondigt dat early access gelimiteerd (en betaald) was, maar je weet niet ruim van tevoren welke supplier je nou op tijd een key gaat sturen. Ik had toevallig geluk, maar veel mensen niet. Dat had funcom ook wel aan kunnen zien komen en dat ze hier veel klachten over krijgen is te verwachten - sowieso is het wel een beetje erg overdreven als de early access in nauwelijks 2 dagen tijd - 4 dagen voor release - alweer vol zit.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik verbaasd ben over de grootte van de client. De installatiefile was iets meer dan 13GB maar het spel zelf is nog veel groter met bijna 24GB! Zelfs mijn Steam folder (met heel veel games via Steam geinstalleerd) is maar 3 GB groter! Pas dus op als je een kleine harde schijf hebt, want dit spel neemt erg veel ruimte in!

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

http://files.filefront.co.../;10218593;/fileinfo.html

Een lange vid met uitleg over vanalles (combos, spellweaving, keeps, raids etc) van de launch event in Noorwegen.
Reg. datum: 26 november 2006

Erg vreemd, ik had Direct Payment optie gekozen voor iDeal, maar nergens krijg ik de mogelijkheid om te betalen. Ook geen link per mail. 2 dagen lopen zoeken, kon niets vinden, terwijl overal wel stond dat ik early access had en geupgrade had..

Vandaag dan maar creditcard toegevoegd, en krijg direct een mailtje met download link. Het is wel weer allemaal erg duidelijk aangegeven 8)7

Leuk om nu de early access te downloaden, nog de beta download files te hebben, en de client geinstalleerd. Zo even 70GB foetsie...

Dantar wijzigde dit bericht 14-05-2008 22:15 (14%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws