Weet iemand wat ze bedoelen met "Subscription Cycle"? Ik betaal liever met gamecards, maar die optie staat niet bij "Subscription Cycle".
Weet iemand wat ze bedoelen met "Subscription Cycle"? Ik betaal liever met gamecards, maar die optie staat niet bij "Subscription Cycle".
Reg. datum: 17 maart 2008
Reg. datum: 16 juli 2006
Of het omhoog gaat zal aan de servers liggen en niet aan de (jouw) client pcquote:bstard schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:06:
[...]
48x48 leek me ook wat weinig in eerste instantie, maar.. 40man raid in wow was al een probleem on te organiseren, laat staan 48 man op een tijstip dat nogal varieerd. Verder verwacht ik dat het aantal 48 wel omhoog zal gaan als de gemiddelde PC 't aankan. En buiten kan je nog steeds world PVPen met zoveel je wilt, totdat de server eruit crasht
In lineage 1 & 2 kon je al real-time siegen (konden zomaar 600+ mensen zijn)quote:Guild cities instanced <- ja natuurlijk hoe wil je dat anders doen?
Qua lag bestrijding ideaal lijkt mij, qua beleving wat minder denk ikquote:Paralelle zones <- juist ideaal! Voorkomt lag op piekuren en dit systeem bied hele flexiebele servers die meegroeien met 't aantal spelers dat er hun character rollt. En die commando's die leren wel zo over time.
Reg. datum: 08 februari 2006
Wij hebben deze pre-order keys niet maar omdat u niet de enige bent die hier vandaag om gevraagd heeft is er navraag gedaan bij de distributeur hoe dit zit en hoe we eventueel aan die pre-order keys kunnen komen voor de eindgebruiker.
Zodra we wat van hen vernemen dan hoort u van ons per omgaande email.
Hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Progamer.nl
De pre-order key zit er waarschijnlijk dus niet in voor zaterdag
Hopelijk komt het spel wel optijd binnen!
Ehm lezen: als de gemiddelde PC het aankan. Funcom zal dat maximum van 48 vooral op hardware van de client richten. In een interview hebben al laten weten dat de servers 500 man per client zichtbaar kunnen maken.quote:bdj3000 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 15:53:Of het omhoog gaat zal aan de servers liggen en niet aan de (jouw) client pc
Dus? Het gaat hier over guild steden, die instanced zijn. Heeft niets met seigen te maken.quote:In lineage 1 & 2 kon je al real-time siegen (konden zomaar 600+ mensen zijn)
Reg. datum: 16 juli 2006
AH ok. niet goed gelezenquote:bstard schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:02:
Ehm lezen: als de gemiddelde PC het aankan. Funcom zal dat maximum van 48 vooral op hardware van de client richten. In een interview hebben al laten weten dat de servers 500 man per client zichtbaar kunnen maken.
Zo tof zijn als het ooit nog 500 wordt
Guild steden zijn ook niet instanced.. Ze waren niet zelf op te bouwen; dat dan weer wel. Sieges lijken mij dan wel leuker, maar dan moeten we allemaal nog maar beleven..quote:Dus? Het gaat hier over guild steden, die instanced zijn. Heeft niets met seigen te maken.
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt: de 8-9 spots op de publieke spel wereld waar een guild een battlekeeps kan bouwen, en de guild steden in de 'prive' instance waar dus geen aanvallen op kunnen komenquote:bdj3000 schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:19:Guild steden zijn ook niet instanced.. Ze waren niet zelf op te bouwen; dat dan weer wel. Sieges lijken mij dan wel leuker, maar dan moeten we allemaal nog maar beleven..
Als het goed is krijg ik mn key dus nog vandaag.quote:Hallo,
In de loop van de dag worden de codes verstuurd.
--
Met vriendelijke groet,
Dimension Plus
*wacht in spanning af*
GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead
Reg. datum: 13 oktober 2007
Ik wacht ook nog vrolijk op een mailtje van Dimplusquote:Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:25:
Volgens mij houden ze het aantal o.a. ook laag omdat de verdedigende guilds ook een kans moeten maken. Anders gaat iedereen samen één keep/castle aanvallen en hebben de verdedigers geen schijn van kans. Volgens mij heb ik dit ook eens ergens in een interview gelezen.
[...]
Als het goed is krijg ik mn key dus nog vandaag.
*wacht in spanning af*
Helaas kon ik niet meedoen aan de 'open beta' van fileplanet, ik was te laat >_<.
Mensen hier enig idee welke Class ze gaan spelen? ikzelf zit te denken aan een Necromancer, lijkt me een supergave class. Maar aangezien ik nog niets heb kunnen spelen weet ik nog niet of dit mijn main gaat worden.
Music is not just a sound, it's a way of living.
Ik zit te twijfelen tussen een heavy melee class en een hunter. Een hunter lijkt mij wel gaaf omdat je sneaky van afstand iemand kan afmaken. Daarentegen lijkt een melee class mij leuk met de verschillende combo's en 'finishing moves'quote:Qck schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:53:
Zo, gisteren mijn pre-order key van Play.com gekregen en gelijk geregistreerd + early access.
Helaas kon ik niet meedoen aan de 'open beta' van fileplanet, ik was te laat >_<.
Mensen hier enig idee welke Class ze gaan spelen? ikzelf zit te denken aan een Necromancer, lijkt me een supergave class. Maar aangezien ik nog niets heb kunnen spelen weet ik nog niet of dit mijn main gaat worden.
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Reg. datum: 10 november 2006
*Rangerquote:Mimango schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:09:
[...]
Ik zit te twijfelen tussen een heavy melee class en een hunter. Een hunter lijkt mij wel gaaf omdat je sneaky van afstand iemand kan afmaken. Daarentegen lijkt een melee class mij leuk met de verschillende combo's en 'finishing moves'
En ik denk dat dat mijn class gaat worden, had ik toch echt de meeste lol mee in de open beta.
Ik weet dat een finishing move van de Necromancer je een extra minion geeft. Dit gebeurde bij mij redelijk vaak in de beta.quote:On_E schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:20:
Ook Casters hebben combo’s (Spellweaving) en hopelijk ook finishing moves.
XtrmEend wijzigde dit bericht 13-05-2008 17:27 (25%)
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead
En, nog de code gekregen van Dimplus?quote:Rutger Mulder schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 16:25:
Als het goed is krijg ik mn key dus nog vandaag.
*wacht in spanning af*
Op de site staat duidelijk dat de code 12 mei verzonden zal worden en ik persoonlijk heb hem nog steeds niet... hopelijk komt hij nog wel!
Reg. datum: 20 augustus 2007
maar als ik jou was, zou ik niet gaan bouwen op dit tijdstip.
als je een beetje bekend bent met MMO's zal het waarnschijnlijk wel een beetje uitlopen.
en dat nog afgezien van server stability.
de closed en open beta waren nog niks vergeleken met hoeveel pre orders er zijn (500.000 - 600.000)
dus tijd zal vertellen of we ons al kunnen vermaken op zaterdag
Reg. datum: 20 november 2006
Nee dat is niet waar. Wij zijn GMT +2 door zomertijd.quote:Axilya schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:10:
ja het is inderdaad 18.00 onze tijd
maar als ik jou was, zou ik niet gaan bouwen op dit tijdstip.
als je een beetje bekend bent met MMO's zal het waarnschijnlijk wel een beetje uitlopen.
de closed en open beta waren nog niks vergeleken met hoeveel pre orders er zijn (500.000 - 600.000)
GMT veranderd niet met zomertijd. GMT 17:00 is dus in de UK 18:00 (gmt + 1 uur zomertijd) en 19:00 in nederlands/belgie/frankrijk etc tec (gmt +1 zoals normaal +1 zomertijd, dus totaal +2).
Normaal word onze tijdzone ook wel als CET benoemd, dit word nu als CEST benoemd. De S staat voor summertime en is dus GMT+2.
Your Local Timezone = GMT + 02:00
Tuesday, 13 May 2008
19:25:45 / 7:25:45 p.m.
Greenwich Mean Time (GMT)
Tuesday, 13 May 2008
17:25:45 / 5:25:45 p.m.
source: http://wwp.greenwichmeantime.com/
DaitoX.nl wijzigde dit bericht 13-05-2008 19:26 (13%)
Bij welke winkel had je besteld? Van Bol nog niet ontvangen namelijkquote:MrFl0ppY schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 14:06:
pre-order key binnen en geregistreed. M'n nick was natuurlijk alweer in gebruik maar dat mag de pret niet deren. Let the games begin!
ik krijg vanavond of morgen een email van het hoofdkantoor .... zeggen ze ...
kan er later meer over zeggen
Welk antwoord was dat? Zelfde als eerder genoemd? Ik kreeg toen ik belde het antwoord dat de keys worden verstuurd, maar dat de datum nog niet bekend is. (verstuurd als in gemaild)quote:Axilya schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:33:
bol heb ik inderdaad al een paar keer gebeld en ge emailed. als maar dezelfde antwoorden.
ik krijg vanavond of morgen een email van het hoofdkantoor .... zeggen ze ...
kan er later meer over zeggen
Als je een beetje bekend bent met MMO's weet je dat veel MMO's stiekem al een stuk eerder beginnen om de initiele load al te verlichten.quote:Axilya schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:10:
Dat de servers open zijn verspreidt zich en langzaam druppelt iedereen binnen en op het officiele moment komt de grote bulk pas online.
Als ze later openen dan is hun systeem al halfgaar vanwege de eindeloze refresh-login pogingen van iedereen.
Nieuwe servers van WOW tijdens de expansie waren de avond ervoor al onaangekondigd open.
waarom moeilijk doen als je met een beetje meer moeite ook onmogelijk kunt zijn?
Dit topic is gesloten. ![]()