Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 20 augustus 2007

quote:
PositiveCreep schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:35:
[...]

Welk antwoord was dat? Zelfde als eerder genoemd? Ik kreeg toen ik belde het antwoord dat de keys worden verstuurd, maar dat de datum nog niet bekend is. (verstuurd als in gemaild)
inderdaad, precies het zelfde antwoord.

per email, een ''paar dagen'' voor release
en dat was het zo'n beetje.

tja, ik heb een hekel aan 'zo ongeveer' antwoorden.

hoop een beetje op voor zaterdag, maar ja .... je weet maar nooit hé

quote:
FunkyTrip schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:39:
[...]

Als je een beetje bekend bent met MMO's weet je dat veel MMO's stiekem al een stuk eerder beginnen om de initiele load al te verlichten. :P
Dat de servers open zijn verspreidt zich en langzaam druppelt iedereen binnen en op het officiele moment komt de grote bulk pas online.

Als ze later openen dan is hun systeem al halfgaar vanwege de eindeloze refresh-login pogingen van iedereen.

Nieuwe servers van WOW tijdens de expansie waren de avond ervoor al onaangekondigd open.
Ja, maar nu jij toevallig WoW noemt: bij het originele spel was dat dus niet zo. De meest belabberde launch day die ik ooit mee heb gemaakt was die van WoW: een paar duizend mensen (in heel europa!) konden spelen omdat ze als eerste hadden geregistreerd en de rest had pech tot 2 dagen later toen ze eindelijk erachter kwamen dat een registratriepagina van 5 MB waar 200.000 man naar proberen te connecten geen goed idee was. Daarnaast had Blizzard met hun MMO ook meteen het record voor meest belabberde customer service, die was er namelijk, vrijwel, niet. Servers down? Geen woord erover op het officiele forum/de site. Registratie plat? Geen woord erover op het officiele forum/de site. Nu doen ze dat wel beter, maar de eerste paar maanden was Blizzard echt belachelijk slecht bezig..

ArenaNet met Guild Wars daarentegen deed precies wat jij zei. De servers waren juist vroeger open, zelfs voor de pre-orders, en daardoor was de load flink verspreid en ging alles helemaal perfect. Ik verwacht dat Funcom met Age of Conan meer de Guild Wars kant op zal gaan, aangezien ze zelf ook al ervaring hebben opgedaan met Anarchy Online. Ik denk (hoop) niet dat er problemen zullen zijn met de servers, maar rond het officiele tijdstip zal het wel een beetje druk worden. Als je op een PvE server zit is dat best, maar met een PvP server kan dat weleens fout uitpakken ;)

PS: Yay, ook geregistreerd & geaccepteerd voor pre-launch gebeuren.
Dat wordt zaterdagavond dus maar even inloggen in Age of Conan ;)

Droniac wijzigde dit bericht 13-05-2008 20:28 (3%)

quote:
Droniac schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:12:
[...]

Ja, maar nu jij toevallig WoW noemt: bij het originele spel was dat dus niet zo. De meest belabberde launch day die ik ooit mee heb gemaakt was die van WoW: een paar duizend mensen (in heel europa!) konden spelen omdat ze als eerste hadden geregistreerd en de rest had pech tot 2 dagen later toen ze eindelijk erachter kwamen dat een registratriepagina van 5 MB waar 200.000 man naar proberen te connecten geen goed idee was. Daarnaast had Blizzard met hun MMO ook meteen het record voor meest belabberde customer service, die was er namelijk, vrijwel, niet. Servers down? Geen woord erover op het officiele forum/de site. Registratie plat? Geen woord erover op het officiele forum/de site. Nu doen ze dat wel beter, maar de eerste paar maanden was Blizzard echt belachelijk slecht bezig..

ArenaNet met Guild Wars daarentegen deed precies wat jij zei. De servers waren juist vroeger open, zelfs voor de pre-orders, en daardoor was de load flink verspreid en ging alles helemaal perfect. Ik verwacht dat Funcom met Age of Conan meer de Guild Wars kant op zal gaan, aangezien ze zelf ook al ervaring hebben opgedaan met Anarchy Online. Ik denk (hoop) niet dat er problemen zullen zijn met de servers, maar rond het officiele tijdstip zal het wel een beetje druk worden. Als je op een PvE server zit is dat best, maar met een PvP server kan dat weleens fout uitpakken ;)

PS: Yay, ook geregistreerd & geaccepteerd voor pre-launch gebeuren.
Dat wordt zaterdagavond dus maar even inloggen in Age of Conan ;)
Ook op de PVP servers zal het meevallen.

Je moet toch eerst tortage night doen, niet iedereen zal even snel zijn. Hierdoor wordt het een beetje verdeeld. Waarschijnlijk wel last van gankers als je wat traag bent, maar niet zo traag dat ze al naar een 30-40 zone zijn.

quote:
Mimango schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:05:
[...]

En, nog de code gekregen van Dimplus?

Op de site staat duidelijk dat de code 12 mei verzonden zal worden en ik persoonlijk heb hem nog steeds niet... hopelijk komt hij nog wel!
Ik heb de code ook nog niet binnen. Ik had ze gisteren een mailtje gestuurd om er zeker van te zijn dat ze me niet vergeten en daarop kreeg ik vandaag rond 12 uur die reactie op die ik plaatste hier. Ik heb verder geen idee hoe laat ze die keys versturen :S. Een ander in dit topic kreeg zn code al op zondag 2uur 's nachts (wel 12 mei) van dimension plus.
Beetje vaag allemaal. Misschien komt het wel omdat ik de collectors edition heb besteld.

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:37:
[...]

Ik heb de code ook nog niet binnen. Ik had ze gisteren een mailtje gestuurd om er zeker van te zijn dat ze me niet vergeten en daarop kreeg ik vandaag rond 12 uur die reactie op die ik plaatste hier. Ik heb verder geen idee hoe laat ze die keys versturen :S. Een ander in dit topic kreeg zn code al op zondag 2uur 's nachts (wel 12 mei) van dimension plus.
Beetje vaag allemaal. Misschien komt het wel omdat ik de collectors edition heb besteld.
Ik heb de normale editie en precies hetzelfde. Het enige wat we kunnen doen is netjes wachten denk ik zo :D

Dan nog maar even wat filmpjes kijken op youtube :P

---------------

quote:
DaitoX.nl schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:30:
[...]

Ook op de PVP servers zal het meevallen.

Je moet toch eerst tortage night doen, niet iedereen zal even snel zijn. Hierdoor wordt het een beetje verdeeld. Waarschijnlijk wel last van gankers als je wat traag bent, maar niet zo traag dat ze al naar een 30-40 zone zijn.
Heb de open beta gedaan, en in de tortage level range waren de server toen PVE. Is 't buiten Tortage (white sand island en die Picts area) al PVP op een pvp server, of moeten we door levelen tot buiten de main cities (Tarantia / Kuthmet / Conarch) voor 't feest?
dit geeft wel een leuke indicatie hoe pupulair deze game is/gaat worden:

#1 PC games:
http://www.amazon.com/gp/...s/229575/ref=pd_ts_vg_nav
#5 allover:
http://www.amazon.com/gp/...f=pd_ts_vg_ldr_videogames

(amazon is zeg maar de bol.com van de US)

en:

Age of Conan breekt records in de MMO-wereld!

Er zijn, u leest dit goed, 1 MILJOEN beta-sign ups voor de game.
Daarbij zijn er ook nog eens 800.000 mensen die ingeschreven zijn voor de newsletter van AoC, worden er op een week meer dan 100.000 posts gemaakt op de AoC forums, heeft hun site sinds januarie dit jaar al 5 miljoen unieke bezoekers gehad en deze week alleen al al 725.000

Bron: http://conanvault.ign.com/fullstory.php?id=41196

Anubys wijzigde dit bericht 13-05-2008 21:52 (43%)

quote:
Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 20:37:
[...]

Het komt in iedergeval niet omdat je de collectors edition hebt besteld, deze heb ik ook en ik was degene die zondag om 2 uur al een key kreeg :P .

Reg. datum: 29 maart 2005

vanmiddag me eigen met key van 12game geregisteerd etc en ook early access aangeklikt, probleem was dat ik de payment niet af heb gemaakt. had random reader niet bij. maar kan nu nergens meer iets kiezen om payment te doen...

als ik op purchase early access klik krijg ik:
Upgrade Subscription
No upgrades available
This subscription is already upgraded to the maximum

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

of ik ben dus genaaid en ik kan geen early access meer krijgen omdat ze al op zijn of ik ben genaaid dat ik niet meer kan betalen...

edit: had weer ff verder moeten kijke :P

thx XtrmEend, daar kon ik het inderdaad afmaken... ik was beetje over de zeik omdat ik wel early access wilde en die er misschien niet meer was :( ;)

4th wijzigde dit bericht 13-05-2008 22:04 (13%)

AoC: Dagon PvE: First, lvl 80 Barb + Fourth, lvl 22 Conq + Guard, lvl 23 Guardian

quote:
4th schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 21:54:
vanmiddag me eigen met key van 12game geregisteerd etc en ook early access aangeklikt, probleem was dat ik de payment niet af heb gemaakt. had random reader niet bij. maar kan nu nergens meer iets kiezen om payment te doen...

als ik op purchase early access klik krijg ik:
Upgrade Subscription
No upgrades available
This subscription is already upgraded to the maximum

Early Access: Begins May, 17th 2008, Pre-order: The Killer Rhino, Age of Conan

of ik ben dus genaaid en ik kan geen early access meer krijgen omdat ze al op zijn of ik ben genaaid dat ik niet meer kan betalen...
Je kan even kijken bij View Account information en dan naar View my Payment History.
Mischien staat daar een betaling die je nog kan afmaken.

ik heb ongeveer het zelfde probleem als 4th, maar ik kan nergens vinden hoe ik moet betalen via ideal/rabo dingetjes :/ misschien iemand die het zelfde had en me wat kan helpen?

ik zie nu ook dat die is denied en kan wel wat hulp gebruiken

Nevermind, heb het al gevonden maar het is even wat gekloot ;)

Timbo0007 wijzigde dit bericht 14-05-2008 00:05 (12%)

Non-smoker

Dacht, plaats ook even een reactie van Bol:

In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. Bij het plaatsen van een bestelling voor "Age of Conan" wordt er een speciale code meegezonden. Er zal een e-mailbericht naar u verzonden worden vlak voor het spel uitkomt, waarin deze code vermeld staat. Met deze code kunt u een uniek item unlocken. Tevens kan met deze code op de website van de fabrikant eerder toegang tot het spel verkregen worden voor 5 euro. De codes worden zo spoedig mogelijk toegezonden. Wij kunnen helaas geen uitspraak doen over de exacte datum.

Dus je moet ook nog eens betalen voor de early access.

Hehe, was voor mij ook onduidelijk...

Heb het in ieder geval voor elkaar en nu is het wachten. Ik denk dat het toch maar Guardian gaat worden...

Ik lees dit topic dagelijks, dus als jullie besluiten welke server jullie gaan hoor ik het wel, ik doe mee (als het pvp is :P )

Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."

quote:
Maduth schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:57:
Dacht, plaats ook even een reactie van Bol:

In antwoord op uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. Bij het plaatsen van een bestelling voor "Age of Conan" wordt er een speciale code meegezonden. Er zal een e-mailbericht naar u verzonden worden vlak voor het spel uitkomt, waarin deze code vermeld staat. Met deze code kunt u een uniek item unlocken. Tevens kan met deze code op de website van de fabrikant eerder toegang tot het spel verkregen worden voor 5 euro. De codes worden zo spoedig mogelijk toegezonden. Wij kunnen helaas geen uitspraak doen over de exacte datum.

Dus je moet ook nog eens betalen voor de early access.
Dat je er voor moet betalen was al vanaf het begin bekend volgens mij. 5 euro voor 10 dagen bovenop de 30 dagen die je er bij krijgt. Das in verhouding net zoveel als wat je normaal betaald voor 10 dagen (15 euro voor 30 dagen).

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

als ik wil betalen, krijg ik een bedrag van 6,86 voor me neus, Klopt deze ( waarschijnlijk niet ) , verder staat er dat ik voor anarchy online betaal blabla, nou ik wil dit gefixed hebben om eerder te spelen :)

quote:
Timbo0007 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:18:
als ik wil betalen, krijg ik een bedrag van 6,86 voor me neus, Klopt deze ( waarschijnlijk niet ) , verder staat er dat ik voor anarchy online betaal blabla, nou ik wil dit gefixed hebben om eerder te spelen :)
Dan heb je voor Anarchy online een subscription gemaakt en niet voor Age of Conan.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

quote:
redfoxert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:20:
[...]

Dan heb je voor Anarchy online een subscription gemaakt en niet voor Age of Conan.
Nope, had ik ook, is goed gekomen

Internet Argument: "It's easier to be an asshole to words than to people."

uhm nee, heb gewoon early acces aangevraagt en ga betalen en dan komt dat ervoor

quote:
Selsery schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:21:
[...]

Nope, had ik ook, is goed gekomen
betaal je daadwerkelijk 5 euro of 6,86?

hmmm heb bij 12game mijn pre order besteld met de rhino en early access code maar nog niks ontvangen. Hopelijk komt dit nog goed, iemand anders die nog steeds niets gekregen heeft?

:-(

Reg. datum: 13 oktober 2007

quote:
Vortexmerc schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:24:
hmmm heb bij 12game mijn pre order besteld met de rhino en early access code maar nog niks ontvangen. Hopelijk komt dit nog goed, iemand anders die nog steeds niets gekregen heeft?

Hier hetzelfde bij Dimplus, vanavond wanneer ik klaar ben met werken snel mijn mail checken :D

quote:
redfoxert schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 11:27:
[...]

Ik weet niet wat momenteel een 8800GT nog kost maar ik heb al 8800GTX kaarten gezien voor rond de 250 euro.

Ik heb er zelf eentje en de laatste beta patch draaide deze heel erg lekker zelfs met Anti-aliasing op 16Q aan op 1920x1200, alle settings op zn hoogst.
Wow, dan moet ik nog wel ff nadenken. Iderdaad de GTX is wel al voor 230 te krijgen. De GT echter is al voor 140 te krijgen ofzo. Dan kun je er ook nog de GTS 512 naastzetten die ietjes slechter is dan de GTX, maar wel een stuk kleiner is en volgensmij minder geluid maakt.
keuzes, keuzes...

Is er hier iemand met een 8800GT die op 1920 x 1200 speelt en mij kan vertellen over zijn ervaringen met deze kaart in AoC?
quote:
retiredhench schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:31:
[...]

... en volgensmij minder geluid maakt.
Ik moet eigenlijk zeggen dat het "lawaai" van de GTX mij 1000 keer is meegevallen. De Asus die ik heb is gewoon een reference plank van nVidia die ze volgens mij rechtstreeks bij hen betrekken. Het koel systeem is uitermate efficient en maakt absoluut geen lawaai.

quote:
redfoxert schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:35:
[...]

Ik moet eigenlijk zeggen dat het "lawaai" van de GTX mij 1000 keer is meegevallen. De Asus die ik heb is gewoon een reference plank van nVidia die ze volgens mij rechtstreeks bij hen betrekken. Het koel systeem is uitermate efficient en maakt absoluut geen lawaai.
GTX maakt niet erg veel geluid maar is ook niet erg stil :). Als hij trouwens op 100% gaat draaien dan heb je een paar bakstenen nodig om je pc op z'n plaats te houden :+

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

quote:
Vortexmerc schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:24:

Wanneer heb je precies gepre-ordered? Moest namelijk voor 8 mei. Ik en andere die daar besteld hebben, hebben de code al binnen.

He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws