Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
On_E schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:58:
Die discussie is er nu ook op de officiele fora, maar voor zover ik kan zien heeft er altijd bijgestaan dat early access limited is.

Er zijn alleen genoeg retailers geweest die dat niet specifiek hebben gemeldt, maar gewoon de 3-day early access als pre-order bonus noemden.
Dan nog had Funcom dit anders moeten aanpakken. En 'limited'? Ja, natuurlijk is een preorder offer limited, logisch dat je voor een bepaalde tijd moet reserveren. maar ik vind het een beetje belachelijk dat mensen die bij de juiste webshop (dus NIET bol.com) reserveren wel binnenkomen gewoon omdat deze de keys eerder versturen. Terwijl ik nb. die preorder dagen eerder heb gedaan.

"Lack of foresight", niet meer, niet minder. Als je capaciteit zo beperkt is moet je niet die keys uitgeven. En sowieso, waarom is die capaciteit zo beperkt? Hoe gaan ze dat in hemelsnaam doen als de echte release is? Ga je dan mensen die het spel gekocht hebben ook nog een paar weken laten wachten omdat je servers vol zijn?

Als ze goodwill terug willen krijgen zullen ze extra servers in moeten zetten en gewoon die early access open gooien voor alle preorders. Ze weten nu wat ze aan capaciteit nodig hebben.

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
Hydra schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:55:
[...]

Dan nog had Funcom dit anders moeten aanpakken. En 'limited'? Ja, natuurlijk is een preorder offer limited, logisch dat je voor een bepaalde tijd moet reserveren. maar ik vind het een beetje belachelijk dat mensen die bij de juiste webshop (dus NIET bol.com) reserveren wel binnenkomen gewoon omdat deze de keys eerder versturen. Terwijl ik nb. die preorder dagen eerder heb gedaan.

"Lack of foresight", niet meer, niet minder. Als je capaciteit zo beperkt is moet je niet die keys uitgeven. En sowieso, waarom is die capaciteit zo beperkt? Hoe gaan ze dat in hemelsnaam doen als de echte release is? Ga je dan mensen die het spel gekocht hebben ook nog een paar weken laten wachten omdat je servers vol zijn?

Als ze goodwill terug willen krijgen zullen ze extra servers in moeten zetten en gewoon die early access open gooien voor alle preorders. Ze weten nu wat ze aan capaciteit nodig hebben.
Ik bedoelde dat Funcom altijd heeft gezegd dat de Early Access limited was, en dus niet voor iedere pre-order.

Als je de game pre-orderde, dan had je de optie om gebruik te maken van de Early Access, niet meer en niet minder.

Alleen hebben de meeste retailers dit niet goed overgenomen (of is er niet goed gecommuniceerd door Funcom), en lijkt het op de meeste websites alsof Early Access zeker is voor elke pre-order.

On_E wijzigde dit bericht 14-05-2008 16:06 (4%)

Ik logde net weer ff in bij mijn age of conan en ik kon net wel ineens early access selecteren, dus ik heb snel via ideal de boel betaald :P.
quote:
2008-05-14 14:02:42 4.35 0.65 approved Age of Conan Early Access
quote:
Service: Anarchy Online
Age of Conan Early Access

PayByCash Price: ¤7,69 Euros
Staat wel iets van service anarchy online :S maar er staat toch echt age of conan early acces dus ik hoop dat ik binnen ben nu.

Dus iedereen die nog wil gogogogo snel kijken :Y)

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 14-05-2008 16:10 (5%)

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

quote:
Xith schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:46:
Over de grootte van AOC, zelf gemaakt tijdens open beta:

http://i89.photobucket.com/albums/k240/hoenen/scr19.jpg

Ik kan makkelijk geloven dat dit groter dan WoW is hoor... De zone in het plaatje was zeker zo groot als de Barrens (een van de grotere zones in WoW's Azeroth.
De zone die ze daar laten zien vond ik maar klein toen ik er speelde. In iedergeval klein aanvoelen, en was ook redelijk snel overal geweest.

XtrmEend wijzigde dit bericht 14-05-2008 16:12 (57%)

Flinke opslag voor die Pay by Cash als je het mij vraagt.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

Reg. datum: 13 mei 2008

het is inderdaad weer open!

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

Hopelijk kan iedereen die nog geen Early Access had hiero het dan nu snel alsnog regelen. :)
Reg. datum: 13 mei 2008

Had een preorder bij funcom.com zelf lopen, maar nog steeds geen order-key gekregen, dus 2 dagen geleden gemaild of ik hem nog zou krijgen:

reply-toaccount@ageofconan.com

dateWed, May 14, 2008 at 8:56 AM
subject[Funcom Support #1000023836]

Fwd: Funcom Online Shop Order Confirmation 101711937

Greetings and thank you for contacting FunCom Customer Support.
Currently we are in the process of sending out game keys. You will get
your key in time, so please bear with us.

Regards,

Michael Waite (GM Bloodsong)

Funcom Customer Service
http://www.ageofconan.com

---------
Net ontvangen, hopelijk krijg ik hem inderdaad optijd :')

Xith wijzigde dit bericht 14-05-2008 16:22 (12%)

ik heb hem ook nog niet binnen, even duimen nog dus :)

weet iemand wanneer de beta dicht gaat?

Bleiter, oe skrif je da?

Ik verwacht morgen. Momenteel zijn de closed beta server liver server mounts en dat voelen we weer opnieuw :-)

Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS

Zal het mogelijk zijn net als met WoW ''Gamecards'' te kopen, aangezien ik geen creditcard of iets dergelijks tot me beschikking heb en ik dit spel toch graag zou willen uitproberen. Ik doel dan ook pas op gamecards na de release.

Reg. datum: 01 september 2002

ik zal de mensen alvast teleurstellen die nu nog een early acces key moeten activeren.

De plaatsen zijn op.

Mijn broertje wou net registreren en kreeg te lezen dat het uitverkocht was.
Hij ze geemailed bla bla bla sorry bla bla bla

quote:
koen1337 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:47:
Zal het mogelijk zijn net als met WoW ''Gamecards'' te kopen, aangezien ik geen creditcard of iets dergelijks tot me beschikking heb en ik dit spel toch graag zou willen uitproberen. Ik doel dan ook pas op gamecards na de release.
ideal ook niet?

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

iPod Touch Eigenaar

quote:
koen1337 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:47:
Ja, zoek maar op verschillende nederlandse webshops, daar kun je ze pre-orderen. Zelf gebruik ik gewoon iDeal, maar gamecards zijn ook fijn.

Trouwens voor de mensen die nog niet hebben betaald, maar wel met hun early access key een account hebben gemaakt (voordat er aangekondigd werdt dat de early access was uitverkocht) kunnen nog via account information->View payment history, een transactie maken en alsnog met de early access mee doen.

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

Ja je kan straks game cards van 60 dagen kopen. Deze kaarten kosten in de meeste winkels ¤24,99 maar sommige online shops bieden ze al goedkoper aan, zoals bijvoorbeeld bij gcshop voor ¤19,50.

En als je mensen die de game al gekocht hebben straks eens lief aan kijkt kun je misschien ook wel een buddycard (10day trail?) krijgen. Mensen met een collectors edition krijgen 5 buddycards en de gewone editie 1 card.

Als ik die toeslag op de ideal betaling van mijn early access zie is het veel goedkoper om prepaidcards te gebruiken.

Rutger Mulder wijzigde dit bericht 14-05-2008 17:00 (12%)

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

iPod Touch Eigenaar

quote:
Rutger Mulder schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:58:
Ja je kan straks game cards van 60 dagen kopen. Deze kaarten kosten in de meeste winkels ¤24,99 maar sommige online shops bieden ze al goedkoper aan, zoals bijvoorbeeld bij gcshop voor ¤19,50.

En als je mensen die de game al gekocht hebben straks eens lief aan kijkt kun je misschien ook wel een buddycard (10day trail?) krijgen. Mensen met een collectors edition krijgen 5 buddycards en de gewone editie 1 card.

Als ik die toeslag op de ideal betaling van mijn early access zie is het veel goedkoper om prepaidcards te gebruiken.
Ja inderdaad, het koste normaal 4,39 euro ofzo, en dan kwam er nog VAT bij (belasting volgens mij), dan zat je op 5 euro, en dan nog 2 euro voor ideal+paybycash. En dan nog eens 13 euro voor 1 maand, doe mij maar een gamecard :)

Specs AoC->Name: Thermometer, Class: Priest of Mitra, Guild: Anathema, Server: Fury

Reg. datum: 13 oktober 2007

De early access key is weer open gegooid!!

Iedereen kan weer registreren!! WEES SNEL!

Net 2min geleden betaald en gelijk:
2008-05-14 14:52:02 4.35 0.65 approved Age of Conan Early Access

quote:
Assassinator schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:27:
Bedankt voor die reacties ;) Zelfs als het maar 5-10 seconden laden is, is het voor mij echt een sfeer breker, het verpest een goeie immersive (wat is eigenlijk het Nederlandse woord daarvoor) game. Ik heb veeeeel liever een soepel lopende game zonder al die laadtijden met wat mindere graphics. Met dat rassen ben ik het ook wel eens, ik hoef echt niet persee een dikke orc of zombie te spelen. Classes vind ik zoiezo belangrijler ;) (en die zien er echt bruut uit in AoC). Anyway, AoC ziet er voor mij zo op het eerste gezicht uit als een game die meer bekendheid wil werven met eye-candy (de gore, tieten, finishing moves, betere/realistische graphics, zelfs de guild towns op een bepaalde manier). Maar goed, ik ben toch wel erg benieuwd. Hoe AoC gaat uitpakken lijkt me echt heel lastig te zeggen, dat wordt volgens mij pas over een paar maanden duidelijk wanneer mensen de hogere/hoogste regionen van het spel ingaan.
Ik ben het daar juist niet mee eens. Ik heb liever een mooier spel zoals Guild Wars/Age of Conan dan een lelijker, soepeler spel zonder laadtijden zoals World of Warcraft. Die paar keer dat je even 10 seconden moet laden maakt dan niet zoveel uit... de enige irritante laadtijd van de open beta vond ik de client zelf die toch even een halve minuut oid. alles in het geheugen aan het inladen was. Wat graphics betreft ken ik zelfs maar een paar singleplayer games (Crysis, World in Conflict) die er beter uit zien en dat stel ik met mijn high-end systeem dan toch wel op prijs.
quote:
Trouwens, nog even over die meer " volwassen"heid van AoC klinkt mij als baarlijke nonsens. Als er 1 groep is die op (virtuele) tieten en bloederige killingsprees kickt, zijn het de 13 jarige kindertjes (ik speel GTA4 online, ik heb nergens zoveel kleutertjes langs zien komen...) wel. Het maakt mij op zich weinig uit, tsja op zich "wel leuk" maar goed meer dan ook niet ;)
Als je nu op de officiele forums af kan gaan en ervan uit gaat dat dat accurate cijfers heeft (aka; niemand over zijn leeftijd liegt) dan is hooguit 7% van de spelers jonger dan 18 jaar oud. De "volwassenheid" van AoC straalt zich in veel meer door dan enkel de gore en tieten... zelfs in de manier waarop quests en gesprekken geformuleerd worden zie je dat al terug. Een gemiddeld 12 jarig jongetje zal daar weinig tot niets van snappen en als je op een PvE (of zelfs misschien RP-PvP) server zit zal je dus vrijwel geen last van kiddies hebben. Vergeet echter niet dat leeftijd geen indicatie is van mentale volwassenheid, etters zullen er sowieso altijd tussen zitten zelfs al is er niemand onder de 30 die het spel speelt.

Wat betreft bloederige killing spree's en hoe dat kindjes aan trekt. Het shooter genre spreekt dit tegen. De meest kiddie-infected game is juist 1 van de minst bloederige: Counter Strike. De meest bloederige, over-the-top, shooters daarentegen hebben communities die vrijwel exclusief uit volwassenen bestaan (UT, Quake). Hoe dat zich gaat uiten in Age of Conan kan je niet voorspellen, maar ik verwacht (/hoop) dat het toch een stuk minder kiddie-infested dan WoW wordt, op de niet-pure-PvP servers dan.

Ik ben er zelf nu trouwens helemaal uit... RP-PvP it is! Maar ik maak vast uiteindelijk toch wel ook characters op PvE en PvP servers voor de lol :)

Reg. datum: 29 september 2000

quote:
Mimango schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:06:
De early access key is weer open gegooid!!

Iedereen kan weer registreren!! WEES SNEL!

Net 2min geleden betaald en gelijk:
2008-05-14 14:52:02 4.35 0.65 approved Age of Conan Early Access
Hmm. En nog geen key van Bol.com. Bah :(

AoC: Ankeh - 4X ToS | WoW: Zhazam - 70 Mage | Sammia - 70 Druid

quote:
Hydra schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:37:
[...]

Hmm. En nog geen key van Bol.com. Bah :(
Hier ook nog steeds geen key van Bol.com.

Ik had ook op bol.com besteld, snel geannuleerd en bij 12game besteld. Binnen 30min mijn key binnen. Hoe goed is dat! _/-\o_

Kan nu alleen geen early acces selecteren. Account al fully upgraded :'(

Splendid wijzigde dit bericht 14-05-2008 17:42 (23%)

New newsgroup index site: http://www.bni-online.nl

Windows user hooked on Mac

quote:
Splendid schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:41:
Ik had ook op bol.com besteld, snel geannuleerd en bij 12game besteld. Binnen 30min mijn key binnen. Hoe goed is dat! _/-\o_
Het is jammer dat 12game geen CE (meer) in het assortiment heeft, anders had ik hetzelfde gedaan.

Dearly Disturbed

quote:
Splendid schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:41:

Kan nu alleen geen early acces selecteren. Account al fully upgraded :'(
Hmm, krijg je dan ook je geld terug? Ik heb het via Ideal overgemaakt namelijk.

quote:
PositiveCreep schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:42:
[...]

Het is jammer dat 12game geen CE (meer) in het assortiment heeft, anders had ik hetzelfde gedaan.
idd ik heb ook bij bol.com een CE

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws